Bij mij hebben ook andere series voorrang om gedownload te worden. Niet eens omdat ik OTH minder vind, maar die serie is inderdaad het leukste als je er meerdere kan kijken achter elkaar. Bones, The Good Wife and Grey's Anatomy kan ik ook prima los van elkaar kijken. Eerste aflevering kijk ik wel gewoon al volgende week omdat veel series pas over 2 weken beginnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet ook nog niet of ik t elke week ga kijken. Ik heb het tijdrovende idee opgepakt om alle 10 de seizoenen van Beverly Hills 90210 te kijkenJeugdsentiment
Nee, nog niet officieel, maar iedereen gaat er wel van uit, dus laat ik dat ook maar doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef Komakie het volgende:
Laatste seizoen? Is dat al definitief dan?
Dat is al 2 seizoenen zo dus geloof er niet zo in.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, nog niet officieel, maar iedereen gaat er wel van uit, dus laat ik dat ook maar doen
Halverwege ging een keer een telefoon of iets af, en Quinn dacht dat dat de telefoon van Clay was, maar die zei dat hij zijn telefoon niet mee had. Toen besefte ik dat de telefoon afging op de achtergrond ; dus waar hun lichamen dood lagen te bloeden. Wel origineel gedaan ipv het in een aflevering meteen af te ronden. En toen later Nathan en Haley het hadden over Quinn en Clay, dat ze hun niet te pakken konden krijgen ging de bel harder rinkelen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Halverwege al? ik pas echt op het eind toen ze ineens begon te bloeden
Ja ik zag het ookquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
InderdaadVind t in ieder geval wel fijn dat het over een aantal afleveringen heen smeren ipv alles in deze episode afronden en dat ze volgende ep alweer vrolijk rondlopen. Het is tenminste origineel.
Enige wat een beetje onrealistisch is dat ze daar nu al bijna 1 dag liggen te bloeden in het huis...in normale omstandigheden als je neergeschoten bent en zeker een dag ligt te bloeden, ben je echt wel dood.
Er was trouwens een scene met Brooke..dat zij tegen de balie stond en dat iedereen om haar heen in snel tempo de winkel leeghaalde...toen ze weer uitzoomde zeg maar leek het net alsof Brooke erin was 'geplakt' als in Paint of iets dergelijks...lastig uit te leggen maar het leek net zon getekend figuur in die scene
Ik vond de seizoensopener weer ouderwets leukquote:Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef Komakie het volgende:
Ik heb het nog niet op kunnen brengen om de eerste van het seizoen al te kijken. Zijn ze het waard om te kijken? Ik kan me er nog niet echt warm voor maken.
Dat blijft echt jouw terugkerende commentaar hèquote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt kan Jaimy niet dood ofzo.. Ik vind dat kind echt schijtirritant, met zijn semivolwassen gedrag.. En wat heeft ie een dik hoofd gekregen zeg
Tsjahquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat blijft echt jouw terugkerende commentaar hè
Jamie is nogal irritant soms ja ; ze laten hem ouder doen dan andere kinderen van zijn leeftijd. En waar zijn zijn vrienden? Hij trekt alleen op met zijn ouders en de vrienden van zijn ouders..best triestquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
TsjahAls ze zo nodig kinderen willen laten meespelen laat het dan ook gewoon kinderen zijn. En niet zo'n kutblaag dat denkt overal van af te weten.. Maar dan niet weten waar kinderen vandaan komen
Welk joch is dat dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Ze hebben dat irritante joch waar Jamie mee optrekt best vaak erin zitten dus dat valt wel mee vind ik.
Wel redelijk eens met klacht over Jamie zelf
Heb je een punt, die zie je inderdaad regelmatig. Maar toch is het raar dat hij het meerendeel van zijn tijd optrekt met de vrienden van zijn oudersquote:Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef Tazmaniac het volgende:really?
http://imdb.com/name/nm2729847/Chuck Scolnick
15 afleveringen!
Klopt ook wel, maja als mijn moeder er zo uitzag en zo'n soort vriendinnen had wist ik het ook welquote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb je een punt, die zie je inderdaad regelmatig. Maar toch is het raar dat hij het meerendeel van zijn tijd optrekt met de vrienden van zijn ouders
Dat vond ik dan wel weer erg voorspelbaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:24 schreef Sasman het volgende:
Ik vond vooral het einde mooi met dat die Will de juiste organen had voor Clay.
Ik vond het juist niet voorspelbaar dat juist die Will de goede organen had. Ik dacht op een gegeven moment echt dat ze hem onverwacht echt dood zouden laten gaan, en de fans zo in shock te laten raken omdat ze t compleet niet hadden verwacht omdat hij toch in de intro stond en er geen nieuws was uitgelekt over de dood van hemquote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef Headlong het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer erg voorspelbaar.
Dat dus.. Maar wel mooi gedaanquote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef Headlong het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer erg voorspelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |