Met de vlakke hand, dat laat geen blauwe plekken naquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoe hard moet je slaan zodat het niet opvalt voor de buitenwereld, maar hard genoeg dat het effect heeft bij het betreffende knappe meisje?
In elk geval op plekken die niet direct zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoe hard moet je slaan zodat het niet opvalt voor de buitenwereld, maar hard genoeg dat het effect heeft bij het betreffende knappe meisje?
Pfff zo een keer in de zoveel tijd passeren alle rampscenario's mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef miss_sly het volgende:
haha, pubers
schaap is helemaal niet zo supervoorzichtig met zijn dochter, hoor. Die mag best uit....als ze straks 25 is en met papa als chaperonne
Ja ja, ergens gelezen. Ik wil de rug van Senna weleens zien dan als ze 19 is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op de rug met een netje sinaasappels...heb ik eens ergens gelezen
Jammer zeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hier ook, maar mijn fantastische geweldige schoonzus vindt dat soort zaken onnodig. Eigenlijk vind ik een beetje dat ze niet heel veel om haar dochters (met name) geeft. Snel verloven en trouwen, dan is ze daar ook weer vanaf...
Dochter van 21 'praat' met een jongen nu, maar schoonzus is helemaal niet bezig met het geluk van de dochter, maar plant nu al een geweldig verlovingsfeest. Hoezo, vreemde prioriteiten... Ik kan daar echt laaiend om worden.....
Senna is en blijft natuurlijk een heel lief en gehoorzaam engeltje dat niets om jongens, uitgaan, seks, drugs, drank en weet ik wat geeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja ja, ergens gelezen. Ik wil de rug van Senna weleens zien dan als ze 19 is.
Volgens mij zittten wij echt met veel dingen op een lijn. Ik heb weliswaar geen tienerdochter. Maar jij 'doet' heel veel dingen die ik 'denk'.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:47 schreef Ticootje het volgende:
Telefoon zonder camera zijn bijna niet meer te krijgen, maar dat hebben we heel lang tegengehouden ja. Webcam zit tegenwoordig ingebakken in de laptop, dus die hebben we nu ook.. Maar voordat we deze laptop hadden kwam er gewoon geen webcam, ook niet na gezeur dat iedereen er 1 had.. Nee komt er niet klaar.
Verder gewoon computeren in de woonkamer en af en toe meekijken... Niet op de kamer een pc, geen eigen laptop...
Maar ja, straks zijn er ook geen mobieltjes meer te krijgen zonder touchscreen en webbrowser...
Senna woont in Amsterdam. Dan zul je moeten verhuizen naar Bestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Senna is en blijft natuurlijk een heel lief en gehoorzaam engeltje dat niets om jongens, uitgaan, seks, drugs, drank en weet ik wat geeft
Je kunt niet veel meer doen dan je best.. Helemaal in de hand houden gaat niet...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij zittten wij echt met veel dingen op een lijn. Ik heb weliswaar geen tienerdochter. Maar jij 'doet' heel veel dingen die ik 'denk'.
Zoals ik er nu tegenaan kijk. Heb ik liever dat ze het vertelt, ookal keur ik het af. Ik noem maar wat, xtc slikken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kunt niet veel meer doen dan je best.. Helemaal in de hand houden gaat niet...
Kunnen ze thuis iets niet, doen ze het wel ergens anders. Denk nooit dat doet mijn kind niet... Want ga ervan uit, je kind doet alles wat jij niet voor mogelijk houdt.
Kwamen die van het kamp op Best?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een paar vriendinnen die in Amsterdam opgegroeid zijn, en een paar die in boerendorpjes opgegroeid zijn, maar echt veel verschil in vervelendigheid is er niet hoor![]()
Ik vond trouwens opgroeien in Best ook geen pretje. De klasgenootjes van mijn broertje en zusje hadden bij elkaar bijna net zoveel gevangenisstraf op hun conto staan als ze jaren oud waren, toen ze de puberteit uitkwamen.
sommigen, maar echt niet allemaal.quote:
goed gesproken vrouwtjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop voldoende openheid en ruimte te kweken om te zorgen dat ze weet dat ze ons alles kan vertellen. We zullen het niet overal mee eens zijn, maar bijvoorbeeld xtc: ik heb leiver dat ze dat niet in het geniep hoeft te doen, zodat ze, als er iets mis gaat, weet dat ze gewoon bij ons terecht kan.
Ja, voorlichten. Over alles, seks, drugs, alcohol, sigaretten, internet. En ik denk dat dat het belangrijkste is. Een hele reeks verboden klinkt heel leuk, maar dan gaan ze alleen maar allerlei mogelijkheden zoeken om dingen toch te doen. Wij willen actief proberen te stimuleren dat ze al die zaken zo lang mogelijk uitstelt, tot ze een jaar of 18 is ofzo. En proberen gezond verstand te kweken...maar goed, de theorie klinkt leuk, hoe dat gaat werken is een tweede.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:05 schreef huuphuup het volgende:
Miss, verhuis naar Urk!![]()
oh nee wacht, júist daar zijn ze van de tienerzwangerschappen en de coke-verslavingenmensen die niets bespreken met hun kinderen... brr...
Nee hoor idd, wat de rest ook zegt, een sfeer creëeren waarin problemen bespreekbaar zijn en waarin ze weet dat ze altijd op een thuisbasis terug kan vallen, dat lijkt me het best. En voorlichten voorlichten voorlichten... en dan maar hopen dat je niet over 14 jaar oma wordtdat er iets is blijven hangen van je verhalen enzo. pff...
Zolang ie maar niet knoeit tijdens het etenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:17 schreef Joshua. het volgende:
Wij gaan ons kind niks verbieden.
Als je alles gaat verbieden dan willen ze het juist.
Als hij bijv drugs wil gaan proberen ga ik hem niet tegen houden.
Ik ga hem niks verbieden wat ik zelf ook allemaal heb gedaan.
ff quoten voordat je hem weer weghaaltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:17 schreef Joshua. het volgende:
Wij gaan ons kind niks verbieden.
Als je alles gaat verbieden dan willen ze het juist.
Als hij bijv drugs wil gaan proberen ga ik hem niet tegen houden.
Ik ga hem niks verbieden wat ik zelf ook allemaal heb gedaan.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet knoeit tijdens het eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |