Omdat het anders uit gaat lopen op een bashtopic. En sowieso worden naamtopics gewoon gesloten (op enkele uitzonderingen na).quote:
Kijk nog eens goed naar de reacties in dat topic en tel de fan-reacties en de anti-reacties.quote:Er wordt zoveel geklaagt over AdvancedPower. Ik vind dat er ook wel eens mag worden gezegd dat niet iedereen hem haat.![]()
Conclusie: Modje wil niet dat AdvancedPower meer fans krijgt dan modje.
Nee.quote:Slotje snel weghalen
Omdat je genoeg domm noobs hebt? En kan jij de OP veranderen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef murp het volgende:
Gewoon niet doen. en jullie kunnen toch gewoon via de youtube naar haar hyves, waarom dubbel linken dan?
Omdat er dan, zoals als vaker is gebeurd, op de betreffende hyves wordt getrolled, gebashed, gebaggerd, enz. En dat vanuit FOK!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
Waarom mag ik geen links naar anita haar hyve/youtube plaatsen? Die zet ze toch bij haar joetoep account? Dus waarom zou ik ze dan niet mogen plaatsen.
Link?quote:En open mijn OP eens, anders kan ik hem niet kopiëren.
Anita, Bjoetie goeroe #3.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat er dan, zoals als vaker is gebeurd, op de betreffende hyves wordt getrolled, gebashed, gebaggerd, enz. En dat vanuit FOK!
[..]
Link?
SWJ opent de OP al van het vorige topic.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:25 schreef murp het volgende:
[..]
Nou, ze kunnen toch ook posten op FOK! ?
[..]
hoezo?
Kan hij even worden aangesproken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, het is echt Friesland
In de buurt van Wolvega, als die kneus doorgaat dan post ik echt zijn gegevens
Ik post het niet in onz hoor dus weer maar niet bang.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan hij even worden aangesproken?
nee, ga dan weg uit het topic en reageer niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan hij even worden aangesproken?
Murrrrrrep!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |