Dat heb ik nu dus ook, nooit gehad bij een spel. Ik heb eigenlijk helemaal geen geld over voor een nieuw spel, maar ga hem toch halenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef R_B het volgende:
60 euro man, wat is dat nou.
Je speelt er weet ik hoeveel weken mee, het interesseert mij echt geen hol....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een keer, hoppa !
laat het hier ff weten of tie al in de schappen ligt....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:02 schreef nattermann het volgende:
Zo even naar de V&D en Dixons, kijken of 'ie daar te krijgen is
De eerste 2 factoren. Domme mensen en een shitload aan mazzel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Rossdale het volgende:
Zoveel dagen voor release lijkt me sterk. Hele kleine kans dat mensen zo dom zijn om hem al in de schappen te leggen en de mensen die hem al hebben hebben wel echt extreem veel geluk of overtuigingskracht
Huh, hoezo verkopen jullie hem nog niet? Wat is dit voor een baggerwinkel, ze verkopen hem overal al! Heb je de nieuwsberichten niet gelezen ofzo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Rossdale het volgende:
Zoveel dagen voor release lijkt me sterk. Hele kleine kans dat mensen zo dom zijn om hem al in de schappen te leggen en de mensen die hem al hebben hebben wel echt extreem veel geluk of overtuigingskracht
Zeg dan dat iemand hem bij nedgame heeft gekocht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef Gutterblade het volgende:
Als iemand hem in omgeving Leiden weet te bemachtigen, post hier ! dan gooit Gamemania hem ook in de verkoop hoorde ik net
haha jij snapt hemquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeg dan dat iemand hem bij nedgame heeft gekocht.
De SE is los van de soundtrack nou niet bepaald interessant verder?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ik krijg vrijdag hopelijk me SE binnen, anders probeerde ik het vandaag nog wel. Maar dan moet ik me SE weer verkopen :/
Jij bent echt gangster, boks ouwe !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
Haha al die noobs die wanhopig winkeliers op gaan bellen: mag ik hem al kopen?![]()
Wat een losers, ik had hem drie dagen terug al, illegaal.
Bij beide zaken geen resultaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:02 schreef R_B het volgende:
[..]
laat het hier ff weten of tie al in de schappen ligt....
So truequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Probleem is dat Hilversum niet in Brabant ligt
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
Haha al die noobs die wanhopig winkeliers op gaan bellen: mag ik hem al kopen?![]()
Proficiat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
Losers? Jij hebt blijkbaar de cash niet om een game te kopen. Wie is hier nou de loser? Yup, you are.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
*Checkt stenigen checklist.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
opbokkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
+ golden guns, warhorse, assassin's outfit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De SE is los van de soundtrack nou niet bepaald interessant verder?
Soort dwaze dagen voor mannen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:36 schreef R_B het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon topsport.
Kijken wanneer/waar je hem het snelste in de winkel kan kopen.
mannen?quote:
Nee nog niet, kwam opeens een shitload aan huiswerk mijn kant opquote:
Hadden ze hem niet bij jouw bart smit?quote:
Ze zeiden van niet, ik zag hem ook niet liggen, maar ze zullen hem vast wel binnen hebben al.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hadden ze hem niet bij jouw bart smit?
wat een aasgieren!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze zeiden van niet, ik zag hem ook niet liggen, maar ze zullen hem vast wel binnen hebben al.
Mooi, morgen in Breda even langs de gamemania dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Gutterblade het volgende:
Net hier in Leiden langs de Bart Smit eerst langsgeweest, ze vertelde dat het ze sterk leek dat ze in hilversum de game al hadden verkocht want als hij aan word geslagen in de kassa dan krijgen alle vestigingen gelijk een bericht dat hij in de verkoop mag![]()
Toen de Intertoys in Leiden...ookal niet .. Bij de Dixons leek het te gaan lukken want iemand had em wel gezien, dus hij druk zoeken in de kastjes en magazijn...maar nee![]()
..Hoorde dat Gamemania hem morgen binnenkrijgt , vriend van me werkt daar...Dus nu maar hopen dat een winkel hier de fout ingaat zodat ze hem ook mogen verkopen ...
Smoesjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Gutterblade het volgende:
Net hier in Leiden langs de Bart Smit eerst langsgeweest, ze vertelde dat het ze sterk leek dat ze in hilversum de game al hadden verkocht want als hij aan word geslagen in de kassa dan krijgen alle vestigingen gelijk een bericht dat hij in de verkoop mag![]()
wut?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef WSquater het volgende:
Pff, kan niet wachtenZe lagen hier al in de winkels, maar goed. Ik ga er niet nu al 60 euro voor betalen. Ik heb 'm al online besteld voor minder geld dus :p
Als je dan toch wilt patsen, moet je zorgen dat je dichter bij de bron zit. Vrijdag middag was ik gewoon RDR aant spelen kneusjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Clownbaby het volgende:
Jawel, die uit hilversum tochquote:
Dat van dat aanslaan is bullshitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Gutterblade het volgende:
Toen de Intertoys in Leiden...ookal niet .. Bij de Dixons leek het te gaan lukken want iemand had em wel gezien, dus hij druk zoeken in de kastjes en magazijn...maar nee![]()
..Hoorde dat Gamemania hem morgen binnenkrijgt , vriend van me werkt daar...Dus nu maar hopen dat een winkel hier de fout ingaat zodat ze hem ook mogen verkopen ...
Waar dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef WSquater het volgende:
Pff, kan niet wachtenZe lagen hier al in de winkels, maar goed. Ik ga er niet nu al 60 euro voor betalen. Ik heb 'm al online besteld voor minder geld dus :p Scheelde echter niet veel en ik had gewoon de game in de winkel gekocht.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar dan nog![]()
MW2 en BC2 haalde dit ook niet
Dan zou het raar zijn als het niet bij de Bart smit is :S aangezien hetzelfde is....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als het goed is word hij morgen al verkocht bij de E-Plaza
Ik hoop het,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Meen je niet? ga morgen gelijk dan kijken op de Leywegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom net van de leyweg, verkopen het pas vrijdagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Meen je niet? ga morgen gelijk dan kijken op de Leyweg
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kom net van de leyweg, verkopen het pas vrijdag
verkopen ze ook pas vrijdag hoor ik net van iemand die daar werkt..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef ufopiloot het volgende:
Kan je beter bij de Media Markt in Rijswijk terecht denk ik voor de meeste kans.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
mannen?denk dat 80% hier net in zn pubertijd zit
Hebben ze daar nu kassieres die WEL kunnen lachen en niet van die ex WC sjannies?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef ufopiloot het volgende:
Kan je beter bij de Media Markt in Rijswijk terecht denk ik voor de meeste kans.
Hahahhaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]Ik spreek namens mezelf he?
BTW Pubertijd heeft niks met leeftijd te maken hoor. Ben 30 en vind boeren, scheten laten en neuspulken in public places nog steeds geweldig!
Roep jij morgen dan aub waar je hem hebt gekocht, kan ik daar na college direct naartoequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
verkopen ze ook pas vrijdag hoor ik net van iemand die daar werkt..
quote:Oorspronkelijk geplaatst door VT3K
Ik haal er net 2 op in bartsmit naaldwijk. Ik zal. Zo in de bus proberen een foto te maken met mn. Foon
quote:Oorspronkelijk geplaatst door Nol
Klopt... BS Naaldwijk heeft ze in de verkoop. Alleen voor de 360
Het is te hopen de Bart maar als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Roep jij morgen dan aub waar je hem hebt gekocht, kan ik daar na college direct naartoe
Nog een toko die vaak dikke schijt aan embargo's heeft, is futurezone in zoetermeer. Give it a try.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het is te hopen de Bart maar als ik het zo hoor
quote:helaas is er kennelijk net een mailtje rondgegaan bij bart smit, ze hadden hem in groningen wel maar hebben duidelijke instructies gemaild gekregen dat hij niet voor vrijdag verkocht mag worden
Damnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Bij Dixons, FRS en MediaMarkt in Eindhoven kreeg ik 'm niet mee
Jezus, je kan ook overdrijvenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:40 schreef Gutterblade het volgende:
Iemand die medicijnen studeert hier en me voor een krat bier in coma wil houden tot vrijdag ?![]()
Waarom moeilijk doen? Gewoon binnen 30 minuten het krat leegwerken en je ligt ook schuimbekkend op de grond.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:40 schreef Gutterblade het volgende:
Iemand die medicijnen studeert hier en me voor een krat bier in coma wil houden tot vrijdag ?![]()
Bij GTA4 was de hype nog erger. Men ging een week voor de release al winkels af, dat was pas triest tot op het bot.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jezus, je kan ook overdrijvenTis maar een game hoor
Daarom is dat als ie bij de kassa aangeslagen word verhaal ook bullshitquote:
quote:
Neeeeeequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
het ziet ernaar uit dat we het toch uit moeten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |