Single Ripley van 32 is een levensgenietster.quote:
ze hadden er zelfs een KFCquote:
Die heb ik meegesleept door vrienden in de Vredenburg locatie Leidsche rijn gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef Q. het volgende:
Over helden gesproken, krijg net een mailtje dat Tindersticks in november naar Tivoli komen. Daar moet ik uiteraard weer bij zijn.
Gdansk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef rival het volgende:
[..]
ze hadden er zelfs een KFC
maar zonder grappen was erg mooi. In sopot kan je je zeker vermaken en waar wij zaten, ben de naam ff kwijt, daar was het net Amsterdam. Aangezien ze het nagebouwd hebben in sommige straten
Ik hoor het alweer, ik moet tien minuten fietsen om naar Polen te gaan. Bij het Vredenburg krijg ik trouwens wel Polen-referenties.quote:
Nuttig.quote:maar zonder grappen was erg mooi. In sopot kan je je zeker vermaken en waar wij zaten, ben de naam ff kwijt, daar was het net Amsterdam. Aangezien ze het nagebouwd hebben in sommige straten
De KFC produceert biologische wapens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, ik moet tien minuten fietsen om naar Polen te gaan. Bij het Vredenburg krijg ik trouwens wel Polen-referenties.
[..]
Nuttig.
T Vaticaan.quote:
u gaat door naar de volgende ronde!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
Gdansk?
Was volgens mij ook een Hanzestad dus misschien niet nagebouwd, maar gewoon de bouwstijl overgenomen?
Het oostblok vind ik ook leuk.
wel als je alleen voor hotwings, zingers en pikante stukken kip gaatquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De KFC produceert biologische wapens.
Hotwingsquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef rival het volgende:
[..]
wel als je alleen voor hotwings, zingers en pikante stukken kip gaat
Laatst reden we langs de KFC, en toen wilde je nietquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laatst reden we langs de KFC, en toen wilde je niet
Omdat ik gigantische zin had in een milkshake van de Macquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de KFC......quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Negeerstand?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de KFC......![]()
en verder sta ik blijkbaar weer op de negeerstand
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de KFC......![]()
en verder sta ik blijkbaar weer op de negeerstand
Je bent gewoon een vage meidquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Omdat ik gigantische zin had in een milkshake van de Mac
Volgens mij hebben die medicijnen gewoon een vreemde uitwerking op mequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vage meid![]()
Maar wel mijn vage meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |