Doe ik ook niet hahaquote:
Ik zal morgen even mijn I.D scannen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, het is echt Friesland
In de buurt van Wolvega, als die kneus doorgaat dan post ik echt zijn gegevens
Ja en dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zal morgen even mijn I.D scannen.
Je mag voor mij alle adressen uit Friesland posten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan?
Ik heb het over je adres enzo
Op je ID staat waar je geboren bent PAUPER! Niet waar je momenteel woont.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zal morgen even mijn I.D scannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dat wel doen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je mag voor mij alle adressen uit Friesland posten!
Maar als je mijn echte adres uit Groningen weet dan ga jij dat absoluut niet doen!
AP.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Crutch het volgende:
Okay, wie komt er hier uit de buurt van Wolvega?
Dit dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hahaha hij is echt bang dat zijn privé gegevens op straat komen. Hij meldt het in alle FB topics die er zijn.Wat een pauper.
Dit dus, sneu figuur dat het is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef L.no het volgende:
Jeetje the_chosen_1, je bent hem wel de hele dag aan het bashen. Niets beters te doen?
Jawel. Ik ben aan het leren en ondertussen doe ik dit. Heel rustgevend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef L.no het volgende:
Jeetje the_chosen_1, je bent hem wel de hele dag aan het bashen. Niets beters te doen?
Jij past wel perfect bij dat lijstje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben aan het leren en ondertussen doe ik dit. Heel rustgevend.
Een sneu figuur die jij als vijand ziet en overigens ook aids toewenst.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, sneu figuur dat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |