Gaaadverdamme, maagverkleining of nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef amaranta het volgende:
En het potje olvarit was in goede aarde gevallen. Ze vond het jammer dat ik er niet meer had gekocht want ze ging hem echt opeten.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:13 schreef Joshua. het volgende:
Wie heeft zin in een meeting bij mij thuis.
fruithapjes zijn echt lekker!! Ik kan niet wachten tot de kleine straks weer mag. Volgens het cb mag dat bij 3,5 maand al, dus hoef ik niet zo heel lang meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gaaadverdamme, maagverkleining of niet. Huuuu
.
ja, 'de volgende keer' maak ik wel een olvarit fruitmand voor dr.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gaaadverdamme, maagverkleining of niet. Huuuu
.
Ik heb wel voor haar 12+ gekocht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
fruithapjes zijn echt lekker!! Ik kan niet wachten tot de kleine straks weer mag. Volgens het cb mag dat bij 3,5 maand al, dus hoef ik niet zo heel lang meer.
Ja flauw i know.
de nieuwe Linda?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef YPPY het volgende:
Mijn verjaardagcadeau werd net bezorgd en ik ben begonnen met lezen, maar het is na twee hoofdstukken al zo ranzig, dat ik niet meer durf.
Het mei-tai boekje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef YPPY het volgende:
Mijn verjaardagcadeau werd net bezorgd en ik ben begonnen met lezen, maar het is na twee hoofdstukken al zo ranzig, dat ik niet meer durf.
www.shoemixx.nl Hartstikke handig, je mag ze zelfs eerst thuis proberen!!!quote:
Gheghe. Ik zou dat ook gezegd hebben. Maar mocht ik mijn huis verkopendan doe ik dat dus niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Estrys het volgende:
ik zit te wachten op de kopers van ons huis, die komen naar onze tuin kijken met een tuinman. Ik heb gezegd dat ze altijd konden bellen en langs konden komen, maar had niet gedacht dat ze dat ook zo vaak zouden doen
Ik had nou ook nee kunnen zeggen natuurlijk maar ja, dat vond ik dan weer lullig voor ze. Maar een tuinmanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gheghe. Ik zou dat ook gezegd hebben. Maar mocht ik mijn huis verkopendan doe ik dat dus niet.
Ja, Lodewijk van EHET.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Misschien is het wel een hele leuke tuinman.
hehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
In de puberteit heb je ook last van rijgers hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |