Ja, seizoen 7, episode 22quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:49 schreef Komakie het volgende:
Best een aardige aflevering deze week.
Ik vond ook het einde eigenlijk wel goed. Een cliffhanger die ik eigenlijk helemaal niet zag aankomen. We hebben natuurlijk eerder schietincidenten gehad enzo, maar dit.... niet verwacht
Btw, was dit nou de laatste aflevering van het seizoen?
Dat heb ik al vaker gehoord....quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk als je niet te kritisch naar de episode keek was hij wel goed, maar toch moet ik helaas weer zeggen dat vrijwel elke Season Finale beter was dan deze..
[ afbeelding ]
was erg happy allemaal wat een perfecte impressie gaf van hun uitstapje naar Utah!!
[ afbeelding ]
Dat de film het goed deed was wel leuk meegenomen maar het grote moment van Julian was natuurlijk zijn aanzoek.. en Brooke die het aanzoek accepteerde natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamie heeft zich daar volgens mij volledig kunnen uitleven, vond hem leuk meespelen in de rol die hij deze week had.. beetje jammer dat Haley nog steeds zo down rond loopt te dwalen maar volgens mij was dit wel een keerpunt voor haar. Mag toch hopen dat Haley al enkele weken zwanger is, want het zou vrij raar zijn als ze na de dood van haar moeder in haar depressieve toestand een kind gaan verwekken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verhaal van Alex Alice was wederom niet zo bijster interessant.. nu wil ze Chase weer en wat wil het toeval... Mia ziet in dat ze een fout heeft gemaakt net na het moment van de kus tussen Chase en Alex.. *zucht*
*foto volgt*
Skills en Mouth vervullen hun bijrollen weer prima al voegde het vrijwel niks toe allemaal.. dat gedoe met die jas de hele tijd.. neja, I guess it was funny at times.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De shocker van de hele season finale kwam natuurlijk op het einde, maar voordat ik daarop kom moet ik toch even kwijt dat Quinn er wel héél lekker uitzag... YUMMIE!!! nu werd zo deze ep ook bewust op die manier in de spotlight gezet maar... YUMMIE!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde, hoewel schokkend, beetje.. i don't know.. kreeg het gevoel erbij alsof de writers er opeens achter kwamen dat er nog iets dramatisch moest gebeuren.. ohja we hebben 'Sarah' nog.. vond het dus een beetje in elkaar geflanst en makkelijk vanaf gemaakt einde.. but I guess we'll see what happends next!!
[ afbeelding ]
We kunnen er eigenlijk wel vanuit gaan dat het 8e seizoen ook meteen het laatste zal gaan worden.. hangt natuurlijk weer van een heleboel dingen af zoals de ratings, hoe gaan de overige programma's op The CW aanslaan enz enz enz. Las net dat de season finale door minder dan 2miljoen mensen is bekeken dus in dat opzich betekent het allemaal niet veel goeds.. maar we kunnen speculeren wat we willen.. laten we het maar lekker afwachten en op ons af laten komen hoe One Tree Hill uiteindelijk aan zijn einde komt
Ben het wel met AlwaysHappy eens dat ze er nu alle gelegenheid voor hebben om er een écht einde aan te maken.. met hopelijk wat terugkerende acteurs.
Ik kon het trouwens niet laten om toch weer een foto post review voor de season finale te maken
maar het moest ff snel snel allemaal want ik moet nu helaas gaan werken..
Boos natuurlijk, dat Clay, voor Quinn gekozen heeft, draait ze helemaal doorquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gehoord....
Beetje balen, want ik had niet door dat het de season finale was. Nu moeten we afwachten wat er allemaal gaat gebeuren over (ongeveer) 4 maanden.
Jamie was trouwens wel koning, zoals hij in dat bad zat
Toch wel ok dat einde. Ik vond al dat die nep Sara zo snel weer weg was. Alleen snap ik niet zo goed waarom ze Clay ook neer schiet. Ze was toch zo gek van hem
Noone can kill OTH, not even Dan Scottquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Post zonder te lezen![]()
Las net wel dat ie renewed isnet als LU
woei
zit nu nog bij een vriendinnetje in Glasgow, maar morgen maar eens checken dan
Woei, allebei vernieuwd is wel tof
Ik mis Dan en Deb wel een beetje. Zoals ze vroeger waren danquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Noone can kill OTH, not even Dan Scott
En Karenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik mis Dan en Deb wel een beetje. Zoals ze vroeger waren dan
Seizoen 1 is echt super televisie, vooral qua humor maar ook qua originaliteit nog. Seizoen 2 was dezelfde kwaliteit als het hoogtepunt van OTH, maar seizoen 3 en vooral 4 zijn nog kutter ; al is het nog steeds wel vermakelijk en heeft het een zeer goed einde. Mooie finalequote:Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb de poll even samengesteld want ik heb The O.C. dvdbox binnen en ben nu aan het einde van S1
O.C. is op hoogtepunt > dan OTH imo
Ja, maar ze zijn dus wel al die mannelijke kijkers kwijt als Quinn dood is. Niet echt slim dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:45 schreef Tim86 het volgende:
Epic seizoensfinale...
"Hey, misschien is het verstandig als we wat mannelijke kijkers proberen te binden"
"Ja, goed idee. Bij de finale laten we gewoon ieder lekker wijf uit de serie extra vaak en bij voorkeur halfnaakt in beeld komen all of a sudden"
En zo geschiedde
Leuk kijkvoer, maar flinterdun allemaal. De cliffhanger was wel echt verschrikkelijk slecht
Ik kijk er weer naar uit. Blijf het tof vinden dat de serie met zo'n vaste maar toch kleine fanbase het al 8 seizoenen overleefd heeft terwijl bijvoorbeeld The O.C., wat een grotere fanbase had , het al na 4 seizoenen op moest geven.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef Tazmaniac het volgende:
14 september gaan we trouwens weer verder
Slechtste seizoen in mijn ogen is seizoen 5. En het beste seizoen denk ik seizoen 3, die net iets voorligt op seizoen 4 en 6.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
7 is juist het slechtste seizoenHup snel bij 1 beginnen
Die was zo gaaf inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef Desii het volgende:
Prachtige OP
O ja en de allerbeste aflevering van OTH vond ik met die schietpartij in school
Vond seizoen 7 zelf best wel verfrissend eigenlijk met die nieuwe gezichten. Hoe leuk Lucas en Peyton wel niet waren, leken hun verhalen wel uitverteld ; en opzich, als je objectief kijkt, zijn al hun verhaallijnen goed afgerond in de seizoen 6 finale ; behalve dan waar ze nu wonen en wat ze nu doen. Volgens een twitter van Sophia Bush, is dat wel kenbaar gemaakt in een aflevering ; en dat ze nu bij Karen en Andy wonen en het kind opvoeden, maar volgens mij is dat nooit gezegd..quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:27 schreef Sasman het volgende:
Wat heeft iedereen hier eigenlijk tegen Clay en Quin? Waren de vorige seizoenen zoveel beter dan? Ik ga waarschijnlijk seizoen 3 komende week wel een downloaden maar toch...
Dat je er over na denkt... Ik ben daar altijd vrij makkelijk in en ik kijk toch wel omdat ik niets wil missen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik seizoen 7 wel af ga kijken, vond 't maar matig de laatste afleveringen. Dus de laatste vier van na de break heb ik nog niet eens gezien en eerlijk gezegd ben ik er ook niet heel gemotiveerd voor, zeg maar.
Het is meer dat het er nog niet echt van gekomen is. En ik heb het kennelijk dus ook absoluut nog niet gemistquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat je er over na denkt... Ik ben daar altijd vrij makkelijk in en ik kijk toch wel omdat ik niets wil missen...
Quin in bikini. Veel meer kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is meer dat het er nog niet echt van gekomen is. En ik heb het kennelijk dus ook absoluut nog niet gemist
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Moet niet gekker worden :
CW Up for a OTH Season 9
Ze moeten echt stoppen na seizoen 8 hoor...even verhaallijnen afsluiten en eruit gaan met een BOOM; en het niet nog langer uitrekken. Mark mag al blij zijn dat hij de 8 seizoenen heeft gehaald..bijna elk seizoen een kantje boord renewal. Zo dagen ze het lot wel erg uit hoor..daarlijk houden ze er weer rekening mee dat er wel een seizoen 9 komt..en dan eindigt de serie straks met een enorme cliffhanger...of Joy, Bush en Lafferty die de serie verlaten..
quote:Zap2it is reporting that CW has given One Tree Hill a full season pickup for 22 episodes. When its renewal was announced in May it was given a 13 episode order with an option for a back nine.
...
this may be the last Tree Hill sees of original cast members Bush, James Lafferty, and Bethany Joy Galeotti, whose contracts expire this year.
Als ze niet hun contract verlengen moeten ze er mee ophouden. Dan is er geen basis meer om verder op door te gaan. Teveel nieuwe karakters nodig voor een goed nieuw seizoen.quote:
Ik spaar dit seizoen wel weer op en dan kijk ik alles in Juni ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
As dinsdagavond is er een nieuwe in Amerika, dus woensdagochtend hier te downloaden
Bij mij hebben ook andere series voorrang om gedownload te worden. Niet eens omdat ik OTH minder vind, maar die serie is inderdaad het leukste als je er meerdere kan kijken achter elkaar. Bones, The Good Wife and Grey's Anatomy kan ik ook prima los van elkaar kijken. Eerste aflevering kijk ik wel gewoon al volgende week omdat veel series pas over 2 weken beginnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet ook nog niet of ik t elke week ga kijken. Ik heb het tijdrovende idee opgepakt om alle 10 de seizoenen van Beverly Hills 90210 te kijkenJeugdsentiment
Nee, nog niet officieel, maar iedereen gaat er wel van uit, dus laat ik dat ook maar doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef Komakie het volgende:
Laatste seizoen? Is dat al definitief dan?
Dat is al 2 seizoenen zo dus geloof er niet zo in.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, nog niet officieel, maar iedereen gaat er wel van uit, dus laat ik dat ook maar doen
Halverwege ging een keer een telefoon of iets af, en Quinn dacht dat dat de telefoon van Clay was, maar die zei dat hij zijn telefoon niet mee had. Toen besefte ik dat de telefoon afging op de achtergrond ; dus waar hun lichamen dood lagen te bloeden. Wel origineel gedaan ipv het in een aflevering meteen af te ronden. En toen later Nathan en Haley het hadden over Quinn en Clay, dat ze hun niet te pakken konden krijgen ging de bel harder rinkelen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Halverwege al? ik pas echt op het eind toen ze ineens begon te bloeden
Ja ik zag het ookquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
InderdaadVind t in ieder geval wel fijn dat het over een aantal afleveringen heen smeren ipv alles in deze episode afronden en dat ze volgende ep alweer vrolijk rondlopen. Het is tenminste origineel.
Enige wat een beetje onrealistisch is dat ze daar nu al bijna 1 dag liggen te bloeden in het huis...in normale omstandigheden als je neergeschoten bent en zeker een dag ligt te bloeden, ben je echt wel dood.
Er was trouwens een scene met Brooke..dat zij tegen de balie stond en dat iedereen om haar heen in snel tempo de winkel leeghaalde...toen ze weer uitzoomde zeg maar leek het net alsof Brooke erin was 'geplakt' als in Paint of iets dergelijks...lastig uit te leggen maar het leek net zon getekend figuur in die scene
Ik vond de seizoensopener weer ouderwets leukquote:Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef Komakie het volgende:
Ik heb het nog niet op kunnen brengen om de eerste van het seizoen al te kijken. Zijn ze het waard om te kijken? Ik kan me er nog niet echt warm voor maken.
Dat blijft echt jouw terugkerende commentaar hèquote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt kan Jaimy niet dood ofzo.. Ik vind dat kind echt schijtirritant, met zijn semivolwassen gedrag.. En wat heeft ie een dik hoofd gekregen zeg
Tsjahquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat blijft echt jouw terugkerende commentaar hè
Jamie is nogal irritant soms ja ; ze laten hem ouder doen dan andere kinderen van zijn leeftijd. En waar zijn zijn vrienden? Hij trekt alleen op met zijn ouders en de vrienden van zijn ouders..best triestquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
TsjahAls ze zo nodig kinderen willen laten meespelen laat het dan ook gewoon kinderen zijn. En niet zo'n kutblaag dat denkt overal van af te weten.. Maar dan niet weten waar kinderen vandaan komen
Welk joch is dat dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Ze hebben dat irritante joch waar Jamie mee optrekt best vaak erin zitten dus dat valt wel mee vind ik.
Wel redelijk eens met klacht over Jamie zelf
Heb je een punt, die zie je inderdaad regelmatig. Maar toch is het raar dat hij het meerendeel van zijn tijd optrekt met de vrienden van zijn oudersquote:Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef Tazmaniac het volgende:really?
http://imdb.com/name/nm2729847/Chuck Scolnick
15 afleveringen!
Klopt ook wel, maja als mijn moeder er zo uitzag en zo'n soort vriendinnen had wist ik het ook welquote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb je een punt, die zie je inderdaad regelmatig. Maar toch is het raar dat hij het meerendeel van zijn tijd optrekt met de vrienden van zijn ouders
Dat vond ik dan wel weer erg voorspelbaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:24 schreef Sasman het volgende:
Ik vond vooral het einde mooi met dat die Will de juiste organen had voor Clay.
Ik vond het juist niet voorspelbaar dat juist die Will de goede organen had. Ik dacht op een gegeven moment echt dat ze hem onverwacht echt dood zouden laten gaan, en de fans zo in shock te laten raken omdat ze t compleet niet hadden verwacht omdat hij toch in de intro stond en er geen nieuws was uitgelekt over de dood van hemquote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef Headlong het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer erg voorspelbaar.
Dat dus.. Maar wel mooi gedaanquote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef Headlong het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer erg voorspelbaar.
Slechtste aflevering van dit seizoen tot nu toe. Vond de intro wel goed ; en natuurlijk het bekende ' Dear Lucas '. Het was nog steeds geen slechte televisie maar wel een van de mindere dus dit seizoen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:50 schreef Sasman het volgende:
Kvond dit toch maar een matige aflevering...
En verhaallijn met Brooke kan ook wel wat worden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Nu pas de laatste episode kunnen kijken en ik moet zeggen dat het me niet tegenviel.
Was er geen die er bovenuit stak, maar pretty solid all around
Denk dat we nog flink kunnen gaan 'genieten' met de Nathan storyline
Ok, LUX is echt heel leuk. Ik heb gisteren 4 eps gekeken en het enige dat me stoort is dat elke ep een happy ending heeft. Maar dat veranderd misschien nog wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vooruit, dan ga ik dat Lux ook maar kijken. Ik kan natuurlijk geen stukken missen volgende week
Ik denk One Tree Hill. In een promo zag ik namelijk dat Haley en Mia in OTH vertrekken naar de andere kust dus. En in LUX zijn ze er al. En de CW zend ook OTH eerst uit, dus lijkt me logisch dat je eerst OTH moet kijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, LUX is echt heel leuk. Ik heb gisteren 4 eps gekeken en het enige dat me stoort is dat elke ep een happy ending heeft. Maar dat veranderd misschien nog wel.
Anyway, als ik weer bij ben zal ik het LUX topic eens opzoeken maar voor nu ben ik benieuwd wat ik eerst moet gaan kijken in het kader van de cross over, LUX of OTH?
Thanx, had het van het weekend ook al fout gedaan met de cross over van Grey's Anatomy en Private Practice en dat was te verwarrendquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk One Tree Hill. In een promo zag ik namelijk dat Haley en Mia in OTH vertrekken naar de andere kust dus. En in LUX zijn ze er al. En de CW zend ook OTH eerst uit, dus lijkt me logisch dat je eerst OTH moet kijken.
Yep, morgen inderdaad. Als je een account aanmaakt op myepisodes.com en daar alles wat je kijkt invult, kan je iedere ochtend op my calender kijken wat te downloaden is die dag, ideaal!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het nog niet gekeken van vorige week, maar OTH is morgen toch pas weer downloadbaar?
Ik ben een seriefaler, loop de hele tijd achter
Van mij mogen er dit seizoen ook wel wat series stoppen op zich. Brothers & Sisters, OTH zie ik allebei wel stoppen dit seizoen ( hopelijk wel met een goed einde allebei ! ). The Good Wife zie ik het liefst nog een paar jaar doorgaan, maar lees dat de ratings niet super zijn...of misschien dat de CW ons opeens verrast met de cancel van Gossip Girl of 90210 al lijkt me dat stug aangezien Smallville al in het laatste seizoen zit, Supernatural waarschijnlijk wel een keertje zal stoppen en hetzelfde voor OTH. Rest van de series die ik volg zal nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maandag: Brothers and Sisters, The Amazing Race, Desperate Housewives
Dinsdag: Gossip girl
Woensdag: One Tree Hil, The Good Wife en nu ook Life unexpected
Donderdag: Hell's Kitchen, Survivor, Cougar Town, Top Chef Just Desserts
Vrijdag: Grey's Anatomy, Private Practice.
En dat zijn alleen mijn series die nu lopen, die ik samen met mijn vriend kijk sparen we op tot het seizoen is afgelopen. Ik ben niet unhappy dat er een aantal series misschien gecancelled worden LUX, OTH, B&S) want als ik zo mijn scriptie af heb kan ik dit echt niet meer volhouden.
Dat OTH gaat stoppen hoor ik al 3 of 4 jaar. Eigenlijk elk jaar na de sprong in de tijd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Van mij mogen er dit seizoen ook wel wat series stoppen op zich. Brothers & Sisters, OTH zie ik allebei wel stoppen dit seizoen ( hopelijk wel met een goed einde allebei ! ). The Good Wife zie ik het liefst nog een paar jaar doorgaan, maar lees dat de ratings niet super zijn...of misschien dat de CW ons opeens verrast met de cancel van Gossip Girl of 90210 al lijkt me dat stug aangezien Smallville al in het laatste seizoen zit, Supernatural waarschijnlijk wel een keertje zal stoppen en hetzelfde voor OTH. Rest van de series die ik volg zal nog wel even doorgaan.
quote:Omdat de volgende episode pas op 2 november isOp donderdag 21 oktober 2010 19:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar waarom hebben alle series nu al halloween afleveringen? dat is pas volgende week zondag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse Belg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, die kleren en die lippenstift, je bent wel zwanger he, dan ga je toch niet op zon hakken lopen of zie ik dat verkeerd?
Die over happiness?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Zware lading deze week, maar vrij goed gedaan
Heb de titel voor het volgende topic al klaar staan na deze week gezien te hebben, I like it!
Ja dat was 'm. Had het willen opschrijven, vind het wel een mooie voor in mijn sig.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Lauuwtje het volgende:
Happiness is a mood, not a destination
zo groot is tree hill ook niet hé...quote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vonden jullie het dan niet inspiratie loos, deze aflevering? Ik bedoel..precies dezelfde brug als dat ongeluk van seizoen 3 ; en hoeveel auto ongelukken kunnen ze daar nog krijgen...zelfde met Quinn en die stalker, dat is echt teveel gebruikt.
Vond wel dat ze het leuk brachten natuurlijk, maar ik voelde niet echt spanning want je weet toch wel dat alle stars het overleven.
Je kan het als een tribute zienquote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vonden jullie het dan niet inspiratie loos, deze aflevering? Ik bedoel..precies dezelfde brug als dat ongeluk van seizoen 3 ; en hoeveel auto ongelukken kunnen ze daar nog krijgen...zelfde met Quinn en die stalker, dat is echt teveel gebruikt.
Als ik het goed begrepen heb is de baby ziekquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef annoh het volgende:
Leuke aflevering! Maar ik heb blijkbaar toch gist waarom peyton niet naar de bruiloft komt?
Ik vond brooke echt weer superleuk deze aflevering
Lol, gist, ik lees het pas nu je het zegt. Wishful reading?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef annoh het volgende:
Ah thanks! (ook dat jullie mijn vraag begrepen ondanks mijn autocorrect fail)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog niet zeker hoor of er wel of niet een 9e seizoen komt. Kijkcijfers zijn goed genoeg ; maar het is meer een contract probleem dit jaar omdat de acteurs die Nathan,Haley en Brooke spelen zonder contract zitten aan het einde van dit seizoen en iets anders willen doen. Maar wie weet...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:59 schreef PeterKelder het volgende:
Ik had trouwens ergens gelezen dat The CW had besloten om geen negende seizoen van OTH aan te kopen. Hoop dan wel dat Chad Michael Murray en Hilarie Burton in de laatste episode terugkomen
Mochten Laffety, Galeotti en Bush besluiten te stoppen, dan moeten ze de stekker eruit trekken. Anders zou alleen Mouth er nog als enige van de eerste lichting erin zitten (of zit Skills er ook nog in?)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker hoor of er wel of niet een 9e seizoen komt. Kijkcijfers zijn goed genoeg ; maar het is meer een contract probleem dit jaar omdat de acteurs die Nathan,Haley en Brooke spelen zonder contract zitten aan het einde van dit seizoen en iets anders willen doen. Maar wie weet...
Chad en Hilarie zie ik eerlijk gezegd niet meer terugkomen. Hilarie heeft net een regular role gekregen in White Collar waar ze eerst alleen maar guest spots in had, dus die zal daar wel druk mee zijn ; en Chad...nee dat zie ik niet gebeuren helaas. Maar op zich zijn hun verhalen wel afgesloten. Zolang ze maar genoemd blijven en zolang ze maar blijven doen alsof Peyton en Lucas nog steeds in contact staan met hun vrienden vind ik alles best.
Dat zou ik natuurlijk ook wel graag willen zien net als talloze andere fans, maar ik zie het niet gebeuren. Al dat off-screen gedoe met geld / contracten / planning, etc hebben wij natuurlijk geen oog in. Voor mij zal het voldoende zijn als ze door de rest van het seizoen de namen gewoon nog laten vallen ( iets van ; ja, dat was Peyton aan de telefoon ' , als voorbeeld ). Snap best dat hun iets anders wouden na 6 jaar. En bij Hilarie was het volgens mij zelfs ; dat zij de serie uit moest omdat Chad er uit wou en ze haar karakter een mooi einde wouden geven met Lucas samen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mochten Laffety, Galeotti en Bush besluiten te stoppen, dan moeten ze de stekker eruit trekken. Anders zou alleen Mouth er nog als enige van de eerste lichting erin zitten (of zit Skills er ook nog in?)
En over Chad en Hilarie: al is het maar voor 1 scène. Desnoods spreken ze een voicemail in oid. Als de serie zou stoppen, moeten hun op de een of andere manier in die laatste aflevering zitten. Tenminste, dat vind ik
Tja, dat is altijd zo hè: geld, planning, contracten, beschikbaarheid en niet te vergeten of Murray en Burton het nog zouden willen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat zou ik natuurlijk ook wel graag willen zien net als talloze andere fans, maar ik zie het niet gebeuren. Al dat off-screen gedoe met geld / contracten / planning, etc hebben wij natuurlijk geen oog in. Voor mij zal het voldoende zijn als ze door de rest van het seizoen de namen gewoon nog laten vallen ( iets van ; ja, dat was Peyton aan de telefoon ' , als voorbeeld ). Snap best dat hun iets anders wouden na 6 jaar. En bij Hilarie was het volgens mij zelfs ; dat zij de serie uit moest omdat Chad er uit wou en ze haar karakter een mooi einde wouden geven met Lucas samen.
Deel je mening, dat als de 3 hoofdpersonages hun contract niet verlengen ze de serie gewoon stop moeten zetten. Sowieso is het misschien wel tijd. De kwaliteit is opzich nog goed en ik kijk er nog steeds graag naar, maar ze moeten het niet langer rekken. Ze moeten gewoon de serie afsluiten met een BOOM, die onvergetelijk word zoals de series finale van Dawson's Creek die geweldig was. Maar er is nog niks officieel zoals bijvoorbeeld met Smallville wel het geval is...dus het is afwachten. Zolang ze maar geen cliffhanger gebruiken straks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk eerlijk gezegd niet dat als er ook maar één van de originele drie de serie verlaat, ze nog door gaan met de serie dus dan hebben de Fransen geen probleem
Enige manier waarop ik de serie door zie gaan is als alleen Sophia Bush de serie verlaat en zich beperkt tot een gastrol af en toe ; of zelfs helemaal verdwijnt. Nathan en Haley zijn toch de personages die centraal staan momenteel lijkt het. EnHet verhaal van Brooke kan toch ook gewoon nog een tijd doorgaan? Ik neem niet aan dat de problemen rond haar bedrijf allemaal opgelost zijn aan het eind van dit seizoen. Het lijkt mij juist een prima opening voor een nieuwe verhaallijn rondom Brooke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast kunnen ze idd nog verder met de nieuwe dochter van Nathan en Haley. Ook Quinn en Clay zijn nog vrij nieuw in de serie. Dit is pas het tweede seizoen dat zij er in zitten dus daar moet ook nog veel meer mee te verzinnen zijn.
Ik hoop dat dit niet het laatste seizoen gaat worden. om de één of andere reden heeft One Tree Hill voor mij toch een soort van magie die weinig andere series hebben. Verder zijn er nog veel nieuwe verhaallijnen/richtingen die ze op kunnen. Ik hoop dus op een seizoen 9!"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
Natuurlijk hebben de andere personages ook nog wel perspectief voor verhaallijnen. Maar naar mijn mening kan Brooke alleen niet de serie dragen ; als Nathan en Haley allebei de serie uitgaan. En Nathan en Haley zouden dat samen wel kunnen. En als een van die twee de serie verlaat, zal de ander ook gaan net als Jamie, omdat het anders wat raar te verklaren word.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:32 schreef Two het volgende:
[..]
Het verhaal van Brooke kan toch ook gewoon nog een tijd doorgaan? Ik neem niet aan dat de problemen rond haar bedrijf allemaal opgelost zijn aan het eind van dit seizoen. Het lijkt mij juist een prima opening voor een nieuwe verhaallijn rondom Brooke.
Daarnaast kunnen ze idd nog verder met de nieuwe dochter van Nathan en Haley. Ook Quinn en Clay zijn nog vrij nieuw in de serie. Dit is pas het tweede seizoen dat zij er in zitten dus daar moet ook nog veel meer mee te verzinnen zijn.
Ik hoop dat dit niet het laatste seizoen gaat worden. om de één of andere reden heeft One Tree Hill voor mij toch een soort van magie die weinig andere series hebben. Verder zijn er nog veel nieuwe verhaallijnen/richtingen die ze op kunnen. Ik hoop dus op een seizoen 9!
Ja dat is idd waar. Het lijkt me dan dat ze de serie ook wel stop zetten. Nathan, Haley en Brooke zijn gewoon de personen waar de serie om draait. Een Alex, Mia en Chase zie ik geen grotere rol krijgen dan ze nu hebben. Hetzelfde geldt voor Mouth en Skills.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben de andere personages ook nog wel perspectief voor verhaallijnen. Maar naar mijn mening kan Brooke alleen niet de serie dragen ; als Nathan en Haley allebei de serie uitgaan. En Nathan en Haley zouden dat samen wel kunnen. En als een van die twee de serie verlaat, zal de ander ook gaan net als Jamie, omdat het anders wat raar te verklaren word.
Ik vond hem best geniaalquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, dit was de allerslechtste ep van OTH ever. Geweldig!
Helemaal mee eens! De schrijvers van de serie schijnen alleen te vergeten hoe gelukkig ze zijn dat ze het tot het 8e seizoen hebben geschopt terwijl andere kwalitatieve series die tieners als uitgangspunt hadden al veel sneller van de buis werden gehaald ; inderdaad DC / OC / Everwood, etc. En nu hebben ze nog 90210 en Gossip Girl maar de cast van GG heeft ook bekend gemaakt dat ze niet veel langer door willen...ik mis de echt oude tienerseries / familieseries waar echt een goed verhaal achter zat..daar is OTH de laatste overgeblevende van imo. Maar nu mag t toch echt een keer stoppen met een mooie series finalequote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:56 schreef IDisposable het volgende:
OTH moet gewoon lekker stoppen en ruimte maken voor een nieuwe soortgelijke serie. Het is na 8 jaar gewoon mooi geweest. Alles is al verteld, en ik denk dat er maar weinig series in dit genre (DC, OC, OTH) zijn die het zo lang hebben uitgehouden.
Daarnaast lijken de afleveringen steeds slechter te worden door al dat geëxperimenteer.
Ze hebben volgens mij alle oude karakters ( Karen, Debb, Peyton, Lucas ) een aanbieding gedaan maar Peyton is nu een regular in White Collar, en die andere 3 zou ik niet op rekenen aangezien ze nu al bezig zijn met het filmen van de laatste aflevering.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef IDisposable het volgende:
Het zou mooi zijn als ze de hele oude cast weer bij elkaar zouden krijgen voor de series finale. Maar dat zal wel een utopie zijn.
quote:.. in Deb's last scene Dan tells her to not blame herself and to not feel guilty as it's not her fault. Deb has not been seen since and her whereabouts are unknown.
Sowieso MOET Whitey terug in de laatste aflevering. Karen ook.quote:
Ja, die blijft idd geweldig. Maar ik moet zeggen dat hij in één van de afleveringen van het eerste seizoen (met die chearleadercompetitie), waar hij van Brooke het andere team moet spioneren en vervolgens het dansje even nadoet, toch veel grappiger is.quote:En de lead-in blijft geweldig. Moet altijd lachen om dat stukje van dansende Mouth.
Vorig jaar gingen de meesten er ook van uit dat de show gecancelled zou worden dus je weet maar nooit. That said, van wat ik hoor overal en van wat de hoofdrolspelers hebben gezegd...dan is dit sowieso het laatste seizoen MET Brooke,Nathan en Haley. Ik zou er niet raar van staan te kijken als ze het in hun kop halen om de serie te vernieuwen en gewoon door te gaan met Clay, Mouth, Quinn, etc.quote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog 3 episodes en dan is het seizoen alweer ten einde, en dit keer misschien wel de volledige serie.
Gaat dit dan de nieuwe The Bold And The Beautiful wordenquote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen de meesten er ook van uit dat de show gecancelled zou worden dus je weet maar nooit. That said, van wat ik hoor overal en van wat de hoofdrolspelers hebben gezegd...dan is dit sowieso het laatste seizoen MET Brooke,Nathan en Haley. Ik zou er niet raar van staan te kijken als ze het in hun kop halen om de serie te vernieuwen en gewoon door te gaan met Clay, Mouth, Quinn, etc.
Weet je, ik las dat de laatste scène van de seizoensfinale was dat Jamie op dezelfde manier over de brug loopt als Lucas in de intro/Pilot seizoen 1. En gezien de vele tijdssprongen die ze schijnen te maken in de seizoensfinale kunnen ze hem makkelijk verouderen naar een jaar of 16quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er is op Twitter gezet ( officiele account van Sophia Bush en Austin Nichols ) dat beiden zojuist hebben getekend voor ONE final season. Ziet er naar uit dat er dus toch een 9e seizoen komtVan wat ik heb gehoord was de aankomende seizoensfinale een zeer goede series finale geweest dus ik vind het best kut dat het nu een grote kans heeft op een vernieuwing. Helemaal omdat het lijkt alsof Joy ( Haley ) en James [ Nathan ] wel officieel stoppen. Een seizoen 9 zonder hen....weet niet of ik dan ga kijken. Brooke is leuk ; maar Haley en Nathan zijn gewoon One Tree Hill.
Helemaal mee eens. Ze lijken te vergeten dat ze zo vaak de dans zijn ontsprongen en ze mogen blij zijn dat nu al in het 8e seizoen zitten en dat ze de kans hebben om de serie goed af te sluiten. Die laatste scene zou inderdaad met Jamie zijn ja ; dat had ik ook gelezen @ Peter. Ze zouden gewoon nu moeten stoppen, nu Haley,Brooke en Nathan er nog allemaal zouden zijn. Maar nee hoor...Mark wil 200 afleveringen of zoveel mogelijk. Daarnaast vinden er in de seizoensfinale veel tijds sprongen plaats dus ik snap niet hoe ze nu S9 willen indelen. Maar oke..quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:57 schreef IDisposable het volgende:
Het begint bijna een belediging te worden richting de fans die al vanaf aflevering 1 kijken. Het lijkt wel of ze ten koste van alles zo lang mogelijk door willen gaan. Zelfs als ze daarmee OTH in de ziel raken.
Ze mogen idd blij zijn dat de serie al ruim 180 afleveringen op de teller heeft staan, zéker omdat het eerst bedoelt was als een film. Maar ik denk dat Schwahn de serie met Lucas en Peyton zou willen afsluiten en aangezien dat nu niet gaat lukken...quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ze lijken te vergeten dat ze zo vaak de dans zijn ontsprongen en ze mogen blij zijn dat nu al in het 8e seizoen zitten en dat ze de kans hebben om de serie goed af te sluiten. Die laatste scene zou inderdaad met Jamie zijn ja ; dat had ik ook gelezen @ Peter. Ze zouden gewoon nu moeten stoppen, nu Haley,Brooke en Nathan er nog allemaal zouden zijn. Maar nee hoor...Mark wil 200 afleveringen of zoveel mogelijk. Daarnaast vinden er in de seizoensfinale veel tijds sprongen plaats dus ik snap niet hoe ze nu S9 willen indelen. Maar oke..
Spin-off zou inderdaad een veel betere optie zijn geweest. Gewoon compleet nieuwe show met wat andere acteurs ; en de acteurs uit de originele OTH serie kunnen ook gewoon meedoen als ze graag in Wilmingthon willen blijven. Maar op deze manier maken ze One Tree Hill een beetje ten schande.
Nou ja, Lucas en Peyton zijn mede verantwoordelijk voor het succes van de serie. Vele mensen bleven kijken om te zien hoe die twee bij elkaar kwamen. Kijk, voor mij persoonlijk hoeven ze niet per sé terug, maar het zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap gewoon niet dat hij Peyton / Lucas zo graag wil hebben of waarom veel fans het willen. Er is nauwelijks contact geweest tussen de hoofdpersonages die er nog inzitten en Lucas/Peyton vanaf seizoen 7. Ja, we zagen Haley een brief schrijven een paar keer.....maar ze kreeg er nooit een terug. Ja, we horen dat Brooke een keer met Peyton gebeld heeft omdat ze niet kon komen naar de bruiloft maar verder? Het zou juist raar zijn als ze terug zouden keren....zo verschrikkelijk cliche.
Dat koppel heeft al een mooi afscheid gehad in S6, en hun verhaal is verteld imo. Zolang ze maar genoemd worden door Haley ofzo in de finale vind ik het al best.
Echt die Mark.....stel, ze worden vernieuwd en dan hebben ze volgend seizoen opeens niet meer de kans het af te sluiten zoals ze dit jaar wel konden en al hebben gefilmd.....wat gaat hij dan doen? Wat gaat hij dan de fans vertellen? Al zijn internationale fans niks beter dan hem ; op een forum waar ik zit schreeuwen ze nu echt om een S9, zelfs als Haley of Nathan of beiden niet mee doen.....als je de serie echt leuk vind wil je toch dat het stopt op een positieve manier? Mja...ga me er niet meer druk om maken
quote:TVLine has learned exclusively that One Tree Hills Bethany Joy Galeotti has officially signed on for a ninth season of The CW staple.
Although the long-running drama has yet to be renewed, the fact that Galeotti has reupped her contract for one more season bodes well for OTHs future.
Meanwhile, the series leading man James Lafferty has yet to sign on for another season, but a source close to the situation tells TVLine that should Tree Hill receive a pickup, hed likely return part-time.
Dat is pas breaking news!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac is signing on for next season
Zo hé, dat had ik niet verwacht! Maar wel klote van Lafferty dat als hij terugkomt, dat het op parttime basis zal zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Bethany Joy Galeotti signed for season 9
[..]
Het is idd nog niet zeker dat de serie vernieuwd wordt. Ze kunnen dan wel de acteurs contracteren voor een negende seizoen, de uiteindelijke beslissing ligt nog altijd bij The CW. En oké, de serie scoort redelijk en heeft een grote fanbase, maar aan de andere kant kan The CW denken van: "Goh, we kunnen het geld dat we in OTH stoppen ook in een andere, populairdere serie stoppen."quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ga keihard lachen als ze echt de 200 afleveringen halen. Ik gok, dat als de serie al vernieuwd word het gewoon een seizoen zal zijn met 13 afleveringen zodat het kan dienen als mid-season-replacement voor als een andere serie flopt in september/oktober ; of 13 afleveringen die gewoon in september starten en een optie hebben verlengd te worden tot 22 afleveringen wat dit seizoen ook is gebeurd.
Rob, Shantel en Jana hadden allemaal al contracten getekend toen ze er in seizoen 7 inkwamen waardoor ze 6 jaar aan de serie zijn vastgebonden. Ik snap ook niet waarom Sophia op haar tweet alleen die namen heeft gezegd ( want daar hebben al die websites dat van ) ; maar Shantel heeft dus al gewoon een contract, net als Lisa en Robert en Jana. Situatie wat betreft Stephen weet ik niet. Lee Norris schijnt al verhuist te zijn en alles verkocht te hebben aangezien hij dacht dat de serie zou stoppen, dus die zie ik eerlijk gezegd niet meer terugkomen mocht het vernieuwd worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, hebben Shantel VanSanten, Stephen Coletti en Lee Norris eigenlijk al bijgetekend? Op verschillende sites las ik wel dat Joy, Sophia, Austin, Jana, Lisa en Robert hebben bijgetekend, bovenstaande 3 (+ James Lafferty, maar de reden daarvan weten we wel) echter niet
Oh, oké. Ik vond het al vreemd dat ze er niet bij stonden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Rob, Shantel en Jana hadden allemaal al contracten getekend toen ze er in seizoen 7 inkwamen waardoor ze 6 jaar aan de serie zijn vastgebonden. Ik snap ook niet waarom Sophia op haar tweet alleen die namen heeft gezegd ( want daar hebben al die websites dat van ) ; maar Shantel heeft dus al gewoon een contract, net als Lisa en Robert en Jana. Situatie wat betreft Stephen weet ik niet. Lee Norris schijnt al verhuist te zijn en alles verkocht te hebben aangezien hij dacht dat de serie zou stoppen, dus die zie ik eerlijk gezegd niet meer terugkomen mocht het vernieuwd worden.
Mee eens ja! Ik vond hem vooral leuk in de eerdere seizoenen en zijn vriendschap met Brooke toen. Veel fans op andere fora benoemen Julian nu tot een lid van de zogenaamde 'core four ', de 4 belangrijkste karakters ; maar persoonlijk vind ik dat Mouth die eer verdiend. Loopt altijd in de schaduw maar is elk seizoen aanwezig en heeft na Joy,Sophia en James de meeste afleveringen erop zitten. Zal dus raar zijn als hij niet zo nu en dan verschijnt in seizoen 9, maar misschien als een gast-rol of iets dergelijks?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik vond het al vreemd dat ze er niet bij stonden.
Wat betreft Lee Norris: het zou jammer zijn als-ie niet te zien is in seizoen 9. Ik bedoel, Mouth is toch een soort anker van de serie geworden. Hij heeft dan wel niet de grootste verhaallijnen, toch is zijn karakter imo wel van belang wat betreft OTH.
Inderdaad. Vind het dan ook jammer dat Mouth maar op 1 dvd-cover staat (seizoen 4). En eigenlijk verdiend hij een plekje in de opening ná Brooke.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mee eens ja! Ik vond hem vooral leuk in de eerdere seizoenen en zijn vriendschap met Brooke toen. Veel fans op andere fora benoemen Julian nu tot een lid van de zogenaamde 'core four ', de 4 belangrijkste karakters ; maar persoonlijk vind ik dat Mouth die eer verdiend. Loopt altijd in de schaduw maar is elk seizoen aanwezig en heeft na Joy,Sophia en James de meeste afleveringen erop zitten. Zal dus raar zijn als hij niet zo nu en dan verschijnt in seizoen 9, maar misschien als een gast-rol of iets dergelijks?
Het speculeren over volgend seizoen is bijna dramatischer dan de serie zelf op t moment..
Tja, Jamie is vaak nogal irritant, ja. Maar zo nu en dan is-ie grappig en dat vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jamie vind ik ook niet altijd even leuk. Veel te veel aandacht word aan hem besteed en nu zelfs aan zijn klasgenoten...hij kan lief zijn in instanties ( Jamie ), maar vaak is hij gewoon irritant inderdaad. Hij doet/lijkt veel ouder dan zijn leeftijd dat hij zou moeten spelen in de serie. En zoveel als hij met zijn ouders en de vrienden van zijn ouders optrekt...nou, zoveel trok ik echt niet op met mijn ouders of de vrienden van mijn ouders, lol.
Precies! Ik zie echt niet in wat een negende seizoen nou zoveel beter zou maken. Tis gewoon dat de fans Murray en Burton terug willen hebben voor een series finale. Snap ik best, het zijn twee belangrijke karakters voor de serie geweest. Maar de serie is doorgegaan en is goed overeind gebleven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Echt zonde inderdaad dat de kans zeer groot is dat er een 9e seizoen komt. Persoonlijk snap ik de fans ook niet op Amerikaanse fora die echt schreeuwen voor een 9e seizoen. Wees blij dat we zover zijn gekomen...dat kan niet elke serie die begonnen is als tiener-serie zeggen ( OC, Everwood, Veronica Mars, etc ). En elk jaar roepen ze weer : Nog een jaar om alles af te ronden. En nu gebeurt dat een keer maar dan willen ze alsnog een 9e seizoen. Snap dat ze zichzelf vast willen houden aan de serie en personages maar genoeg is genoeg. Wie zegt dat de serie volgend jaar niet opeens onverwachts gecancelled word, of dat het einde verneukt word. Dan geven die fans natuurlijk alles en iedereen de schuld behalve henzelf...
Promo ziet er in ieder geval tof uit! Aflevering die gister is uitgezonden ga ik vanavond even kijken.
Oké, van de CW is het wel te begrijpen, maar dan nog. Imo kunnen ze beter kappen en een soortgelijke serie opstarten, wat meer in de geest van OTH seizoen 1-4.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar helaas kijkt de CW naar de zakelijke kant..en daar geef ik ze wel groot gelijk in. Life Unexpected al gecancelled ; Smallville dat eindigd...Hellcats met tegenvallende ratings in hun eerste jaar ; en Gossip Girl ( 4e ) en 90210 ( 3e ) die nu al terugvallen naar dezelfde cijfers van OTH of zelfs lager. Dan snap ik dat ze OTH willen behouden, helemaal omdat ze het goed doen tegenover Glee.
Personen waaraan ik me erger zijn die fans die zo luidkeels roepen om nog een seizoen terwijl ze gewoon geen beter einde krijgen dan dit seizoen. En als het volgend jaar dan tegenvalt....dan geven ze alles en iedereen de schuld behalve henzelf. En ook de creator...hij moet inzien dat hij op deze manier zijn ''baby'' naar de maan helpt. 8 seizoenen voor een serie als OTH...dat is onwijs knap vooral als je kijkt hoevaak de serie in gevaar was. Maar hij wil zoveel mogelijk episodes -_-
quote:Ausiello: The show is returning next season for roughly 13 episodes. I’m willing to bet all of my Super Smurfs on it. As a result, I assume they’ll go with the season finale airing May 17.
Is het 100% zeker of is het een vermoeden???quote:
Ze mogen van mij beide eindes (Season Finale & Series Finale) op de DVD van Seizoen 8 zetten, dat de kijker zelf kan beslissenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik las het ook al vanochtend....tja, het is nog niet bevestigd maar als Ausiello het zegt zo vlak voor de upfronts denk ik dat er een grote waarheid in zit.
Kan best dat als ze toch het einde gebruiken met een goede afsluiter dat ik volgend jaar gewoon niet ga kijkenIk vind het een toffe serie, maar ik ga niet volgend jaar kijken om alleen maar teleurgesteld te worden.
Tja, als ik eerlijk ben zou ik liever Karen terugzien dat Deb, zeker vanwege de heropening van het café. Trouwens, wie regelt nu de zaken van TRIC, Karen toch nog steeds?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net de nieuwste gezien...gemixte gevoelens.
Muziek was weer erg goed ; en er zaten goede scenes tussen, maar het algemene Porte-Rico scenario sprak me niet echt aan. Lauren die opeens weer terug is en mee gaat? Ik vond het eerst wel leuk dat ze bij Skills hoorde en later iets kreeg met Mouth, maar nu opeens beste vriendinnen met Quinn, Brooke en Alex? En Chuck irriteert me mateloos, net als Jamie trouwens...behalve die scene waar Chuck vertelt hoe zijn vader m verlaten heeft, dat is zo zielig.
Scene waarom Brooke Haley vertelt dat ze zwanger is...geweldigEn Karen's cafe...:D
Mouth en Millie waren lief en Mouth's speech was mooi! Lauren die de foto's stuurde naar Chuck, haha. Vond t ergens ook wel raar dat een lerares zo wild uit haar dak ging, lol. Leuk dat Skills weer eens genoemd werd en Karen natuurlijk. En ik merkte een beetje een lesbian-vibe tussen Quinn en die model...ik vond ze wel leuk samen al zei dat model weinig anders dan : Oh, this is so great Quinn, thank you!
Aflevering heeft wel bewezen dat ze het gewoon af moeten ronden dit seizoen en dat dat prima zal lukken. Ik hoefde Karen niet perse terug te zien maar een mention was al voldoendeWel jammer dat Debb dan niet terug komt
Lucas en Peyton mis ik niet.
Ik heb stille hoop dat Karen volgende week opduikt tijdens de heropening van het café, het zou opzich wel tof zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zou wel tof zijn Karen terug te zien inderdaad...maar Debb verdween toen opeens zo plotseling en is nauwelijks meer genoemd. En ze blijft de moeder van Nathan. Enige waarvoor Karen terug zou kunnen komen is inderdaad het cafe en te kijken hoe het met Haley en Brooke gaat...maar het is niet meer alsof Lucas in Tree Hill woont.
Skills heb ik al een paar afleveringen niet meer gezien.
Ik had een tijdje terug op Google een plaatje van de Rivercourt gevonden, waarschijnlijk een recente (de baskets waren namelijk verdwenen en het zag er nogal verwaarloosd uit).quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zou zeker tof zijn als ze opeens opduikt...maar OTH heeft zoveel hardcore fans dat er vast wel eentje zou zijn geweest die ontdekt zou hebben dat ze terug op de set was.
Wat er met de rivercourt gebeurt..geen idee. Ik zou er ook wel willen basketballen, maar voordat ik in Amerika kom..zijn we paar jaar verder
Tja, dat dus. "Final Season blablabla". Ik zweer het je: tegen het einde van seizoen 9 wordt er door de fans weer gesmeekt om nóg een final season.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog niet gekeken maar als ik dat stukje zo zie...was een fantastisch einde geweest. Snap ook gewoon niet waarom zelfs de cast members dan nog zeggen : Fans verdienen een final season.....
Dit seizoen eindigde dan gewoon erg goed als ik het zo zie. Ze denken echt dat ze geen goed einde kunnen krijgen als Lucas/Peyton er niet zijn. Leuke karakters maar ze zijn niet essentieel voor een goede finale. Zolang hun naam genoemd word in de finale vind ik het eigenlijk wel best. Nu is t maar de vraag of ze volgend jaar deze finale kunnen evenaren...want die laatste scene met Jamie kunnen ze dan niet weer gebruiken als final scene...dat zou raar zijn
Plus aan t begin van seizoen 8 zeiden ze ook dat dit een seizoen was om alles af te ronden -_-. Sommige fans..
Mooi nummer trouwens op de achtergrond!
Thanksquote:
Kijk, dat bedoel ik dus. De boel was netjes afgerond, wat willen ze er nu nog van maken? Dat het allemaal een droom was ofzo? Dat zou echt zó slecht zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou, net de finale gekeken. Hij was erg goed! Ik had dit echt een zeer toepasselijke series finale gevonden. Dit had ook gewoon de series finale moeten zijn. Ik vraag me af hoe ze seizoen 9 nu willen beginnen dan, want echt alles is goed afgerond. Mia even terug (![]()
![]()
), Chuck en Chase waren leuk samen op het laatst
; en Brooke met haar tweeling, helemaal geweldig, zo lief. Haley / Nathan ook een paar mooie scenes en de korte Haley/Brooke scene met Nathan en Mouth
Haley horen zingen ; net als Mia
( die hou ik zeker bij met cd's want Kate Voegele en Joy hebben echt goede stemmen ) en Quinn en Clay waren ook wel leuk. Leuk om Skills even terug te zien, ook al was de scene nogal nutteloos en Mouth / Millie waren zoals bijna altijd wel lief. Dan terug voor een scene
Al met al, de hele finale =
![]()
![]()
![]()
Maar speelt James in seizoen 9 nu full of part-time mee?quote:Echt zooo zonde dat dit niet de series finale is. Maar wat jij ook zegt...de CW verdiend er gewoon aan en daarbij levert OTH altijd stabiliteit zelfs in hun 8e seizoen waar series als Gossip Girl nu al dalen naar de kijkcijfers die OTH nu nog haalt. Hopelijk weten ze er volgend jaar echt een eind aan te breien maar aangezien Sophia, Joy en James alledrie nu steen hard hebben gezegd dat dit het laatste seizoen zal zijn dat ze mee willen spelen ; en dat het ook bekend gemaakt is dat ze maar 13 episodes krijgen, en dat er geen meer zullen komen....ze weten nu tenminste wel ruim van te voren wanneer het einde er is en kunnen misschien toch meer met schedules-conflicts doen die Hilarie/Chad/ Moira, etc hebben zodat ze wat makkelijker terug kunnen komen. Bovendien start het pas in januari weer dus hebben ze alle tijd om iets te regelen.....( stiekem vind een klein deel het van mij wel leuk dat er nog meer Haley en Brooke aankomt ; bij verre mijn 2 lievelings personages. ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |