Dit dus, sneu figuur dat het is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef L.no het volgende:
Jeetje the_chosen_1, je bent hem wel de hele dag aan het bashen. Niets beters te doen?
Jawel. Ik ben aan het leren en ondertussen doe ik dit. Heel rustgevend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef L.no het volgende:
Jeetje the_chosen_1, je bent hem wel de hele dag aan het bashen. Niets beters te doen?
Jij past wel perfect bij dat lijstje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben aan het leren en ondertussen doe ik dit. Heel rustgevend.
Een sneu figuur die jij als vijand ziet en overigens ook aids toewenst.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, sneu figuur dat het is.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Die is echt zielig , in de meest oprechte vorm . Laatst dat topic gelezen waarin hij zijn leven situeerde . Nou dan mag de rest van dat lijstje echt wel door de shredder .
Schenkstroop is de grootste lowlife van FOK! .
Denk gewoon ff goed naquote:
Gedaan, maar ik hoor niet bij dat lijstjequote:
Eigelijk hoor jij op nr1!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
Gedaan, maar ik hoor niet bij dat lijstje
Je hebt helaas geen inspraak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef henrydg het volgende:
Ik wil verwijderd worden van deze lijst. Ik vind de lijst kwetsend, denigrerend, belachelijk en infantiel.
Nederlands a.u.b.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef superdrufus het volgende:
effe een mededeling: ik kom vandaag weer me sm rukbunker uit. WIe wilt meedoen met zuipen totdat je erbij neervalt en jonkoe ?
ik echt wel nedrlandas sprekke kijk maatr:quote:
Voordat je reageertquote:
Net alslof jou dat wat boeitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Voordat je reageert
er worden natuurlijk geen hyves of adressen van FOK!kers gepost, want je wilt geen ban![]()
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze
Algemene mededeling .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |