Die betrappen ze ergens anders op.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:33 schreef Smallish het volgende:
Bram valt op intelligente vrouwen, heeft hij eerder gezegd. Daar kan je Estelle toch echt niet op betrappen, hoor.
Je moet er van houden denk ik.quote:
Ik luister naar zijn verweer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:51 schreef Ole het volgende:
Ik weet niet of we nu zoveel medelijden met Bram moeten hebben hoor!
Waarin ongetwijfeld de woorden 'abject' en 'infaam'?quote:
Beide zijn imo scherpe geesten, mét gevoel voor humor. En ik vind het er ook gewoon uitzien als een leuk setje.quote:
Oh, ik vind ze juist allebei kil, berekenend, overambitieus en nogal verguld met zichzelf. Ze vormen daardoor wel een mooi passend setje, dat is waar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef Copycat het volgende:
Beide zijn imo scherpe geesten, mét gevoel voor humor. En ik vind het er ook gewoon uitzien als een leuk setje.
Denk omdat zo'n beeld vaak vooral iets zegt over de waarnemerquote:
Ken je haar?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt een leuk stel.
En Eva is in het echt echt totaal anders dan wat je verwacht van haar, ze is heel warm en vriendelijk
Ik ga ook maar af op wat de verscheidene media aan beeld voorschotelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Denk omdat zo'n beeld vaak vooral iets zegt over de waarnemer
Daarom zijn op FOK! alle vrouwen kuthoeren en alle ambitieuze vrouwen die in de spotlights staan golddiggende kuthoeren die alleen maar ruggelings hogerop komen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Denk omdat zo'n beeld vaak vooral iets zegt over de waarnemer
En alle mannen zijn horkerige kasthomo's die alle bekende mannen homo's vinden en alle bekende vrouwen lekkere wijven behalve wanneer ze puntige knieën hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:36 schreef Copycat het volgende:
Daarom zijn op FOK! alle vrouwen kuthoeren en alle ambitieuze vrouwen die in de spotlights staan golddiggende kuthoeren die alleen maar ruggelings hogerop komen.
Niet allemaal. Maar jullie hebben nog even de tijd het tegendeel te bewijzen. Dat geldt voor kuthoeren en niet-kuthoeren. Iedereen krijgt een eerlijke kansquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom zijn op FOK! alle vrouwen kuthoeren en alle ambitieuze vrouwen die in de spotlights staan golddiggende kuthoeren die alleen maar ruggelings hogerop komen.
quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:33 schreef Smallish het volgende:
Bram valt op intelligente vrouwen, heeft hij eerder gezegd. Daar kan je Estelle toch echt niet op betrappen, hoor.
Ze kan wel blind typen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Die dames zijn beide advocate.
Estelle is niet echt een slim type he
Ze valt op mensen die anderen blind slaan, dat is wat andersquote:
Wat kost ze per uur?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
En Eva is in het echt echt totaal anders dan wat je verwacht van haar, ze is heel warm en vriendelijk
Eens!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beide zijn imo scherpe geesten, mét gevoel voor humor. En ik vind het er ook gewoon uitzien als een leuk setje.
Ik bedoelde meer het bijbeunen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Niet zoveelZe zit op een middeninkomen van 150.000 euro per jaar
http://www.artiestenplanner.nl/boeken/eva-jinek/quote:
Mag je dan ook zoenenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:59 schreef Iwanius het volgende:
Ze zal wel tussen de E 5.000 en E 10.000 zitten denk ik.
Dat idee heb ik ook, daarom blijf ik toch gefascineerd kijken als ik haar op tv voorbij zie komen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
quote:Over en uit tussen Bram en Eva
Bram Moszkowicz en Eva Jinek zijn uit elkaar. Dat heeft de strafpleiter vanavond bevestigd aan RTL Boulevard.
Vorige maand staken al geruchten de kop op dat de twee uit elkaar zouden zijn. De 52-jarige advocaat en de 34-jarige presentatrice deden die verhalen toen af als 'onzin'. Er waren inderdaad wat strubbelingen, maar dat had het stel bijgelegd. Vandaag hebben Bram en Eva dan toch de knoop doorgehakt en een punt achter hun relatie gezet. De twee vormden sinds mei 2010 een setje.
De breuk komt voor Bram Moszkowicz op een moeilijk moment. Morgen is de uitspraak in de tuchtzaak tegen hem. De advocaat zou in zijn praktijk stelselmatig contant geld hebben aangenomen, zonder dat te melden. De deken van de Orde van Advocaten in Amsterdam, Germ Kemper, stelde een onderzoek in en heeft bij de Raad van Discipline schorsing van een jaar gevraagd. Daarvan zou een half jaar voorwaardelijk zijn.
Ja en Bram vond advocaatje spelen wel leukquote:
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:20 schreef MightyMightyM het volgende:
Grappig dat dit soort geruchten na een tijdje toch blijkt te kloppen. Ben benieuwd naar de reden; meestal heeft de nieuwe mevr. Moszko zich al aangediend voordat de vorige goed en wel vertrokken is.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:20 schreef MightyMightyM het volgende:
Grappig dat dit soort geruchten na een tijdje toch blijkt te kloppen.
Zo te horen klopte het dus een maand geleden ook al, maar wilden ze het toen nog niet bevestigen omdat ze zelf de regie in handen wilden houden.quote:‘Eva Jinek en Bram Moszkowicz hebben enige tijd geleden besloten uit elkaar te gaan. Dit nadat zij tot de conclusie kwamen dat een vriendschappelijke relatie beter bij hen past. Omdat Eva en Bram zelf wilden bepalen wanneer zij het nieuws naar buiten zouden brengen, zijn zij niet ingegaan op de media-aandacht rond hun relatie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Holy shit, hij is levenslang geroyeerd...
later meer op telegraaf.nl
quote:Bram Moszkowicz uit ambt gezet
AMSTERDAM - Advocaat Bram Moszkowicz is dinsdag door de tuchtraad geschrapt van het tableau. Dit betekent dat de raadsheer zijn beroep niet meer mag uitoefenen.
Moszkowicz moest voor de tuchtrechter verschijnen omdat Germ Kemper, de deken van advocaten, klachten had ingediend over niet nagekomen toezeggingen, het aannemen van cash betalingen en onvoldoende rechtsbijstand.
Deze klachten zijn allen gegrond verklaard.
Meer informatie volgt.
Hij zal zijn cliente Estelle dan wel warm houden, want ik denk niet dat Badr Hari er op mag tijdens de wekelijkse bezoekjes in de bajesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:20 schreef MightyMightyM het volgende:
Grappig dat dit soort geruchten na een tijdje toch blijkt te kloppen. Ben benieuwd naar de reden; meestal heeft de nieuwe mevr. Moszko zich al aangediend voordat de vorige goed en wel vertrokken is.
Daar heb je een heel goed punt, het zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zou ook kunnen dat Eva vond dat ze te veel last kreeg van de slechte naam van dhr Moskowitz de laatste tijd.
Zij heeft natuurlijk ook een carriere.
Niet alles. Hij mag nog steeds bij RTL Boulevard aanschuiven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef Marsenal het volgende:
Godskolere, die kerel raakt even alles kwijt in een week tijd.
wie weet? vanavond?????quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet alles. Hij mag nog steeds bij RTL Boulevard aanschuiven.
Net zo'n lekker ding als Bram, dames?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:05 schreef nowkia het volgende:
Germ Kemper, a.k.a 'De Deken'
[ afbeelding ]
quote:
Dat zei Jort ja.Hij vind P&W kritiekloosquote:
Ik vind dat hij erg gestraft wordt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef Marsenal het volgende:
Godskolere, die kerel raakt even alles kwijt in een week tijd.
Wát? Heeft Fred Eva van hem afgepikt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist bij Pownews
Bram heeft gebeld met Fred Teeven![]()
Want hij zat er mee
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 05:52 schreef Cynix ® het volgende:
Wát? Heeft Fred Eva van hem afgepikt?
Zijzelf achteraf ook denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:02 schreef Oldie57 het volgende:
Ik vind Eva een leuke vrouw en een geweldige presentatrice maar haar keuze voor het sleetse maffiamaatje Bram vond ik onbegrijpelijk
Eva is een blonde vrouw die iets op televisie doet en een relatie had met een bekende strafpleiter.quote:
Cctje toch gelijk die Eef uitmaken voor golddigger en hoerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:27 schreef Copycat het volgende:
Eva is een blonde vrouw die iets op televisie doet en een relatie had met een bekende strafpleiter.
In het FOK!iaans ben je dan per definitie een hoer en/of golddigger. En dom.
Idd ze is gewoon berekenend en heeft zich verkekenquote:
Wat een onzin. Ze heeft zelf een goede baanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Idd ze is gewoon berekenend en heeft zich verkeken![]()
Ben benieuwd wie haar volgende slachtoffer isen of die toevallig ook centjes heeft
Hoezo, heeft ze al een hele waslijst van dat soort mannen achter de rug?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Idd ze is gewoon berekenend en heeft zich verkeken![]()
Ben benieuwd wie haar volgende slachtoffer isen of die toevallig ook centjes heeft
En je bent een bekend gezicht, op zich lijkt het me best prettig dat als je bekend bent, je een relatie hebt met iemand die dat begrijpt. Sowieso zijn er genoeg kerels die het niet kunnen handelen als je als vrouw succesvol bent, en ook nog eens bekend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze heeft zelf een goede baanLijkt me niet meer dan logisch dat ze iemand wil die ook ambitieus en een carriere heeft. En ja, die hebben vaak geld..
Datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo, heeft ze al een hele waslijst van dat soort mannen achter de rug?
Waarom zou ze hem niet echt erg leuk hebben gevonden? Hij heeft wel charisma natuurlijk.
Il las: dikke derrières reden breuk....woehaa, zou dat dan Eva of Bram betreffen?quote:
Precies. Geloof er geen fluit van. En ook niet dat Eva er 'andere normen en waarden' op na zou houden, dan was ze wel eerder uit deze relatie gestapt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kunnen ze nou mooi weer bij elkaar komen![]()
Dat is zwaar werk hoor, al die sporttassen met geld sjouwen....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 05:53 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat Bram er op elke foto uitziet alsof-ie ruim 60 is.
Die kunnen dat vast weer prachtig relativerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:14 schreef henkde_j het volgende:
Hebben de broertjes Anker ook al van zich laten horen?
quote:Johan Vlemmix wil Bram Moszkowicz een hart onder de riem steken nu de advocaat een zware tijd doormaakt. De Eindhovense zanger heeft een single opgenomen voor Bram, waarvan de opbrengst in zijn geheel naar de advocaat gaat.
Volgens Johan wordt nog gewacht met een productie van een videoclip, 'om de heer Moszkowicz de gelegenheid te geven om te figureren', meldt RTL Boulevard. 'Op deze wijze kan de getergde strafpleiter nog een extra zakcentje bijverdienen bovenop de opbrengst van de hit'.
De Brabander nam het nummer op met de Groningse formatie De Gangmakers. De melodie is gebaseerd op het nummer 'Papegaaitje Leef je Nog?' en bevat teksten als 'advocaatje leef je nog' en 'is je blonde chick er nog?'. De laatste uitspraak duidt op de relatiebreuk tussen Bram Moszkowicz en Eva Jinek.
Bron
Ah, Johan alias de aandachtshoer laat ook weer van zich horen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Johan Vlemmix vindt het zielig voor Bram
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |