abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:28:39 #1
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81596964
Characters

Nathan Scott (James Lafferty), Haley James Scott (Bethany Joy Lenz) & Jamie Scott (Jackson Brundage)

Brooke Davis (Sophia Bush), Julian (Austin Nichols)

Mia Catalano (Kate Voegele), Chase Adams (Stephen Colletti) & Alex Dupre (Jana Kramer)

Antwon Taylor (Antwon Tanner), Lauren (Allison Munn) & Marvin McFadden (Lee Norris)

Clayton Evans (Robert Buckley) & Quinn James (Shantel VanSanten)

Previous on One Tree Hill
Having finally professed her love for Julian (Austin Nichols), Brooke (Sophia Bush) tries to reconcile her desire for a stable home life with the uncertainty of dating a film producer.

Meanwhile, as his NBA career flourishes, Nathan (James Lafferty) navigates the pitfalls of being in the spotlight, with the help of his charismatic sports agent and friend, Clay (Robert Buckley).

Equally busy recording for Red Bedroom Records, Haley's (Bethany Joy Galeotti) attempt to juggle motherhood, a career, and a famous husband are complicated when her free-spirited sister Quinn (Shantel VanSanten) returns with a surprising revelation. Jamie (Jackson Brundage) remains the brightest spot in Nathan and Haley's lives as they refuse to let him get lost in the shadows of their successful careers.

Millie's (Lisa Goldstein) relationship with Mouth (Lee Norris) is challenged when she forms a friendship with the new face of Clothes Over Bros, starlet and train-wreck, Alex (Jana Kramer). Skills (Antwon Tanner) must choose between a settled life with Lauren (Allison Munn) and his desire for a new and exciting career.

Finally, with the knowledge that his weakening heart could fail at any moment, Dan Scott (Paul Johansson) struggles to find forgiveness in what little time he has left on the earth.

One Tree Hill sites
One Tree Hill Wiki
One Tree Hill Fans
One Tree Hill Tube
One Tree Hill Central
One Tree Hill @ Tv.com
One Tree Hill @ CW network
One Tree Hill Episode Guide

Previous topics
One Tree Hill [Amerika] #1 Seizoen 4 is begonnen!
One Tree Hill [Amerika] #2 Een maandje wachten..
One Tree Hill [Amerika] #3 Open your eyes!
One Tree Hill [Amerika] #4 Wachten op 8 januari!
One Tree Hill [Amerika] #5 Someday is Now
One Tree Hill [Amerika] #6 What Comes After The Blues?
One Tree Hill [Amerika] #7 Get Cape. Wear Cape. Fly.
One Tree Hill [Amerika] #8 We Change, We Wait
One Tree Hill [Amerika] #9 A New Beginning

Regular customers

[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 18-05-2010 23:28:18 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_81598195
TVP Mooie TT

Toch vind ik t knap dat OTH het zo lang volhoud. Aantal keren echt op de klif , maar ze worden toch steeds renewed. Dit is na de originele 90210 denk ik de langst op tv tienerserie. Denk dat het vooral een succes is, omdat het zo'n hele sterke fanbase heeft; en dat ze niet in de highschool blijven hangen maar nu echt ouder worden etc.

In ieder geval blij dat er een 8e seizoen komt..alhoewel ik wel hoop dat het het laatste seizoen is en ze het ook zo behandelen zodat ze echt naar een mooi einde kunnen werken ( Karen of / en Debb terug voor 1 episode of iets dergelijks ). Lucas en Peyton zou mooi zijn ; maar ik zie in dat hun gewoon verder willen met hun leven. En ook zonder hun kan er opzich een mooi einde komen. Al is het wel jammer dat ze geen 200 afleveringen halen

Vond trouwens een filmpje van hilarie burton op youtube, met een boodschap naar fans toe ; weet niet of die al eerder gepost is. Al van begin seizoen 7.

dinsdag 18 mei 2010 @ 22:42:05 #3
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_81601897
Jeeeeeej

Haha ik schrok me rot van het einde, ik zag het echt niet aankomen. Ik vond het wel cool. Wel zielig voor Haley ....(ja, ik heb me weer lekker ingeleefd )
I'm just a girl in the world.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:44:13 #4
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81605117
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tazmaniac op 19-05-2010 10:10:13 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_81607253
Als ze de laatste scene hadden weggelaten, was dit een prima series finale geweest. Maar inderdaad, wat Taz en AH al zeggen, nu komt er een fatsoenlijk einde waarschijnlijk. Ik hoop nog steeds een antwoord te krijgen op de vraag waat Lucas en Peyton nou naartoe zijn gegaan. Dat hadden ze op zijn minst kunnen vertellen. Ik dacht trouwens dat Haley in de vorige Ep met Lucas aan het praten was door de telefoon.
Spoilers!
  woensdag 19 mei 2010 @ 00:49:57 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81607562
Best een aardige aflevering deze week.
Ik vond ook het einde eigenlijk wel goed. Een cliffhanger die ik eigenlijk helemaal niet zag aankomen. We hebben natuurlijk eerder schietincidenten gehad enzo, maar dit.... niet verwacht

Btw, was dit nou de laatste aflevering van het seizoen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_81608744
Damn wat zag Quinn er goed uit, ik zou bijna m'n avatar veranderen.
pi_81613010
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:49 schreef Komakie het volgende:
Best een aardige aflevering deze week.
Ik vond ook het einde eigenlijk wel goed. Een cliffhanger die ik eigenlijk helemaal niet zag aankomen. We hebben natuurlijk eerder schietincidenten gehad enzo, maar dit.... niet verwacht

Btw, was dit nou de laatste aflevering van het seizoen?
Ja, seizoen 7, episode 22

Seizoen 8 komt gelukkig nog.

Wel grappig dat op veel sites er mensen reageren ; en het nieuws plaatsen in de vorm van One Tree Hill gets ANOTHER renewal.....
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:09:52 #9
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81613360
Ik denk als je niet te kritisch naar de episode keek was hij wel goed, maar toch moet ik helaas weer zeggen dat vrijwel elke Season Finale beter was dan deze..

was erg happy allemaal wat een perfecte impressie gaf van hun uitstapje naar Utah!!

Dat de film het goed deed was wel leuk meegenomen maar het grote moment van Julian was natuurlijk zijn aanzoek.. en Brooke die het aanzoek accepteerde natuurlijk

Jamie heeft zich daar volgens mij volledig kunnen uitleven, vond hem leuk meespelen in de rol die hij deze week had.. beetje jammer dat Haley nog steeds zo down rond loopt te dwalen maar volgens mij was dit wel een keerpunt voor haar. Mag toch hopen dat Haley al enkele weken zwanger is, want het zou vrij raar zijn als ze na de dood van haar moeder in haar depressieve toestand een kind gaan verwekken.

Verhaal van Alex Alice was wederom niet zo bijster interessant.. nu wil ze Chase weer en wat wil het toeval... Mia ziet in dat ze een fout heeft gemaakt net na het moment van de kus tussen Chase en Alex.. *zucht*

*foto volgt*
Skills en Mouth vervullen hun bijrollen weer prima al voegde het vrijwel niks toe allemaal.. dat gedoe met die jas de hele tijd.. neja, I guess it was funny at times.

De shocker van de hele season finale kwam natuurlijk op het einde, maar voordat ik daarop kom moet ik toch even kwijt dat Quinn er wel héél lekker uitzag... YUMMIE!!! nu werd zo deze ep ook bewust op die manier in de spotlight gezet maar... YUMMIE!!!

Einde, hoewel schokkend, beetje.. i don't know.. kreeg het gevoel erbij alsof de writers er opeens achter kwamen dat er nog iets dramatisch moest gebeuren.. ohja we hebben 'Sarah' nog.. vond het dus een beetje in elkaar geflanst en makkelijk vanaf gemaakt einde.. but I guess we'll see what happends next!!

We kunnen er eigenlijk wel vanuit gaan dat het 8e seizoen ook meteen het laatste zal gaan worden.. hangt natuurlijk weer van een heleboel dingen af zoals de ratings, hoe gaan de overige programma's op The CW aanslaan enz enz enz. Las net dat de season finale door minder dan 2miljoen mensen is bekeken dus in dat opzich betekent het allemaal niet veel goeds.. maar we kunnen speculeren wat we willen.. laten we het maar lekker afwachten en op ons af laten komen hoe One Tree Hill uiteindelijk aan zijn einde komt

Ben het wel met AlwaysHappy eens dat ze er nu alle gelegenheid voor hebben om er een écht einde aan te maken.. met hopelijk wat terugkerende acteurs.

Ik kon het trouwens niet laten om toch weer een foto post review voor de season finale te maken
maar het moest ff snel snel allemaal want ik moet nu helaas gaan werken..
pi_81613432
Leuk gedaan
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:42:25 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81617166
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk als je niet te kritisch naar de episode keek was hij wel goed, maar toch moet ik helaas weer zeggen dat vrijwel elke Season Finale beter was dan deze..

[ afbeelding ]
was erg happy allemaal wat een perfecte impressie gaf van hun uitstapje naar Utah!!

[ afbeelding ]
Dat de film het goed deed was wel leuk meegenomen maar het grote moment van Julian was natuurlijk zijn aanzoek.. en Brooke die het aanzoek accepteerde natuurlijk

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamie heeft zich daar volgens mij volledig kunnen uitleven, vond hem leuk meespelen in de rol die hij deze week had.. beetje jammer dat Haley nog steeds zo down rond loopt te dwalen maar volgens mij was dit wel een keerpunt voor haar. Mag toch hopen dat Haley al enkele weken zwanger is, want het zou vrij raar zijn als ze na de dood van haar moeder in haar depressieve toestand een kind gaan verwekken.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verhaal van Alex Alice was wederom niet zo bijster interessant.. nu wil ze Chase weer en wat wil het toeval... Mia ziet in dat ze een fout heeft gemaakt net na het moment van de kus tussen Chase en Alex.. *zucht*

*foto volgt*
Skills en Mouth vervullen hun bijrollen weer prima al voegde het vrijwel niks toe allemaal.. dat gedoe met die jas de hele tijd.. neja, I guess it was funny at times.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De shocker van de hele season finale kwam natuurlijk op het einde, maar voordat ik daarop kom moet ik toch even kwijt dat Quinn er wel héél lekker uitzag... YUMMIE!!! nu werd zo deze ep ook bewust op die manier in de spotlight gezet maar... YUMMIE!!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde, hoewel schokkend, beetje.. i don't know.. kreeg het gevoel erbij alsof de writers er opeens achter kwamen dat er nog iets dramatisch moest gebeuren.. ohja we hebben 'Sarah' nog.. vond het dus een beetje in elkaar geflanst en makkelijk vanaf gemaakt einde.. but I guess we'll see what happends next!!

[ afbeelding ]
We kunnen er eigenlijk wel vanuit gaan dat het 8e seizoen ook meteen het laatste zal gaan worden.. hangt natuurlijk weer van een heleboel dingen af zoals de ratings, hoe gaan de overige programma's op The CW aanslaan enz enz enz. Las net dat de season finale door minder dan 2miljoen mensen is bekeken dus in dat opzich betekent het allemaal niet veel goeds.. maar we kunnen speculeren wat we willen.. laten we het maar lekker afwachten en op ons af laten komen hoe One Tree Hill uiteindelijk aan zijn einde komt

Ben het wel met AlwaysHappy eens dat ze er nu alle gelegenheid voor hebben om er een écht einde aan te maken.. met hopelijk wat terugkerende acteurs.

Ik kon het trouwens niet laten om toch weer een foto post review voor de season finale te maken
maar het moest ff snel snel allemaal want ik moet nu helaas gaan werken..
Dat heb ik al vaker gehoord....

Beetje balen, want ik had niet door dat het de season finale was. Nu moeten we afwachten wat er allemaal gaat gebeuren over (ongeveer) 4 maanden.

Jamie was trouwens wel koning, zoals hij in dat bad zat

Toch wel ok dat einde. Ik vond al dat die nep Sara zo snel weer weg was. Alleen snap ik niet zo goed waarom ze Clay ook neer schiet. Ze was toch zo gek van hem
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_81617227
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat heb ik al vaker gehoord....

Beetje balen, want ik had niet door dat het de season finale was. Nu moeten we afwachten wat er allemaal gaat gebeuren over (ongeveer) 4 maanden.

Jamie was trouwens wel koning, zoals hij in dat bad zat

Toch wel ok dat einde. Ik vond al dat die nep Sara zo snel weer weg was. Alleen snap ik niet zo goed waarom ze Clay ook neer schiet. Ze was toch zo gek van hem
Boos natuurlijk, dat Clay, voor Quinn gekozen heeft, draait ze helemaal door
pi_81624058
Post zonder te lezen
Las net wel dat ie renewed is net als LU woei
zit nu nog bij een vriendinnetje in Glasgow, maar morgen maar eens checken dan

Woei, allebei vernieuwd is wel tof
pi_81624103
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Post zonder te lezen
Las net wel dat ie renewed is net als LU woei
zit nu nog bij een vriendinnetje in Glasgow, maar morgen maar eens checken dan

Woei, allebei vernieuwd is wel tof
Noone can kill OTH, not even Dan Scott
pi_81656025
Epic seizoensfinale...
"Hey, misschien is het verstandig als we wat mannelijke kijkers proberen te binden"
"Ja, goed idee. Bij de finale laten we gewoon ieder lekker wijf uit de serie extra vaak en bij voorkeur halfnaakt in beeld komen all of a sudden"

En zo geschiedde

Leuk kijkvoer, maar flinterdun allemaal. De cliffhanger was wel echt verschrikkelijk slecht
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:29:16 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81673494
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Noone can kill OTH, not even Dan Scott
Ik mis Dan en Deb wel een beetje. Zoals ze vroeger waren dan
pi_81675620
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik mis Dan en Deb wel een beetje. Zoals ze vroeger waren dan
En Karen Vind dat ze Debb en Karen beiden een gastrol moeten laten spelen. Kans dat Peyton of Lucas nog een rolletje gaat spelen lijkt mij heel laag, maar wie weet. Laat de wedding van Brooke de laatste van het seizoen zijn ; en dat je hun ziet in een cameo of iets dergelijks.

En het volgende :

CW Schedule

OTH andere dag nu dus
pi_81711088
tvp
pi_81721862
Dat einde Mij part gaan ze allebei dood
  maandag 24 mei 2010 @ 13:32:33 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81828138
Ok, just wondering wat jullie ervan denken..

Poll: Welke serie was op hun hoogtepunt beter?
  • The O.C.
  • One Tree Hill
  • Ik kan niet kiezen!!
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    pi_81828329
    Ze zijn allebei goed ; maar op andere punten. Seizoen 1 van The OC was zeer geweldige televisie, maar seizoen 3 en vooral 4 vielen gewoon erg tegen ; nog steeds leuk, maar veel minder.

OTH is sterker in de lange lijn ; seizoen 3 en 4 steken er beetje uit, net ietsje beter dan de rest van de seizoenen , het zat allemaal wat vlakker bij elkaar.

Dus als de vraag is : Welke serie was op hun hoogtepunt beter ? ; moet ik toch The OC zeggen, omdat seizoen 1 het hoogtepunt was, en dat seizoen zo verschrikkelijk goed was.

Maar op de lange termijn en stabiliteit zou ik voor OTH kiezen. Zo is wat voor beide series te zeggen.
    Als ik een rijtje moet maken van tienerseries die ik heb gezien ( exclusief Veronica Mars en Buffy etc )

1. One Tree Hill
    2. Dawson's Creek
    3. The O.C.
    4. Gossip Girl
    5. 90210
      maandag 24 mei 2010 @ 15:27:39 #22
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_81832145
    Ik kan niet kiezen. Allebei erg leuke series en allbei vanaf het begin gevolgd. Verder kom ik niet
      maandag 24 mei 2010 @ 16:41:03 #23
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_81834493
    Ik heb de poll even samengesteld want ik heb The O.C. dvdbox binnen en ben nu aan het einde van S1

O.C. is op hoogtepunt > dan OTH imo
    pi_81835599
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
    Ik heb de poll even samengesteld want ik heb The O.C. dvdbox binnen en ben nu aan het einde van S1

O.C. is op hoogtepunt > dan OTH imo
    Seizoen 1 is echt super televisie, vooral qua humor maar ook qua originaliteit nog. Seizoen 2 was dezelfde kwaliteit als het hoogtepunt van OTH, maar seizoen 3 en vooral 4 zijn nog kutter ; al is het nog steeds wel vermakelijk en heeft het een zeer goed einde. Mooie finale
    pi_81858001
    beter is Quinn niet dood... anders is het zeker een stom einde...
      zondag 4 juli 2010 @ 23:24:18 #26
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_83662520
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 23:45 schreef Tim86 het volgende:
    Epic seizoensfinale...
    "Hey, misschien is het verstandig als we wat mannelijke kijkers proberen te binden"
    "Ja, goed idee. Bij de finale laten we gewoon ieder lekker wijf uit de serie extra vaak en bij voorkeur halfnaakt in beeld komen all of a sudden"

En zo geschiedde

Leuk kijkvoer, maar flinterdun allemaal. De cliffhanger was wel echt verschrikkelijk slecht
    Ja, maar ze zijn dus wel al die mannelijke kijkers kwijt als Quinn dood is. Niet echt slim dus
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      zondag 4 juli 2010 @ 23:26:28 #27
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_83662648
    14 september gaan we trouwens weer verder
    pi_83669680
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef Tazmaniac het volgende:
    14 september gaan we trouwens weer verder
    Ik kijk er weer naar uit. Blijf het tof vinden dat de serie met zo'n vaste maar toch kleine fanbase het al 8 seizoenen overleefd heeft terwijl bijvoorbeeld The O.C., wat een grotere fanbase had , het al na 4 seizoenen op moest geven.

Begin het aspect muziek in de serie steeds leuker te vinden ; dat echte zangers ook in de serie spelen en daardoor beroemd worden ( Kate Voegele, Joy etc ). Laatst ook een cd gekocht van Voegele, en echt goede muziek. Eerste 4 seizoenen was meer basketbal ; daarna dus muziek en nu langzaam aan film. Vind ik echt cool hoe ze dat hebben gedaan en nog steeds doen.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2010 07:42:00 ]
      donderdag 15 juli 2010 @ 21:11:45 #29
    300815 Sasman
    Kijk en leer...
    pi_84107522
    Ik heb deze serie pas gevonden...Alleen nog maar seizoen 7 helemaal gezien..Zijn de vorige seizoenen goed?

Ben ik de enige of is die Quin niet enorm lekker?
    Trotse Belg.
    pi_84107832
    7 is juist het slechtste seizoen Hup snel bij 1 beginnen
    pi_84109702
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
    7 is juist het slechtste seizoen Hup snel bij 1 beginnen
    Slechtste seizoen in mijn ogen is seizoen 5. En het beste seizoen denk ik seizoen 3, die net iets voorligt op seizoen 4 en 6.
    pi_84287042
    Prachtige OP

Ik kijk ook nog steeds maar niet meer zo van.. ik haal hem binnen en ga er eens voor zitten.
    Meestal kijk ik er nu een paar achter elkaar als ik nix te doen hebt.
    Wat mij betreft hadden ze er dit jaar een einde aan gemaakt met nog een paar afleveringen Peyton & Lucas <3

De eind van de laatste aflevering was wel leuk, wat mij betreft zijn ze allebei dood en gooien ze er maar weer wat nieuwe karakters in.
    Als Haley al bijna zelfmoord pleegt na de dood van der moeder, moet haar dat dan zeker door laten slaan naar een "very dark place"

O ja en de allerbeste aflevering van OTH vond ik met die schietpartij in school
    pi_84308180
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef Desii het volgende:
    Prachtige OP

O ja en de allerbeste aflevering van OTH vond ik met die schietpartij in school
    Die was zo gaaf inderdaad Door die hele aflevering vond ik seizoen 4 ook zo tof, omdat ze er nog steeds op door gingen.
      woensdag 21 juli 2010 @ 18:27:08 #34
    300815 Sasman
    Kijk en leer...
    pi_84323475
    Wat heeft iedereen hier eigenlijk tegen Clay en Quin? Waren de vorige seizoenen zoveel beter dan? Ik ga waarschijnlijk seizoen 3 komende week wel een downloaden maar toch...
    Trotse Belg.
    pi_84323888
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 18:27 schreef Sasman het volgende:
    Wat heeft iedereen hier eigenlijk tegen Clay en Quin? Waren de vorige seizoenen zoveel beter dan? Ik ga waarschijnlijk seizoen 3 komende week wel een downloaden maar toch...
    Vond seizoen 7 zelf best wel verfrissend eigenlijk met die nieuwe gezichten. Hoe leuk Lucas en Peyton wel niet waren, leken hun verhalen wel uitverteld ; en opzich, als je objectief kijkt, zijn al hun verhaallijnen goed afgerond in de seizoen 6 finale ; behalve dan waar ze nu wonen en wat ze nu doen. Volgens een twitter van Sophia Bush, is dat wel kenbaar gemaakt in een aflevering ; en dat ze nu bij Karen en Andy wonen en het kind opvoeden, maar volgens mij is dat nooit gezegd..

Maar ik vind Clay en Quin wel leuke karakters eigenlijk ; weer eens wat anders. Vind alleen die Alex irritant, weet niet waarom.

Zou het wel leuk vinden als in ieder geval Peyton terugkeert voor een cameo / gastrol in de aflevering waar Brooke trouwt. Anders is het nogal raar...dat ze beste vrienden zijn, maar dat ze opeens niet naar de bruiloft komt?
      woensdag 21 juli 2010 @ 19:00:21 #36
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_84324509
    Ik zit nog te twijfelen of ik seizoen 7 wel af ga kijken, vond 't maar matig de laatste afleveringen. Dus de laatste vier van na de break heb ik nog niet eens gezien en eerlijk gezegd ben ik er ook niet heel gemotiveerd voor, zeg maar.
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      woensdag 21 juli 2010 @ 23:19:00 #37
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_84336379
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 19:00 schreef Mikkie het volgende:
    Ik zit nog te twijfelen of ik seizoen 7 wel af ga kijken, vond 't maar matig de laatste afleveringen. Dus de laatste vier van na de break heb ik nog niet eens gezien en eerlijk gezegd ben ik er ook niet heel gemotiveerd voor, zeg maar.
    Dat je er over na denkt... Ik ben daar altijd vrij makkelijk in en ik kijk toch wel omdat ik niets wil missen...
      donderdag 22 juli 2010 @ 02:00:02 #38
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_84342228
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat je er over na denkt... Ik ben daar altijd vrij makkelijk in en ik kijk toch wel omdat ik niets wil missen...
    Het is meer dat het er nog niet echt van gekomen is. En ik heb het kennelijk dus ook absoluut nog niet gemist
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      donderdag 22 juli 2010 @ 10:17:39 #39
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_84346800
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 02:00 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het is meer dat het er nog niet echt van gekomen is. En ik heb het kennelijk dus ook absoluut nog niet gemist
    Quin in bikini. Veel meer kan ik me niet herinneren
    pi_84633171
    Moet niet gekker worden :

CW Up for a OTH Season 9

Ze moeten echt stoppen na seizoen 8 hoor...even verhaallijnen afsluiten en eruit gaan met een BOOM; en het niet nog langer uitrekken. Mark mag al blij zijn dat hij de 8 seizoenen heeft gehaald..bijna elk seizoen een kantje boord renewal. Zo dagen ze het lot wel erg uit hoor..daarlijk houden ze er weer rekening mee dat er wel een seizoen 9 komt..en dan eindigt de serie straks met een enorme cliffhanger...of Joy, Bush en Lafferty die de serie verlaten..
      donderdag 29 juli 2010 @ 20:36:57 #41
    300815 Sasman
    Kijk en leer...
    pi_84640814
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 16:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
    Moet niet gekker worden :

CW Up for a OTH Season 9

Ze moeten echt stoppen na seizoen 8 hoor...even verhaallijnen afsluiten en eruit gaan met een BOOM; en het niet nog langer uitrekken. Mark mag al blij zijn dat hij de 8 seizoenen heeft gehaald..bijna elk seizoen een kantje boord renewal. Zo dagen ze het lot wel erg uit hoor..daarlijk houden ze er weer rekening mee dat er wel een seizoen 9 komt..en dan eindigt de serie straks met een enorme cliffhanger...of Joy, Bush en Lafferty die de serie verlaten..
    :r
    Trotse Belg.
      zaterdag 31 juli 2010 @ 14:18:49 #42
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_84702029
    quote:
    Zap2it is reporting that CW has given One Tree Hill a full season pickup for 22 episodes. When its renewal was announced in May it was given a 13 episode order with an option for a back nine.

...

this may be the last Tree Hill sees of original cast members Bush, James Lafferty, and Bethany Joy Galeotti, whose contracts expire this year.
      zondag 1 augustus 2010 @ 16:05:23 #43
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_84739174
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2010 14:18 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Als ze niet hun contract verlengen moeten ze er mee ophouden. Dan is er geen basis meer om verder op door te gaan. Teveel nieuwe karakters nodig voor een goed nieuw seizoen.
    pi_86233165
    Even een bump aangezien het nieuwe seizoen volgende week begint! Joepie :) Maar hoop wel echt dat het vast komt te staan dat dit het laatste seizoen is. OTH is al zo vaak gesaved op het nippertje en heeft dat nu 8 jaar vastgehouden, maar zoveel geluk blijven ze niet hebben en ik wil geen dik open einde...

@ Taz : Het is nog niet officieel zeker dat het 22 episodes worden.

Weet niet of het hier bekend is maar OTH krijgt dit seizoen ook een cross-over met Life Unexpected. Mia en Haley gaan naar die show omdat de hoofdpersonages werken voor een radio-zender.

Cross-over
      donderdag 9 september 2010 @ 18:29:54 #45
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_86250226
    Goede zet van CW, nu OTH een aflopende zaak is zoveel mogelijk doen voor je nieuwe show
      donderdag 9 september 2010 @ 21:40:35 #46
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_86257741
    Wanneer beginnen we weer?
    pi_86258000
    As dinsdagavond is er een nieuwe in Amerika, dus woensdagochtend hier te downloaden :)
      donderdag 9 september 2010 @ 22:17:26 #48
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_86259816
    quote:
    Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
    As dinsdagavond is er een nieuwe in Amerika, dus woensdagochtend hier te downloaden :)
    Ik spaar dit seizoen wel weer op en dan kijk ik alles in Juni ofzo :s) .
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_86266920
    Geen week tot week serie nee, ik doe wellicht hetzelfde, al zijn mijn dwangneuroses om toch te kijken soms niet tegen te houdne :')
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      vrijdag 10 september 2010 @ 08:22:57 #50
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_86267807
    Ik kan dat toch niet tegenhouden. Als ik niets te doen heb ga ik toch een beetje van die series kijken. Hoewel het er niet zo veel zijn.
    pi_86270135
    Ik weet ook nog niet of ik t elke week ga kijken. Ik heb het tijdrovende idee opgepakt om alle 10 de seizoenen van Beverly Hills 90210 te kijken :s) Jeugdsentiment :@
    Spoilers!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')