Ik geloofde je niet over of 'ie nog voorraad was, over of het een SE/LE was wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ow, ik zie al dat nick het ook bevestigd, en dat je hem wel geloofd. waarom mij niet, vraag ik me dan af. kansloos.
ow oke, nou sorry dan. ik bedoelde dus SE, want die wil je toch ook wel, neem ik aanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik geloofde je niet over of 'ie nog voorraad was, over of het een SE/LE was wel.
Nice, hoe laat ga jij hem halen? Ik wandel na mijn studie ook even HC inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ach en anders haal ik em gewoon vrijdag na school in Hoog Catharijne
Al dat gezeik ook eigenlijk om die ene dag
Zal rond 4 uur zijn denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice, hoe laat ga jij hem halen? Ik wandel na mijn studie ook even HC in
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een vriend van mij werkt daar ja![]()
ow, ik zie al dat nick het ook bevestigd, en dat je hem wel geloofd. waarom mij niet, vraag ik me dan af. kansloos.
Wat fijn, die twijfel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:10 schreef CHURCHILLNL het volgende:
Wanneer denken jullie dat die aankomt als je bij bol.com hebt ge-preordered?
Vrijdag nog of zaterdag?
Ik kan morgenvroeg wel even voor de zekerheid even langs gaan dan stuur ik je wel een PM als hij in de schappen ligtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als 'ie morgen idd in de verkoop gaat, rij ik vanuit Roermond zeker even naar Weert
neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien snap je hem in 1x
1 dag, maar daar houden ze vast wel rekening mee bij bol.comquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Hebt veel aan deze reactie.
Mijn vraag was meer of TNT er lang over doet?
Dat zou super zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan morgenvroeg wel even voor de zekerheid even langs gaan dan stuur ik je wel een PM als hij in de schappen ligt
Als bol hem verzendt, heb je hem de volgende dag. Het hangt er dus vanaf op welke dag bol verzendt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Aan je vraag hebben we ook niks. We kunnen niet zien wanneer bol.com het gaat verzenden. En dan aan ons vragen of wij weten wanneer TNT het bij je levert.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil alles zelf ontdekken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Qunix het volgende:
Wie kijkt er mee?
http://nl.justin.tv/shenanigan
Je mag best je ervaringen delen als iemand daar om vraagt, en het was niet specifiek naar jou gericht eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Aan je vraag hebben we ook niks. We kunnen niet zien wanneer bol.com het gaat verzenden. En dan aan ons vragen of wij weten wanneer TNT het bij je levert.
[..]
Ik niet. Ik wil alles zelf ontdekken.![]()
Ik kijk daar al vanaf 1 uurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Qunix het volgende:
Wie kijkt er mee?
http://nl.justin.tv/shenanigan
quote:
Als je werkt bij TNT, dan weet je ook dat het niet eens zeker is of ie met de postbode mee gaat of met de auto dienst.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
1 dag, maar daar houden ze vast wel rekening mee bij bol.com
vergezochtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
DroeftoeterDat was hem
[..]
Als je werkt bij TNT, dan weet je ook dat het niet eens zeker is of ie met de postbode mee gaat of met de auto dienst.
je woont toch niet toevallig in heusden, waar ik bezorg, ik slaap altijd uit tot 1 uur en dan begin ik eens een keerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha ja ik weet ook wel hoe het bij TNT werkt, heb er 2 jaar gewerkt. Maar komt ook vaak zat voor dat het met pakketdienst gaat, en dat gaat nergens over
Hier komt de post voortaan zelfs pas laat in de middag, niet meer tussen 11 en 2
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met TNT. Laatst zou hier een pakketje geleverd worden, na 2 weken had ik nog niks. Het had geen haast, dus ik ben toen gaan bellen naar het bedrijf waar ik het pakketje van verwachtte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je woont toch niet toevallig in heusden, waar ik bezorg, ik slaap altijd uit tot 1 uur en dan begin ik eens een keer![]()
maargoed, we dwalen af
games van bol.com komen dus waarschijnlijk wel de dag daarna, maar niet zeker
ja ik geef je gelijk, TNT is geen perfecte organisatie, maar je hebt ook postbodes die wel de moeite doen om hun werk goed te doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met TNT. Laatst zou hier een pakketje geleverd worden, na 2 weken had ik nog niks. Het had geen haast, dus ik ben toen gaan bellen naar het bedrijf waar ik het pakketje van verwachtte.
Ze hadden het bij de buren afgeleverd, helemaal aan de andere kant van de straat. Zonder maar ook 1 briefje in de bus te stoppen.
Ik ga met een lange boog om TNT heen als het moet, maar dat is nogal moeilijk.
Precies, er zitten altijd rotte appels tussen. Beetje jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik geef je gelijk, TNT is geen perfecte organisatie, maar je hebt ook postbodes die wel de moeite doen om hun werk goed te doen
en vergeleken met die andere 2 gare postbedrijven is TNT echt 5 keer zo goed
fok heeft problemen met plaatjes vandaag ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kunnen we morgen vast wel iets mee toch?
Ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
hoeveel mensen wonen er hier wel niet in Den Bosch?
in ieder geval, ik weet niet of jullie ook op de helftheuvel geweest zijn, maar daar was dus ook niks
Ga jij maar lekker met een uitgeprinte versie van dat plaatje naar de winkels.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kunnen we morgen vast wel iets mee toch?
Lekker via UPSquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik geef je gelijk, TNT is geen perfecte organisatie, maar je hebt ook postbodes die wel de moeite doen om hun werk goed te doen
en vergeleken met die andere 2 gare postbedrijven is TNT echt 5 keer zo goed
Jezus, je kunt toch nog wel één dag wachten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maargoed tja.. vandaag paar winkels gebeld en niemand die hem mag of wil verkopen.. bummer. Maar ik zal het morgen later weer s ff proberen met het bonnetje van hierboven.. ff uitprinten ofz en dan naar wat winkels :p
Nee niet in Heusdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je woont toch niet toevallig in heusden, waar ik bezorg, ik slaap altijd uit tot 1 uur en dan begin ik eens een keer![]()
maargoed, we dwalen af
games van bol.com komen dus waarschijnlijk wel de dag daarna, maar niet zeker
Wat boeit het jou? Ik ben donderdag de hele dag vrij en heb geen ruk te doen, als ik hem lekker op m'n vrije dag kan spelen ipv dat ik tot vrijdagavond laat moet wachten kan het mij niet zoveel boeien als ik ff met een bonnetje langs een winkel ga.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met een uitgeprinte versie van dat plaatje naar de winkels.
Echt mooi was dat hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef SoldMayor het volgende:
Whahah omg![]()
net op een stream wilde iemand een persoon op de rails neer gooien maar werd zelf aangereden door de trein.. fail
Echt hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Echt mooi was dat heZelfs falen is cool in dit spel
Ja klopt, denk dat ik ook sowieso eerst ff op internet kijk & dan even rondbel, maar denk zelf dat die morgen nog niet in de winkels ligt. Moet ook nog werken morgen dus wordt sowieso lastig.. Maar donderdag gaat het losquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee niet in Heusden. Maar wij moesten om 11 uur beginnen
.
Mmarsu je hebt wel een telefoon waar internet op zit toch?
die houdt het wel lang vol, die streamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt he![]()
Dit is die stream btw: http://nl.justin.tv/shenanigan#r=8xPhImE~
voor mensen die nog niet wisten
Same here! Lekker donderdag gamen maja...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat boeit het jou? Ik ben donderdag de hele dag vrij en heb geen ruk te doen, als ik hem lekker op m'n vrije dag kan spelen ipv dat ik tot vrijdagavond laat moet wachten kan het mij niet zoveel boeien als ik ff met een bonnetje langs een winkel ga.
Ken je het woord embargo? Zoek het anders even op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat boeit het jou? Ik ben donderdag de hele dag vrij en heb geen ruk te doen, als ik hem lekker op m'n vrije dag kan spelen ipv dat ik tot vrijdagavond laat moet wachten kan het mij niet zoveel boeien als ik ff met een bonnetje langs een winkel ga.
Oh noez, teh horror hij wil een game wat eerder in zijn bezit hebben, laten we deze mongool maar in het gesticht gooien
Right? Zo gedraag jij je namelijk, dit is al de 4e x dat je deze onzin post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |