Als 'ie er al was geweest, was de OP al leeggehaald.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Want volgens mij was er geen nieuw topic.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Als 'ie er al was geweest, was de OP al leeggehaald.
te laat!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh en een edit omdat interessant staat.. Ik haal het zo weer weg denk ik dan ben ik nog stoerderer
Effe snel quoten dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh en een edit omdat interessant staat.. Ik haal het zo weer weg denk ik dan ben ik nog stoerderer
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Als 'ie er al was geweest, was de OP al leeggehaald.
En ik kan lezen wat er in staat!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt ook honkbalknuppels, die komen beter aan dan een fietsbel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Ach ja. Je hebt mensen en fietsbellen hè.
Gewoon even quoten omdat je nooit zeker weet of het straks weer weg is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
En ik kan lezen wat er in staat!
Ik kan je zeggen dat het echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg schokkend en boeiend was...
Soms hè, dan wilde ik dat ik jou was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
En ik kan lezen wat er in staat!
Ik kan je zeggen dat het echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg schokkend en boeiend was...
Whahahaha!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt ook honkbalknuppels, die komen beter aan dan een fietsbel.
voor je je bedenkt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Soms hè, dan wilde ik dat ik jou was.![]()
you lucky.
datquote:
Gelukkig had ik het strak geformuleerd.quote:
Aandachtshoererij is als je 14 jaar oud bent en je gaat naaktfoto's van je kinderlijfje sturen naar het vriendje van je zogenaamd beste vriendin en vervolgens staan te janken omdat bijna de hele school de foto's heeft gezien..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahaha!
Ik denk dat ik maar de tvp-tactiek ga toepassen.
Gewoon huppakee deleten die aandachtshoererij!![]()
![]()
ervaring?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aandachtshoererij is als je 14 jaar oud bent en je gaat naaktfoto's van je kinderlijfje sturen naar het vriendje van je zogenaamd beste vriendin en vervolgens staan te janken omdat bijna de hele school de foto's heeft gezien..![]()
![]()
Hell no, ik was zo dom niet..quote:
jeuzusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hell no, ik was zo dom niet..
Maar we hebben wel weer pret thuis, want nu is dat beste meisje dus nog meer aandacht aan het vragen en Priscil reageert er gewoon niet op... dat vind ik misschien nog wel het leukste..
Misschien gaat ze straks dreigen om van een dak te springen.. Ik zet mn geld erop in..
Oh ja deze dame kreeg ook al geld van een jongen door ermee naar bed te gaan... Echt he.. Je zou het in je huis hebben wonen..
Geweldig he?!?!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wacht even. Iemand heeft naaktfoto's van zichzelf naar Priscilla d'r vriendje gestuurd!![]()
Pubers, gotta love 'm!
oh ik hoop zo datik overeen jaar of tien aan deze quote denkquote:
Wacht maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
oi.tis niet dat je gaat uitkijken naar het moment dat de puberteit aanbreekt ofzo.
Ja hou ff lekker op... Die hele verkering wordt ik misselijk van.. Zo vreselijk klef... Mevrouw gaat nog niet poepen zonder zijn toestemming.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
die knappe zoon van jou heeft straks ook hordes bakvissen achter zich aan![]()
stiekem zoenen om de hoek van de straat
of net als Cil bij Ticoo gewoon op de bank onder je neus![]()
hahahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja hou ff lekker op... Die hele verkering wordt ik misselijk van.. Zo vreselijk klef... Mevrouw gaat nog niet poepen zonder zijn toestemming.
En dan dat vacuumen... Men daar ben je toch wel een keer mee klaar??
Ik wil daar niet over nadenken... Maar ik ben iemand die het bed elke ochtend goed strak trekt (kamermeisje geweestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha![]()
weet je zeker dat ze geen nasty dingen in jouw bed doen terwijl je aan t werk bent?
kan me wel voorstellen dat je er klaar mee bent ja, klef gedoe onder je neus.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wil daar niet over nadenken... Maar ik ben iemand die het bed elke ochtend goed strak trekt (kamermeisje geweest) , zo recht krijgt Priscil het niet hoor...
Echt het idee... Wacht maar huup ik pak je terug over 15 jaar!!! Dan zal ik het nog eens laten vallen!
Das hier hetzelfde.... Maar zie wel bij mijn allerliefste schoonzus dat het beter is om met de dochters/zonen de communicatie open te houden, dan het totaal niet over liefde/seks/relaties te hebben... Vervolgens hebben ze allemaal van die itneressante complexe dramatische facebook relaties, waar ze echt niet gelukkiger van worden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
B. hier denkt dat hij het echt kan voorkomen en sturen enzoen dat ze dan tot haar 17e ofzo geen vriendjes mag
ga toch weg man
![]()
Ook daar wordt ik echt zo moe van... Al die ruzies over facebook/hyves/partyflock/msn... noem maar op..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Das hier hetzelfde.... Maar zie wel bij mijn allerliefste schoonzus dat het beter is om met de dochters/zonen de communicatie open te houden, dan het totaal niet over liefde/seks/relaties te hebben... Vervolgens hebben ze allemaal van die itneressante complexe dramatische facebook relaties, waar ze echt niet gelukkiger van worden...
Oh das ook een goede!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter gaat op haar 12e het klooster in
ouders hebben geen seksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:33 schreef huuphuup het volgende:
oh jaaaa lange afstandsfacebook/hyvesrelaties![]()
die zijn ook fijn...
Ticoo ik ook niet hoor huuu... t idee dat je ouders daar zelf ook smerig bezig zijn was genoeg turn off...
2x... 1x voor mij 1x voor mn broer... Dat was het.quote:
Hoeft niet langeafstands.... Kan ook heeeeeeeeeeeel dichtbij, maar je moet natuurlijk wel van elke minuut op de hoogte zijn.. En als het dan uit is, dan lekker alles publiekelijk uitvechten op je facebook wall.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:33 schreef huuphuup het volgende:
oh jaaaa lange afstandsfacebook/hyvesrelaties![]()
die zijn ook fijn...
lageafstandschot..heusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
2x... 1x voor mij 1x voor mn broer... Dat was het.
Hier zou dat gewoon betekenen dat haar telefoon wordt ingenomen. Klaar daarmee. Janken aan de telefoon omdat de zoveelste ruzie weer eens over de telefoon gaat is ook ophangen, klaar met dat eindeloze gezeik. Als jullie elkaar willen uitschelden dan doen jullie dat maar lekker op het schoolplein, kijken of je dan nog zo stoer bent om elkaar voor rotte vis uit te maken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hoeft niet langeafstands.... Kan ook heeeeeeeeeeeel dichtbij, maar je moet natuurlijk wel van elke minuut op de hoogte zijn.. En als het dan uit is, dan lekker alles publiekelijk uitvechten op je facebook wall.
Vond ik overigens niet prettig, nichtje op bezoek, toen 15 lag om half zes nog met een jongen te bellen, die vervolgens beweerde dat ze allerlei smerige dingen met hem had gedaan....
Maar wie heeft ze aan de rest van de school laten zien?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hell no, ik was zo dom niet..
Maar we hebben wel weer pret thuis, want nu is dat beste meisje dus nog meer aandacht aan het vragen en Priscil reageert er gewoon niet op... dat vind ik misschien nog wel het leukste..
Misschien gaat ze straks dreigen om van een dak te springen.. Ik zet mn geld erop in..
Oh ja deze dame kreeg ook al geld van een jongen door ermee naar bed te gaan... Echt he.. Je zou het in je huis hebben wonen..
De foto's werden vervolgens doorgestuurd naar een vriend... en je weet hoe snel zo'n vuurtje dan gaat...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar wie heeft ze aan de rest van de school laten zien?
te veel 90210, Annie ging naakt en Pietje maakte een foto. Blondie kreeg de foto te zien en mmsde hem naar de hele school
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De foto's werden vervolgens doorgestuurd naar een vriend... en je weet hoe snel zo'n vuurtje dan gaat...
Kwestie van common sense in slaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Oke. Wie heeft er nog een hele oude mobiel te koop zonder camera
Eva krijgt er dus zo een.
En geen webcam.
En geen mail.
En geen internet.
En .... ik draaf door.
hoe hard moet je slaan zodat het niet opvalt voor de buitenwereld, maar hard genoeg dat het effect heeft bij het betreffende knappe meisje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kwestie van common sense in slaan
Op de rug met een netje sinaasappels...heb ik eens ergens gelezenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoe hard moet je slaan zodat het niet opvalt voor de buitenwereld, maar hard genoeg dat het effect heeft bij het betreffende knappe meisje?
Hier ook, maar mijn fantastische geweldige schoonzus vindt dat soort zaken onnodig. Eigenlijk vind ik een beetje dat ze niet heel veel om haar dochters (met name) geeft. Snel verloven en trouwen, dan is ze daar ook weer vanaf...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier zou dat gewoon betekenen dat haar telefoon wordt ingenomen. Klaar daarmee. Janken aan de telefoon omdat de zoveelste ruzie weer eens over de telefoon gaat is ook ophangen, klaar met dat eindeloze gezeik. Als jullie elkaar willen uitschelden dan doen jullie dat maar lekker op het schoolplein, kijken of je dan nog zo stoer bent om elkaar voor rotte vis uit te maken.
Met de vlakke hand, dat laat geen blauwe plekken naquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoe hard moet je slaan zodat het niet opvalt voor de buitenwereld, maar hard genoeg dat het effect heeft bij het betreffende knappe meisje?
In elk geval op plekken die niet direct zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Pfff zo een keer in de zoveel tijd passeren alle rampscenario's mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef miss_sly het volgende:
haha, pubers
schaap is helemaal niet zo supervoorzichtig met zijn dochter, hoor. Die mag best uit....als ze straks 25 is en met papa als chaperonne
Ja ja, ergens gelezen. Ik wil de rug van Senna weleens zien dan als ze 19 is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op de rug met een netje sinaasappels...heb ik eens ergens gelezen
Jammer zeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hier ook, maar mijn fantastische geweldige schoonzus vindt dat soort zaken onnodig. Eigenlijk vind ik een beetje dat ze niet heel veel om haar dochters (met name) geeft. Snel verloven en trouwen, dan is ze daar ook weer vanaf...
Dochter van 21 'praat' met een jongen nu, maar schoonzus is helemaal niet bezig met het geluk van de dochter, maar plant nu al een geweldig verlovingsfeest. Hoezo, vreemde prioriteiten... Ik kan daar echt laaiend om worden.....
Senna is en blijft natuurlijk een heel lief en gehoorzaam engeltje dat niets om jongens, uitgaan, seks, drugs, drank en weet ik wat geeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja ja, ergens gelezen. Ik wil de rug van Senna weleens zien dan als ze 19 is.
Volgens mij zittten wij echt met veel dingen op een lijn. Ik heb weliswaar geen tienerdochter. Maar jij 'doet' heel veel dingen die ik 'denk'.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:47 schreef Ticootje het volgende:
Telefoon zonder camera zijn bijna niet meer te krijgen, maar dat hebben we heel lang tegengehouden ja. Webcam zit tegenwoordig ingebakken in de laptop, dus die hebben we nu ook.. Maar voordat we deze laptop hadden kwam er gewoon geen webcam, ook niet na gezeur dat iedereen er 1 had.. Nee komt er niet klaar.
Verder gewoon computeren in de woonkamer en af en toe meekijken... Niet op de kamer een pc, geen eigen laptop...
Maar ja, straks zijn er ook geen mobieltjes meer te krijgen zonder touchscreen en webbrowser...
Senna woont in Amsterdam. Dan zul je moeten verhuizen naar Bestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Senna is en blijft natuurlijk een heel lief en gehoorzaam engeltje dat niets om jongens, uitgaan, seks, drugs, drank en weet ik wat geeft
Je kunt niet veel meer doen dan je best.. Helemaal in de hand houden gaat niet...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij zittten wij echt met veel dingen op een lijn. Ik heb weliswaar geen tienerdochter. Maar jij 'doet' heel veel dingen die ik 'denk'.
Zoals ik er nu tegenaan kijk. Heb ik liever dat ze het vertelt, ookal keur ik het af. Ik noem maar wat, xtc slikken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kunt niet veel meer doen dan je best.. Helemaal in de hand houden gaat niet...
Kunnen ze thuis iets niet, doen ze het wel ergens anders. Denk nooit dat doet mijn kind niet... Want ga ervan uit, je kind doet alles wat jij niet voor mogelijk houdt.
Kwamen die van het kamp op Best?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een paar vriendinnen die in Amsterdam opgegroeid zijn, en een paar die in boerendorpjes opgegroeid zijn, maar echt veel verschil in vervelendigheid is er niet hoor![]()
Ik vond trouwens opgroeien in Best ook geen pretje. De klasgenootjes van mijn broertje en zusje hadden bij elkaar bijna net zoveel gevangenisstraf op hun conto staan als ze jaren oud waren, toen ze de puberteit uitkwamen.
sommigen, maar echt niet allemaal.quote:
goed gesproken vrouwtjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop voldoende openheid en ruimte te kweken om te zorgen dat ze weet dat ze ons alles kan vertellen. We zullen het niet overal mee eens zijn, maar bijvoorbeeld xtc: ik heb leiver dat ze dat niet in het geniep hoeft te doen, zodat ze, als er iets mis gaat, weet dat ze gewoon bij ons terecht kan.
Ja, voorlichten. Over alles, seks, drugs, alcohol, sigaretten, internet. En ik denk dat dat het belangrijkste is. Een hele reeks verboden klinkt heel leuk, maar dan gaan ze alleen maar allerlei mogelijkheden zoeken om dingen toch te doen. Wij willen actief proberen te stimuleren dat ze al die zaken zo lang mogelijk uitstelt, tot ze een jaar of 18 is ofzo. En proberen gezond verstand te kweken...maar goed, de theorie klinkt leuk, hoe dat gaat werken is een tweede.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:05 schreef huuphuup het volgende:
Miss, verhuis naar Urk!![]()
oh nee wacht, júist daar zijn ze van de tienerzwangerschappen en de coke-verslavingenmensen die niets bespreken met hun kinderen... brr...
Nee hoor idd, wat de rest ook zegt, een sfeer creëeren waarin problemen bespreekbaar zijn en waarin ze weet dat ze altijd op een thuisbasis terug kan vallen, dat lijkt me het best. En voorlichten voorlichten voorlichten... en dan maar hopen dat je niet over 14 jaar oma wordtdat er iets is blijven hangen van je verhalen enzo. pff...
Zolang ie maar niet knoeit tijdens het etenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:17 schreef Joshua. het volgende:
Wij gaan ons kind niks verbieden.
Als je alles gaat verbieden dan willen ze het juist.
Als hij bijv drugs wil gaan proberen ga ik hem niet tegen houden.
Ik ga hem niks verbieden wat ik zelf ook allemaal heb gedaan.
ff quoten voordat je hem weer weghaaltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:17 schreef Joshua. het volgende:
Wij gaan ons kind niks verbieden.
Als je alles gaat verbieden dan willen ze het juist.
Als hij bijv drugs wil gaan proberen ga ik hem niet tegen houden.
Ik ga hem niks verbieden wat ik zelf ook allemaal heb gedaan.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet knoeit tijdens het eten
Stop dreaming Bquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:27 schreef huuphuup het volgende:
B. hier denkt dat hij het echt kan voorkomen en sturen enzoen dat ze dan tot haar 17e ofzo geen vriendjes mag
ga toch weg man
![]()
ik vind het juist wel tof om te zien hoe relaxt jij daarin bent. Is voor Cil heel fijn denk ik.
Hey, daar komt mijn vader vandaan, en zijn fam. woont er nog altijdquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet knoeit tijdens het eten
Dat is ook heel spannend. En zenuwslopend soms....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef lily het volgende:
ik verheug me van de ene kant wel op de pubertijd bij mijn kinderen maar aan de andere kant kan het ook heel heftig zijn natuurlijk.
Wat me vreselijk lijkt is dat ze de deur uit zijn zonder mij, en ik weet niet waar ze uithangen enzo...'s avonds
Niet alleen voorlichten, maar volgens mij is het vooral luisteren en observeren. En die communicatie maar openhouden. Ik heb veel met tienermeisjes gewerkt, en voorlichting krijgen ze al op school (vinden ze), maar vooral door te luisteren en ze proberen te sturen in gesprekken krijg je de 'beste resultaten', namelijk bewustwording.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, voorlichten. Over alles, seks, drugs, alcohol, sigaretten, internet. En ik denk dat dat het belangrijkste is. Een hele reeks verboden klinkt heel leuk, maar dan gaan ze alleen maar allerlei mogelijkheden zoeken om dingen toch te doen. Wij willen actief proberen te stimuleren dat ze al die zaken zo lang mogelijk uitstelt, tot ze een jaar of 18 is ofzo. En proberen gezond verstand te kweken...maar goed, de theorie klinkt leuk, hoe dat gaat werken is een tweede.
Spannend!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Fannie het volgende:
Gelukkig is dochterlief niet zo'n uitgaanderig type, meestal zat ze bij vriendinnen en sinds ze verkering heeft is ze meestal met dr vriend of bij vrienden thuis.
En morgen! krijgt vriendlief de sleutel van z'n huisje/appartement dus dan zal ze daar ook vaak zijn![]()
![]()
(Das wel het ultieme loslaten moet ik zeggen)
Echt weer een nieuwe fase van het ouderschap (en een heule moeilijke lijkt me zo). Maar goed; ze gaat zelf nog niet weg toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Fannie het volgende:
En morgen! krijgt vriendlief de sleutel van z'n huisje/appartement dus dan zal ze daar ook vaak zijn![]()
![]()
Ik! Geef je adres maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:13 schreef Joshua. het volgende:
Wie heeft zin in een meeting bij mij thuis.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:13 schreef Joshua. het volgende:
Nee klopt, ze gaat zelf nog niet weg, maar ze zal toch wel in de weekenden daar zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef lily het volgende:
[..]
Echt weer een nieuwe fase van het ouderschap (en een heule moeilijke lijkt me zo). Maar goed; ze gaat zelf nog niet weg toch?
Gaaadverdamme, maagverkleining of nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef amaranta het volgende:
En het potje olvarit was in goede aarde gevallen. Ze vond het jammer dat ik er niet meer had gekocht want ze ging hem echt opeten.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:13 schreef Joshua. het volgende:
fruithapjes zijn echt lekker!! Ik kan niet wachten tot de kleine straks weer mag. Volgens het cb mag dat bij 3,5 maand al, dus hoef ik niet zo heel lang meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gaaadverdamme, maagverkleining of niet. Huuuu
.
ja, 'de volgende keer' maak ik wel een olvarit fruitmand voor dr.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gaaadverdamme, maagverkleining of niet. Huuuu
.
Ik heb wel voor haar 12+ gekocht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
fruithapjes zijn echt lekker!! Ik kan niet wachten tot de kleine straks weer mag. Volgens het cb mag dat bij 3,5 maand al, dus hoef ik niet zo heel lang meer.
Ja flauw i know.
de nieuwe Linda?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef YPPY het volgende:
Mijn verjaardagcadeau werd net bezorgd en ik ben begonnen met lezen, maar het is na twee hoofdstukken al zo ranzig, dat ik niet meer durf.
Het mei-tai boekje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef YPPY het volgende:
Mijn verjaardagcadeau werd net bezorgd en ik ben begonnen met lezen, maar het is na twee hoofdstukken al zo ranzig, dat ik niet meer durf.
www.shoemixx.nl Hartstikke handig, je mag ze zelfs eerst thuis proberen!!!quote:
Gheghe. Ik zou dat ook gezegd hebben. Maar mocht ik mijn huis verkopendan doe ik dat dus niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Estrys het volgende:
ik zit te wachten op de kopers van ons huis, die komen naar onze tuin kijken met een tuinman. Ik heb gezegd dat ze altijd konden bellen en langs konden komen, maar had niet gedacht dat ze dat ook zo vaak zouden doen
Ik had nou ook nee kunnen zeggen natuurlijk maar ja, dat vond ik dan weer lullig voor ze. Maar een tuinmanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gheghe. Ik zou dat ook gezegd hebben. Maar mocht ik mijn huis verkopendan doe ik dat dus niet.
Ja, Lodewijk van EHET.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Misschien is het wel een hele leuke tuinman.
hehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
In de puberteit heb je ook last van rijgers hè?
`we zullen het zien.quote:
Ik ben er opgegroeidquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hey, daar komt mijn vader vandaan, en zijn fam. woont er nog altijd![]()
Die scheiten in je veiver.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
In de puberteit heb je ook last van rijgers hè?
dan moet je een leintje spannen. En de ijeren kapot maken anders komen er klijntjes.quote:
Rob Verlinde dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Mwah, daar zou ik het dan weer niet op kunnen. Hoewel, misschien kan ie heel lekker schoffelen...
Lijkt me idd vreemd, hoe begrijpelijk ook. En best moeilijk, ook al weet je best dat je moet loslaten, dat an best moeilijk zijn!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef Fannie het volgende:
[..]
Nee klopt, ze gaat zelf nog niet weg, maar ze zal toch wel in de weekenden daar zijn.
En dat is ook normaal, ik deed het zelf vroeger ook zo, maar toch, emotioneel gezien doet het me toch meer dan ik ged8 had.
Ze vroegen trouwens wel of ze hier mochten barbequen als het mooi weer is, want hij heeft geen balkonnetje. Dat vind ik dan toch wel weer tof
gheghequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Estrys het volgende:
als je het over de duvel hebt... trap je hem op zijn hark
Ow, Mo Hayder is tofquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef YPPY het volgende:
Dat is heftig fannie, gewoon al het huis uit. Gelukkig duurt dat hier minimaal 20 jaar.
En het boek is Huid van Mo Hayder, Dat wilde ik heel graag hebben, maar ik durf niet meer zo goed. *moetgewoonverdergaanlezenhuphupnietaanstellen*
Da's kijzielig!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dan moet je een leintje spannen. En de ijeren kapot maken anders komen er klijntjes.
Er worden regelmatig meetings georganiseerd. Als je écht perse mensen wil ontmoeten, waarom kom je dan niet gewoon naar zo'n meeting?quote:
Ze is echt goed.quote:
Komen Groof en ik aan met K3 :")quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
Mo Hayder is idd spannend... al is het daar niet iedereen mee eens. Peace en mijn vriendin...
Zo net even 3 voorstellingen gereserveerd... we gaan naar Hair, Lebbis en Leo Blokhuis![]()
Oooooh, de fruitpotjes. Ik dacht gelijk aan de wortel met zalmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, 'de volgende keer' maak ik wel een olvarit fruitmand voor dr.
Ik ga waarschijnlijk ook nog naar Spangas met Twan hoor... K3 moet wel heel leuk zijn.quote:
Wha, die heb ik gisteren teruggebracht naar de biebquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef YPPY het volgende:
En het boek is Huid van Mo Hayder, Dat wilde ik heel graag hebben, maar ik durf niet meer zo goed. *moetgewoonverdergaanlezenhuphupnietaanstellen*
Wat een raaaaare mensen bestaan er toch....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Serieus, wij hadden vroeger bij m'n ouders thuis een depressieve homofiele tuinman. Die liet overal in huis en de tuin homopornoboekjes slingeren omdat ie dacht dat m'n moeder dat leuk vond.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Serieus, wij hadden vroeger bij m'n ouders thuis een depressieve homofiele tuinman. Die liet overal in huis en de tuin homopornoboekjes slingeren omdat ie dacht dat m'n moeder dat leuk vond.
spangas ook denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook nog naar Spangas met Twan hoor... K3 moet wel heel leuk zijn.
Waah, ik ook! Durfde vroeger ook niet in m'n eentje X Files te kijken. Nu trouwens nog steeds niet denk ik...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Wha, die heb ik gisteren teruggebracht naar de bieb. Normaal lees ik boeken helemaal uit, maar deze kreeg ik niet uit, want ik werd echt, misselijk en angstig.
![]()
* Oxymoron is angsthaas als ze naar beneden moet, naar de wc, 's nachts. En dan er over dromen.![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Kim ik denk dat ik weet wat er in je pm zit!
Ook gij, Brutus?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Kim ik denk dat ik weet wat er in je pm zit!
is het de rosbief?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ook gij, Brutus?. Man, wat loop ik weer achter
.
Watissetwatissetwatisset? Sjucht, lezen is lastig.. En oh, die is ook van Vogelman toch? Heb wel eens ranziger dingen gelezen, maar die was op zich best leuk jahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef YPPY het volgende:
herkenbaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb dat ook, met die series als Medium enz. Waar ze ineens geesten, laten zien en dan zo een moord oplossen. Thrillers, zijn goed, detectives ook, maar als het ''net-niet-echt'' is, dan vind ik het veel enger, dan iets realistisch. Omdat je, bij van die enge series, zoveel invulruimte hebt voor je eigen gevoel, denk ik.
Ik heb precies hetzelfde. Ben ook totaal niet bang voor realistische dingen, terwijl die vaak veel voor de hand liggender zijn. Ik zou bijvoorbeeld rustig in m'n eentje s nachts door een achterbuurt van Adam wandelen, terwijl ik het niet in m'n hoofd zou halen om 's nachts in m'n eentje door het bos te lopen. Stel je voor: straks word ik door een halfverteerde hand mee de bosjes ingesleurd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb dat ook, met die series als Medium enz. Waar ze ineens geesten, laten zien en dan zo een moord oplossen. Thrillers, zijn goed, detectives ook, maar als het ''net-niet-echt'' is, dan vind ik het veel enger, dan iets realistisch. Omdat je, bij van die enge series, zoveel invulruimte hebt voor je eigen gevoel, denk ik.
Lijkt me ook wel leuk, de serie is zoiezo leuk.quote:
ja dat!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. Ben ook totaal niet bang voor realistische dingen, terwijl die vaak veel voor de hand liggender zijn. Ik zou bijvoorbeeld rustig in m'n eentje s nachts door een achterbuurt van Adam wandelen, terwijl ik het niet in m'n hoofd zou halen om 's nachts in m'n eentje door het bos te lopen. Stel je voor: straks word ik door een halfverteerde hand mee de bosjes ingesleurd.
nee heel normaal!quote:
Hahaha, dat ken ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Oxymoron het volgende:
En als ik dan 's nachts wakker lig, te wachten op de slaap; en dan geritsel goor in mijn kamer beneden (ik heb 1 verdieping) dan zijn het mijn cavia's, maar dan denk ik aan Medium.... en dan maak ik er iets heel anders van...
Het zijn best aardige mensen. Die tuinman was zo weg en toen wilde ze nog even foto's maken van de meterkast en de wandcontactdozen en de spachtelputz en van zowat iedere steen in de tuinquote:
Bij ons thuis werd er dan gevraagd of we niets beters konden vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef amaranta het volgende:
Opsporing gezocht is ook geen leuk programma om te kijken als je het net over de toekomst van je kids hebt gehad.
Wat bezielt al die jongens (want vrouwen zijn het bijna nooit) om zo'n geweldadige overvallen te plegen?
Geld, is dat alles? Geld?
Ik vroeg me als puber altijd af. Al die mensen die fietsen en scootrs enzo jatten. Waar laten ze die? NEmen ze ddie mee naar huis? En zeggen die ouders dan niks?
He Jan? Hoe kom jij aan die gilera???
Zo heb je wel meer van die dingen. Ik heb anderhalf jaar in een straat naast een hoerenstraat gewoond en dan zie je regelmatig een auto parkeren met een stuk of 4 mannen erin en die stappen dan uit en gaan die straat in. Ik vraag me dan altijd af hoe je er nou bijkomt om met z'n allen naar de hoeren te gaan.. Zit je dan voetbal te kijken en zegt de ene dan "ik wil eigenlijk wel naar de hoeren" en dat de rest dan zegt "euh, ok!" ? Of dat er dan gestemd wordt of ze wel of niet gaan? Hetzelfde met misdaden die met een groepje gepleegd worden trouwens. Even je vrienden bellen en vragen of zij ook zin hebben om een bank te overvallen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef amaranta het volgende:
Opsporing gezocht is ook geen leuk programma om te kijken als je het net over de toekomst van je kids hebt gehad.
Wat bezielt al die jongens (want vrouwen zijn het bijna nooit) om zo'n geweldadige overvallen te plegen?
Geld, is dat alles? Geld?
Ik vroeg me als puber altijd af. Al die mensen die fietsen en scootrs enzo jatten. Waar laten ze die? NEmen ze ddie mee naar huis? En zeggen die ouders dan niks?
He Jan? Hoe kom jij aan die gilera???
Zo ging het bij shoufshouf habibi welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo heb je wel meer van die dingen. Ik heb anderhalf jaar in een straat naast een hoerenstraat gewoond en dan zie je regelmatig een auto parkeren met een stuk of 4 mannen erin en die stappen dan uit en gaan die straat in. Ik vraag me dan altijd af hoe je er nou bijkomt om met z'n allen naar de hoeren te gaan.. Zit je dan voetbal te kijken en zegt de ene dan "ik wil eigenlijk wel naar de hoeren" en dat de rest dan zegt "euh, ok!" ? Of dat er dan gestemd wordt of ze wel of niet gaan? Hetzelfde met misdaden die met een groepje gepleegd worden trouwens. Even je vrienden bellen en vragen of zij ook zin hebben om een bank te overvallen?
Misschien moet je deze reeks eens volgenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Incantrix het volgende:
(Of is dat waarom ik nooit pimps zag? Omdat ze er niet uitzagen als Snoop Dogg?)
Oh daar zou ik het echt zo op doen, die lekkere Ansswa.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien moet je deze reeks eens volgen. Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien moet je deze reeks eens volgen. Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja huup..ik zag dat er nu ook dikke handel werd bedreven daarachter?
Ik heb nog wel van die gele wegenverf staan..kun je je eigen gebied afzetten
Er stonden complete tuinsets voor kinderen t koop aangeboden, van steigerhout.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
en dan van die paaltjes met kettingen erop zetten
handel? niks van gemerkt nog
t hele gepeupel heeft zich nu wel naar mijn deur verplaatst. Omdat het bij de doorgang te vol staat met zooi dus nu kan mn was niet meer naar buiten omdat arie en jopie in hun plastic campingstoel moeten zitten.
Binnenkort maar es wat van zeggen.
oooh ik dacht die voor eigen gebruik waren joh!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Er stonden complete tuinsets voor kinderen t koop aangeboden, van steigerhout.
Zag ik op de hyves van buuf K.
oh!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Lieve mensen,
Ik kan iedereen aanraden om het onderstaande product vooral NIET te kopen. Ik herhaal NIET te kopen. Want het is op voor je er erg in hebt.
[ afbeelding ]
Noeeeeees! Zulke dingen moet je niet hardop zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!![]()
en laat ze nou net 1 + 1 gratis zijn komende week bij de AH
dat ziet er wel heel erg erg uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Lieve mensen,
Ik kan iedereen aanraden om het onderstaande product vooral NIET te kopen. Ik herhaal NIET te kopen. Want het is op voor je er erg in hebt.
[ afbeelding ]
jamaar jamaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Noeeeeees! Zulke dingen moet je niet hardop zeggen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net nieuwe dr. Martens besteld
[ afbeelding ]
erg is dat altijd hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:24 schreef Kimpossible het volgende:
Oeh! Tienermoeders nu op SBS, kan ik mezelf lekker opvreten ipv de inhoud van m'n kastjes
als hij laminaat heeft laminaat reiniger, bleek voor de toilet, , afwasmiddel, Brillo sponsjes, rvs schoonmaakmiddel, glassexquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:31 schreef Fannie het volgende:
Goedemorgen!
Wat een heerlijk zonnetje![]()
Straks ff poetsen bij moeders in huis en daarna ff shoppen voor schoonzoon met z'n nieuwe huisje.
Ik wilde een emmer vullen met daarin:
* afwasborstel
* schuursponsjes
* vaatdoekjes
* allesreiniger
![]()
iemand nog tips wat ik er nog meer in kan doen?
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
als hij laminaat heeft laminaat reiniger, bleek voor de toilet, , afwasmiddel, Brillo sponsjes, rvs schoonmaakmiddel, glassex
Ik heb deze net besteld:quote:
Maat 39 en dikke sokken..quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ik heb maat 38,5 ofzo...
Bij sommige schoenen past maat 38 niet en 39 is te groot... Ook handig
Jah, tot er gaten in de hakken zitten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb mt 38.5 maar koop meestal 39.
Wat Ticoo zegt, in de uitverkoop slaag ik eigk bijna nooit omdat mijn maat meestal al weg is. Voordeel is wel dat ik ook op de kinderafdeling van bijvoorbeeld H&M en andere zaken kan kijken. Daar hebben ze zo af en toe erg leuke (nep)all-stars of ballerina's voor weinig.
En laatst bij wehkamp op de kinderafdeling een paar adidas schoenen gekocht voor 25,-![]()
Ik draag mijn schoenen eigk ook altijd helemaal af. Het laatste paar gympen is 6 jaar meegegaan, en nu zijn ze vervangen door die adidasjes. Ben benieuwd hoe lang die meegaan
Dat heb ik dus nu... Heb ze nu 2 jaar en bijna non-stop gedragen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jah, tot er gaten in de hakken zitten.![]()
op de ballerina's na klinkt dat als mijn basiscollectiequote:Op woensdag 19 mei 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
Ik koop niet zoveel schoenen.
Ik heb er wel redelijk wat staan omdat ik nooit wat weggooi![]()
Maar ik vind dat ik een redelijk beschaafde basiscollectie heb. Paar slippers, paar sandaaltjes, paar pumps (die k maar 1 keer gedragen heb), zwarte ballerina's, paar winterlaarzen en een paar adidasjes.
(een paar als in 1 paar en niet 'een paar paren slippers hè)
Ik heb er niet genoeg om er ooit een hekel aan te krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bah wat heb ik toch een hekel aan geld...
Ja, het is toch meestal ongeveer een maandsalaris dacht ik? Het is hier 400 euro minder zeg maar.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Stormqueen
FUFR
Juup©
-moppie-
ArTiC
Levitation
Inu
freecell
bleiblei
Asyniur
huuphuup
ColtZ40
Groofsken
Vicky
Lijnloos
Brighteyes
lily
Beessie-Jen
miss_sly
Vlindur
leonieke
ymme
Incantrix
Ticootje
RockabeIIa
DaviniaHR
De_Taartjesfee
Poppejans
r8ality
Kleurdoos
pinquit
Pvoesss
febster
Twinkly
DJRandall
Linda2205
Stiemie
Sorbootje
Pisces29
Troel
Meimeltje
Claudia_x
Blueman
NieuweUser
XXXKarinXXX
innepin
happyme28
MevrouwVanDalen
YPPY
trui
Hier is vakantiegeld + eindejaarspremie = 1 maandsalaris.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het is toch meestal ongeveer een maandsalaris dacht ik? Het is hier 400 euro minder zeg maar.
Ben ik nou gek en heb ik echt lopen dromen?
Nee het is bijna een bruto maandsalaris waar je de volle mep belasting over betaald.. (dus je krijgt er geen loonheffingkorting op) Alles wat je dan weer teveel hebt betaald aan belasting krijg je volgend jaar pas weer terug.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het is toch meestal ongeveer een maandsalaris dacht ik? Het is hier 400 euro minder zeg maar.
Ben ik nou gek en heb ik echt lopen dromen?
Bij mij geeftie iedereen aan die vaak op het speeltuinbankje postquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:53 schreef amaranta het volgende:
Wie zijn je forumvriendjes??
Wie zijn je forumvriendjes?
[..]
Ik haat dus echt kleding kopen in een kledingzaak.. Neem je 2 broeken mee... 2 maten... Kun je altijd je kop buiten het gordijn steken omdat je man nog een maatje meer moet pakken.. Echt en die verlichting in hokjes.. Je hoofd ziet eruit..... Vreselijk... Vreselijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:56 schreef leonieke het volgende:
Als ik een vuilniszak kleren weggooi, heb ik er gewoon geen meerIk draag echt te vaak dezelfde kleren, vrees ik
Maar wil zo graag eerst nog wat afvallen voor ik weer op kledingzoektocht (
) ga. Met mijn figuur vind ik toch nooit iets wat me echt aanstaat.
Mijn top 3 is Orea, Ticootje en Huupquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij mij geeftie iedereen aan die vaak op het speeltuinbankje post
Bovenaan staan Huup en kim. Jeuj
Jij krijgt elke maand het salaris van je vent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik krijg nooit vakantiegeld. Vrekkerige baas heb ik
Ja, ik was er ook al achter dat het daar aan ligt. Aan die loonheffing idd...quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee het is bijna een bruto maandsalaris waar je de volle mep belasting over betaald.. (dus je krijgt er geen loonheffingkorting op) Alles wat je dan weer teveel hebt betaald aan belasting krijg je volgend jaar pas weer terug.
Ik heb zijn pinpas standaard in mijn beheerquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij krijgt elke maand het salaris van je vent.
(Ik ook)
Ik zn creditcard... Oh nee ik heb mn eigen pas op zijn rekening.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zijn pinpas standaard in mijn beheer
Awwww ik ook van jouquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Mijn vriendjes:
Vicky
huuphuup
Brighteyes
freecell
De_Taartjesfee
En dan houdt het voor mij dus opquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik haat dus echt kleding kopen in een kledingzaak.. Neem je 2 broeken mee... 2 maten... Kun je altijd je kop buiten het gordijn steken omdat je man nog een maatje meer moet pakken.. Echt en die verlichting in hokjes.. Je hoofd ziet eruit..... Vreselijk... Vreselijk.
Die zijn ook mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb deze net besteld:
[ afbeelding ]
Hopen dat ze passen.
Heb maar meteen 2 maten laten komen.
www.drmartens-schoenen.nl leveren ook heel snel, betaling pas achteraf en terugsturen is geen probleem.
Dat online shoppen moet ik eens invoeren voor mezelf...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef huuphuup het volgende:
pashokjes
ik hou echt heel erg van door de stad struinen, winkeltjes kijken en een beetje rondkijken enzo. Als ik maar niet iets móet kopen en als ik maar niks hoef te passen![]()
dat bestel ik online wel en dan kan ik het thuis rustig passen.
feest der herkenning ditquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik ben dan ook altijd pisnijdig... 60.000 dingen passen die er zo leuk uitzien op een pop en dan doe je het aan en zit het voor geen meter..
En ik heb geen smaak.. Ik kom altijd met hetzelfde thuis...
En ik zie vaak mensen lopen met echt leuke kleding en dan denk ik dat wil ik ook, maar op een of andere manier zien die mensen die kleding wel hangen in winkels en ik niet.
Gewoon een aandachtshoer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Huup staat wel hoog in veel lijstjes he/
OMG dat heb ik ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik ben dan ook altijd pisnijdig... 60.000 dingen passen die er zo leuk uitzien op een pop en dan doe je het aan en zit het voor geen meter..
En ik zie vaak mensen lopen met echt leuke kleding en dan denk ik dat wil ik ook, maar op een of andere manier zien die mensen die kleding wel hangen in winkels en ik niet.
Ow, ik loop ook te twijfelen over Birckenstocks. Vind ze niet heel erg mooi, maar ze schijnen wel lekker te lopen. En dan die teenslippers, neit die met dat gespje. Die vind ik nogal oubollig, beetje oma-slippers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel al een paar jaar aan om birckenstocks te kopen... Zo ben ik.. Als het voor mezelf is kan ik wel 1000 redenen bedenken dat ik zulke dure slippers niet nodig heb... Zouden het schoenen voor Jen zijn dan krijgt mevrouw ze dezelfde dag nog.
Iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Maar moet je dan geen honderd dingen terugsturen omdat ze niet passen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef huuphuup het volgende:
pashokjes
ik hou echt heel erg van door de stad struinen, winkeltjes kijken en een beetje rondkijken enzo. Als ik maar niet iets móet kopen en als ik maar niks hoef te passen![]()
dat bestel ik online wel en dan kan ik het thuis rustig passen.
Vicky
Brighteyes
miss_sly
De_Taartjesfee
RockabeIIa
pinquit
freecell
Kleurdoos
innepin
oeke
Ticootje
Linda2205
moussy
debuurvrouw
k_i_m
_Bar_
Stiemie
Rewimo
amaranta
tessie
mefke79
Asyniur
Ssserpente
Stout
Nijna
XXXKarinXXX
Lois
Chan
Diaan73
Estrys
Poppejans
Ca.ra
Sorbootje
Claudia_x
Troel
Saffier
Beessie-Jen
lily
_evenstar_
Kersjes
Raissa
Vlindur
_Ingrid_
snoopy
Pvoesss
trui
Incantrix
YPPY
Belana
bixister
neuh ik weet van een aantal webwinkels (H&M, Esprit, Wehkamp) redelijk goed wat mijn maat is dus qua maat valt het vaak wel mee. Ik stuur het eerder terug omdat ik het niet vind staan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar moet je dan geen honderd dingen terugsturen omdat ze niet passen?
huuphuup
k_i_m
Vicky
Kleurdoos
debuurvrouw
Ticootje
moussy
pinquit
Brighteyes
miss_sly
freecell
RockabeIIa
Rewimo
oeke
trui
Lois
_evenstar_
Pvoesss
Spuuglokje
innepin
Stout
Saffier
YPPY
snoopy
m@x
lady-wrb
amaranta
_Bar_
Asyniur
LovelyLady
Belana
E.T.
Ynske
_Ingrid_
bixister
PM-girl
Diaan73
Macka66
Estrys
Memmel
Vivi
Linda2205
Troel
MamsX
Fannie
texelonia
MevrouwVanDalen
Luchtbel
Stiemie
lily
Alleen jammer dat míjn nummer 1 mij helemaal niet zó aardig vind..quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
huuphuup
freecell
Beessie-Jen
amaranta
Asyniur
Lijnloos
RockabeIIa
Twinkly
Poppejans
Vlindur
Brighteyes
miss_sly
lily
Claudia_x
Vicky
Sorbootje
Linda2205
ymme
mijsje
mefke79
leonieke
DaviniaHR
Troel
Ticootje
Ssserpente
oeke
Stiemie
XXXKarinXXX
happyme28
Faja-Lobi
WupWup
De_Taartjesfee
innepin
DJRandall
McLaura
DuchessX
_Bar_
Kleurdoos
Nijna
Tan
pinquit
Kersjes
trui
martine1984
tessie
Groofsken
Chan
NieuweUser
debuurvrouw
Poppedein
Ik moet idd nog eens naar de clarks, zit hier in DH wel een winkel van.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef Incantrix het volgende:
Vakantiegeld is volgens mij zwaarder belast, waardoor het bruto ongeveer een maandsalaris is, maar je netto veel minder overhoudt volgens mij![]()
En geld, hou op.. Ik wil teveel. En de belasting komt ook al niet over de brug en daar zit ik zó op te wachten..
Dr. Martens schoenen zijn fijn! Ik heb 2 paar laarzen en een paar pumps en ik hou van die schoenen!Ik heb wel veel schoenen, maar draag eigenlijk altijd dezelfde. En nu ik erover nadenk ben ik qua schoenen echt enorm merkbewust..
Ik heb 5 paar Reef flipflops, 3 paar DC sneakers, 3 paar Dr. Martens dus en 1 paar Clarks sandaaltjes. Verder nog wel het één en ander aan pumps e.d. maar die draag ik alleen als ik een bruiloft heb ofzo.
BE, heb je eigenlijk al bij Clarks gekeken? Vind ik ook wel wat voor jou en loopt stiekum nóg lekkerder als Dr. Martens!
de piazza <3quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik loop ook te twijfelen over Birckenstocks. Vind ze niet heel erg mooi, maar ze schijnen wel lekker te lopen. En dan die teenslippers, neit die met dat gespje. Die vind ik nogal oubollig, beetje oma-slippers.
quote:[quote]Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Asyniur
freecell
mijsje
Ticootje
amaranta
Orea
flugeltje
CrazyPrincess
ymme
pessie
prinseszondererwt