`we zullen het zien.quote:
Ik ben er opgegroeidquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hey, daar komt mijn vader vandaan, en zijn fam. woont er nog altijd![]()
Die scheiten in je veiver.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
In de puberteit heb je ook last van rijgers hè?
dan moet je een leintje spannen. En de ijeren kapot maken anders komen er klijntjes.quote:
Rob Verlinde dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Mwah, daar zou ik het dan weer niet op kunnen. Hoewel, misschien kan ie heel lekker schoffelen...
Lijkt me idd vreemd, hoe begrijpelijk ook. En best moeilijk, ook al weet je best dat je moet loslaten, dat an best moeilijk zijn!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef Fannie het volgende:
[..]
Nee klopt, ze gaat zelf nog niet weg, maar ze zal toch wel in de weekenden daar zijn.
En dat is ook normaal, ik deed het zelf vroeger ook zo, maar toch, emotioneel gezien doet het me toch meer dan ik ged8 had.
Ze vroegen trouwens wel of ze hier mochten barbequen als het mooi weer is, want hij heeft geen balkonnetje. Dat vind ik dan toch wel weer tof
gheghequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Estrys het volgende:
als je het over de duvel hebt... trap je hem op zijn hark
Ow, Mo Hayder is tofquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef YPPY het volgende:
Dat is heftig fannie, gewoon al het huis uit. Gelukkig duurt dat hier minimaal 20 jaar.
En het boek is Huid van Mo Hayder, Dat wilde ik heel graag hebben, maar ik durf niet meer zo goed. *moetgewoonverdergaanlezenhuphupnietaanstellen*
Da's kijzielig!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dan moet je een leintje spannen. En de ijeren kapot maken anders komen er klijntjes.
Er worden regelmatig meetings georganiseerd. Als je écht perse mensen wil ontmoeten, waarom kom je dan niet gewoon naar zo'n meeting?quote:
Ze is echt goed.quote:
Komen Groof en ik aan met K3 :")quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
Mo Hayder is idd spannend... al is het daar niet iedereen mee eens. Peace en mijn vriendin...
Zo net even 3 voorstellingen gereserveerd... we gaan naar Hair, Lebbis en Leo Blokhuis![]()
Oooooh, de fruitpotjes. Ik dacht gelijk aan de wortel met zalmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, 'de volgende keer' maak ik wel een olvarit fruitmand voor dr.
Ik ga waarschijnlijk ook nog naar Spangas met Twan hoor... K3 moet wel heel leuk zijn.quote:
Wha, die heb ik gisteren teruggebracht naar de biebquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef YPPY het volgende:
En het boek is Huid van Mo Hayder, Dat wilde ik heel graag hebben, maar ik durf niet meer zo goed. *moetgewoonverdergaanlezenhuphupnietaanstellen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |