Ja ja we weten dat je niet happy bent en wel single.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gaan we het nu over het jeukbegriphappy single
hebben?
Hmmm... Veel mannen mogen kwa smaak aan homo's een voorbeeld nemenquote:
Nee, ik dacht meer aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef RealZeus het volgende:
Gaan we het nu over het jeukbegriphappy single
hebben?
Absoluut.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Veel mannen mogen kwa smaak aan homo's een voorbeeld nemen
So? Het komt hier haast over als een misdaad als je happy single bent.quote:
Ik had het over bijna alle homo's. Jij weet net een paar te vinden die buiten de boot vallen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Absoluut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's al netterquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef friekin_ het volgende:
Oke. Dan laat ik het sarcasme even achterwege.
Ik ben single, muziekverslaafd, leesverslaafd, ik werk full-time en ik woon wel in Weert, maar voel me daar dus niet thuis.
Was er geklaagd over Singles? Waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Nou jongens, de aandacht is van Singles af in het klaagtopic
Iemand zag in mijn fobo dat ik gay was en DAT is nu natuurrlijk het onderwerp geworden van het bashen.
I SAVED THE GAY DAY!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Absoluut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat mij om de term, dat is zo'n soort geuzennaam voor "lekker gekke"vrouwen van begin 30 geworden die denken dat ze in SATC zitten. Vrijgezel zijn en dat prima vinden is wat andersquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Het komt hier haast over als een misdaad als je happy single bent.
Ik kan nog wel even door gaan hoor. Hoeveel voorbeelden wil je hebben? Net zo lang dat we kunnen concluderen dat er aan beide kanten mensen met smaak zijn en ook aan beide kanten met een wansmaak?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het over bijna alle homo's. Jij weet net een paar te vinden die buiten de boot vallen.
Rip is jaloers op jonge vrouwen die van het leven genieten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat mij om de term, dat is zo'n soort geuzennaam voor "lekker gekke"vrouwen van begin 30 geworden die denken dat ze in SATC zitten. Vrijgezel zijn en dat prima vinden is wat anders
O er zijn echt 1001 voorbeelden te vinden van nichten met vre-selijke smaak. van die glimmende strakke shirtjes en zo *ril*quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even door gaan hoor. Hoeveel voorbeelden wil je hebben? Net zo lang dat we kunnen concluderen dat er aan beide kanten mensen met smaak zijn en ook aan beide kanten met een wansmaak?
Ja, die ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Happy Single
Klinkt als die spirituele kruidenthee-drinksters die de Hapinezz lezen!
Nou vaak zijn dat niet de jonge vrouwen die die term gebruiken maar de malle "meiden" van de libelle en de vivaquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rip is jaloers op jonge vrouwen die van het leven genieten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rip is jaloers op jonge vrouwen die van het leven genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |