dat is nog wel leuk... de rest mag je houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
1,5 uur naar school, tandarts en gitaarles.
hoe hou je het uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
binnentuin![]()
ik heb geen balkon of tuin![]()
wel boekjes en drank
Bosche bollen haal ik vlak bij school, aangezien mijn school in Den Bosch isquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is nog wel leuk... de rest mag je houden![]()
Ik heb weer fijn gewerkt....
Gelukkig hoef ik geen Bosche bollen meer te halen.... Dubbele tompouzen zijn ook goed.... maar waar haal je die?
ja.... of ik ga fijn bij zus in de tuin liggenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
hoe hou je het uitzeker vaak @ park te vinden enzo ?
Bij die ene beroemde bakker??quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bosche bollen haal ik vlak bij school, aangezien mijn school in Den Bosch is
Maar dan kom je buitenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... of ik ga fijn bij zus in de tuin liggendie heeft meestal ook Rosé koud staan
Nee! niet buitenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja nou.... zou je ook kunnen doen
* -Engel- neemt Grasje aan zijn handje mee naar buiten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een Fok!er, ik kom niet buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slim slimquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... of ik ga fijn bij zus in de tuin liggendie heeft meestal ook Rosé koud staan
Ik nu ook niet, maar zo wel. Perzisch eten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben een Fok!er, ik kom niet buiten
klinkt goed....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik nu ook niet, maar zo wel. Perzisch eten.
quote:
ja foto's .... kunstzinnige buitenfoto'squote:Op woensdag 19 mei 2010 19:11 schreef Graseter het volgende:
Heeft iemand een idee voor mijn site?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Marina & the Diamonds, Fever Ray, Crystal Castles, Tori Amos and The xx.
Friekin wordt mijn nieuwe beste vriendin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |