quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Kan er even iemand kijken naar porsche1? In elk topic waar hij post, post hij iets in de richting van: flikker op, rot op..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef porsche1 het volgende:
Flikker op.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan er even iemand kijken naar porsche1? In elk topic waar hij post, post hij iets in de richting van: flikker op, rot op..
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee.
Niets van aantrekken. Als ie te ver gaat, krijgt ie een note.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?of zeg ik nu iets heel geks?
Brower veneukend linkje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef flexoo het volgende:
nieuwe uitleg op anita's hyve!
damn wat zijn we er allemaal ingetrapt
Nog 1.quote:
En nog een ander persoon.quote:
En nog 1.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:16 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
hoaxhier ik heb ze gevonden:
http://bit.ly/Harold_Kumar00347-bloopers
Nog 1, ik ga het vanaf nu wel in 1 post doen. Dus ik edit deze steeds.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:13 schreef flexoo het volgende:
man verliest hand door vuurwerk
groot gelijk
Nog 1quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef flexoo het volgende:
[..]
oke de livestream!
ik zal nu een poging doen
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:10 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
-weg-
Kan hier misschien iets aan gedaan worden?quote:foto Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ik hoop dat je een ban krijgt vieze NSB'er
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ok ok eerst even oefenen met een fles dan
[ afbeelding ]
quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:08 schreef mcf het volgende:
OK, dus bagger is een geldige reden...
Dan zal ik maar even serieus worden.
Mijn oprechte excusesSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Wie zijn de modjes.
De officiële modjes zijn:
Snakey
murp
SuperwormJim
NJ
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer, zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Vr. Gr.
"wij"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop