HOAX , onder de 18 kun je zonder toestemming van je ouders heul geen abonnement afsluitenquote:
Ja ik heb dat krantenstukje ook echt verzonnenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
HOAX , onder de 18 kun je zonder toestemming van je ouders heul geen abonnement afsluiten
quote:
Okquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef standaard_broodrooster het volgende:
heb met niemand medelijden, doen ze allemaal lekker zelf
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hahah jij mag er ook wel bij kneus
WTF. AdvancedPower is een keizerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De volgende users vind ik soms erg zielig overkomen, ik vraag mij ook echt af hoe het zo ver heeft kunnen komen... schijnt dat ze soms ook aan de drugs zitten/probleemdrinkers zijn.
- Advancedpower
- Mr Cooper
- stevenmac
- Paul
- Juicyhill
- Wasmachinemann
- Rectum (antiklacht)
- HSG-BOMBER (antiklacht)
- Ritmo
- Ritmo
- Ritmo
- henrydg
- ManianMan
- ManianMan
- RichCalibier
- Lamon.
- Schenkstroop
- tong80
-
-
OP kan later nog aangevuld worden.
Voor de moeilijk lezende fokkers onder ons: ik heb dus medelijden met deze users omdat ze zulk abnormaal gedrag vertonen, dat kan alleen maar komen door jarenlange martelingen.
Friesland heeft ook gestichten hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]Ik woon niet in Friesland.
![]()
Iets met een G.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
Iets met een G.
Nah is prima zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef MYV het volgende:
[..]
WTF. AdvancedPower is een keizerOpraussen met hem in je OP.
Mr.Cooper![]()
Je woont wel in Friesland nerd, wil best je prive gegevens posten voor een 48uurs ban hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
Iets met een G.
Luister naar Frans en Natasja, je kunt het!!1quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je woont wel in Friesland nerd, wil best je prive gegevens posten voor een 48uurs ban hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je woont wel in Friesland nerd, wil best je prive gegevens posten voor een 48uurs ban hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mijn fanschap heb je bij deze verlorenmoordquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
Iets met een G.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
Iets met een Groningen![]()
Nee, het is echt Frieslandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |