Ja, seizoen 7, episode 22quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:49 schreef Komakie het volgende:
Best een aardige aflevering deze week.
Ik vond ook het einde eigenlijk wel goed. Een cliffhanger die ik eigenlijk helemaal niet zag aankomen. We hebben natuurlijk eerder schietincidenten gehad enzo, maar dit.... niet verwacht
Btw, was dit nou de laatste aflevering van het seizoen?
Dat heb ik al vaker gehoord....quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk als je niet te kritisch naar de episode keek was hij wel goed, maar toch moet ik helaas weer zeggen dat vrijwel elke Season Finale beter was dan deze..
[ afbeelding ]
was erg happy allemaal wat een perfecte impressie gaf van hun uitstapje naar Utah!!
[ afbeelding ]
Dat de film het goed deed was wel leuk meegenomen maar het grote moment van Julian was natuurlijk zijn aanzoek.. en Brooke die het aanzoek accepteerde natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamie heeft zich daar volgens mij volledig kunnen uitleven, vond hem leuk meespelen in de rol die hij deze week had.. beetje jammer dat Haley nog steeds zo down rond loopt te dwalen maar volgens mij was dit wel een keerpunt voor haar. Mag toch hopen dat Haley al enkele weken zwanger is, want het zou vrij raar zijn als ze na de dood van haar moeder in haar depressieve toestand een kind gaan verwekken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verhaal van Alex Alice was wederom niet zo bijster interessant.. nu wil ze Chase weer en wat wil het toeval... Mia ziet in dat ze een fout heeft gemaakt net na het moment van de kus tussen Chase en Alex.. *zucht*
*foto volgt*
Skills en Mouth vervullen hun bijrollen weer prima al voegde het vrijwel niks toe allemaal.. dat gedoe met die jas de hele tijd.. neja, I guess it was funny at times.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De shocker van de hele season finale kwam natuurlijk op het einde, maar voordat ik daarop kom moet ik toch even kwijt dat Quinn er wel héél lekker uitzag... YUMMIE!!! nu werd zo deze ep ook bewust op die manier in de spotlight gezet maar... YUMMIE!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde, hoewel schokkend, beetje.. i don't know.. kreeg het gevoel erbij alsof de writers er opeens achter kwamen dat er nog iets dramatisch moest gebeuren.. ohja we hebben 'Sarah' nog.. vond het dus een beetje in elkaar geflanst en makkelijk vanaf gemaakt einde.. but I guess we'll see what happends next!!
[ afbeelding ]
We kunnen er eigenlijk wel vanuit gaan dat het 8e seizoen ook meteen het laatste zal gaan worden.. hangt natuurlijk weer van een heleboel dingen af zoals de ratings, hoe gaan de overige programma's op The CW aanslaan enz enz enz. Las net dat de season finale door minder dan 2miljoen mensen is bekeken dus in dat opzich betekent het allemaal niet veel goeds.. maar we kunnen speculeren wat we willen.. laten we het maar lekker afwachten en op ons af laten komen hoe One Tree Hill uiteindelijk aan zijn einde komt
Ben het wel met AlwaysHappy eens dat ze er nu alle gelegenheid voor hebben om er een écht einde aan te maken.. met hopelijk wat terugkerende acteurs.
Ik kon het trouwens niet laten om toch weer een foto post review voor de season finale te maken
maar het moest ff snel snel allemaal want ik moet nu helaas gaan werken..
Boos natuurlijk, dat Clay, voor Quinn gekozen heeft, draait ze helemaal doorquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gehoord....
Beetje balen, want ik had niet door dat het de season finale was. Nu moeten we afwachten wat er allemaal gaat gebeuren over (ongeveer) 4 maanden.
Jamie was trouwens wel koning, zoals hij in dat bad zat
Toch wel ok dat einde. Ik vond al dat die nep Sara zo snel weer weg was. Alleen snap ik niet zo goed waarom ze Clay ook neer schiet. Ze was toch zo gek van hem
Noone can kill OTH, not even Dan Scottquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Post zonder te lezen![]()
Las net wel dat ie renewed isnet als LU
woei
zit nu nog bij een vriendinnetje in Glasgow, maar morgen maar eens checken dan
Woei, allebei vernieuwd is wel tof
Ik mis Dan en Deb wel een beetje. Zoals ze vroeger waren danquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Noone can kill OTH, not even Dan Scott
En Karenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik mis Dan en Deb wel een beetje. Zoals ze vroeger waren dan
Seizoen 1 is echt super televisie, vooral qua humor maar ook qua originaliteit nog. Seizoen 2 was dezelfde kwaliteit als het hoogtepunt van OTH, maar seizoen 3 en vooral 4 zijn nog kutter ; al is het nog steeds wel vermakelijk en heeft het een zeer goed einde. Mooie finalequote:Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb de poll even samengesteld want ik heb The O.C. dvdbox binnen en ben nu aan het einde van S1
O.C. is op hoogtepunt > dan OTH imo
Ja, maar ze zijn dus wel al die mannelijke kijkers kwijt als Quinn dood is. Niet echt slim dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:45 schreef Tim86 het volgende:
Epic seizoensfinale...
"Hey, misschien is het verstandig als we wat mannelijke kijkers proberen te binden"
"Ja, goed idee. Bij de finale laten we gewoon ieder lekker wijf uit de serie extra vaak en bij voorkeur halfnaakt in beeld komen all of a sudden"
En zo geschiedde
Leuk kijkvoer, maar flinterdun allemaal. De cliffhanger was wel echt verschrikkelijk slecht
Ik kijk er weer naar uit. Blijf het tof vinden dat de serie met zo'n vaste maar toch kleine fanbase het al 8 seizoenen overleefd heeft terwijl bijvoorbeeld The O.C., wat een grotere fanbase had , het al na 4 seizoenen op moest geven.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef Tazmaniac het volgende:
14 september gaan we trouwens weer verder
Slechtste seizoen in mijn ogen is seizoen 5. En het beste seizoen denk ik seizoen 3, die net iets voorligt op seizoen 4 en 6.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
7 is juist het slechtste seizoenHup snel bij 1 beginnen
Die was zo gaaf inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef Desii het volgende:
Prachtige OP
O ja en de allerbeste aflevering van OTH vond ik met die schietpartij in school
Vond seizoen 7 zelf best wel verfrissend eigenlijk met die nieuwe gezichten. Hoe leuk Lucas en Peyton wel niet waren, leken hun verhalen wel uitverteld ; en opzich, als je objectief kijkt, zijn al hun verhaallijnen goed afgerond in de seizoen 6 finale ; behalve dan waar ze nu wonen en wat ze nu doen. Volgens een twitter van Sophia Bush, is dat wel kenbaar gemaakt in een aflevering ; en dat ze nu bij Karen en Andy wonen en het kind opvoeden, maar volgens mij is dat nooit gezegd..quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:27 schreef Sasman het volgende:
Wat heeft iedereen hier eigenlijk tegen Clay en Quin? Waren de vorige seizoenen zoveel beter dan? Ik ga waarschijnlijk seizoen 3 komende week wel een downloaden maar toch...
Dat je er over na denkt... Ik ben daar altijd vrij makkelijk in en ik kijk toch wel omdat ik niets wil missen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik seizoen 7 wel af ga kijken, vond 't maar matig de laatste afleveringen. Dus de laatste vier van na de break heb ik nog niet eens gezien en eerlijk gezegd ben ik er ook niet heel gemotiveerd voor, zeg maar.
Het is meer dat het er nog niet echt van gekomen is. En ik heb het kennelijk dus ook absoluut nog niet gemistquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat je er over na denkt... Ik ben daar altijd vrij makkelijk in en ik kijk toch wel omdat ik niets wil missen...
Quin in bikini. Veel meer kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is meer dat het er nog niet echt van gekomen is. En ik heb het kennelijk dus ook absoluut nog niet gemist
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Moet niet gekker worden :
CW Up for a OTH Season 9
Ze moeten echt stoppen na seizoen 8 hoor...even verhaallijnen afsluiten en eruit gaan met een BOOM; en het niet nog langer uitrekken. Mark mag al blij zijn dat hij de 8 seizoenen heeft gehaald..bijna elk seizoen een kantje boord renewal. Zo dagen ze het lot wel erg uit hoor..daarlijk houden ze er weer rekening mee dat er wel een seizoen 9 komt..en dan eindigt de serie straks met een enorme cliffhanger...of Joy, Bush en Lafferty die de serie verlaten..
quote:Zap2it is reporting that CW has given One Tree Hill a full season pickup for 22 episodes. When its renewal was announced in May it was given a 13 episode order with an option for a back nine.
...
this may be the last Tree Hill sees of original cast members Bush, James Lafferty, and Bethany Joy Galeotti, whose contracts expire this year.
Als ze niet hun contract verlengen moeten ze er mee ophouden. Dan is er geen basis meer om verder op door te gaan. Teveel nieuwe karakters nodig voor een goed nieuw seizoen.quote:
Ik spaar dit seizoen wel weer op en dan kijk ik alles in Juni ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
As dinsdagavond is er een nieuwe in Amerika, dus woensdagochtend hier te downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |