Als die niet groter is dan ONZ en KLB is het inderdaad een dramp.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:39 schreef Tassiepassie het volgende:
wat een geruststelling dat ik niet in die lijst sta, dat zou mijn wereld laten instorten
Doe nou even niet zo blij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Algemene mededeling .
Persoonlijk zou het mij natuurlijk geen reet uitmaken als jij voorgoed optieft hier
Oh dan heb ik geluk, ik ben niet zo beperktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als die niet groter is dan ONZ en KLB is het inderdaad een dramp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier geen Indiaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:48 schreef DrDentz het volgende:
Is dit de nieuwe Kaste?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:52 schreef Floxcie het volgende:
Mag ik ertussen?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2010 10:52:03 ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Laten we dit topic verbranden en hopen dat het AP meteen verdwijnt van het internet.
Ik kreeg laatst een PM van 'm. Hoe ik wist dat hij een Limburgs homo accent heeft. Hij zit ermee.quote:
Stenig hem.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een PM van 'm. Hoe ik wist dat hij een Limburgs homo accent heeft. Hij zit ermee.
Je kent me niet eens?quote:
quote:
quote:
Jullie kennen mn oude UI ook niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |