Ze zeiden van niet, ik zag hem ook niet liggen, maar ze zullen hem vast wel binnen hebben al.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hadden ze hem niet bij jouw bart smit?
wat een aasgieren!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze zeiden van niet, ik zag hem ook niet liggen, maar ze zullen hem vast wel binnen hebben al.
Mooi, morgen in Breda even langs de gamemania dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Gutterblade het volgende:
Net hier in Leiden langs de Bart Smit eerst langsgeweest, ze vertelde dat het ze sterk leek dat ze in hilversum de game al hadden verkocht want als hij aan word geslagen in de kassa dan krijgen alle vestigingen gelijk een bericht dat hij in de verkoop mag![]()
Toen de Intertoys in Leiden...ookal niet .. Bij de Dixons leek het te gaan lukken want iemand had em wel gezien, dus hij druk zoeken in de kastjes en magazijn...maar nee![]()
..Hoorde dat Gamemania hem morgen binnenkrijgt , vriend van me werkt daar...Dus nu maar hopen dat een winkel hier de fout ingaat zodat ze hem ook mogen verkopen ...
Smoesjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Gutterblade het volgende:
Net hier in Leiden langs de Bart Smit eerst langsgeweest, ze vertelde dat het ze sterk leek dat ze in hilversum de game al hadden verkocht want als hij aan word geslagen in de kassa dan krijgen alle vestigingen gelijk een bericht dat hij in de verkoop mag![]()
wut?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef WSquater het volgende:
Pff, kan niet wachtenZe lagen hier al in de winkels, maar goed. Ik ga er niet nu al 60 euro voor betalen. Ik heb 'm al online besteld voor minder geld dus :p
Als je dan toch wilt patsen, moet je zorgen dat je dichter bij de bron zit. Vrijdag middag was ik gewoon RDR aant spelen kneusjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
Haha al die noobs die wanhopig winkeliers op gaan bellen: mag ik hem al kopen?![]()
Wat een losers, ik had hem drie dagen terug al, illegaal.
Jawel, die uit hilversum tochquote:
Dat van dat aanslaan is bullshitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Gutterblade het volgende:
Toen de Intertoys in Leiden...ookal niet .. Bij de Dixons leek het te gaan lukken want iemand had em wel gezien, dus hij druk zoeken in de kastjes en magazijn...maar nee![]()
..Hoorde dat Gamemania hem morgen binnenkrijgt , vriend van me werkt daar...Dus nu maar hopen dat een winkel hier de fout ingaat zodat ze hem ook mogen verkopen ...
Waar dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef WSquater het volgende:
Pff, kan niet wachtenZe lagen hier al in de winkels, maar goed. Ik ga er niet nu al 60 euro voor betalen. Ik heb 'm al online besteld voor minder geld dus :p Scheelde echter niet veel en ik had gewoon de game in de winkel gekocht.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar dan nog![]()
MW2 en BC2 haalde dit ook niet
Dan zou het raar zijn als het niet bij de Bart smit is :S aangezien hetzelfde is....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als het goed is word hij morgen al verkocht bij de E-Plaza
Ik hoop het,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Meen je niet? ga morgen gelijk dan kijken op de Leywegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |