Jij hoort HAJJE te zeggen!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga even flink de stad in om mezelf in de watten te leggen. Houdoe!
Ik hoop dat je een beetje fan bent van Polen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Krijg ik binnenkort een gratis treinreis?
Poeh, veilig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb je ook! Singles van 25+ zijn een gevaar voor de maatschappij en moeten worden uitgeroeid!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, die politieserie van hem is wel redelijk hilarisch. Maar ook weer omdat ie een humorloze zelfingenomen spierbundel is
Wil jij nou ook RZ naar de oostblokhoeren sturen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje fan bent van Polen.
Spuit 11.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Poeh, veilig.
Jammer van de clip wel.
Low-budget. Het is wel crisis hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wil jij nou ook RZ naar de oostblokhoeren sturen?
Vol!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er 1x geweest, de eerste keer geloof ik![]()
Toen was het best wel leeg. Geen idee hoe dat nu is eigenlijk.
EN er was toch nog ergens een soortvan gaybar? Niet bij de oelemarkt, maar zo'n ander cafe-straatje. Zijstraat van de singel geloof ik. Fuck. Ben de nama kwijt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Poeh, veilig.
Jammer van de clip wel.
Hij is nog steeds goed hè? Heb hem inmiddels twee keer live gezien, allebei geniaal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm afgelopen zaterdag live gezien, ik had daar een opname van willen hebben.
Ik wil nog wel een keer naar Auswitsch.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben geboren in Brabant en dat hou ik in ere.quote:
Goed dekt de lading niet. Hij is een held. Oud, maar die stem blijft gigantisch goed. onovertroffen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is nog steeds goed hè? Heb hem inmiddels twee keer live gezien, allebei geniaal..
Helden zijn te dun gezaaid tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Goed dekt de lading niet. Hij is een held. Oud, maar die stem blijft gigantisch goed. onovertroffen.
Retourtje neem ik aan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer naar Auswitsch.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben geboren in Brabant en dat hou ik in ere.
is een mooi land hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar zeggen ze dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |