Jij hoort HAJJE te zeggen!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga even flink de stad in om mezelf in de watten te leggen. Houdoe!
Ik hoop dat je een beetje fan bent van Polen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Krijg ik binnenkort een gratis treinreis?
Poeh, veilig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb je ook! Singles van 25+ zijn een gevaar voor de maatschappij en moeten worden uitgeroeid!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, die politieserie van hem is wel redelijk hilarisch. Maar ook weer omdat ie een humorloze zelfingenomen spierbundel is
Wil jij nou ook RZ naar de oostblokhoeren sturen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje fan bent van Polen.
Spuit 11.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Poeh, veilig.
Jammer van de clip wel.
Low-budget. Het is wel crisis hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wil jij nou ook RZ naar de oostblokhoeren sturen?
Vol!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er 1x geweest, de eerste keer geloof ik![]()
Toen was het best wel leeg. Geen idee hoe dat nu is eigenlijk.
EN er was toch nog ergens een soortvan gaybar? Niet bij de oelemarkt, maar zo'n ander cafe-straatje. Zijstraat van de singel geloof ik. Fuck. Ben de nama kwijt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Poeh, veilig.
Jammer van de clip wel.
Hij is nog steeds goed hè? Heb hem inmiddels twee keer live gezien, allebei geniaal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm afgelopen zaterdag live gezien, ik had daar een opname van willen hebben.
Ik wil nog wel een keer naar Auswitsch.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben geboren in Brabant en dat hou ik in ere.quote:
Goed dekt de lading niet. Hij is een held. Oud, maar die stem blijft gigantisch goed. onovertroffen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is nog steeds goed hè? Heb hem inmiddels twee keer live gezien, allebei geniaal..
Helden zijn te dun gezaaid tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Goed dekt de lading niet. Hij is een held. Oud, maar die stem blijft gigantisch goed. onovertroffen.
Retourtje neem ik aan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer naar Auswitsch.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben geboren in Brabant en dat hou ik in ere.
is een mooi land hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar zeggen ze dat?quote:
Single Ripley van 32 is een levensgenietster.quote:
ze hadden er zelfs een KFCquote:
Die heb ik meegesleept door vrienden in de Vredenburg locatie Leidsche rijn gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef Q. het volgende:
Over helden gesproken, krijg net een mailtje dat Tindersticks in november naar Tivoli komen. Daar moet ik uiteraard weer bij zijn.
Gdansk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef rival het volgende:
[..]
ze hadden er zelfs een KFC
maar zonder grappen was erg mooi. In sopot kan je je zeker vermaken en waar wij zaten, ben de naam ff kwijt, daar was het net Amsterdam. Aangezien ze het nagebouwd hebben in sommige straten
Ik hoor het alweer, ik moet tien minuten fietsen om naar Polen te gaan. Bij het Vredenburg krijg ik trouwens wel Polen-referenties.quote:
Nuttig.quote:maar zonder grappen was erg mooi. In sopot kan je je zeker vermaken en waar wij zaten, ben de naam ff kwijt, daar was het net Amsterdam. Aangezien ze het nagebouwd hebben in sommige straten
De KFC produceert biologische wapens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, ik moet tien minuten fietsen om naar Polen te gaan. Bij het Vredenburg krijg ik trouwens wel Polen-referenties.
[..]
Nuttig.
T Vaticaan.quote:
u gaat door naar de volgende ronde!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
Gdansk?
Was volgens mij ook een Hanzestad dus misschien niet nagebouwd, maar gewoon de bouwstijl overgenomen?
Het oostblok vind ik ook leuk.
wel als je alleen voor hotwings, zingers en pikante stukken kip gaatquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De KFC produceert biologische wapens.
Hotwingsquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef rival het volgende:
[..]
wel als je alleen voor hotwings, zingers en pikante stukken kip gaat
Laatst reden we langs de KFC, en toen wilde je nietquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laatst reden we langs de KFC, en toen wilde je niet
Omdat ik gigantische zin had in een milkshake van de Macquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de KFC......quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Negeerstand?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de KFC......![]()
en verder sta ik blijkbaar weer op de negeerstand
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de KFC......![]()
en verder sta ik blijkbaar weer op de negeerstand
Je bent gewoon een vage meidquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Omdat ik gigantische zin had in een milkshake van de Mac
Volgens mij hebben die medicijnen gewoon een vreemde uitwerking op mequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vage meid![]()
Maar wel mijn vage meid
quote:
Je was al vaag voordat je medicijnen ging gebruikenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die medicijnen gewoon een vreemde uitwerking op me
mss omdat je vrij nieuw bent ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... ik een post typen enzo... niks geen reactie...
ik sta ook bijna niet in de lijstjes (of komt dat omdat ik overdag niet kan fok!en?)
Hi krengetje
Ik hoop dat ze snel aanslaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die medicijnen gewoon een vreemde uitwerking op me
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je was al vaag voordat je medicijnen ging gebruiken
Volgens mij post ze hier al een tijdje hoorquote:
idd....quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij post ze hier al een tijdje hoor
EN ZIJ WAS TENMINSTE OP DE MEET IN UTRECHT![]()
Zo.
nog geen jaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij post ze hier al een tijdje hoor
EN ZIJ WAS TENMINSTE OP DE MEET IN UTRECHT![]()
Zo.
Zekerquote:
Ik post hier sinds januari. Ben ik ook nieuw?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
nog geen jaarEn ach die meet , been there done that
dat is waarquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik post hier sinds januari. Ben ik ook nieuw?
binnentuinquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zekervanmiddag weer super in de binnentuin gezeten
boekje er bij , helaas geen rose maar voor de rest gewoon genieten
doeg Samzzquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga nog even een uurtje gamen. En dan douchen en zo.
Spater
1,5 uur naar school, tandarts en gitaarles.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Grasje.....nog iets gedaan vandaag?
jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik post hier sinds januari. Ben ik ook nieuw?
dat is nog wel leuk... de rest mag je houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
1,5 uur naar school, tandarts en gitaarles.
hoe hou je het uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
binnentuin![]()
ik heb geen balkon of tuin![]()
wel boekjes en drank
Bosche bollen haal ik vlak bij school, aangezien mijn school in Den Bosch isquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is nog wel leuk... de rest mag je houden![]()
Ik heb weer fijn gewerkt....
Gelukkig hoef ik geen Bosche bollen meer te halen.... Dubbele tompouzen zijn ook goed.... maar waar haal je die?
ja.... of ik ga fijn bij zus in de tuin liggenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
hoe hou je het uitzeker vaak @ park te vinden enzo ?
Bij die ene beroemde bakker??quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bosche bollen haal ik vlak bij school, aangezien mijn school in Den Bosch is
Maar dan kom je buitenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... of ik ga fijn bij zus in de tuin liggendie heeft meestal ook Rosé koud staan
Nee! niet buitenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja nou.... zou je ook kunnen doen
* -Engel- neemt Grasje aan zijn handje mee naar buiten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een Fok!er, ik kom niet buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slim slimquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... of ik ga fijn bij zus in de tuin liggendie heeft meestal ook Rosé koud staan
Ik nu ook niet, maar zo wel. Perzisch eten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben een Fok!er, ik kom niet buiten
klinkt goed....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik nu ook niet, maar zo wel. Perzisch eten.
quote:
ja foto's .... kunstzinnige buitenfoto'squote:Op woensdag 19 mei 2010 19:11 schreef Graseter het volgende:
Heeft iemand een idee voor mijn site?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Marina & the Diamonds, Fever Ray, Crystal Castles, Tori Amos and The xx.
Friekin wordt mijn nieuwe beste vriendin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |