Vet kut ik dacht dat het wel landelijk zou zijn dan... MGS4 had ik ook 3 dagen te vroeg (bij de BS hier) terwijl hier helemaal geen winkels in de buurt zitten die games verkopen....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, tot nu toe is het dus maar enkele BS filialen. Als nu de hele keten hem in de verkoop gooit dan gaat het hard. Ik meen dat die medewerker ook iets zei over dat Take2 de voorraden een beetje in toom houd om een vroege release te voorkomen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:32 schreef Gutterblade het volgende:
@DAFRENK
QUESTION: Which bear is the strongest?
Sorry , dwight heerscht![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dwight: That's a ridiculous question.
Jim: False. Black Bear.
Dwight: Well that's debatable, there are basically two schools of thought..
Jim: Fact: Bears eat beets.
Dwight: Oh..
Jim: Bears, Beets, Battlestar Galactica!
als je bart smit in dezelfde regio zit, heb je iets aan zo'n bon. Ga nu ff kijken in Oisterwijk, moet er toch heen voor Skate 3quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, tot nu toe is het dus maar enkele BS filialen. Als nu de hele keten hem in de verkoop gooit dan gaat het hard. Ik meen dat die medewerker ook iets zei over dat Take2 de voorraden een beetje in toom houd om een vroege release te voorkomen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Net nog bij een ander filiaal van Dixons langs geweest. Ze zeiden "nog nooit gehoord te hebben van Red Dead Redemption."
ja dat zal, in Den Bosch hing net een poster van RDR bij de dixonsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Net nog bij een ander filiaal van Dixons langs geweest. Ze zeiden "nog nooit gehoord te hebben van Red Dead Redemption."
Hey jij woont ook in Den Bosch he.. Ik heb vandaag al vet veel winkels hier in de buurt gebeld ze zeggen allemaal vrijdag/.. of donderdag mgoed..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat zal, in Den Bosch hing net een poster van RDR bij de dixons
Zelfde hier bij de Intertoys gisteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Give it a lick. Mmm, it tastes just like raisins.quote:
Nou dat ging snel, winkel ligt helemaal overhoop. Aan het verbouwen, geen nieuwe voorraad gehad van games. Eerst moest alles er uit gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
als je bart smit in dezelfde regio zit, heb je iets aan zo'n bon. Ga nu ff kijken in Oisterwijk, moet er toch heen voor Skate 3
Nee, ik heb twee Xboxen. Eentje is geband, de ander niet. Die tweede gebruik ik alleen voor MW2 onlinequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Ga je hem daarna wel kopen of ?
oh en *HAP*
Had met MW2 daar ook zo'n gezeik over gehad :/ Had zelfs bonnetjes en nog wou die gast van top1toys hier hem niet verkopen vanwege boete en minder voorraad de volgende keerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef SoldMayor het volgende:
In Den Bosch dus ook niks,
In Oss ook niks,
Dus hier in de regio helemaal niks
Ik ben vanmiddag ook al n rondje door Den Bosch gelopen. Ook op Hoog Catharijne in Utrecht werd ik weinig wijzer. Maar bij Game Mania zeiden ze dat ik het donderdag kon proberenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef SoldMayor het volgende:
In Den Bosch dus ook niks,
In Oss ook niks,
Dus hier in de regio helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |