Als 'ie er al was geweest, was de OP al leeggehaald.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Want volgens mij was er geen nieuw topic.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Als 'ie er al was geweest, was de OP al leeggehaald.
te laat!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh en een edit omdat interessant staat.. Ik haal het zo weer weg denk ik dan ben ik nog stoerderer
Effe snel quoten dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh en een edit omdat interessant staat.. Ik haal het zo weer weg denk ik dan ben ik nog stoerderer
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Als 'ie er al was geweest, was de OP al leeggehaald.
En ik kan lezen wat er in staat!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt ook honkbalknuppels, die komen beter aan dan een fietsbel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Ach ja. Je hebt mensen en fietsbellen hè.
Gewoon even quoten omdat je nooit zeker weet of het straks weer weg is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
En ik kan lezen wat er in staat!
Ik kan je zeggen dat het echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg schokkend en boeiend was...
Soms hè, dan wilde ik dat ik jou was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
En ik kan lezen wat er in staat!
Ik kan je zeggen dat het echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg schokkend en boeiend was...
Whahahaha!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt ook honkbalknuppels, die komen beter aan dan een fietsbel.
voor je je bedenkt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Soms hè, dan wilde ik dat ik jou was.![]()
you lucky.
datquote:
Gelukkig had ik het strak geformuleerd.quote:
Aandachtshoererij is als je 14 jaar oud bent en je gaat naaktfoto's van je kinderlijfje sturen naar het vriendje van je zogenaamd beste vriendin en vervolgens staan te janken omdat bijna de hele school de foto's heeft gezien..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahaha!
Ik denk dat ik maar de tvp-tactiek ga toepassen.
Gewoon huppakee deleten die aandachtshoererij!![]()
![]()
ervaring?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aandachtshoererij is als je 14 jaar oud bent en je gaat naaktfoto's van je kinderlijfje sturen naar het vriendje van je zogenaamd beste vriendin en vervolgens staan te janken omdat bijna de hele school de foto's heeft gezien..![]()
![]()
Hell no, ik was zo dom niet..quote:
jeuzusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hell no, ik was zo dom niet..
Maar we hebben wel weer pret thuis, want nu is dat beste meisje dus nog meer aandacht aan het vragen en Priscil reageert er gewoon niet op... dat vind ik misschien nog wel het leukste..
Misschien gaat ze straks dreigen om van een dak te springen.. Ik zet mn geld erop in..
Oh ja deze dame kreeg ook al geld van een jongen door ermee naar bed te gaan... Echt he.. Je zou het in je huis hebben wonen..
Geweldig he?!?!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wacht even. Iemand heeft naaktfoto's van zichzelf naar Priscilla d'r vriendje gestuurd!![]()
Pubers, gotta love 'm!
oh ik hoop zo datik overeen jaar of tien aan deze quote denkquote:
Wacht maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
oi.tis niet dat je gaat uitkijken naar het moment dat de puberteit aanbreekt ofzo.
Ja hou ff lekker op... Die hele verkering wordt ik misselijk van.. Zo vreselijk klef... Mevrouw gaat nog niet poepen zonder zijn toestemming.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
die knappe zoon van jou heeft straks ook hordes bakvissen achter zich aan![]()
stiekem zoenen om de hoek van de straat
of net als Cil bij Ticoo gewoon op de bank onder je neus![]()
hahahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja hou ff lekker op... Die hele verkering wordt ik misselijk van.. Zo vreselijk klef... Mevrouw gaat nog niet poepen zonder zijn toestemming.
En dan dat vacuumen... Men daar ben je toch wel een keer mee klaar??
Ik wil daar niet over nadenken... Maar ik ben iemand die het bed elke ochtend goed strak trekt (kamermeisje geweestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha![]()
weet je zeker dat ze geen nasty dingen in jouw bed doen terwijl je aan t werk bent?
kan me wel voorstellen dat je er klaar mee bent ja, klef gedoe onder je neus.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wil daar niet over nadenken... Maar ik ben iemand die het bed elke ochtend goed strak trekt (kamermeisje geweest) , zo recht krijgt Priscil het niet hoor...
Echt het idee... Wacht maar huup ik pak je terug over 15 jaar!!! Dan zal ik het nog eens laten vallen!
Das hier hetzelfde.... Maar zie wel bij mijn allerliefste schoonzus dat het beter is om met de dochters/zonen de communicatie open te houden, dan het totaal niet over liefde/seks/relaties te hebben... Vervolgens hebben ze allemaal van die itneressante complexe dramatische facebook relaties, waar ze echt niet gelukkiger van worden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
B. hier denkt dat hij het echt kan voorkomen en sturen enzoen dat ze dan tot haar 17e ofzo geen vriendjes mag
ga toch weg man
![]()
Ook daar wordt ik echt zo moe van... Al die ruzies over facebook/hyves/partyflock/msn... noem maar op..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Das hier hetzelfde.... Maar zie wel bij mijn allerliefste schoonzus dat het beter is om met de dochters/zonen de communicatie open te houden, dan het totaal niet over liefde/seks/relaties te hebben... Vervolgens hebben ze allemaal van die itneressante complexe dramatische facebook relaties, waar ze echt niet gelukkiger van worden...
Oh das ook een goede!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter gaat op haar 12e het klooster in
ouders hebben geen seksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:33 schreef huuphuup het volgende:
oh jaaaa lange afstandsfacebook/hyvesrelaties![]()
die zijn ook fijn...
Ticoo ik ook niet hoor huuu... t idee dat je ouders daar zelf ook smerig bezig zijn was genoeg turn off...
2x... 1x voor mij 1x voor mn broer... Dat was het.quote:
Hoeft niet langeafstands.... Kan ook heeeeeeeeeeeel dichtbij, maar je moet natuurlijk wel van elke minuut op de hoogte zijn.. En als het dan uit is, dan lekker alles publiekelijk uitvechten op je facebook wall.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:33 schreef huuphuup het volgende:
oh jaaaa lange afstandsfacebook/hyvesrelaties![]()
die zijn ook fijn...
lageafstandschot..heusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
2x... 1x voor mij 1x voor mn broer... Dat was het.
Hier zou dat gewoon betekenen dat haar telefoon wordt ingenomen. Klaar daarmee. Janken aan de telefoon omdat de zoveelste ruzie weer eens over de telefoon gaat is ook ophangen, klaar met dat eindeloze gezeik. Als jullie elkaar willen uitschelden dan doen jullie dat maar lekker op het schoolplein, kijken of je dan nog zo stoer bent om elkaar voor rotte vis uit te maken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hoeft niet langeafstands.... Kan ook heeeeeeeeeeeel dichtbij, maar je moet natuurlijk wel van elke minuut op de hoogte zijn.. En als het dan uit is, dan lekker alles publiekelijk uitvechten op je facebook wall.
Vond ik overigens niet prettig, nichtje op bezoek, toen 15 lag om half zes nog met een jongen te bellen, die vervolgens beweerde dat ze allerlei smerige dingen met hem had gedaan....
Maar wie heeft ze aan de rest van de school laten zien?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hell no, ik was zo dom niet..
Maar we hebben wel weer pret thuis, want nu is dat beste meisje dus nog meer aandacht aan het vragen en Priscil reageert er gewoon niet op... dat vind ik misschien nog wel het leukste..
Misschien gaat ze straks dreigen om van een dak te springen.. Ik zet mn geld erop in..
Oh ja deze dame kreeg ook al geld van een jongen door ermee naar bed te gaan... Echt he.. Je zou het in je huis hebben wonen..
De foto's werden vervolgens doorgestuurd naar een vriend... en je weet hoe snel zo'n vuurtje dan gaat...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar wie heeft ze aan de rest van de school laten zien?
te veel 90210, Annie ging naakt en Pietje maakte een foto. Blondie kreeg de foto te zien en mmsde hem naar de hele school
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De foto's werden vervolgens doorgestuurd naar een vriend... en je weet hoe snel zo'n vuurtje dan gaat...
Kwestie van common sense in slaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Oke. Wie heeft er nog een hele oude mobiel te koop zonder camera
Eva krijgt er dus zo een.
En geen webcam.
En geen mail.
En geen internet.
En .... ik draaf door.
hoe hard moet je slaan zodat het niet opvalt voor de buitenwereld, maar hard genoeg dat het effect heeft bij het betreffende knappe meisje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kwestie van common sense in slaan
Op de rug met een netje sinaasappels...heb ik eens ergens gelezenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoe hard moet je slaan zodat het niet opvalt voor de buitenwereld, maar hard genoeg dat het effect heeft bij het betreffende knappe meisje?
Hier ook, maar mijn fantastische geweldige schoonzus vindt dat soort zaken onnodig. Eigenlijk vind ik een beetje dat ze niet heel veel om haar dochters (met name) geeft. Snel verloven en trouwen, dan is ze daar ook weer vanaf...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier zou dat gewoon betekenen dat haar telefoon wordt ingenomen. Klaar daarmee. Janken aan de telefoon omdat de zoveelste ruzie weer eens over de telefoon gaat is ook ophangen, klaar met dat eindeloze gezeik. Als jullie elkaar willen uitschelden dan doen jullie dat maar lekker op het schoolplein, kijken of je dan nog zo stoer bent om elkaar voor rotte vis uit te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |