Natuurlijk, ik ben nog steeds HSG-BOMBER.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:29 schreef Linlinlin het volgende:
Opzich wel een terechte klacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
Wat een mensenkennis heb jij manquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja je komt gewoon over als iemand die psychisch vreselijk gemarteld is..
Weet ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis heb jij man
Jep dacht het ook welquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens klopt de op verder wel hoor
Hahah jij mag er ook wel bij kneusquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:36 schreef Winner_Taco het volgende:
Vooral die stevenmac26 idd . En die AP is ook een kutkneus . Denken dat ze heel wat zijn maar in real life zijn het van die pussy's die tegen de wereld opkijken
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hahah jij mag er ook wel bij kneus
Haat me niet ik ben je vader nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik haat je omdat je een roach bentquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Haat me niet ik ben je vader niet
Eigenlijk hoort Boswachter er ook inquote:
Ik haat je niet ik heb medelijden met je .quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik haat je omdat je een roach bent
Ik maak liever zelf geen beslissingen, dat mag ik ook niet van mijn begeleider!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik haat je niet ik heb medelijden met je .
Mag jij zelf beslissen wat erger is
Dat komt door je handicap ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik maak liever zelf geen beslissingen, dat mag ik ook niet van mijn begeleider!
O.usquote:
Die kan ook wel in dat lijstjequote:
quote:
Jij mag er ook wel bij hoorquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij mag er ook wel bij hoor
Twizu
Winner-Taco
o.us
Penisbaard
Enkele namen die erbij mogen.
Ik zit al sinds gisteravond aan de shultebrau en kaasknabbelsquote:
Ik mijn hele leven al.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds gisteravond aan de shultebrau en kaasknabbels
Die is echt zielig , in de meest oprechte vorm . Laatst dat topic gelezen waarin hij zijn leven situeerde . Nou dan mag de rest van dat lijstje echt wel door de shredder .quote:
En een pakje euroshopper shagquote:
Kijk, mijn rotterdamse mattie, het kan welquote:
Posten we nu in ONZ?????quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom staat dit in ONZ? Ik hoor hier niet thuis.
Een nog kleiner jongetje die zijn luier te hoog heeft opgetrokken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik stel voor dat de haters naar de meet komen en zien hoe ik echt ben!
APquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Haha kneusje ben je . Ga lekker borden fotograferen manquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Dat dus. Jij bent tof.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom staat dit in ONZ? Ik hoor hier niet thuis.
Ik ben voor! Wat gaan we doen? Plopsaland?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik ben voor! Wat gaan we doen? Plopsaland?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Een nog kleiner jongetje die zijn luier te hoog heeft opgetrokken?
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:04 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Haha kneusje ben je . Ga lekker borden fotograferen man
Geil al die aandacht, ben even trekken. Xxquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik ben voor! Wat gaan we doen? Plopsaland?
Livestream?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geil al die aandacht, ben even trekken. Xx
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geil al die aandacht, ben even trekkenzoeken waarna ik teleurgesteld terugkom. Xx
]http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/487858/2010/06/03/Scholieren-voor-honderden-euro-s-opgelicht.dhtml[/quote][/url]quote:HEERENVEEN - Tientallen scholieren uit Heerenveen zijn voor honderden euro's opgelicht. De pubers van 14 en 15 jaar werden volgens de politie op het schoolplein benaderd door mannen die hen honderden euro's in het vooruitzicht stelden.
Voor het geld hoefden de scholieren alleen maar even een telefoonabonnement af te sluiten en het mobieltje dat ze daarbij kregen aan de mannen te geven. De mannen zouden vervolgens het abonnement voor hen opzeggen.
Sommige scholieren waren zo verblind door het vooruitzicht van honderden euro's per ingeleverde telefoon dat ze zes abonnementen bij verschillende telecomproviders afsloten. De mannen beloofden de bonussen zo snel mogelijk uit te betalen.
Dat gebeurde echter niet. Wel werd per ingeleverde telefoon voor honderden euro's gebeld, op rekening van de scholieren. Daarbij zitten de scholieren vast aan contracten die meerdere jaren lopen. De politie is op zoek naar meer mensen die op deze manier zijn opgelicht.
[url=http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/487858/2010/06/03/Scholieren-voor-honderden-euro-s-opgelicht.dhtml
Ach hij vraagt er ook omquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef Panzermaus het volgende:
lueken topick. Het wordt ook echt overal een AP-bash.![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geil al die aandacht, ben even trekken. Xx
AP dacht dat het normaal was zoveel te betalen. Omdat de meesten een baantje hebben gaat hij dus bloemen koppen voor 3 euro per uur om het te betalen.quote:
hahaquote:HEERENVEEN - Tientallen scholieren uit Heerenveen zijn voor honderden euro's opgelicht. De pubers van 14 en 15 jaar werden volgens de politie op het schoolplein benaderd door mannen die hen honderden euro's in het vooruitzicht stelden.
Voor het geld hoefden de scholieren alleen maar even een telefoonabonnement af te sluiten en het mobieltje dat ze daarbij kregen aan de mannen te geven. De mannen zouden vervolgens het abonnement voor hen opzeggen.
Sommige scholieren waren zo verblind door het vooruitzicht van honderden euro's per ingeleverde telefoon dat ze zes abonnementen bij verschillende telecomproviders afsloten. De mannen beloofden de bonussen zo snel mogelijk uit te betalen.
Dat gebeurde echter niet. Wel werd per ingeleverde telefoon voor honderden euro's gebeld, op rekening van de scholieren. Daarbij zitten de scholieren vast aan contracten die meerdere jaren lopen. De politie is op zoek naar meer mensen die op deze manier zijn opgelicht.
[url=http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/487858/2010/06/03/Scholieren-voor-honderden-euro-s-opgelicht.dhtml
HOAX , onder de 18 kun je zonder toestemming van je ouders heul geen abonnement afsluitenquote:
Ja ik heb dat krantenstukje ook echt verzonnenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
HOAX , onder de 18 kun je zonder toestemming van je ouders heul geen abonnement afsluiten
quote:
Okquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef standaard_broodrooster het volgende:
heb met niemand medelijden, doen ze allemaal lekker zelf
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
WTF. AdvancedPower is een keizerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De volgende users vind ik soms erg zielig overkomen, ik vraag mij ook echt af hoe het zo ver heeft kunnen komen... schijnt dat ze soms ook aan de drugs zitten/probleemdrinkers zijn.
- Advancedpower
- Mr Cooper
- stevenmac
- Paul
- Juicyhill
- Wasmachinemann
- Rectum (antiklacht)
- HSG-BOMBER (antiklacht)
- Ritmo
- Ritmo
- Ritmo
- henrydg
- ManianMan
- ManianMan
- RichCalibier
- Lamon.
- Schenkstroop
- tong80
-
-
OP kan later nog aangevuld worden.
Voor de moeilijk lezende fokkers onder ons: ik heb dus medelijden met deze users omdat ze zulk abnormaal gedrag vertonen, dat kan alleen maar komen door jarenlange martelingen.
Friesland heeft ook gestichten hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]Ik woon niet in Friesland.
![]()
Iets met een G.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
Iets met een G.
Nah is prima zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef MYV het volgende:
[..]
WTF. AdvancedPower is een keizerOpraussen met hem in je OP.
Mr.Cooper![]()
Je woont wel in Friesland nerd, wil best je prive gegevens posten voor een 48uurs ban hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
Iets met een G.
Luister naar Frans en Natasja, je kunt het!!1quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je woont wel in Friesland nerd, wil best je prive gegevens posten voor een 48uurs ban hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je woont wel in Friesland nerd, wil best je prive gegevens posten voor een 48uurs ban hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mijn fanschap heb je bij deze verlorenmoordquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
Iets met een G.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
Iets met een Groningen![]()
Nee, het is echt Frieslandquote:
Doe ik ook niet hahaquote:
Ik zal morgen even mijn I.D scannen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, het is echt Friesland
In de buurt van Wolvega, als die kneus doorgaat dan post ik echt zijn gegevens
Ja en dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zal morgen even mijn I.D scannen.
Je mag voor mij alle adressen uit Friesland posten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan?
Ik heb het over je adres enzo
Op je ID staat waar je geboren bent PAUPER! Niet waar je momenteel woont.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zal morgen even mijn I.D scannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dat wel doen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je mag voor mij alle adressen uit Friesland posten!
Maar als je mijn echte adres uit Groningen weet dan ga jij dat absoluut niet doen!
AP.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Crutch het volgende:
Okay, wie komt er hier uit de buurt van Wolvega?
Dit dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hahaha hij is echt bang dat zijn privé gegevens op straat komen. Hij meldt het in alle FB topics die er zijn.Wat een pauper.
Dit dus, sneu figuur dat het is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef L.no het volgende:
Jeetje the_chosen_1, je bent hem wel de hele dag aan het bashen. Niets beters te doen?
Jawel. Ik ben aan het leren en ondertussen doe ik dit. Heel rustgevend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef L.no het volgende:
Jeetje the_chosen_1, je bent hem wel de hele dag aan het bashen. Niets beters te doen?
Jij past wel perfect bij dat lijstje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben aan het leren en ondertussen doe ik dit. Heel rustgevend.
Een sneu figuur die jij als vijand ziet en overigens ook aids toewenst.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, sneu figuur dat het is.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Die is echt zielig , in de meest oprechte vorm . Laatst dat topic gelezen waarin hij zijn leven situeerde . Nou dan mag de rest van dat lijstje echt wel door de shredder .
Schenkstroop is de grootste lowlife van FOK! .
Denk gewoon ff goed naquote:
Gedaan, maar ik hoor niet bij dat lijstjequote:
Eigelijk hoor jij op nr1!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
Gedaan, maar ik hoor niet bij dat lijstje
Je hebt helaas geen inspraak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef henrydg het volgende:
Ik wil verwijderd worden van deze lijst. Ik vind de lijst kwetsend, denigrerend, belachelijk en infantiel.
Nederlands a.u.b.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef superdrufus het volgende:
effe een mededeling: ik kom vandaag weer me sm rukbunker uit. WIe wilt meedoen met zuipen totdat je erbij neervalt en jonkoe ?
ik echt wel nedrlandas sprekke kijk maatr:quote:
Voordat je reageertquote:
Net alslof jou dat wat boeitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Voordat je reageert
er worden natuurlijk geen hyves of adressen van FOK!kers gepost, want je wilt geen ban![]()
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze
Algemene mededeling .quote:
Als die niet groter is dan ONZ en KLB is het inderdaad een dramp.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:39 schreef Tassiepassie het volgende:
wat een geruststelling dat ik niet in die lijst sta, dat zou mijn wereld laten instorten
Doe nou even niet zo blij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Algemene mededeling .
Persoonlijk zou het mij natuurlijk geen reet uitmaken als jij voorgoed optieft hier
Oh dan heb ik geluk, ik ben niet zo beperktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als die niet groter is dan ONZ en KLB is het inderdaad een dramp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier geen Indiaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:48 schreef DrDentz het volgende:
Is dit de nieuwe Kaste?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:52 schreef Floxcie het volgende:
Mag ik ertussen?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2010 10:52:03 ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Laten we dit topic verbranden en hopen dat het AP meteen verdwijnt van het internet.
Ik kreeg laatst een PM van 'm. Hoe ik wist dat hij een Limburgs homo accent heeft. Hij zit ermee.quote:
Stenig hem.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een PM van 'm. Hoe ik wist dat hij een Limburgs homo accent heeft. Hij zit ermee.
Je kent me niet eens?quote:
quote:
quote:
Jullie kennen mn oude UI ook niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |