Dat heb ik nu dus ook, nooit gehad bij een spel. Ik heb eigenlijk helemaal geen geld over voor een nieuw spel, maar ga hem toch halenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef R_B het volgende:
60 euro man, wat is dat nou.
Je speelt er weet ik hoeveel weken mee, het interesseert mij echt geen hol....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een keer, hoppa !
laat het hier ff weten of tie al in de schappen ligt....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:02 schreef nattermann het volgende:
Zo even naar de V&D en Dixons, kijken of 'ie daar te krijgen is
De eerste 2 factoren. Domme mensen en een shitload aan mazzel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Rossdale het volgende:
Zoveel dagen voor release lijkt me sterk. Hele kleine kans dat mensen zo dom zijn om hem al in de schappen te leggen en de mensen die hem al hebben hebben wel echt extreem veel geluk of overtuigingskracht
Huh, hoezo verkopen jullie hem nog niet? Wat is dit voor een baggerwinkel, ze verkopen hem overal al! Heb je de nieuwsberichten niet gelezen ofzo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Rossdale het volgende:
Zoveel dagen voor release lijkt me sterk. Hele kleine kans dat mensen zo dom zijn om hem al in de schappen te leggen en de mensen die hem al hebben hebben wel echt extreem veel geluk of overtuigingskracht
Zeg dan dat iemand hem bij nedgame heeft gekocht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef Gutterblade het volgende:
Als iemand hem in omgeving Leiden weet te bemachtigen, post hier ! dan gooit Gamemania hem ook in de verkoop hoorde ik net
haha jij snapt hemquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeg dan dat iemand hem bij nedgame heeft gekocht.
De SE is los van de soundtrack nou niet bepaald interessant verder?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ik krijg vrijdag hopelijk me SE binnen, anders probeerde ik het vandaag nog wel. Maar dan moet ik me SE weer verkopen :/
Jij bent echt gangster, boks ouwe !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
Haha al die noobs die wanhopig winkeliers op gaan bellen: mag ik hem al kopen?![]()
Wat een losers, ik had hem drie dagen terug al, illegaal.
Bij beide zaken geen resultaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:02 schreef R_B het volgende:
[..]
laat het hier ff weten of tie al in de schappen ligt....
So truequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Probleem is dat Hilversum niet in Brabant ligt
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
Haha al die noobs die wanhopig winkeliers op gaan bellen: mag ik hem al kopen?![]()
Proficiat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
Losers? Jij hebt blijkbaar de cash niet om een game te kopen. Wie is hier nou de loser? Yup, you are.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
*Checkt stenigen checklist.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
opbokkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
+ golden guns, warhorse, assassin's outfit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De SE is los van de soundtrack nou niet bepaald interessant verder?
Soort dwaze dagen voor mannen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:36 schreef R_B het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon topsport.
Kijken wanneer/waar je hem het snelste in de winkel kan kopen.
mannen?quote:
Nee nog niet, kwam opeens een shitload aan huiswerk mijn kant opquote:
Hadden ze hem niet bij jouw bart smit?quote:
Ze zeiden van niet, ik zag hem ook niet liggen, maar ze zullen hem vast wel binnen hebben al.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hadden ze hem niet bij jouw bart smit?
wat een aasgieren!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze zeiden van niet, ik zag hem ook niet liggen, maar ze zullen hem vast wel binnen hebben al.
Mooi, morgen in Breda even langs de gamemania dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Gutterblade het volgende:
Net hier in Leiden langs de Bart Smit eerst langsgeweest, ze vertelde dat het ze sterk leek dat ze in hilversum de game al hadden verkocht want als hij aan word geslagen in de kassa dan krijgen alle vestigingen gelijk een bericht dat hij in de verkoop mag![]()
Toen de Intertoys in Leiden...ookal niet .. Bij de Dixons leek het te gaan lukken want iemand had em wel gezien, dus hij druk zoeken in de kastjes en magazijn...maar nee![]()
..Hoorde dat Gamemania hem morgen binnenkrijgt , vriend van me werkt daar...Dus nu maar hopen dat een winkel hier de fout ingaat zodat ze hem ook mogen verkopen ...
Smoesjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Gutterblade het volgende:
Net hier in Leiden langs de Bart Smit eerst langsgeweest, ze vertelde dat het ze sterk leek dat ze in hilversum de game al hadden verkocht want als hij aan word geslagen in de kassa dan krijgen alle vestigingen gelijk een bericht dat hij in de verkoop mag![]()
wut?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef WSquater het volgende:
Pff, kan niet wachtenZe lagen hier al in de winkels, maar goed. Ik ga er niet nu al 60 euro voor betalen. Ik heb 'm al online besteld voor minder geld dus :p
Als je dan toch wilt patsen, moet je zorgen dat je dichter bij de bron zit. Vrijdag middag was ik gewoon RDR aant spelen kneusjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
Jawel, die uit hilversum tochquote:
Dat van dat aanslaan is bullshitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Gutterblade het volgende:
Toen de Intertoys in Leiden...ookal niet .. Bij de Dixons leek het te gaan lukken want iemand had em wel gezien, dus hij druk zoeken in de kastjes en magazijn...maar nee![]()
..Hoorde dat Gamemania hem morgen binnenkrijgt , vriend van me werkt daar...Dus nu maar hopen dat een winkel hier de fout ingaat zodat ze hem ook mogen verkopen ...
Waar dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef WSquater het volgende:
Pff, kan niet wachtenZe lagen hier al in de winkels, maar goed. Ik ga er niet nu al 60 euro voor betalen. Ik heb 'm al online besteld voor minder geld dus :p Scheelde echter niet veel en ik had gewoon de game in de winkel gekocht.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar dan nog![]()
MW2 en BC2 haalde dit ook niet
Dan zou het raar zijn als het niet bij de Bart smit is :S aangezien hetzelfde is....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als het goed is word hij morgen al verkocht bij de E-Plaza
Ik hoop het,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Meen je niet? ga morgen gelijk dan kijken op de Leywegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom net van de leyweg, verkopen het pas vrijdagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Meen je niet? ga morgen gelijk dan kijken op de Leyweg
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kom net van de leyweg, verkopen het pas vrijdag
verkopen ze ook pas vrijdag hoor ik net van iemand die daar werkt..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef ufopiloot het volgende:
Kan je beter bij de Media Markt in Rijswijk terecht denk ik voor de meeste kans.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
mannen?denk dat 80% hier net in zn pubertijd zit
Hebben ze daar nu kassieres die WEL kunnen lachen en niet van die ex WC sjannies?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef ufopiloot het volgende:
Kan je beter bij de Media Markt in Rijswijk terecht denk ik voor de meeste kans.
Hahahhaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]Ik spreek namens mezelf he?
BTW Pubertijd heeft niks met leeftijd te maken hoor. Ben 30 en vind boeren, scheten laten en neuspulken in public places nog steeds geweldig!
Roep jij morgen dan aub waar je hem hebt gekocht, kan ik daar na college direct naartoequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
verkopen ze ook pas vrijdag hoor ik net van iemand die daar werkt..
quote:Oorspronkelijk geplaatst door VT3K
Ik haal er net 2 op in bartsmit naaldwijk. Ik zal. Zo in de bus proberen een foto te maken met mn. Foon
quote:Oorspronkelijk geplaatst door Nol
Klopt... BS Naaldwijk heeft ze in de verkoop. Alleen voor de 360
Het is te hopen de Bart maar als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Roep jij morgen dan aub waar je hem hebt gekocht, kan ik daar na college direct naartoe
Nog een toko die vaak dikke schijt aan embargo's heeft, is futurezone in zoetermeer. Give it a try.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het is te hopen de Bart maar als ik het zo hoor
quote:helaas is er kennelijk net een mailtje rondgegaan bij bart smit, ze hadden hem in groningen wel maar hebben duidelijke instructies gemaild gekregen dat hij niet voor vrijdag verkocht mag worden
Damnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Bij Dixons, FRS en MediaMarkt in Eindhoven kreeg ik 'm niet mee
Jezus, je kan ook overdrijvenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:40 schreef Gutterblade het volgende:
Iemand die medicijnen studeert hier en me voor een krat bier in coma wil houden tot vrijdag ?![]()
Waarom moeilijk doen? Gewoon binnen 30 minuten het krat leegwerken en je ligt ook schuimbekkend op de grond.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:40 schreef Gutterblade het volgende:
Iemand die medicijnen studeert hier en me voor een krat bier in coma wil houden tot vrijdag ?![]()
Bij GTA4 was de hype nog erger. Men ging een week voor de release al winkels af, dat was pas triest tot op het bot.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jezus, je kan ook overdrijvenTis maar een game hoor
Daarom is dat als ie bij de kassa aangeslagen word verhaal ook bullshitquote:
quote:
Neeeeeequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
het ziet ernaar uit dat we het toch uit moeten zitten
Liep daar net langs maar zag nog niets leggen, misschien idd omdat ik niet op xbox let....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef LinQ het volgende:
Het het forum van xboxworld zegt men dat de BS in naaldwijk hem ook al verkoopt...
[..]
[..]
Verdomme, bij EOLC ging het toch even anders :-(quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef DaFrenk het volgende:
Net even bij de Media Markt in Maastricht binnengelopen.
Ze hadden hem nog niet binnen gekregen, naar verwachting morgen. Maar ze wachten met verkopen tot vrijdag, tenzij alle andere winkels hem ook eerder in de verkoop gooien.
Ik heb hem in ieder geval gereserveerd, maar de lijst was erg kort. Hij verwachtte zelf niet veel opkomst omdat "dit toch een andere setting is dat het meer populaire gangster thema van GTA4", aldus die medewerker.
Ze zouden me bellen als ze hem eerder in de verkoop gooien![]()
Hij gaat trouwens ¤ 49,- kosten.
dat is een anderhalf uur rijdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gehoort van mn vriendin dat in middelburg bij een BS er wel al in de schappen ligt.
(voor degene die er wonen)
Hoe bedoel je? Was daar wel een hoop volk bij dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:04 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Verdomme, bij EOLC ging het toch even anders :-(
49 euro voor de PS3 of 360?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef DaFrenk het volgende:
Net even bij de Media Markt in Maastricht binnengelopen.
Ze hadden hem nog niet binnen gekregen, naar verwachting morgen. Maar ze wachten met verkopen tot vrijdag, tenzij alle andere winkels hem ook eerder in de verkoop gooien.
Ik heb hem in ieder geval gereserveerd, maar de lijst was erg kort. Hij verwachtte zelf niet veel opkomst omdat "dit toch een andere setting is dat het meer populaire gangster thema van GTA4", aldus die medewerker.
Ze zouden me bellen als ze hem eerder in de verkoop gooien![]()
Hij gaat trouwens ¤ 49,- kosten.
Daar lag die al een dag voor de officiele release in de schappen bij de bartquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Was daar wel een hoop volk bij dan?
Dat is ook niet zo interessant, ik pak elk spel een halve week van te voren uit de schappen, spel zo groot als deze zitten strenge regels achter.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Daar lag die al een dag voor de officiele release in de schappen bij de bart
MM is te ver manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Torrio het volgende:
Gaan de Hagenezen hem allemaal bij Bart Smit halen? Als hij bij de MM een tientje goedkoper is, lijkt me dat toch wat beter
Gewoon, waar die als eerst is. Ik vertrouw op de Gameshop, anders de MM wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Torrio het volgende:
Gaan de Hagenezen hem allemaal bij Bart Smit halen? Als hij bij de MM een tientje goedkoper is, lijkt me dat toch wat beter
Ja daar zit ik ook mee, heb wel een autoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
MM is te ver manLeyweg hoef ik maar 3 haltes
Ik ga morgen de Gameshop toch maar bellen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon, waar die als eerst is. Ik vertrouw op de Gameshop, anders de MM wel.
Zou je dat nou wel doen :quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik ga morgen de Gameshop toch maar bellen.
Net geweest, donderdag avond/vrijdag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik ga morgen de Gameshop toch maar bellen.
Naaldwijk? dat is ie niet zo heul ver vandaan hierquote:
Vind ik niet, ik geef maar 1x 60 Euro aan deze game uit, en de hype ?... Die is gratis en de game is nooit meer zo perfect als vlak voor de release, dus ik zeg , DOEN !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jezus, je kan ook overdrijvenTis maar een game hoor
Dacht ik wel..quote:
Ik heb 2 jaar gewerkt in Naaldwijk, vlakbij het centrumquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Naaldwijk? dat is ie niet zo heul ver vandaan hier
Ga erheen en haal umquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:18 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dacht ik wel..
[..]
Ik heb 2 jaar gewerkt in Naaldwijk, vlakbij het centrum
Geen verschil geloof ik.quote:
dit dusquote:Ze wachten met verkopen tot vrijdag, tenzij alle andere winkels hem ook eerder in de verkoop gooien.
Haha nee dat haal ik niet meer denk ik, en 1 bekeuring per maand is zatquote:
Tja, tot nu toe is het dus maar enkele BS filialen. Als nu de hele keten hem in de verkoop gooit dan gaat het hard. Ik meen dat die medewerker ook iets zei over dat Take2 de voorraden een beetje in toom houd om een vroege release te voorkomen.quote:
Vet kut ik dacht dat het wel landelijk zou zijn dan... MGS4 had ik ook 3 dagen te vroeg (bij de BS hier) terwijl hier helemaal geen winkels in de buurt zitten die games verkopen....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, tot nu toe is het dus maar enkele BS filialen. Als nu de hele keten hem in de verkoop gooit dan gaat het hard. Ik meen dat die medewerker ook iets zei over dat Take2 de voorraden een beetje in toom houd om een vroege release te voorkomen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:32 schreef Gutterblade het volgende:
@DAFRENK
QUESTION: Which bear is the strongest?
Sorry , dwight heerscht![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dwight: That's a ridiculous question.
Jim: False. Black Bear.
Dwight: Well that's debatable, there are basically two schools of thought..
Jim: Fact: Bears eat beets.
Dwight: Oh..
Jim: Bears, Beets, Battlestar Galactica!
als je bart smit in dezelfde regio zit, heb je iets aan zo'n bon. Ga nu ff kijken in Oisterwijk, moet er toch heen voor Skate 3quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, tot nu toe is het dus maar enkele BS filialen. Als nu de hele keten hem in de verkoop gooit dan gaat het hard. Ik meen dat die medewerker ook iets zei over dat Take2 de voorraden een beetje in toom houd om een vroege release te voorkomen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Net nog bij een ander filiaal van Dixons langs geweest. Ze zeiden "nog nooit gehoord te hebben van Red Dead Redemption."
ja dat zal, in Den Bosch hing net een poster van RDR bij de dixonsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Net nog bij een ander filiaal van Dixons langs geweest. Ze zeiden "nog nooit gehoord te hebben van Red Dead Redemption."
Hey jij woont ook in Den Bosch he.. Ik heb vandaag al vet veel winkels hier in de buurt gebeld ze zeggen allemaal vrijdag/.. of donderdag mgoed..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat zal, in Den Bosch hing net een poster van RDR bij de dixons
Zelfde hier bij de Intertoys gisteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Give it a lick. Mmm, it tastes just like raisins.quote:
Nou dat ging snel, winkel ligt helemaal overhoop. Aan het verbouwen, geen nieuwe voorraad gehad van games. Eerst moest alles er uit gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
als je bart smit in dezelfde regio zit, heb je iets aan zo'n bon. Ga nu ff kijken in Oisterwijk, moet er toch heen voor Skate 3
Nee, ik heb twee Xboxen. Eentje is geband, de ander niet. Die tweede gebruik ik alleen voor MW2 onlinequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Ga je hem daarna wel kopen of ?
oh en *HAP*
Had met MW2 daar ook zo'n gezeik over gehad :/ Had zelfs bonnetjes en nog wou die gast van top1toys hier hem niet verkopen vanwege boete en minder voorraad de volgende keerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef SoldMayor het volgende:
In Den Bosch dus ook niks,
In Oss ook niks,
Dus hier in de regio helemaal niks
Ik ben vanmiddag ook al n rondje door Den Bosch gelopen. Ook op Hoog Catharijne in Utrecht werd ik weinig wijzer. Maar bij Game Mania zeiden ze dat ik het donderdag kon proberenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef SoldMayor het volgende:
In Den Bosch dus ook niks,
In Oss ook niks,
Dus hier in de regio helemaal niks
Damn, maakte hij hem nu snel weer los voordat de trein kwam?quote:
Eindhoven ftw!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
hoeveel mensen wonen er hier wel niet in Den Bosch?
ik woon trouwens zelf niet eens in Den Bosch, maar in een kutgat, waar we zelfs pas 3 jaar kabel hebben ofzoquote:
KIEK EM PATSENquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik woon trouwens zelf niet eens in Den Bosch, maar in een kutgat, waar we zelfs pas 3 jaar kabel hebben ofzo
Er tussen inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
in ieder geval, ik weet niet of jullie ook op de helftheuvel geweest zijn, maar daar was dus ook niks
hahahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik woon trouwens zelf niet eens in Den Bosch, maar in een kutgat, waar we zelfs pas 3 jaar kabel hebben ofzo
Je bedoelt Dead Eye? Ja dat ljikt me idd ook erg bazigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:10 schreef nattermann het volgende:
Wat is dat richten (met die rode kruisjesen schieten toch überpwnage
Ik woon ook niet in Den Bosch, eveneens in een dorp in de buurt. Waarschijnlijk wonen er meer koeien en kippen in ons dorp dan mensenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
richting heusden? of een andere kant op? als je richting heusden woont, zou je nog in vlijmen kunnen gaan kijken, daar zijn nog 3 zaken ofzo die hem vast wel gaan verkopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in Den Bosch, eveneens in een dorp in de buurt. Waarschijnlijk wonen er meer koeien en kippen in ons dorp dan mensen
Meer richting Tilburg, maar Vlijmen is hier 10 minuutjes rijden vandaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
richting heusden? of een andere kant op? als je richting heusden woont, zou je nog in vlijmen kunnen gaan kijken, daar zijn nog 3 zaken ofzo die hem vast wel gaan verkopen.
ik kan er nu in ieder geval niet heen want ik heb even geen auto
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/red-dead-redemptionquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef kutkabouter het volgende:
denk het wel, alleen ze hebben geen SE meer
4 miljoen maar?quote:Analist: Red Dead Redemption verkoopt vier miljoen exemplaren eerste jaar
Bron: VG247
Morgen zal de sandbox western Red Dead Redemption in de Verenigde Staten in de winkels te koop zijn en vrijdag zullen wij Europeanen ook aan de beurt komen. Volgens analist Doug Creutz zal Red Dead Redemption dit jaar rond de vier miljoen exemplaren gaan verkopen.
Er bestaat een relatief grote kans dat uitgever Take Two zal besluiten om vanwege het denderende succes, de serie gelijk zal stellen aan titels als bijvoorbeeld GTA. Volgens Doug Creutz zal echter vanwege het zeer lange ontwikkelingsproces dit volgende deel in de serie dan pas op de volgende generatie consoles te spelen zijn.
Creutz zei ook nog dat vanwege het feit dat het de laatste tijd zo stil is om de games Max Payne 3 en L.A. Noire, de kans groot is dat deze titels fiscaal 2010 niet meer gaan trekken. Momenteel staat L.A. Noire nog gepland voor dit najaar en Max Payne 3 voor het vierde kwartaal van 2010. Het is nog mogelijk dat we op de E3 precieze releasedata gaan horen van deze games, maar Creutz acht deze kans zelf niet groot.
Maatje van me werkt bij de E-Plaza en zei tegen me dat ze hem daar morgen in de verkoop gooienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan zou het raar zijn als het niet bij de Bart smit is :S aangezien hetzelfde is....
Ook in DH?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maatje van me werkt bij de E-Plaza en zei tegen me dat ze hem daar morgen in de verkoop gooien
Zou relaxed zijn, er zit hier vlakbij ook een E-Plaza, als die op de Dierenselaan er nog zit tenminste.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maatje van me werkt bij de E-Plaza en zei tegen me dat ze hem daar morgen in de verkoop gooien
Leyweg zit er ook 1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zou relaxed zijn, er zit hier vlakbij ook een E-Plaza, als die op de Dierenselaan er nog zit tenminste.
Hahahah Luiwammesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:56 schreef Torrio het volgende:
[..]
Yeah I know, maar dan kan ik m'n auto laten staan en hem lopend halen
dat staat er al heel lang, maar ze hebben hem echt niet meer. die site wordt niet geupdatequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/red-dead-redemption
Lijkt me toch echt de SE.
cromvoirt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Meer richting Tilburg, maar Vlijmen is hier 10 minuutjes rijden vandaan
Nee het staat compleet los van elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:06 schreef Joran-Joran het volgende:
Vraagje: moet je, om dit spel te begrijpen, Red Dead Revolver gespeeld hebben?
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:06 schreef Joran-Joran het volgende:
Vraagje: moet je, om dit spel te begrijpen, Red Dead Revolver gespeeld hebben?
bijna goedquote:
Nope. Geen één. (Naast supermarkten e.d. ofc)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
bijna goed![]()
heb je daar geen winkels?
hmm, raar. het is toch zo'n 10 keer zo groot als mijn dorpquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nope. Geen één. (Naast supermarkten e.d. ofc)
Hehe, ben ik niet de enige. Ik zou me kapot lachen als eigenaar van een winkel als er een gozer langs kwam met een uitgeprinte bon om te laten zien dat die game al is verkocht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:13 schreef Edwinuss het volgende:
Die bonnen.
Die uitprinten en dan naar de winkel gaan in je eigen stad.
Je werkt daar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat staat er al heel lang, maar ze hebben hem echt niet meer. die site wordt niet geupdate
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:16 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Hehe, ben ik niet de enige. Ik zou me kapot lachen als eigenaar van een winkel als er een gozer langs kwam met een uitgeprinte bon om te laten zien dat die game al is verkocht.
ja ik, alleen weet ik nu nog niet of ik de LE krijg :/. Ruim 2 maanden als pre-order :/quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Meer mensen die een pre-order bij Free Record Shop hebben geplaatst? Heb ik 'm dan gegarandeerd vrijdag?
Haha nu weer een outfitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/red-dead-redemption
Lijkt me toch echt de SE.
Als 'ie morgen idd in de verkoop gaat, rij ik vanuit Roermond zeker even naar Weertquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Den Haag zou ik niet weten maar in Weert wel
Ok, thanks. Dan zie ik het welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha nu weer een outfit, paar dagen terug nog alleen de Horse
. Maar nee, dat is geen SE of LE
Bij de LE of SE, kreeg je 3 content dingen erbijquote:
Ach en anders haal ik em gewoon vrijdag na school in Hoog Catharijnequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja ik, alleen weet ik nu nog niet of ik de LE krijg :/. Ruim 2 maanden als pre-order :/
[..]
Haha nu weer een outfit, paar dagen terug nog alleen de Horse
. Maar nee, dat is geen SE of LE
En frankii, Oisterwijk hoef je ook niet heen te gaan, alleen maar de intertoys
Waarom niet vrijdag bij MM Roermond halen? Daar issie slechts 44 euro!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als 'ie morgen idd in de verkoop gaat, rij ik vanuit Roermond zeker even naar Weert
een vriend van mij werkt daar jaquote:
Ik geloofde je niet over of 'ie nog voorraad was, over of het een SE/LE was wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ow, ik zie al dat nick het ook bevestigd, en dat je hem wel geloofd. waarom mij niet, vraag ik me dan af. kansloos.
ow oke, nou sorry dan. ik bedoelde dus SE, want die wil je toch ook wel, neem ik aanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik geloofde je niet over of 'ie nog voorraad was, over of het een SE/LE was wel.
Nice, hoe laat ga jij hem halen? Ik wandel na mijn studie ook even HC inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ach en anders haal ik em gewoon vrijdag na school in Hoog Catharijne
Al dat gezeik ook eigenlijk om die ene dag
Zal rond 4 uur zijn denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice, hoe laat ga jij hem halen? Ik wandel na mijn studie ook even HC in
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een vriend van mij werkt daar ja![]()
ow, ik zie al dat nick het ook bevestigd, en dat je hem wel geloofd. waarom mij niet, vraag ik me dan af. kansloos.
Wat fijn, die twijfel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:10 schreef CHURCHILLNL het volgende:
Wanneer denken jullie dat die aankomt als je bij bol.com hebt ge-preordered?
Vrijdag nog of zaterdag?
Ik kan morgenvroeg wel even voor de zekerheid even langs gaan dan stuur ik je wel een PM als hij in de schappen ligtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als 'ie morgen idd in de verkoop gaat, rij ik vanuit Roermond zeker even naar Weert
neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien snap je hem in 1x
1 dag, maar daar houden ze vast wel rekening mee bij bol.comquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Hebt veel aan deze reactie.
Mijn vraag was meer of TNT er lang over doet?
Dat zou super zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan morgenvroeg wel even voor de zekerheid even langs gaan dan stuur ik je wel een PM als hij in de schappen ligt
Als bol hem verzendt, heb je hem de volgende dag. Het hangt er dus vanaf op welke dag bol verzendt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Aan je vraag hebben we ook niks. We kunnen niet zien wanneer bol.com het gaat verzenden. En dan aan ons vragen of wij weten wanneer TNT het bij je levert.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil alles zelf ontdekken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Qunix het volgende:
Wie kijkt er mee?
http://nl.justin.tv/shenanigan
Je mag best je ervaringen delen als iemand daar om vraagt, en het was niet specifiek naar jou gericht eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Aan je vraag hebben we ook niks. We kunnen niet zien wanneer bol.com het gaat verzenden. En dan aan ons vragen of wij weten wanneer TNT het bij je levert.
[..]
Ik niet. Ik wil alles zelf ontdekken.![]()
Ik kijk daar al vanaf 1 uurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Qunix het volgende:
Wie kijkt er mee?
http://nl.justin.tv/shenanigan
quote:
Als je werkt bij TNT, dan weet je ook dat het niet eens zeker is of ie met de postbode mee gaat of met de auto dienst.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
1 dag, maar daar houden ze vast wel rekening mee bij bol.com
vergezochtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
DroeftoeterDat was hem
[..]
Als je werkt bij TNT, dan weet je ook dat het niet eens zeker is of ie met de postbode mee gaat of met de auto dienst.
je woont toch niet toevallig in heusden, waar ik bezorg, ik slaap altijd uit tot 1 uur en dan begin ik eens een keerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha ja ik weet ook wel hoe het bij TNT werkt, heb er 2 jaar gewerkt. Maar komt ook vaak zat voor dat het met pakketdienst gaat, en dat gaat nergens over
Hier komt de post voortaan zelfs pas laat in de middag, niet meer tussen 11 en 2
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met TNT. Laatst zou hier een pakketje geleverd worden, na 2 weken had ik nog niks. Het had geen haast, dus ik ben toen gaan bellen naar het bedrijf waar ik het pakketje van verwachtte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je woont toch niet toevallig in heusden, waar ik bezorg, ik slaap altijd uit tot 1 uur en dan begin ik eens een keer![]()
maargoed, we dwalen af
games van bol.com komen dus waarschijnlijk wel de dag daarna, maar niet zeker
ja ik geef je gelijk, TNT is geen perfecte organisatie, maar je hebt ook postbodes die wel de moeite doen om hun werk goed te doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met TNT. Laatst zou hier een pakketje geleverd worden, na 2 weken had ik nog niks. Het had geen haast, dus ik ben toen gaan bellen naar het bedrijf waar ik het pakketje van verwachtte.
Ze hadden het bij de buren afgeleverd, helemaal aan de andere kant van de straat. Zonder maar ook 1 briefje in de bus te stoppen.
Ik ga met een lange boog om TNT heen als het moet, maar dat is nogal moeilijk.
Precies, er zitten altijd rotte appels tussen. Beetje jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik geef je gelijk, TNT is geen perfecte organisatie, maar je hebt ook postbodes die wel de moeite doen om hun werk goed te doen
en vergeleken met die andere 2 gare postbedrijven is TNT echt 5 keer zo goed
fok heeft problemen met plaatjes vandaag ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kunnen we morgen vast wel iets mee toch?
Ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
in ieder geval, ik weet niet of jullie ook op de helftheuvel geweest zijn, maar daar was dus ook niks
Ga jij maar lekker met een uitgeprinte versie van dat plaatje naar de winkels.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kunnen we morgen vast wel iets mee toch?
Lekker via UPSquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik geef je gelijk, TNT is geen perfecte organisatie, maar je hebt ook postbodes die wel de moeite doen om hun werk goed te doen
en vergeleken met die andere 2 gare postbedrijven is TNT echt 5 keer zo goed
Jezus, je kunt toch nog wel één dag wachten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maargoed tja.. vandaag paar winkels gebeld en niemand die hem mag of wil verkopen.. bummer. Maar ik zal het morgen later weer s ff proberen met het bonnetje van hierboven.. ff uitprinten ofz en dan naar wat winkels :p
Nee niet in Heusdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je woont toch niet toevallig in heusden, waar ik bezorg, ik slaap altijd uit tot 1 uur en dan begin ik eens een keer![]()
maargoed, we dwalen af
games van bol.com komen dus waarschijnlijk wel de dag daarna, maar niet zeker
Wat boeit het jou? Ik ben donderdag de hele dag vrij en heb geen ruk te doen, als ik hem lekker op m'n vrije dag kan spelen ipv dat ik tot vrijdagavond laat moet wachten kan het mij niet zoveel boeien als ik ff met een bonnetje langs een winkel ga.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met een uitgeprinte versie van dat plaatje naar de winkels.
Echt mooi was dat hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef SoldMayor het volgende:
Whahah omg![]()
net op een stream wilde iemand een persoon op de rails neer gooien maar werd zelf aangereden door de trein.. fail
Echt hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Echt mooi was dat heZelfs falen is cool in dit spel
Ja klopt, denk dat ik ook sowieso eerst ff op internet kijk & dan even rondbel, maar denk zelf dat die morgen nog niet in de winkels ligt. Moet ook nog werken morgen dus wordt sowieso lastig.. Maar donderdag gaat het losquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee niet in Heusden. Maar wij moesten om 11 uur beginnen
.
Mmarsu je hebt wel een telefoon waar internet op zit toch?
die houdt het wel lang vol, die streamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt he![]()
Dit is die stream btw: http://nl.justin.tv/shenanigan#r=8xPhImE~
voor mensen die nog niet wisten
Same here! Lekker donderdag gamen maja...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat boeit het jou? Ik ben donderdag de hele dag vrij en heb geen ruk te doen, als ik hem lekker op m'n vrije dag kan spelen ipv dat ik tot vrijdagavond laat moet wachten kan het mij niet zoveel boeien als ik ff met een bonnetje langs een winkel ga.
Ken je het woord embargo? Zoek het anders even op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat boeit het jou? Ik ben donderdag de hele dag vrij en heb geen ruk te doen, als ik hem lekker op m'n vrije dag kan spelen ipv dat ik tot vrijdagavond laat moet wachten kan het mij niet zoveel boeien als ik ff met een bonnetje langs een winkel ga.
Oh noez, teh horror hij wil een game wat eerder in zijn bezit hebben, laten we deze mongool maar in het gesticht gooien
Right? Zo gedraag jij je namelijk, dit is al de 4e x dat je deze onzin post.
Natuurlijk kan ik dat, maar als ik hem lekker een dagje eerder kan spelen rustig op m'n gemak dan waarom niet? Snap niet dat mensen het uberhaupt scheeltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jezus, je kunt toch nog wel één dag wachten?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ken je het woord embargo? Zoek het anders even op.
Reken er maar niet op dat de game verkocht gaat worden aan een kleuter die heeft gelezen op internet dat hij het mee kan krijgen als hij een foto laat zien van een bonnetje van een eerder verkocht exemplaar.
Ik zou zo ontzettend graag in de schoenen willen staan van de persoon die achter de kassa staat! Heerlijk!
Maar vertel, hoe ga je het precies aanpakken?
Mischien omdat de game al uit is in USA?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die houdt het wel lang vol, die stream
Bannedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien omdat de game al uit is in USA?
En deze jongen aan zijn engels te horen in de USA woont
Copyrightquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En de stream is dood.... Hoerepoep was net aan het genieten
All bannedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Qunix het volgende:
" Content from this channel removed at the request of the copyright holder. This channel will be accessible again in 24 hours."
Whahahaaha.... Ze hadden het er net over dat een ander kanaal ook verbannen was
Andere kanalen: http://nl.justin.tv/search?q=red+dead&commit=Search
Multiplayer: http://nl.justin.tv/jaieazy#r=96Whxv4~
Er is gewoon zo focking veel vet aan die gamequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe vet was het toen hij dead eye aanzette, die gozer van z'n paard affschoot en dat z'n voet bleef hangenPaard doorrennen met een dood iemand die aan het zadel hangt met z'n voet
Was met GTA ook zo geweldig. Als je iemand neerknalde ging het ook zo prachtig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Er is gewoon zo focking veel vet aan die gamehet zijn die kleine details maar toch
dan mag het toch nog niet totdat ie hier uit isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien omdat de game al uit is in USA?
En deze jongen aan zijn engels te horen in de USA woont
Toch raar, de game is nu toch officieel uit in de US? En gezien de populariteit is het retegoede reclame ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Qunix het volgende:
Damn dat gaat snel... Inmiddels 4 meer verbannen
maar wel jammer, dat ze hem wel verkocht hebben. Dus het kan ook bij hem gebeurenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ken je het woord embargo? Zoek het anders even op.
Reken er maar niet op dat de game verkocht gaat worden aan een kleuter die heeft gelezen op internet dat hij het mee kan krijgen als hij een foto laat zien van een bonnetje van een eerder verkocht exemplaar.
Ik zou zo ontzettend graag in de schoenen willen staan van de persoon die achter de kassa staat! Heerlijk!
Maar vertel, hoe ga je het precies aanpakken?
juppie een die het wel doetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Qunix het volgende:
PS3: http://nl.justin.tv/kenutty#r=96Whxv4~
Konijnen doodschieten!
Geilquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Qunix het volgende:
PS3: http://nl.justin.tv/kenutty#r=96Whxv4~
Konijnen doodschieten!
ik denk dat ze er na vrijdag minder moeilijk over gaan doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat Rockstar zelfs na de release streams offline gaat halen is wel heel triest.
Ja, jammer inderdaad. Kan bij hem ook gebeuren ja. Hoop het voor hem, anders staat hij mooi voor lul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar wel jammer, dat ze hem wel verkocht hebben. Dus het kan ook bij hem gebeuren
volgens mij niet. Dat is niet heel goed te zeggen met al die gare streamsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef DaFrenk het volgende:
Is er (veel) verschil tussen de graphics op de xbox en ps3?
Kan de stream helaas niet op m'n telefoon kijken.
Ze zijn vrijwel identiek aan elkaar heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef DaFrenk het volgende:
Is er (veel) verschil tussen de graphics op de xbox en ps3?
Kan de stream helaas niet op m'n telefoon kijken.
Op de X360 is beter als op Ps3quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook blij om! Met GTAIV was dat niet het geval.
Shut your talkinghole and watch this:quote:
Dat is wel lekker vlug gegaan danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag besteld bij Zavvi en eind van de middag al verstuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |