Ik geloofde je niet over of 'ie nog voorraad was, over of het een SE/LE was wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ow, ik zie al dat nick het ook bevestigd, en dat je hem wel geloofd. waarom mij niet, vraag ik me dan af. kansloos.
ow oke, nou sorry dan. ik bedoelde dus SE, want die wil je toch ook wel, neem ik aanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik geloofde je niet over of 'ie nog voorraad was, over of het een SE/LE was wel.
Nice, hoe laat ga jij hem halen? Ik wandel na mijn studie ook even HC inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ach en anders haal ik em gewoon vrijdag na school in Hoog Catharijne
Al dat gezeik ook eigenlijk om die ene dag
Zal rond 4 uur zijn denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice, hoe laat ga jij hem halen? Ik wandel na mijn studie ook even HC in
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een vriend van mij werkt daar ja![]()
ow, ik zie al dat nick het ook bevestigd, en dat je hem wel geloofd. waarom mij niet, vraag ik me dan af. kansloos.
Wat fijn, die twijfel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:10 schreef CHURCHILLNL het volgende:
Wanneer denken jullie dat die aankomt als je bij bol.com hebt ge-preordered?
Vrijdag nog of zaterdag?
Ik kan morgenvroeg wel even voor de zekerheid even langs gaan dan stuur ik je wel een PM als hij in de schappen ligtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als 'ie morgen idd in de verkoop gaat, rij ik vanuit Roermond zeker even naar Weert
neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien snap je hem in 1x
1 dag, maar daar houden ze vast wel rekening mee bij bol.comquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Hebt veel aan deze reactie.
Mijn vraag was meer of TNT er lang over doet?
Dat zou super zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan morgenvroeg wel even voor de zekerheid even langs gaan dan stuur ik je wel een PM als hij in de schappen ligt
Als bol hem verzendt, heb je hem de volgende dag. Het hangt er dus vanaf op welke dag bol verzendt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Aan je vraag hebben we ook niks. We kunnen niet zien wanneer bol.com het gaat verzenden. En dan aan ons vragen of wij weten wanneer TNT het bij je levert.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil alles zelf ontdekken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Qunix het volgende:
Wie kijkt er mee?
http://nl.justin.tv/shenanigan
Je mag best je ervaringen delen als iemand daar om vraagt, en het was niet specifiek naar jou gericht eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Aan je vraag hebben we ook niks. We kunnen niet zien wanneer bol.com het gaat verzenden. En dan aan ons vragen of wij weten wanneer TNT het bij je levert.
[..]
Ik niet. Ik wil alles zelf ontdekken.![]()
Ik kijk daar al vanaf 1 uurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Qunix het volgende:
Wie kijkt er mee?
http://nl.justin.tv/shenanigan
quote:
Als je werkt bij TNT, dan weet je ook dat het niet eens zeker is of ie met de postbode mee gaat of met de auto dienst.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
1 dag, maar daar houden ze vast wel rekening mee bij bol.com
vergezochtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
DroeftoeterDat was hem
[..]
Als je werkt bij TNT, dan weet je ook dat het niet eens zeker is of ie met de postbode mee gaat of met de auto dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |