Wat weet jij van vrouwen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou vaak zijn dat niet de jonge vrouwen die die term gebruiken maar de malle "meiden" van de libelle en de viva
Juistemquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou vaak zijn dat niet de jonge vrouwen die die term gebruiken maar de malle "meiden" van de libelle en de viva
Het is officieel een dorp, maar Weertenaren beschouwen het als een stadquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's al netter
Waarom voel je je er niet thuis dan? Ik vond het best een oke stad (of is het dorp? Weet ik ff niet meer wat het officieel is). Oelemarkt was destijds (ja prehistorie) best leuk. Enige waar ik een hekel aan had was het kliekjesklitten van de Weertenaren met hun dialect. Voor de rest heb ik't er best naar m'n zin gehad
Nee dat hoeft niet, ik ben niet achterlijk. Maar gezien de homo's die ik tegenkom allen nog een erg goede smaak hebben laten zien, ben ik misschien wat bevooroordeeld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even door gaan hoor. Hoeveel voorbeelden wil je hebben? Net zo lang dat we kunnen concluderen dat er aan beide kanten mensen met smaak zijn en ook aan beide kanten met een wansmaak?
Ik ken genoeg meiden van 20 die denken dat ze Carrie en Co zijn. So your point being? Oudere vrouwen mogen geen 'happy single' zijn? Al gedragen ze zich als Koningin Beatrix, als zij dat prettig vinden en jij er geen last van hebt, what's the problemquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat mij om de term, dat is zo'n soort geuzennaam voor "lekker gekke"vrouwen van begin 30 geworden die denken dat ze in SATC zitten. Vrijgezel zijn en dat prima vinden is wat anders
Ik durf dat te betwijfelenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat niet om het vrijgezel en blij zijn, nogmaals. Misschien was ik niet duidelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, ik ben niet achterlijk. Maar gezien de homo's die ik tegenkom allen nog een erg goede smaak hebben laten zien, ben ik misschien wat bevooroordeeld.
Boeiend? Nee. Klaar dus
[..]
Ik ken genoeg meiden van 20 die denken dat ze Carrie en Co zijn. So your point being? Oudere vrouwen mogen geen 'happy single' zijn? Al gedragen ze zich als Koningin Beatrix, als zij dat prettig vinden en jij er geen last van hebt, what's the problem
Iemand die vrijgezel is kan nooit gelukkig zijn?quote:
Die heb je inderdaad genoeg. Was ook niet echt serieus he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, Torero.
Veel vrouwen hebben bij voorkeur een homo als goede vriend.
Dat zal best, maar vlak het aantal dat zichzelf wat wijs probeert te maken niet uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb je inderdaad genoeg. Was ook niet echt serieus he?
Maar net doen alsof vrouwen die happy single zijn in weze desperate relatiezoeksters zijn is gewoon echt gelul.
Zowel Ripley's (happy stelletje) als jouw (unhappy single) visie zijn erg gekleurd.
Dat zeg ik ook niet mensen. Ik vind het vreemd dat er steeds wordt gesuggereerd dta ik denk dat vrijgezel en gelukkig zijn niet samen gaat, ik vind het gewoon een jeukterm, daar ahd ik het overquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb je inderdaad genoeg. Was ook niet echt serieus he?
Maar net doen alsof vrouwen die happy single zijn in weze desperate relatiezoeksters zijn is gewoon echt gelul.
Zowel Ripley's (happy stelletje) als jouw (unhappy single) visie zijn erg gekleurd.
I'm their trusty confidant, ya dumbass!quote:
Oke. Ik snap. Vooralsnog vind ik Happy Singles niet per definitie horen bij de categorie die jij aanhaalt. Ik hoor het overal en van iedereenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat niet om het vrijgezel en blij zijn, nogmaals. Misschien was ik niet duidelijk.
Ik vind de term voor dezelfde categorie dames die de libelle en de viva als bijbel zien, zichzelf lekker gek vinden, niet aangeschoten maar tipsy worden etc.
Net als sommige termen gewoon het gevoel geven van een hele foute manager.
gaat er altijd om hoe die term gebruikt wordt niet dat het iets uitsluit over geluk e.d.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die vrijgezel is kan nooit gelukkig zijn?
Misschien is dta laatste juist waardoor het een jeukterm wordt. Ik associeer het in ieder geval met die damesquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik snap. Vooralsnog vind ik Happy Singles niet per definitie horen bij de categorie die jij aanhaalt. Ik hoor het overal en van iedereen
Noem eens een voorbeeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
gaat er altijd om hoe die term gebruikt wordt niet dat het iets uitsluit over geluk e.d.
Homo bashen Weerts?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is officieel een dorp, maar Weertenaren beschouwen het als een stad
Nou ja.. Weert is gezellig, maar bekrompen. Boers.
Gelukkig heb ik geen dialect, ik heb alleen de zachte G.
Oh. Dat homo bashen he.. Dat is nogal Weerts. KLB mensen lijken op Weertenaren
Weet ik. Ik kom er elke jaar. Geweldigquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo bashen Weerts?Heb er daar nooit last van gehad.
O wacht, ik zat nog in de kast toen
Ze hebben er trouwens een roze maandag he... bij 't Anker
komt vaak voor bij gemaakt geluk wat er nogal dik bovenop ligtquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Ripley het volgende:
En daarnaast suggereert het ook dat je moet uitleggen dat je happy en single bent. Dat dat dus bij de standaard single niet zo is
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien is dta laatste juist waardoor het een jeukterm wordt. Ik associeer het in ieder geval met die dames
Ik vind vrijgezel een mooier woord dan single!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Ripley het volgende:
En daarnaast suggereert het ook dat je moet uitleggen dat je happy en single bent. Dat dat dus bij de standaard single niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |