Feedbackquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
Bij wie kan je klagen over het modbeleid?
Neen, want in de eerste quote word je naar de tweede quote gewezen. Murp vond het alleen leuk jullie een zoektochtje te laten houden. SWJ is zo niet. Die is niet links, die is niet rechts, die is recht door zeequote:
Ach zeik niet daar is het ONZ voorquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef murp het volgende:
niet zeiken, moet je kijken hoeveel topics jullie hebben
TONquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen, want in de eerste quote word je naar de tweede quote gewezen. Murp vond het alleen leuk jullie een zoektochtje te laten houden. SWJ is zo niet. Die is niet links, die is niet rechts, die is recht door zee
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
Bij wie kan je klagen over het modbeleid?
Doe een goed woordje voor me, wil je?quote:
Goed idee, dat laatste.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ok...![]()
[ afbeelding ]
Ik moet nu volgens mij heel erg oppassen voor een ban als ik doorga
mooi lijstje voor de notesquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ok...![]()
[ afbeelding ]
Sorry gezellig SC mensen, niets persoonlijks ik vind jullie alleraardigst.. Maar laten jullie je niet een beetje heel erg kennen nu?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ok...![]()
[ afbeelding ]
Ja man, want je hebt wel 2 topics geopend. 2! ga je schamen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ok...![]()
[ afbeelding ]
Het kan me dan ook niks schelen. Stel je eens voor dat je buiten ONZ moet komen zegquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry gezellig SC mensen, niets persoonlijks ik vind jullie alleraardigst.. Maar laten jullie je niet een beetje heel erg kennen nu?
Julliequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry gezellig SC mensen, niets persoonlijks ik vind jullie alleraardigst.. Maar laten jullie je niet een beetje heel erg kennen nu?
Alleraardigstquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |