Hahahah Luiwammesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:56 schreef Torrio het volgende:
[..]
Yeah I know, maar dan kan ik m'n auto laten staan en hem lopend halen
dat staat er al heel lang, maar ze hebben hem echt niet meer. die site wordt niet geupdatequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/red-dead-redemption
Lijkt me toch echt de SE.
cromvoirt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Meer richting Tilburg, maar Vlijmen is hier 10 minuutjes rijden vandaan
Nee het staat compleet los van elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:06 schreef Joran-Joran het volgende:
Vraagje: moet je, om dit spel te begrijpen, Red Dead Revolver gespeeld hebben?
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:06 schreef Joran-Joran het volgende:
Vraagje: moet je, om dit spel te begrijpen, Red Dead Revolver gespeeld hebben?
bijna goedquote:
Nope. Geen één. (Naast supermarkten e.d. ofc)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
bijna goed![]()
heb je daar geen winkels?
hmm, raar. het is toch zo'n 10 keer zo groot als mijn dorpquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nope. Geen één. (Naast supermarkten e.d. ofc)
Hehe, ben ik niet de enige. Ik zou me kapot lachen als eigenaar van een winkel als er een gozer langs kwam met een uitgeprinte bon om te laten zien dat die game al is verkocht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:13 schreef Edwinuss het volgende:
Die bonnen.
Die uitprinten en dan naar de winkel gaan in je eigen stad.
Je werkt daar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat staat er al heel lang, maar ze hebben hem echt niet meer. die site wordt niet geupdate
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:16 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Hehe, ben ik niet de enige. Ik zou me kapot lachen als eigenaar van een winkel als er een gozer langs kwam met een uitgeprinte bon om te laten zien dat die game al is verkocht.
ja ik, alleen weet ik nu nog niet of ik de LE krijg :/. Ruim 2 maanden als pre-order :/quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Meer mensen die een pre-order bij Free Record Shop hebben geplaatst? Heb ik 'm dan gegarandeerd vrijdag?
Haha nu weer een outfitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/red-dead-redemption
Lijkt me toch echt de SE.
Als 'ie morgen idd in de verkoop gaat, rij ik vanuit Roermond zeker even naar Weertquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Den Haag zou ik niet weten maar in Weert wel
Ok, thanks. Dan zie ik het welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha nu weer een outfit, paar dagen terug nog alleen de Horse
. Maar nee, dat is geen SE of LE
Bij de LE of SE, kreeg je 3 content dingen erbijquote:
Ach en anders haal ik em gewoon vrijdag na school in Hoog Catharijnequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja ik, alleen weet ik nu nog niet of ik de LE krijg :/. Ruim 2 maanden als pre-order :/
[..]
Haha nu weer een outfit, paar dagen terug nog alleen de Horse
. Maar nee, dat is geen SE of LE
En frankii, Oisterwijk hoef je ook niet heen te gaan, alleen maar de intertoys
Waarom niet vrijdag bij MM Roermond halen? Daar issie slechts 44 euro!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als 'ie morgen idd in de verkoop gaat, rij ik vanuit Roermond zeker even naar Weert
een vriend van mij werkt daar jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |