Natuurlijk kan ik dat, maar als ik hem lekker een dagje eerder kan spelen rustig op m'n gemak dan waarom niet? Snap niet dat mensen het uberhaupt scheeltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jezus, je kunt toch nog wel één dag wachten?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ken je het woord embargo? Zoek het anders even op.
Reken er maar niet op dat de game verkocht gaat worden aan een kleuter die heeft gelezen op internet dat hij het mee kan krijgen als hij een foto laat zien van een bonnetje van een eerder verkocht exemplaar.
Ik zou zo ontzettend graag in de schoenen willen staan van de persoon die achter de kassa staat! Heerlijk!
Maar vertel, hoe ga je het precies aanpakken?
Mischien omdat de game al uit is in USA?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die houdt het wel lang vol, die stream
Bannedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien omdat de game al uit is in USA?
En deze jongen aan zijn engels te horen in de USA woont
Copyrightquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En de stream is dood.... Hoerepoep was net aan het genieten
All bannedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Qunix het volgende:
" Content from this channel removed at the request of the copyright holder. This channel will be accessible again in 24 hours."
Whahahaaha.... Ze hadden het er net over dat een ander kanaal ook verbannen was
Andere kanalen: http://nl.justin.tv/search?q=red+dead&commit=Search
Multiplayer: http://nl.justin.tv/jaieazy#r=96Whxv4~
Er is gewoon zo focking veel vet aan die gamequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe vet was het toen hij dead eye aanzette, die gozer van z'n paard affschoot en dat z'n voet bleef hangenPaard doorrennen met een dood iemand die aan het zadel hangt met z'n voet
Was met GTA ook zo geweldig. Als je iemand neerknalde ging het ook zo prachtig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Er is gewoon zo focking veel vet aan die gamehet zijn die kleine details maar toch
dan mag het toch nog niet totdat ie hier uit isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien omdat de game al uit is in USA?
En deze jongen aan zijn engels te horen in de USA woont
Toch raar, de game is nu toch officieel uit in de US? En gezien de populariteit is het retegoede reclame ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Qunix het volgende:
Damn dat gaat snel... Inmiddels 4 meer verbannen
maar wel jammer, dat ze hem wel verkocht hebben. Dus het kan ook bij hem gebeurenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ken je het woord embargo? Zoek het anders even op.
Reken er maar niet op dat de game verkocht gaat worden aan een kleuter die heeft gelezen op internet dat hij het mee kan krijgen als hij een foto laat zien van een bonnetje van een eerder verkocht exemplaar.
Ik zou zo ontzettend graag in de schoenen willen staan van de persoon die achter de kassa staat! Heerlijk!
Maar vertel, hoe ga je het precies aanpakken?
juppie een die het wel doetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Qunix het volgende:
PS3: http://nl.justin.tv/kenutty#r=96Whxv4~
Konijnen doodschieten!
Geilquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Qunix het volgende:
PS3: http://nl.justin.tv/kenutty#r=96Whxv4~
Konijnen doodschieten!
ik denk dat ze er na vrijdag minder moeilijk over gaan doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat Rockstar zelfs na de release streams offline gaat halen is wel heel triest.
Ja, jammer inderdaad. Kan bij hem ook gebeuren ja. Hoop het voor hem, anders staat hij mooi voor lul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar wel jammer, dat ze hem wel verkocht hebben. Dus het kan ook bij hem gebeuren
volgens mij niet. Dat is niet heel goed te zeggen met al die gare streamsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef DaFrenk het volgende:
Is er (veel) verschil tussen de graphics op de xbox en ps3?
Kan de stream helaas niet op m'n telefoon kijken.
Ze zijn vrijwel identiek aan elkaar heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef DaFrenk het volgende:
Is er (veel) verschil tussen de graphics op de xbox en ps3?
Kan de stream helaas niet op m'n telefoon kijken.
Op de X360 is beter als op Ps3quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook blij om! Met GTAIV was dat niet het geval.
Shut your talkinghole and watch this:quote:
Dat is wel lekker vlug gegaan danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag besteld bij Zavvi en eind van de middag al verstuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |