quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Middenklasse? Middenklasse? Ja dan hoor je hier niet. Sorry.
Maar het was wel leuk dat je er even was. Geeft ons het gevoel dat we ff konden "slummen".
Je weet wel. Houdt ons met beide benen op de grond
Nou... hajje he!
Stel je eens fatsoenlijk voor en vertel wat over jezelf. Zoals een normaal mens zou doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]Bummert. En ik voelde me hier zo thuis.
Hoe oud, heb je wel relatie gehad etc.?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef friekin_ het volgende:
Oke. Dan laat ik het sarcasme even achterwege.
Ik ben single, muziekverslaafd, leesverslaafd, ik werk full-time en ik woon wel in Weert, maar voel me daar dus niet thuis.
Geen fobo.quote:
23, en jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoe oud, heb je wel relatie gehad etc.?
We zijn juist heel lief hier hoor, maar het is hier geen hoerenkast natuurlijk
Klopt helemaal. Aachen is een leuke stad.quote:
Welkom in singlesquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
23, en jaMaar nu geen behoefte meer aan.
Aachen wel ja. Limburg heb ik zelf weinig meequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Aachen is een leuke stad.
Wat lees je graag?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben single, muziekverslaafd, leesverslaafd, ik werk full-time en ik woon wel in Weert, maar voel me daar dus niet thuis.
Natuurlijke selectiequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:23 schreef Samzz het volgende:
Homo's hebben bijna altijd zo'n fuckin goede smaakHoe kan dat toch
kijk nog eens goed naar de OP...quote:
Nou, welkom dan maar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef friekin_ het volgende:
Gaan we het nu over het jeukbegripquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welkom in singles
Daar hebben we er hier wel meer van - single zijn kan ook erg prettig zijn
Neequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gaan we het nu over het jeukbegriphappy single
hebben?
Ja ja we weten dat je niet happy bent en wel single.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
hebben?
Hmmm... Veel mannen mogen kwa smaak aan homo's een voorbeeld nemenquote:
Nee, ik dacht meer aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef RealZeus het volgende:
hebben?
Absoluut.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Veel mannen mogen kwa smaak aan homo's een voorbeeld nemen
So? Het komt hier haast over als een misdaad als je happy single bent.quote:
Ik had het over bijna alle homo's. Jij weet net een paar te vinden die buiten de boot vallen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Absoluut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's al netterquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef friekin_ het volgende:
Was er geklaagd over Singles? Waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Nou jongens, de aandacht is van Singles af in het klaagtopic
Iemand zag in mijn fobo dat ik gay was en DAT is nu natuurrlijk het onderwerp geworden van het bashen.
I SAVED THE GAY DAY!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Absoluut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat mij om de term, dat is zo'n soort geuzennaam voor "lekker gekke"vrouwen van begin 30 geworden die denken dat ze in SATC zitten. Vrijgezel zijn en dat prima vinden is wat andersquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Het komt hier haast over als een misdaad als je happy single bent.
Ik kan nog wel even door gaan hoor. Hoeveel voorbeelden wil je hebben? Net zo lang dat we kunnen concluderen dat er aan beide kanten mensen met smaak zijn en ook aan beide kanten met een wansmaak?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het over bijna alle homo's. Jij weet net een paar te vinden die buiten de boot vallen.
Rip is jaloers op jonge vrouwen die van het leven genieten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat mij om de term, dat is zo'n soort geuzennaam voor "lekker gekke"vrouwen van begin 30 geworden die denken dat ze in SATC zitten. Vrijgezel zijn en dat prima vinden is wat anders
O er zijn echt 1001 voorbeelden te vinden van nichten met vre-selijke smaak. van die glimmende strakke shirtjes en zo *ril*quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even door gaan hoor. Hoeveel voorbeelden wil je hebben? Net zo lang dat we kunnen concluderen dat er aan beide kanten mensen met smaak zijn en ook aan beide kanten met een wansmaak?
Ja, die ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Happy Single
Klinkt als die spirituele kruidenthee-drinksters die de Hapinezz lezen!
Nou vaak zijn dat niet de jonge vrouwen die die term gebruiken maar de malle "meiden" van de libelle en de vivaquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rip is jaloers op jonge vrouwen die van het leven genieten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rip is jaloers op jonge vrouwen die van het leven genieten.
Dat ook, maar mensen die dat te pas en te onpas zeggen geloof ik niet zo.quote:
Wat weet jij van vrouwen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou vaak zijn dat niet de jonge vrouwen die die term gebruiken maar de malle "meiden" van de libelle en de viva
Juistemquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou vaak zijn dat niet de jonge vrouwen die die term gebruiken maar de malle "meiden" van de libelle en de viva
Het is officieel een dorp, maar Weertenaren beschouwen het als een stadquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's al netter
Waarom voel je je er niet thuis dan? Ik vond het best een oke stad (of is het dorp? Weet ik ff niet meer wat het officieel is). Oelemarkt was destijds (ja prehistorie) best leuk. Enige waar ik een hekel aan had was het kliekjesklitten van de Weertenaren met hun dialect. Voor de rest heb ik't er best naar m'n zin gehad
Nee dat hoeft niet, ik ben niet achterlijk. Maar gezien de homo's die ik tegenkom allen nog een erg goede smaak hebben laten zien, ben ik misschien wat bevooroordeeld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even door gaan hoor. Hoeveel voorbeelden wil je hebben? Net zo lang dat we kunnen concluderen dat er aan beide kanten mensen met smaak zijn en ook aan beide kanten met een wansmaak?
Ik ken genoeg meiden van 20 die denken dat ze Carrie en Co zijn. So your point being? Oudere vrouwen mogen geen 'happy single' zijn? Al gedragen ze zich als Koningin Beatrix, als zij dat prettig vinden en jij er geen last van hebt, what's the problemquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat mij om de term, dat is zo'n soort geuzennaam voor "lekker gekke"vrouwen van begin 30 geworden die denken dat ze in SATC zitten. Vrijgezel zijn en dat prima vinden is wat anders
Ik durf dat te betwijfelenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat niet om het vrijgezel en blij zijn, nogmaals. Misschien was ik niet duidelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, ik ben niet achterlijk. Maar gezien de homo's die ik tegenkom allen nog een erg goede smaak hebben laten zien, ben ik misschien wat bevooroordeeld.
Boeiend? Nee. Klaar dus
[..]
Ik ken genoeg meiden van 20 die denken dat ze Carrie en Co zijn. So your point being? Oudere vrouwen mogen geen 'happy single' zijn? Al gedragen ze zich als Koningin Beatrix, als zij dat prettig vinden en jij er geen last van hebt, what's the problem
Iemand die vrijgezel is kan nooit gelukkig zijn?quote:
Die heb je inderdaad genoeg. Was ook niet echt serieus he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, Torero.
Veel vrouwen hebben bij voorkeur een homo als goede vriend.
Dat zal best, maar vlak het aantal dat zichzelf wat wijs probeert te maken niet uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb je inderdaad genoeg. Was ook niet echt serieus he?
Maar net doen alsof vrouwen die happy single zijn in weze desperate relatiezoeksters zijn is gewoon echt gelul.
Zowel Ripley's (happy stelletje) als jouw (unhappy single) visie zijn erg gekleurd.
Dat zeg ik ook niet mensen. Ik vind het vreemd dat er steeds wordt gesuggereerd dta ik denk dat vrijgezel en gelukkig zijn niet samen gaat, ik vind het gewoon een jeukterm, daar ahd ik het overquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb je inderdaad genoeg. Was ook niet echt serieus he?
Maar net doen alsof vrouwen die happy single zijn in weze desperate relatiezoeksters zijn is gewoon echt gelul.
Zowel Ripley's (happy stelletje) als jouw (unhappy single) visie zijn erg gekleurd.
I'm their trusty confidant, ya dumbass!quote:
Oke. Ik snap. Vooralsnog vind ik Happy Singles niet per definitie horen bij de categorie die jij aanhaalt. Ik hoor het overal en van iedereenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat niet om het vrijgezel en blij zijn, nogmaals. Misschien was ik niet duidelijk.
Ik vind de term voor dezelfde categorie dames die de libelle en de viva als bijbel zien, zichzelf lekker gek vinden, niet aangeschoten maar tipsy worden etc.
Net als sommige termen gewoon het gevoel geven van een hele foute manager.
gaat er altijd om hoe die term gebruikt wordt niet dat het iets uitsluit over geluk e.d.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die vrijgezel is kan nooit gelukkig zijn?
Misschien is dta laatste juist waardoor het een jeukterm wordt. Ik associeer het in ieder geval met die damesquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik snap. Vooralsnog vind ik Happy Singles niet per definitie horen bij de categorie die jij aanhaalt. Ik hoor het overal en van iedereen
Noem eens een voorbeeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
gaat er altijd om hoe die term gebruikt wordt niet dat het iets uitsluit over geluk e.d.
Homo bashen Weerts?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is officieel een dorp, maar Weertenaren beschouwen het als een stad
Nou ja.. Weert is gezellig, maar bekrompen. Boers.
Gelukkig heb ik geen dialect, ik heb alleen de zachte G.
Oh. Dat homo bashen he.. Dat is nogal Weerts. KLB mensen lijken op Weertenaren
Weet ik. Ik kom er elke jaar. Geweldigquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo bashen Weerts?Heb er daar nooit last van gehad.
O wacht, ik zat nog in de kast toen
Ze hebben er trouwens een roze maandag he... bij 't Anker
komt vaak voor bij gemaakt geluk wat er nogal dik bovenop ligtquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Ripley het volgende:
En daarnaast suggereert het ook dat je moet uitleggen dat je happy en single bent. Dat dat dus bij de standaard single niet zo is
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien is dta laatste juist waardoor het een jeukterm wordt. Ik associeer het in ieder geval met die dames
Ik vind vrijgezel een mooier woord dan single!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Ripley het volgende:
En daarnaast suggereert het ook dat je moet uitleggen dat je happy en single bent. Dat dat dus bij de standaard single niet zo is
Geloof het of niet, maar veel mensen vragen inderdaad of je wel gelukkig bent wanneer singlequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Ripley het volgende:
Ik ook. Omdat het me aan Benny Nijman doet denkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind vrijgezel een mooier woord dan single!
Daar denk ik nou weer nooit aan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Omdat het me aan Benny Nijman doet denken
Ook een leuke term voor dronken worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga even flink de stad in om mezelf in de watten te leggen. Houdoe!
Gelukkig ben je natuurlijk pas echt als je getrouwd bent, kinderen hebt, de man een goeie baan en een mooie auto en de vrouw plezier heeft in het huishoudenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar veel mensen vragen inderdaad of je wel gelukkig bent wanneer singleZeker als je een bepaalde leeftijd bereikt.
Boudewijn de Grootquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Omdat het me aan Benny Nijman doet denken
Inderdaad. Zoals het hoort in een echt CU-gezin.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig ben je natuurlijk pas echt als je getrouwd bent, kinderen hebt, de man een goeie baan en een mooie auto en de vrouw plezier heeft in het huishouden
Dat gaat niet lukken hier, maar dat laatste kan ik wel even navragen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig ben je natuurlijk pas echt als je getrouwd bent, kinderen hebt, de man een goeie baan en een mooie auto en de vrouw plezier heeft in het huishouden
Net of ik dat niet weet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar veel mensen vragen inderdaad of je wel gelukkig bent wanneer singleZeker als je een bepaalde leeftijd bereikt.
Ik heb geprobeert om het er van af te halen, maar niemand is geinteresseerd in mijn Miss Montreal en een metalband verhaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals het hoort in een echt CU-gezin.
Beseffen jullie trouwens wel dat we on-topic zijn?
Dat heb je ook! Singles van 25+ zijn een gevaar voor de maatschappij en moeten worden uitgeroeid!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of ik dat niet weet?Ik heb een aantal vaste relaties gehad, maar ben tussendoor ook lekker vrijgezel geweest hoor. Als je 32 bent doen mensen alsof je een enge ziekte hebt dan
Ik vind MM best wel leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geprobeert om het er van af te halen, maar niemand is geinteresseerd in mijn Miss Montreal en een metalband verhaal
Ze heeft er best plezier in. Het hoort erbij!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geprobeert om het er van af te halen, maar niemand is geinteresseerd in mijn Miss Montreal en een metalband verhaal
Ik ben er 1x geweest, de eerste keer geloof ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet ik. Ik kom er elke jaar. Geweldig
Ik heb nog de meeste lol om de bejaarde mensen die vol verbazing naar 2 travestieten kijken
Nou, die politieserie van hem is wel redelijk hilarisch. Maar ook weer omdat ie een humorloze zelfingenomen spierbundel isquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef Graseter het volgende:
Ripley, ik zie dat jij niet van Steven Seagal houdt.
Waarom niet
Krijg ik binnenkort een gratis treinreis?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb je ook! Singles van 25+ zijn een gevaar voor de maatschappij en moeten worden uitgeroeid!
Jij hoort HAJJE te zeggen!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga even flink de stad in om mezelf in de watten te leggen. Houdoe!
Ik hoop dat je een beetje fan bent van Polen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Krijg ik binnenkort een gratis treinreis?
Poeh, veilig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb je ook! Singles van 25+ zijn een gevaar voor de maatschappij en moeten worden uitgeroeid!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, die politieserie van hem is wel redelijk hilarisch. Maar ook weer omdat ie een humorloze zelfingenomen spierbundel is
Wil jij nou ook RZ naar de oostblokhoeren sturen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje fan bent van Polen.
Spuit 11.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Poeh, veilig.
Jammer van de clip wel.
Low-budget. Het is wel crisis hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wil jij nou ook RZ naar de oostblokhoeren sturen?
Vol!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er 1x geweest, de eerste keer geloof ik![]()
Toen was het best wel leeg. Geen idee hoe dat nu is eigenlijk.
EN er was toch nog ergens een soortvan gaybar? Niet bij de oelemarkt, maar zo'n ander cafe-straatje. Zijstraat van de singel geloof ik. Fuck. Ben de nama kwijt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Poeh, veilig.
Jammer van de clip wel.
Hij is nog steeds goed hè? Heb hem inmiddels twee keer live gezien, allebei geniaal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm afgelopen zaterdag live gezien, ik had daar een opname van willen hebben.
Ik wil nog wel een keer naar Auswitsch.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben geboren in Brabant en dat hou ik in ere.quote:
Goed dekt de lading niet. Hij is een held. Oud, maar die stem blijft gigantisch goed. onovertroffen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is nog steeds goed hè? Heb hem inmiddels twee keer live gezien, allebei geniaal..
Helden zijn te dun gezaaid tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Goed dekt de lading niet. Hij is een held. Oud, maar die stem blijft gigantisch goed. onovertroffen.
Retourtje neem ik aan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer naar Auswitsch.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben geboren in Brabant en dat hou ik in ere.
is een mooi land hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar zeggen ze dat?quote:
Single Ripley van 32 is een levensgenietster.quote:
ze hadden er zelfs een KFCquote:
Die heb ik meegesleept door vrienden in de Vredenburg locatie Leidsche rijn gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef Q. het volgende:
Over helden gesproken, krijg net een mailtje dat Tindersticks in november naar Tivoli komen. Daar moet ik uiteraard weer bij zijn.
Gdansk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef rival het volgende:
[..]
ze hadden er zelfs een KFC
maar zonder grappen was erg mooi. In sopot kan je je zeker vermaken en waar wij zaten, ben de naam ff kwijt, daar was het net Amsterdam. Aangezien ze het nagebouwd hebben in sommige straten
Ik hoor het alweer, ik moet tien minuten fietsen om naar Polen te gaan. Bij het Vredenburg krijg ik trouwens wel Polen-referenties.quote:
Nuttig.quote:maar zonder grappen was erg mooi. In sopot kan je je zeker vermaken en waar wij zaten, ben de naam ff kwijt, daar was het net Amsterdam. Aangezien ze het nagebouwd hebben in sommige straten
De KFC produceert biologische wapens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, ik moet tien minuten fietsen om naar Polen te gaan. Bij het Vredenburg krijg ik trouwens wel Polen-referenties.
[..]
Nuttig.
T Vaticaan.quote:
u gaat door naar de volgende ronde!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
Gdansk?
Was volgens mij ook een Hanzestad dus misschien niet nagebouwd, maar gewoon de bouwstijl overgenomen?
Het oostblok vind ik ook leuk.
wel als je alleen voor hotwings, zingers en pikante stukken kip gaatquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De KFC produceert biologische wapens.
Hotwingsquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef rival het volgende:
[..]
wel als je alleen voor hotwings, zingers en pikante stukken kip gaat
Laatst reden we langs de KFC, en toen wilde je nietquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laatst reden we langs de KFC, en toen wilde je niet
Omdat ik gigantische zin had in een milkshake van de Macquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de KFC......quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Negeerstand?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de KFC......![]()
en verder sta ik blijkbaar weer op de negeerstand
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de KFC......![]()
en verder sta ik blijkbaar weer op de negeerstand
Je bent gewoon een vage meidquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Omdat ik gigantische zin had in een milkshake van de Mac
Volgens mij hebben die medicijnen gewoon een vreemde uitwerking op mequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vage meid![]()
Maar wel mijn vage meid
quote:
Je was al vaag voordat je medicijnen ging gebruikenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die medicijnen gewoon een vreemde uitwerking op me
mss omdat je vrij nieuw bent ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... ik een post typen enzo... niks geen reactie...
ik sta ook bijna niet in de lijstjes (of komt dat omdat ik overdag niet kan fok!en?)
Hi krengetje
Ik hoop dat ze snel aanslaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die medicijnen gewoon een vreemde uitwerking op me
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je was al vaag voordat je medicijnen ging gebruiken
Volgens mij post ze hier al een tijdje hoorquote:
idd....quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij post ze hier al een tijdje hoor
EN ZIJ WAS TENMINSTE OP DE MEET IN UTRECHT![]()
Zo.
nog geen jaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij post ze hier al een tijdje hoor
EN ZIJ WAS TENMINSTE OP DE MEET IN UTRECHT![]()
Zo.
Zekerquote:
Ik post hier sinds januari. Ben ik ook nieuw?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
nog geen jaarEn ach die meet , been there done that
dat is waarquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik post hier sinds januari. Ben ik ook nieuw?
binnentuinquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zekervanmiddag weer super in de binnentuin gezeten
boekje er bij , helaas geen rose maar voor de rest gewoon genieten
doeg Samzzquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga nog even een uurtje gamen. En dan douchen en zo.
Spater
1,5 uur naar school, tandarts en gitaarles.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Grasje.....nog iets gedaan vandaag?
jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik post hier sinds januari. Ben ik ook nieuw?
dat is nog wel leuk... de rest mag je houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
1,5 uur naar school, tandarts en gitaarles.
hoe hou je het uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
binnentuin![]()
ik heb geen balkon of tuin![]()
wel boekjes en drank
Bosche bollen haal ik vlak bij school, aangezien mijn school in Den Bosch isquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is nog wel leuk... de rest mag je houden![]()
Ik heb weer fijn gewerkt....
Gelukkig hoef ik geen Bosche bollen meer te halen.... Dubbele tompouzen zijn ook goed.... maar waar haal je die?
ja.... of ik ga fijn bij zus in de tuin liggenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
hoe hou je het uitzeker vaak @ park te vinden enzo ?
Bij die ene beroemde bakker??quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bosche bollen haal ik vlak bij school, aangezien mijn school in Den Bosch is
Maar dan kom je buitenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... of ik ga fijn bij zus in de tuin liggendie heeft meestal ook Rosé koud staan
Nee! niet buitenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja nou.... zou je ook kunnen doen
* -Engel- neemt Grasje aan zijn handje mee naar buiten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een Fok!er, ik kom niet buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slim slimquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... of ik ga fijn bij zus in de tuin liggendie heeft meestal ook Rosé koud staan
Ik nu ook niet, maar zo wel. Perzisch eten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben een Fok!er, ik kom niet buiten
klinkt goed....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik nu ook niet, maar zo wel. Perzisch eten.
quote:
ja foto's .... kunstzinnige buitenfoto'squote:Op woensdag 19 mei 2010 19:11 schreef Graseter het volgende:
Heeft iemand een idee voor mijn site?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Marina & the Diamonds, Fever Ray, Crystal Castles, Tori Amos and The xx.
Friekin wordt mijn nieuwe beste vriendin![]()
ja die wil ik nu ookquote:
Ja echt hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja die wil ik nu ook![]()
Als ik mij pa lief aankijk, zal die hem morgen vast wel brengen....
maar wat heb ik daar nu aan
En mij laat je alleen achter?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi Cue_![]()
Ik moest ff een was in de machine doen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt hoor
Oonk is dicht, dus ik kan er nu ook geen halen
dat wil ik wel eens in het echt zienquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
I know, I know, oud. Maar, ik moest heel hard lachen
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Een half uur voor een lekkere slof is kattepisquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou moe..... al heb ik daar ook niks aan...
Enschede is ruim een half uur rijden vanaf hier
The Birds. Een van de beroemdste Hitchcock films.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef friekin_ het volgende:
Terechte klacht. Denk ik. Ik als single wil zelfs nog niet onder invloed posten in dat topic.
true...true....en ik heb me altijd wel vermaakt in Enschedequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een half uur voor een lekkere slof is kattepis
Oh wachtquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Birds. Een van de beroemdste Hitchcock films.
Duh.. ik ben hierquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true...true....en ik heb me altijd wel vermaakt in Enschede
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fokkers.. ze zijn ook niet te vertrouwen
En de volgende keer dat je weer mijn kant op komt, ff bellen, dan zal ik je persoonlijk naar de Oonk winkel brengen zodat je een heerlijke slof mee terug kan nemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true...true....en ik heb me altijd wel vermaakt in Enschede
Een natte poesquote:
Jij doet het erom hequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:47 schreef Kreator het volgende:
Zo. Ik zal morgen eens een aardbeienslofje kopen.
volgens mij heb ik je nummer niet ....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de volgende keer dat je weer mijn kant op komt, ff bellen, dan zal ik je persoonlijk naar de Oonk winkel brengen zodat je een heerlijke slof mee terug kan nemen
Oh, dat moet tegen die tijd middels PB te regelen zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nummer niet ....
dus die Oonk moet ik zelf zoeken
Zolang het geslacht nog niet gedefinieerd is, is het gewoon een katquote:
Buiten...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Men wat is het hier rustig.. waar is iedereen zeg?!
Komend weekend heb ik bezoek hierquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom maar naar Amersfoort... komend weekend is er een festival....
Is er voetbal op tv ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Cue_ het volgende:
ik moet af en toe iets lezen en typen.... ik ben langzaam want ik heb al veel getypt vandaag....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Die heeft een levenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat moet tegen die tijd middels PB te regelen zijn
[..]
Zolang het geslacht nog niet gedefinieerd is, is het gewoon een kat
okequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat moet tegen die tijd middels PB te regelen zijn
Kraamkadootjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke![]()
Ik moet namelijk binnenkort nog kraamkadootjes brengen bij een vriendin van mij...*zucht* weet alleen nog niet wanneer
no problemo....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Asoluut, dus amersfoort zal niet lukken. Daarbij ook geen geld voor
Ik niet ik heb Fok!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef friekin_ het volgende:
Toen wist ik niet hoe leuk het hier was.
Kende ik nog niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
jah dat zal welquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef friekin_ het volgende:
Toen wist ik niet hoe leuk het hier was.
Ik heb het voor haar in KLB al even gedaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jah dat zal wel![]()
dus..... je komt nu vaker en gaat dan overal zeggen hoe leuk [Singles] is????
Ik heb 6 paar babysokjes in een eierdoos.... een klimopplant voor het groeien....en een knuffelkleed(in favo kleuren en geboortedatum+naam) in bestelling....quote:
It's just the fact that I hate babiesquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb 6 paar babysokjes in een eierdoos.... een klimopplant voor het groeien....en een knuffelkleed(in favo kleuren en geboortedatum+naam) in bestelling....
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het voor haar in KLB al even gedaan
Zag t netquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het voor haar in KLB al even gedaan
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef Samzz het volgende:
Een bad zou een basisbehoefte moeten worden
Ik ga de politiek in denk ik...
Mijn stem heb jequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef Samzz het volgende:
Een bad zou een basisbehoefte moeten worden
Ik ga de politiek in denk ik...
Iemand van StormFront beter dan? Of Maroc.nl? Etcquote:
Wss meer dan hier in Singelsquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hoezo? Het klaagbaak volk heeft toch potentie?
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
O ja daar gaan we veel zetels mee halen... maar met Samzz als lijsttreksterzie ik een glorieuze overwinning
*verkapte mijn stem heb je ook*
Mag ik dan woordvoerder worden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
O ja daar gaan we veel zetels mee halen... maar met Samzz als lijsttreksterzie ik een glorieuze overwinning
*verkapte mijn stem heb je ook*
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Barbusse![]()
alles goed?
Hoe was de film... of ging je niet naar de film??
Plus ik win altijd met bullshit-bingo. Dat zijn toch goede referenties lijkt mequote:
quote:
Springert!quote:
hoezo wel oke?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Engel Ikging gisteravond/nacht. Iron Man was wel oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |