Omdat het anders uit gaat lopen op een bashtopic. En sowieso worden naamtopics gewoon gesloten (op enkele uitzonderingen na).quote:
Kijk nog eens goed naar de reacties in dat topic en tel de fan-reacties en de anti-reacties.quote:Er wordt zoveel geklaagt over AdvancedPower. Ik vind dat er ook wel eens mag worden gezegd dat niet iedereen hem haat.![]()
Conclusie: Modje wil niet dat AdvancedPower meer fans krijgt dan modje.
Nee.quote:Slotje snel weghalen
Omdat je genoeg domm noobs hebt? En kan jij de OP veranderen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef murp het volgende:
Gewoon niet doen. en jullie kunnen toch gewoon via de youtube naar haar hyves, waarom dubbel linken dan?
Omdat er dan, zoals als vaker is gebeurd, op de betreffende hyves wordt getrolled, gebashed, gebaggerd, enz. En dat vanuit FOK!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
Waarom mag ik geen links naar anita haar hyve/youtube plaatsen? Die zet ze toch bij haar joetoep account? Dus waarom zou ik ze dan niet mogen plaatsen.
Link?quote:En open mijn OP eens, anders kan ik hem niet kopiëren.
Anita, Bjoetie goeroe #3.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat er dan, zoals als vaker is gebeurd, op de betreffende hyves wordt getrolled, gebashed, gebaggerd, enz. En dat vanuit FOK!
[..]
Link?
SWJ opent de OP al van het vorige topic.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:25 schreef murp het volgende:
[..]
Nou, ze kunnen toch ook posten op FOK! ?
[..]
hoezo?
Kan hij even worden aangesproken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, het is echt Friesland
In de buurt van Wolvega, als die kneus doorgaat dan post ik echt zijn gegevens
Ik post het niet in onz hoor dus weer maar niet bang.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan hij even worden aangesproken?
nee, ga dan weg uit het topic en reageer niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan hij even worden aangesproken?
Murrrrrrep!quote:
Humor van de bovenste plank, zegt genoeg over het modbeleidquote:
quote:
Dat dit kan in ONZ!1!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Kan iemand even kijken naar de SC. Enkele schavuiten hebben hem gemuit.
vanavond zal ik wel komen, mits mn vrouw geen koppijn heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef 3keernix het volgende:
* 3keernix vraagt zich af of er nog wat van komt
lekker bezig TC1 en LLquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Kijk ze gaan
Het kan me niet meer schelen eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:28 schreef justmattie het volgende:
Wat willen jullie bereiken, meer spam in ONZ, of dat de SC weg gaat?
Eigen schuld toch hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja lap zeg, kap eens met baggeren hier. Jullie hebben al een SC.![]()
Inderdaad geen me eens een kleurtje!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik nog mod was geweest had ik meegebaggerd
Maarnu vind ik gewoon dat de FB een mooie TT heeft!
GENOT!
Feedbackquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
Bij wie kan je klagen over het modbeleid?
Neen, want in de eerste quote word je naar de tweede quote gewezen. Murp vond het alleen leuk jullie een zoektochtje te laten houden. SWJ is zo niet. Die is niet links, die is niet rechts, die is recht door zeequote:
Ach zeik niet daar is het ONZ voorquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef murp het volgende:
niet zeiken, moet je kijken hoeveel topics jullie hebben
TONquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen, want in de eerste quote word je naar de tweede quote gewezen. Murp vond het alleen leuk jullie een zoektochtje te laten houden. SWJ is zo niet. Die is niet links, die is niet rechts, die is recht door zee
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
Bij wie kan je klagen over het modbeleid?
Doe een goed woordje voor me, wil je?quote:
Goed idee, dat laatste.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ok...![]()
[ afbeelding ]
Ik moet nu volgens mij heel erg oppassen voor een ban als ik doorga
mooi lijstje voor de notesquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ok...![]()
[ afbeelding ]
Sorry gezellig SC mensen, niets persoonlijks ik vind jullie alleraardigst.. Maar laten jullie je niet een beetje heel erg kennen nu?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ok...![]()
[ afbeelding ]
Ja man, want je hebt wel 2 topics geopend. 2! ga je schamen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ok...![]()
[ afbeelding ]
Het kan me dan ook niks schelen. Stel je eens voor dat je buiten ONZ moet komen zegquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry gezellig SC mensen, niets persoonlijks ik vind jullie alleraardigst.. Maar laten jullie je niet een beetje heel erg kennen nu?
Julliequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry gezellig SC mensen, niets persoonlijks ik vind jullie alleraardigst.. Maar laten jullie je niet een beetje heel erg kennen nu?
Alleraardigstquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lekker egoïstisch. Sommige mensen zitten er gewoon omdat het wel eens gezellig is, niet puur om een goed berichtenaantal te halen. Dat kan indd overal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het kan me dan ook niks schelen. Stel je eens voor dat je buiten ONZ moet komen zeg
Vergeet de spetterpoepjes niet die ontsnappen terwijl ze fappen op elk slotje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleraardigst![]()
Dat was toch neem ik aan ook de bedoeling van de mods, opschudding veroorzaken en achteroverleunend in hun stoel met een glimlach om hun lippen kijken hoe de mensen in paniek raken
Ik wacht gewoon tot de storm over isquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Spetterpoep met pitjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vergeet de spetterpoepjes niet die ontsnappen terwijl ze fappen op elk slotje.
Ik heb een luier omquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vergeet de spetterpoepjes niet die ontsnappen terwijl ze fappen op elk slotje.
Ik heb het ook niet over iedereen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker egoïstisch. Sommige mensen zitten er gewoon omdat het wel eens gezellig is, niet puur om een goed berichtenaantal te halen. Dat kan indd overal.
Dat dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zou net zeggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen degene vermeld op de afbeelding
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef Squirrel.D het volgende:
[ afbeelding ]Die sneaky poll is ook om te huilen en lijkt verdacht veel op crewbashenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef murp het volgende:
dit is de SC niet hoor
[UDOWU SC] We trevven het maar!
De FB vol SCen zal ook wel helpen jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dus. Het is niet het einde van de wereld dat de SC vijf seconde dicht is
. Nu je al die kuttopics gaat maken wordt het alleen maar erger
Je moet wat hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De FB vol SCen zal ook wel helpen ja
Arme serverquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is er ondertussen bij gekomen...
Omg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |