Dat heb ik nu dus ook, nooit gehad bij een spel. Ik heb eigenlijk helemaal geen geld over voor een nieuw spel, maar ga hem toch halenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef R_B het volgende:
60 euro man, wat is dat nou.
Je speelt er weet ik hoeveel weken mee, het interesseert mij echt geen hol....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een keer, hoppa !
laat het hier ff weten of tie al in de schappen ligt....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:02 schreef nattermann het volgende:
Zo even naar de V&D en Dixons, kijken of 'ie daar te krijgen is
De eerste 2 factoren. Domme mensen en een shitload aan mazzel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Rossdale het volgende:
Zoveel dagen voor release lijkt me sterk. Hele kleine kans dat mensen zo dom zijn om hem al in de schappen te leggen en de mensen die hem al hebben hebben wel echt extreem veel geluk of overtuigingskracht
Huh, hoezo verkopen jullie hem nog niet? Wat is dit voor een baggerwinkel, ze verkopen hem overal al! Heb je de nieuwsberichten niet gelezen ofzo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Rossdale het volgende:
Zoveel dagen voor release lijkt me sterk. Hele kleine kans dat mensen zo dom zijn om hem al in de schappen te leggen en de mensen die hem al hebben hebben wel echt extreem veel geluk of overtuigingskracht
Zeg dan dat iemand hem bij nedgame heeft gekocht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef Gutterblade het volgende:
Als iemand hem in omgeving Leiden weet te bemachtigen, post hier ! dan gooit Gamemania hem ook in de verkoop hoorde ik net
haha jij snapt hemquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeg dan dat iemand hem bij nedgame heeft gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |