Dus jij vertrouwd mensen alleen als ze zeggen wat jij wil horen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm... eerste zinnige wat er uit die man komt.
Vind je hem een betrouwbare bron?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:51 schreef Salvad0R het volgende:
AFP - Iran's President Mahmoud Ahmadinejad has written to UN chief Ban Ki-moon, asking him to launch an investigation into the September 11, 2001 attacks on the United States, news reports said on Monday.
The hardliner, who in March dismissed 9/11 as a "big lie," said in the letter that the attacks "were the main pretext for attacks" by NATO on Afghanistan and Iraq.
http://www.france24.com/e(...)an-probe-911-attacks
Dus jij beweert dat het alternatieve verhaal van de overheid, dat 19 Saoedi Arabische kapers een onafhankelijk plan maakten om de USA aan te vallen, géén samenzwering is?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:53 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet het idee dat jij open staat voor een ander verhaal dan dat het 1 groot complot is.
Nee jij staat alleen maar open voor het verhaal dat de Amerikaanse overheid betrokken is bij de aanslagen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat het alternatieve verhaal van de overheid, dat 19 Saoedi Arabische kapers een onafhankelijk plan maakten om de USA aan te vallen, géén samenzwering is?
Ik sta open voor feitelijkheden. Niet voor smoesjes, kutexcuusjes en onvolwaardigheden.
Jij hebt die pagina niet gelezen. Je hebt gescrolled en zag het woordje Jowenko. Dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom kom je dan vooral met die handtekeningen en blijf je daar zo lang aan vasthouden?
[..]
Waaruit blijkt dat die structuur het vallen zou moeten stoppen![]()
Ook hun vertrouwen Jowenko zijn 'onderzoek' eerder dan een stel explosievenm experts die meer hebben gezien dan 1 filmpje.
Experts die alleen maar vragen stellen, geen antwoorden daarop geven.
Sorry hoor, maar ik zou niet weten waarom dat overtuigend moet zijn.
2 jaar de tijd gehad om het NIST onderzoek volledig uit te pluizen, maar niemand die aan kan wijzen wat er fout is aan het onderzoek
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee jij staat alleen maar open voor het verhaal dat de Amerikaanse overheid betrokken is bij de aanslagen.
Het is ook wel duidelijk dat ik een heleboel andere woordjes zag staan. Maar dat negeer je dan weer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij hebt die pagina niet gelezen. Je hebt gescrolled en zag het woordje Jowenko. Dat is wel duidelijk.
Nee... maar hij vraagt slechts om een onderzoek. Wat is daar in godsnaam mis mee man? Er worden wel oorlogen gevoerd om dat hele 9/11 verhaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwd mensen alleen als ze zeggen wat jij wil horen?
Omdat een centrale stalen structuur, die vanuit het fundament van de torens omhoog gaat, een algehele ineenstorting per definitie tegenhoudt, om nog maar te zwijgen over het feit dat beide torens praktisch met valsnelheid naar beneden kwamen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het is ook wel duidelijk dat ik een heleboel andere woordjes zag staan. Maar dat negeer je dan weer.
Leg eens uit, waarom zou de structuur van de WTC torens een dergelijke instortingen moeten tegenhouden?
Waarom houd die centrale stalen structuur per definitie een algehele instorting tegen? Of zou dat moeten....quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat een centrale stalen structuur, die vanuit het fundament van de torens omhoog gaat, een algehele ineenstorting per definitie tegenhoudt, om nog maar te zwijgen over het feit dat beide torens praktisch met valsnelheid naar beneden kwamen.
[ afbeelding ]
Dat is de fysieke eigenschap van staal. Als je een gebouw met een stalen frame bouwt, stort ie niet in. Tenzij je met nano-thermiet op tactische plaatsen de structuur verzwakt, natuurlijk...quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom houd die centrale stalen structuur per definitie een algehele instorting tegen? Of zou dat moeten....
En hoe is de TU Delft dan ingestort?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is de fysieke eigenschap van staal. Als je een gebouw met een stalen frame bouwt, stort ie niet in. Tenzij je met nano-thermiet op tactische plaatsen de structuur verzwakt, natuurlijk...
Daar heb ik geen zin meer in nu.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het is ook wel duidelijk dat ik een heleboel andere woordjes zag staan. Maar dat negeer je dan weer.
Leg eens uit, waarom zou de structuur van de WTC torens een dergelijke instortingen moeten tegenhouden?
In bepaalde opzichten een vergelijkbare constructie inderdaad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En hoe is de TU Delft dan ingestort?
Daar zijn stalen constructies ook ingestort, door brand.
Ah ja, dat toneelstukje,quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En hoe is de TU Delft dan ingestort?
Daar zijn stalen constructies ook ingestort, door brand.
Omdat je anders misschien moet toegeven dat de complotverhalen toch ook wel veel onduidelijkheid bevatten?quote:
Mooie foto.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat een centrale stalen structuur, die vanuit het fundament van de torens omhoog gaat, een algehele ineenstorting per definitie tegenhoudt, om nog maar te zwijgen over het feit dat beide torens praktisch met valsnelheid naar beneden kwamen.
[ afbeelding ]
Nee, omdat het een eenzijdige discussie is. Jij wuift alles maar dan ook alles meteen weg met onzinnige argumenten en vind dat ik alles maar moet bewijzen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Omdat je anders misschien moet toegeven dat de complotverhalen toch ook wel veel onduidelijkheid bevatten?
Inderdaad. Dan kun je goed zien hoe fragiel de constructie eigenlijk is.quote:
Ja jij bent diegene die constant zegt dat het NIST onderzoek niet deugd. Dan is het logisch dat ik jou vraag dat te bewijzen.quote:Nee, omdat het een eenzijdige discussie is. Jij wuift alles maar dan ook alles meteen weg met onzinnige argumenten en vind dat ik alles maar moet bewijzen.
Ik kan niks bewijzen. Er moet een nieuw onderzoek plaatsvinden, gedaan door mensen die capabel zijn dingen te bewijzen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:19 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan kun je goed zien hoe fragiel de constructie eigenlijk is.
[..]
Ja jij bent diegene die constant zegt dat het NIST onderzoek niet deugd. Dan is het logisch dat ik jou vraag dat te bewijzen.
Het is ook wel tegenstrijdig dat jij wel vraagtekens mag zetten bij het NIST onderzoek en ik niet kritisch mag zijn t.o.v. het alternatieve verhaal.
Dan nogmaals de vraag:quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan niks bewijzen. Er moet een nieuw onderzoek plaatsvinden, gedaan door mensen die capabel zijn dingen te bewijzen.
Ik denk dat elk nieuw onderzoek nutteloos is. Een aantal mensen willen gewoon niet accepteren dat de overheid er niet achter zit.quote:En wie zou dat onderzoek dan moeten gaan uitvoeren zodat het jouw vertrouwens heeft?
Zou je dat onderzoek dan wel geloven ook al ze hetzelfde concluderen als het NIST?
Daar heb ik al antwoord op gegeven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:25 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan nogmaals de vraag:
[..]
Ik denk dat elk nieuw onderzoek nutteloos is. Een aantal mensen willen gewoon niet accepteren dat de overheid er niet achter zit.
Je kan prima met wiskunde bewijzen of de centrale kolom het wel of niet kan houden bij een partial collaps. Daar heb je geen inzage voor nodig in wat voor documenten dan ook die geheim zijn. Als je dit wiskundig aantoont dan zijn er meer dan genoeg mensen die dat als gegronde reden zien om het onderzoek te heropenen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan niks bewijzen. Er moet een nieuw onderzoek plaatsvinden, gedaan door mensen die capabel zijn dingen te bewijzen.
Je zou haast denken dat die lui voor een of andere lobbyisme groep werken ten einde de algenene publieke opinie te bewerken ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mooie foto.
[..]
Nee, omdat het een eenzijdige discussie is. Jij wuift alles maar dan ook alles meteen weg met onzinnige argumenten en vind dat ik alles maar moet bewijzen.
quote:Maar goed:
* NIST said fires alone brought down Building 7, but other office fires have burned longer and hotter without causing collapse. http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/compare/fires.html
* NIST said that WTC 7 fell at 40% slower than freefall speed. But it collapsed alot faster than it would have if the structural supports were not all blown away at the same instant. 40% slower isn't very impressive -- that's like arguing that a rock falling through concrete 40% slower than a rock falling through the air is perfectly normal.
Again, why did the building collapse at all, given that the thick structural beams should have quickly stopped any partial collapse?
* Abstract Investigators monitoring air quality at the World Trade Center, after the September 11th attacks, found extremely high levels of volatile organic chemicals as well as unusual species that had never been seen before in structure fires. Data collected by the U.S. Environmental Protection Agency indicate striking spikes in levels of benzene, styrene, and several other products of combustion. These spikes occurred on specific dates in October and November 2001, and February 2002. Additionally, data collected by researchers at the University of California Davis showed similar spikes in the levels of sulfur and silicon compounds, and certain metals, in aerosols. To better explain these data, as well as the unusual detection of 1,3-diphenylpropane, the presence of energetic nanocomposites in the pile at Ground Zero is hypothesized.
En zo kun je nog wel even doorgaan.
Aan jou dan ook maar de vraag:quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat die lui voor een of andere lobbyisme groep werken ten einde de algenene publieke opinie te bewerken ofzo
Het is haast sektarisch de wijze waarop die mensen vaak te werk gaan, vaak ook mensen die hier al jaren onder de zelfde naam posten
En de moderators lijken hen vaak de hand boven het hoofd te houden, uitzonderingen nagelaten dan..
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik b.v. niet tegengesproken zou willen worden maar die mensen gaan daarin echt tot het uiterste lijkt het wel
Waardoor je zelf ook tot het uiterste moet gaan, vervolgens wordt het een hij zegt zij zegt niveau discussie
Omdat de meesten het te ook te druk hebben om zich in gepolariseerde ongezellige discussies te mengen;
Eisen de fanatici waaraan ik refereerde ook het gehele discussie platform op, en verjagen daarmee de lezers en ontmoedigen diegenen die hun politieke of anderzijds meningen willen delen...
Nogmaals, uitzondering nagelaten en is een tendens die niet alle delen van dit Forum treft neem ik aan.
[..]
Waarom zou de constructie een dergelijk groot vallend gewicht tegen moeten kunnen houden?quote:Again, why did the building collapse at all, given that the thick structural beams should have quickly stopped any partial collapse?
Knul, zit je jezelf nu te omschrijven? Doe niet zo arrogant -edit- De enige die hier hier ridiculiseert en alles wegwuift met een honend lachje ben jij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwd mensen alleen als ze zeggen wat jij wil horen?
Ah, jij hebt bouwkunde en natuurkunde gestudeerd of heb je dit ook van een van die vage sites afgehaald en klakkeloos overgenomen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang jij of iemand anders geen enkel bewijs kan tonen waarom het officiële onderzoek niet goed is vind ik dat onderzoek goed genoeg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sommigen hier vinden 1 onderzoek dat notabene door de overheid is geïnitieerd blijkbaar voldoende en geloofwaardig genoeg. Jullie zijn zeker ook vooraan gaan staan in de rij bij de griep vaccinaties?
Nee, jullie zijn degenen die niet met normale en betrouwbare bronnen komen. TS voorop, Ik heb 1 wetenschappelijk artikel gezien, voor de rest alleen maar youtube video's en subjectieve sites.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:35 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Knul, zit je jezelf nu te omschrijven? Doe niet zo arrogant . De enige die hier hier ridiculiseert en alles wegwuift met een honend lachje ben jij.
Jij wil niet discussiëren, je wil gelijk hebben.
Jullie? Blijkbaar ben jij ook zo makkelijk dat je wat later in de discussie komt en mij over 1 kam scheert op basis van 1 uitspraak. En dan zegt zo iemand als jij dat de gelovers snel iets aannemen... uhuquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn degenen die niet met normale en betrouwbare bronnen komen. TS voorop, Ik heb 1 wetenschappelijk artikel gezien, voor de rest alleen maar youtube video's en subjectieve sites.
Logisch dat sommigen toch nog een beetje kritisch zijn ofniet?
1 uitspraak? Je doet niks anders dan trollen al twee topics lang.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Jullie? Blijkbaar ben jij ook zo makkelijk dat je wat later in de discussie komt en mij over 1 kam scheert op basis van 1 uitspraak. En dan zegt zo iemand als jij dat de gelovers snel iets aannemen... uhu![]()
Ter info voor jou: ik ben niet zo zeker van alles. Zowel het officiële rapport niet als de complotten. Duudelijk?
Show me...quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:43 schreef arie_bc het volgende:
[..]
1 uitspraak? Je doet niks anders dan trollen al twee topics lang.
Waarom trek je van die voorbarige conclusies?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ah, jij hebt bouwkunde en natuurkunde gestudeerd of heb je dit ook van een van die vage sites afgehaald en klakkeloos overgenomen?
En kom nu niet aan met een youtube video.
Je negeert voor je oogklep-gemak maar even de website van 2000 Architecten en Ingenieurs voor 9/11 Waarheid?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn degenen die niet met normale en betrouwbare bronnen komen. TS voorop, Ik heb 1 wetenschappelijk artikel gezien, voor de rest alleen maar youtube video's en subjectieve sites.
Logisch dat sommigen toch nog een beetje kritisch zijn ofniet?
Ik zou wel een lang verhaal kunnen houden over de manier waarop dit pand destijds was ontworpen maar betwijfel of dat iets uit zou halen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Aan jou dan ook maar de vraag:
[..]
Waarom zou de constructie een dergelijk groot vallend gewicht tegen moeten kunnen houden?
9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen of niet?quote:
De leider en oprichter van de site is totaal ongeloofwaardig als architect/ingenieur.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je negeert voor je oogklep-gemak maar even de website van 2000 Architecten en Ingenieurs voor 9/11 Waarheid?
Iedereen die ook maar een beetje technische achtergrond heeft lacht deze man uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef arie_bc het volgende:
Gage is duidelijk geen bouwkundige/natuurkundige of welk vakgebied dan ook waar je logisch moet nadenken, moet rekenen en wetenschappelijke methodes toepast.
Bewijs:
Ronduit belachelijke redenatie en een kleuter kan bedenken dat het bij een wolkenkrabber heel anders werkt.
Noem je dat trollen? Ochgut knul toch. Wat zul jij op spanning staan heel de dag.quote:
Bewijs, bewijs... wat beschouw jij als bewijs? Alle zaken die door de complot aanhangers worden genoemd wuif jij weg. Hoezo zou ik nu nog iets gaan noemen, als ik op voorhand al weet dat je het toch niet helemaal leest en de bron afdoet als onbetrouwbaar, vaag of weet ik wat waar je al niet meer op de proppen komt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zolang jij of iemand anders geen enkel bewijs kan tonen waarom het officiële onderzoek niet goed is vind ik dat onderzoek goed genoeg.
Dat filmpje wat je geeft... Dat is bedoeld voor noobs die niet beseffen dat de enige manier dat de top van een WTC toren met valsnelheid de grond raakt, is als de toren onder die top geen weerstand meer geeft.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:49 schreef arie_bc het volgende:
[..]
De leider en oprichter van de site is totaal ongeloofwaardig als architect/ingenieur.
[..]
Iedereen die ook maar een beetje technische achtergrond heeft lacht deze man uit.
Sorry hoor, maar ik zou echt niet weten waarom ik de beschuldigingen van de complotgelovers moet gaan onderbouwen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik zou wel een lang verhaal kunnen houden over de manier waarop dit pand destijds was ontworpen maar betwijfel of dat iets uit zou halen.
In plaats daarvan zou ik ook een vraag kunnen stellen;
Waarom denk jij dat de constructie heel snel in een grote stofwolk en een berg bouw puin omgetoverd zou moeten veranderen?
Puur omwille van het gegeven dat er een verzakking of breuk was opgetreden in een deel vd constructie hetgeen deze al een jaar of 40 moeiteloos had gedragen?
Waarom denk je dat zodra er iets ernstig weliswaar mis gaat met zo een constructie deze ogenblikkelijk als sneeuw voor de zon zou moeten verdwijnen.
Terwijl er in de geschiedenis van dit soort panden er toch echt wat explosieve middelen aan te pas moeten komen om dusdanig effectief zo een reusachtig ding met de grond gelijk te maken.
En zo kan ik nog wel een A-4-tje of tig opnoemen zo dik als Encyclopedie Britannica
Mja, ik verbaas me er ook over. Ben bang dat deze figuren zelfs een verklaring van Bush himself als "wankel bewijs" wegwuiven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bewijs, bewijs... wat beschouw jij als bewijs? Alle zaken die door de complot aanhangers worden genoemd wuif jij weg.
Omdat de architect van het WTC complex beweert dat de torens verschillende impacts van vliegtuigen zouden weerstaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zou echt niet weten waarom ik de beschuldigingen van de complotgelovers moet gaan onderbouwen.
Toon eerst maar eens aan waarom de torens de impact van de 15 verdiepingen erboven zouden moeten doorstaan, dan ga ik wel uitleggen waarom dat wel of niet klopt.
Een duidelijke onderbouwing waarom iets in het NIST niet goed is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bewijs, bewijs... wat beschouw jij als bewijs? Alle zaken die door de complot aanhangers worden genoemd wuif jij weg. Hoezo zou ik nu nog iets gaan noemen, als ik op voorhand al weet dat je het toch niet helemaal leest en de bron afdoet als onbetrouwbaar, vaag of weet ik wat waar je al niet meer op de proppen komt.
Ik heb deze discussie al zo vaak gevoerd en ben er eigenlijk wel klaar mee nu. We komen er NOOIT uit. Dat onderzoek komt er niet. Wellicht over een jaar of 10, 20, 30 krijgen we het werkelijke verhaal te horen.
Hij zegt specifiek op het einde dat het bewijs is dat het niet kan instorten op deze manier.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat filmpje wat je geeft... Dat is bedoeld voor noobs die niet beseffen dat de enige manier dat de top van een WTC toren met valsnelheid de grond raakt, is als de toren onder die top geen weerstand meer geeft.
Als je die man daarom uitlacht, zal het wel zo'n zenuwachtig lachje zijn, omdat hij je overheidsliefhebbende levensinstelling ondermijnt.
Ik weet wel waar je heen gaat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat de architect van het WTC complex beweert dat de torens verschillende impacts van vliegtuigen zouden weerstaan.
Als je je daadwerkelijk zou interesseren voor deze materie had je dat natuurlijk wel geweten, maar dat is niet jouw insteek in deze. Jouw insteek is om elk alternatief verhaal dan die van de overheid te ridiculiseren.
Hierquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een duidelijke onderbouwing waarom iets in het NIST niet goed is.
Dat vind ik goed bewijs.
De zaken die nu worden genoemd zijn onlogisch (een CD op een CD laten lijken), gezeur (er missen handtekeningen) of gewoonweg niet onderbouwd.
Natuurlijk leg ik die naast mij neer.
En inderdaad. Een aantal mensen zullen altijd blijven denken dat ze het werkelijke verhaal nooit horen. Daar kan geen enkel nieuw onderzoek wat aan doen.
Je verdraaid de waarheid expres.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat de architect van het WTC complex beweert dat de torens verschillende impacts van vliegtuigen zouden weerstaan.
Als je je daadwerkelijk zou interesseren voor deze materie had je dat natuurlijk wel geweten, maar dat is niet jouw insteek in deze. Jouw insteek is om elk alternatief verhaal dan die van de overheid te ridiculiseren.
Juist de argumenten waren ervoor aanwezig. Maar dat weet je niet aangezien je na 2 minuten het alweer wegwuifde.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:56 schreef VancouverFan het volgende:
De zaken die nu worden genoemd zijn onlogisch (een CD op een CD laten lijken), gezeur (er missen handtekeningen) of gewoonweg niet onderbouwd.
Met dit soort drogredenen vallen ook de denkwijzen van de mensen die de officiële verklaring geloven onderuit te halen natuurlijk. En zo blijven we bezig...quote:En inderdaad. Een aantal mensen zullen altijd blijven denken dat ze het werkelijke verhaal nooit horen. Daar kan geen enkel nieuw onderzoek wat aan doen.
Zeg het maar, op welke pagina staat DE fout die het hele NIST onderzoek onderuit haalt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hier
http://911blogger.com/files/NIST_DQA_Petition%28redacted%29.pdf
Deze discussie is al tig keer gevoerd, het is holle retoriek.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je heen gaat.
De architect heeft het gebouw bedacht voor kleinere vliegtuigen die in dichte mist op lage snelheid in de toren vliegen terwijl ze op zoek waren naar het vliegveld. Per ongeluk dus.
De WTC torens zijn niet bedacht op grote Boeings die op volle snelheid met een bijna volle tank in het gebouw zouden vliegen. Met opzet dus.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je heen gaat.
De architect heeft het gebouw bedacht voor kleinere vliegtuigen die in dichte mist op lage snelheid in de toren vliegen terwijl ze op zoek waren naar het vliegveld. Per ongeluk dus.
De WTC torens zijn niet bedacht op grote Boeings die op volle snelheid met een bijna volle tank in het gebouw zouden vliegen. Met opzet dus.
Niet zo verwonderlijk, dat jij daar geen zin in hebt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zeg het maar, op welke pagina staat DE fout die het hele NIST onderzoek onderuit haalt?
Ik heb al zoveel onzin van Jones gelezen dat ik niet weer zin heb om 32 pagina's door te spitten om te zoeken naar jouw onderbouwing.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Deze discussie is al tig keer gevoerd, het is holle retoriek.
De stalen kern van WTC1 & WTC2 zouden impacts weerstaan, omdat het staal niet smelt bij de temperatuur waarbij kerosine verbrandt. Al zou de stalen kernstructuur van de torens op het punt van de impact vernietigd zijn, dan zou alleen de top van de toren moeten vallen. In tegenstelling tot dat, verpulverden beide torens alsof ze gemaakt waren van zand.
Als jij daar geen vraagtekens bij zet, dan is er gewoon iets mis met je manier van logisch redeneren.
Je hoeft het niet te geloven, wat jij echter doet is bestrijden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zou echt niet weten waarom ik de beschuldigingen van de complotgelovers moet gaan onderbouwen.
Toon eerst maar eens aan waarom de torens de impact van de 15 verdiepingen erboven zouden moeten doorstaan, dan ga ik wel uitleggen waarom dat wel of niet klopt.
Je begrijpt helemaal niks van botsingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven, wat jij echter doet is bestrijden.
Ik heb zojuist 10 tallen pagina's vol gepraat over de universeel toepasbare botsing fenomeen, dat is wat anders dan beweren dat geen gedeeltelijke ineenstorting had plaats kunnen vinden.
Ik ga het niet allemaal weer herhalen, want heb ik tot in den treuren zitten uitleggen hetgeen het mij hoofdzakelijk om draait
Volgens mij heb ik dat in deel 1 al aan TS gevraagd. Ik vroeg hem of hij enig idee had hoeveel energie een verdieping heeft die met 10 m/s naar beneden valt. Laat staan 3 verdiepingen met 20m/s. Als dat eenmaal gaat dan neemt die energie zo enorm toe (lineair met het gewicht en kwadratisch met de snelheid) dat er zelfs voor een stalen constructie geen houden aan is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom trek je van die voorbarige conclusies?
Bouwkunde hangt best samen met logica en kan worden begrepen door een welwillende individu.
Laat ik het omdraaien. Kom jij eens met een wetenschappelijke bron dat het volkomen normaal is dat 2 stalen torens met valsnelheid ineenstorten.
De mensen die als laffe, zwakke schapen de overheidsversie aanhangen willen ook niet overtuigd worden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven, wat jij echter doet is bestrijden.
Ik heb zojuist 10 tallen pagina's vol gepraat over de universeel toepasbare botsing fenomeen, dat is wat anders dan beweren dat geen gedeeltelijke ineenstorting had plaats kunnen vinden.
Ik ga het niet allemaal weer herhalen, want heb ik tot in den treuren zitten uitleggen hetgeen het mij hoofdzakelijk om draait
Daar gaan we dan:quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een duidelijke onderbouwing waarom iets in het NIST niet goed is.
Dat vind ik goed bewijs.
En inderdaad. Een aantal mensen zullen altijd blijven denken dat ze het werkelijke verhaal nooit horen. Daar kan geen enkel nieuw onderzoek wat aan doen.
Hoe kom jij er bij dat de top van de toren met een hogere snelheid dan de valsnelheid naar beneden valt? En waarom zou die top dan niet van de onderliggende toren afstuiteren?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat in deel 1 al aan TS gevraagd. Ik vroeg hem of hij enig idee had hoeveel energie een verdieping heeft die met 10 m/s naar beneden valt. Laat staan 3 verdiepingen met 20m/s. Als dat eenmaal gaat dan neemt die energie zo enorm toe (lineair met het gewicht en kwadratisch met de snelheid) dat er zelfs voor een stalen constructie geen houden aan is.
best wel hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je begrijpt helemaal niks van botsingen.
ik zei trouwens dit:quote:Kom eerst maar eens met een goed rekenkundig voorbeeld voor de torens wat bewijst dat de kolom alle impact zou moeten houden.
Denk je zelf niet dat er geen mensen zijn die net zoals 'Loose Change' totaal in scene is gezet, dit soort sites ook vol onzin worden gestopt gewoon om mensen te laten geloven dat het waar is?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je negeert voor je oogklep-gemak maar even de website van 2000 Architecten en Ingenieurs voor 9/11 Waarheid?
Ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk je zelf niet dat er geen mensen zijn die net zoals 'Loose Change' totaal in scene is gezet, dit soort sites ook vol onzin worden gestopt gewoon om mensen te laten geloven dat het waar is?
Er klopt veel niet van Loose Change, waarom zouden mensen dan ook geen sites opstellen met als doel mensen als jullie op te stoken? Wie zegt dat die 2000 mensen echt zijn?
Je hebt nog steeds geen berekening gegeven? 1 simpele berekening kan alles bewijzen, waarom geef je hem niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
omdat je te snel reageert arie!
Het staal is niet gesmolten, het is verzwakt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Deze discussie is al tig keer gevoerd, het is holle retoriek.
De stalen kern van WTC1 & WTC2 zouden impacts weerstaan, omdat het staal niet smelt bij de temperatuur waarbij kerosine verbrandt. Al zou de stalen kernstructuur van de torens op het punt van de impact vernietigd zijn, dan zou alleen de top van de toren moeten vallen. In tegenstelling tot dat, verpulverden beide torens alsof ze gemaakt waren van zand.
Als jij daar geen vraagtekens bij zet, dan is er gewoon iets mis met je manier van logisch redeneren.
Er zijn ook onderzoeken van allerlei universiteiten die gesteund worden door massa's mensen die beweren dat ze gewoon zijn ingestort, zijn al die mensen nep dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik.
Jij zegt dus dat die 2000 mensen nep zijn? Want dat maakt de discussie een stuk makkelijker. Dat betekent namelijk dat jij bij voorbaat alle alternatieve verhalen dan die van de overheid automatisch verwerpt, met je volgzame lafhartige hoofd.
De Amerikanen hebben eerder in de geschiedenis false flag operaties uitgevoerdquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk je zelf niet dat er geen mensen zijn die net zoals 'Loose Change' totaal in scene is gezet, dit soort sites ook vol onzin worden gestopt gewoon om mensen te laten geloven dat het waar is?
quote:Er klopt veel niet van Loose Change, waarom zouden mensen dan ook geen sites opstellen met als doel mensen als jullie op te stoken? Wie zegt dat die 2000 mensen echt zijn?
Stel je voor dat jij mij duidelijk zou zeggen waar de fouten staan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk, dat jij daar geen zin in hebt.
Wel 32 hele pagina's, die stuk voor stuk aantonen dat NIST bullshit praat... Stel je voor dat je dat helemaal zou moeten lezen!!!.
Wie zegt dat ie moet vallen met een hogere snelheid dan de valsnelheid?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat de top van de toren met een hogere snelheid dan de valsnelheid naar beneden valt? En waarom zou die top dan niet van de onderliggende toren afstuiteren?
Jij vindt het normaal dat een instortende top van een flat ervoor zorgt dat de rest van de flat gepulveriseerd wordt?!
Ik zeg niet dat ze nep zijn. Ik zet mn twijfels erbij. Jij gelooft ze zonder meer. Dat is dan toch pas volgzaam? Stel dat er nu een site zou komen met 2000 architecten die CD onderuit zouden halen. Zou je dan ook gelijk ze geloven?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik.
Jij zegt dus dat die 2000 mensen nep zijn? Want dat maakt de discussie een stuk makkelijker. Dat betekent namelijk dat jij bij voorbaat alle alternatieve verhalen dan die van de overheid automatisch verwerpt, met je volgzame lafhartige hoofd.
Typisch weer een zo'n denial reactie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er klopt veel niet van Loose Change, waarom zouden mensen dan ook geen sites opstellen met als doel mensen als jullie op te stoken? Wie zegt dat die 2000 mensen echt zijn?
1 onderzoek van 1 iemand die zegt wat er fout is aan het NIST is al genoeg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar gaan we dan:
Alan D. Kato
Title: Architect
Moet ik door gaan, want dan heb ik nog een stuk of 1100 personen te quoten.
Als je uitgaat van pancake effectquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie moet vallen met een hogere snelheid dan de valsnelheid?
En ik heb geen idee waar de inslag en brand was, maar het waren vast wel iets van 15 verdiepingen onder de top. Als dat hele bovenste stuk inzakt dan kan de verdieping eronder nooit dat gewicht van die klap dragen. Met als gevolg een domino-effect die binnen een aantal seconden ervoor zorgt dat de weerstand van de overige staalconstructies vergeleken met de energie van het vallende deel nihil is.
Dat gebeurd ook. Je ziet de val duidelijk opstarten. Op een gegeven moment kan die gewoon niet sneller vallen, dan zijn er natuurkundige wetten aan de gang.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:15 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Als je uitgaat van pancake effect
Zouden die verdiepingen dan niet eerst langzaam onder druk bezwijken daarna steeds sneller naar mate het vallende gedeelte steeds meer gewicht op bouwt?
Daar wel eens over nagedacht? nee zeker!
Niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het is niet zo dat alle het beton verpulverd is.
Waar zie je dat dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook. Je ziet de val duidelijk opstarten. Op een gegeven moment kan die gewoon niet sneller vallen, dan zijn er natuurkundige wetten aan de gang.
Dat een deel van het beton verpulverd is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet?
Hoe noem je dit dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je mijn post goed leest en dan zou je weten dat ik dat al heb uitgelegd. Zelfs meerdere malen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:15 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Als je uitgaat van pancake effect
Zouden die verdiepingen dan niet eerst langzaam onder druk bezwijken daarna steeds sneller naar mate het vallende gedeelte steeds meer gewicht op bouwt?
Daar wel eens over nagedacht? nee zeker!
Nee.. joh.. dat komt door 2 vliegtuigen van aluminium.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet?
Hoe noem je dit dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nonsens, het waren niet de verdiepingen die het gewicht van het gebouw droegen, -edit-, het was de stalen kern.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je mijn post goed leest en dan zou je weten dat ik dat al heb uitgelegd. Zelfs meerdere malen.
Als de plek van de impact bezwijkt dan vallen er 15? verdiepingen een meter of 2 naar beneden. Die verdiepingen (bijv. 3) eronder zijn ook verzwakt door de impact en brand waardoor zij makkelijk zullen breken. Dan heb je dus een gewicht van 18 verdiepingen wat redelijk weerstandsloos een meter of 10-15 naar beneden valt. De energie van die vallende verdiepingen kan dan best zo groot zijn dat vervolgens geen enkele verdieping de weerstand heeft om daar ook maar iets tegen te doen.
Is dat jou eigen observatie of kun je dit aan de hand van wetenschappelijk onderzoek aantonen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook. Je ziet de val duidelijk opstarten. Op een gegeven moment kan die gewoon niet sneller vallen, dan zijn er natuurkundige wetten aan de gang.
Toon eens wat beelden van het beton wat niet verpulverd is, dan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:19 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat een deel van het beton verpulverd is.
De filmpjes van het instorten.quote:
Beelden zijn geen bewijs voor die gasten. Ze willen een rapport met cijfertjes en tekst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Toon eens wat beelden van het beton wat niet verpulverd is, dan.
Krijg nou tieten!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De filmpjes van het instorten.
Je ziet duidelijk eerste de bovenkant instorten die dan op de onderkant crashed. En die bovenkant zie je eerst langzaam instorten en dan versnellen.
Kom je nou met een wazig youtube filmpje joh. Kun je geen bewijs tonen dat er beton over was aan de hand van cijfers en conclusies van geleerden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De filmpjes van het instorten.
Je ziet duidelijk eerste de bovenkant instorten die dan op de onderkant crashed. En die bovenkant zie je eerst langzaam instorten en dan versnellen.
Ja en?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nonsens, het waren niet de verdiepingen die het gewicht van het gebouw droegen, noob, het was de stalen kern.
http://hereisnewyork.org/gallery/thumb.asp?CategoryID=6&picnum=37#quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Toon eens wat beelden van het beton wat niet verpulverd is, dan.
Het is geen onnodig lang durend subjectief in elkaar gedraaid filmpje maar een weergave van de live registratie van wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Krijg nou tieten!!![]()
Eerst schiet je alle youtube filmpjes af en lach je ze weg als "nonsens" en "geen bewijs", en nu kom je er zelf mee op de proppen.
Dus jij denkt dat het bovenste deel van de toren meteen met 10 m/s naar beneden viel?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:21 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Is dat jou eigen observatie of kun je dit aan de hand van wetenschappelijk onderzoek aantonen?
Voor zover mij is bekend is er namelijk geen geleidelijke acceleratie zichtbaar
In tegendeel zelfs
Dat wil jij dan toch niet geloven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kom je nou met een wazig youtube filmpje joh. Kun je geen bewijs tonen dat er beton over was aan de hand van cijfers en conclusies van geleerden?
Ja joh, als datzelfde gebruikt wordt voor de andere kant ben je geen haar beter.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het is geen onnodig lang durend subjectief in elkaar gedraaid filmpje maar een weergave van de live registratie van wat er gebeurd is.
Dus kunnen we dan voor eens en altijd concluderen dat YouTube filmpjes niet betrouwbaar zijn?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:27 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ja joh, als datzelfde gebruikt wordt voor de andere kant ben je geen haar beter.
Wat wil je nou? Cijfers en formules toch? Die beelden zeggen toch helemaal niets. Het kan zomaar aan de timeframes gelegen hebben waardoor jij compleet verkeerde conclusies trekt. Ik neem aan dat je daar wel rekening mee gehouden hebt? Of neem je het niet zo nauw als het je eigen uitleg betreft?
Dat dus. In het volgende deel niet meer doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en?
Die stalen kern bezwijkt op het punt van de impact en de brand. Dan heb je nog steeds dat er een gigantisch groot gewicht naar beneden valt dat ervoor zorgt dat het onderliggende staal er niets meer tegen kan doen.
En waarom moet je mensen steeds met noob of laf betitelen als je met ze discussieert? Best volwassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |