Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
onder anderen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er helemaal niets van gezien
Is dat die bokser die getraind wordt door Joval?
je had gemucktquote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef BrandX het volgende:
mijn lapo:
[..]
onder anderen.
Ik ken hem omdat hij regelmatig bij ons op de boksschool komt om te trainen met onze trainer.
En zo heeeel fantastisch is hij nietNaja, het is wel een goede bokser, maar kan vrij eenvoudig onder druk gezet worden.
duidelijk tijd voor een PC voor de kidsquote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
De kids staan te trappelen voor de computer dus ik ga mijn stoel weer even afstaan
hij traint soms bij onsquote:Op zondag 16 mei 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had gemuckt
maar hij traint dus bij jullie![]()
train jij zelf nog veel BX ?
quote:
quote:
Oh nou ja. Dat geloof ik danquote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef BrandX het volgende:
En zo heeeel fantastisch is hij nietNaja, het is wel een goede bokser, maar kan vrij eenvoudig onder druk gezet worden.
klonkquote:
quote:
jij ook alquote:
trusten BXquote:
slaap ze DMquote:Op zondag 16 mei 2010 23:25 schreef DaMart het volgende:
Trusten BX.
Ik ga ook mijn bed eens opzoeken... na 4 dagen uitslapen morgen weer om 6 uur op.
quote:
quote:
ik ben voorquote:Op maandag 17 mei 2010 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dit kan niet
Ik eis een handmatige hertelling van de stemmen
hoiquote:Op maandag 17 mei 2010 09:25 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
( ff snel een groet opgooien en dan als de sodemieter aan 't werk post)
Laterss
sympquote:Op maandag 17 mei 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het is hier weer echt maandag vandaag
druk druk rommelig en druk...
flash-dikkiequote:
goede reis dan maarquote:Op maandag 17 mei 2010 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zo naar mijn werk. Maar dan kom ik vast wel weer online over een half uur.
je weet het niet tegenwoordig, vrachtwagen op zijn kant, auto brand, verkeersinfarct. en dat is gewoon de spits van vandaagquote:
dwquote:Op maandag 17 mei 2010 10:32 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Hopelijk heb ik niet teveel gemist want ik ga niet een heel topic bij lezen.
Oh enne goedemorgen allemaal, natuurlijk!
Mwah, die fietstocht van 5 minuten door het plantsoen heen is niet perse extreem gevaarlijk. Met uitzondering van drachtige ganzen, op hol geslagen honden, hardlopers met een ochtendhumor en die schildpad die al 5 jaar solo in het water ronddobbert.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet het niet tegenwoordig, vrachtwagen op zijn kant, auto brand, verkeersinfarct. en dat is gewoon de spits van vandaag![]()
[..]
dw
heey wokkie alles goed?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah, die fietstocht van 5 minuten door het plantsoen heen is niet perse extreem gevaarlijk. Met uitzondering van drachtige ganzen, op hol geslagen honden, hardlopers met een ochtendhumor en die schildpad die al 5 jaar solo in het water ronddobbert.
quote:
marcquote:
oow ik niet ik snotter me kapot en hoesten ookquote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie je, straks wordt die schildpad drachtig en bijt hij je band lek waardoor je tegen die mokkende hardloper aan rijdt die je een duw geeft waardoor je in het plantsoen valt en aangerand wordt door hitsige gansen
![]()
ongeluk zit in een klein hoekje![]()
[..]
lekker weekend gehad en verkoudheid bijna weg
[..]
marc
Ik was er verbaasd over dat ik vanochtend zo door kon rijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet het niet tegenwoordig, vrachtwagen op zijn kant, auto brand, verkeersinfarct. en dat is gewoon de spits van vandaag![]()
[..]
ik stond om 6:55 te wachten voor de brugquote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was er verbaasd over dat ik vanochtend zo door kon rijden.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
zie je, straks wordt die schildpad drachtig en bijt hij je band lek waardoor je tegen die mokkende hardloper aan rijdt die je een duw geeft waardoor je in het plantsoen valt en aangerand wordt door hitsige gansen
![]()
ongeluk zit in een klein hoekje![]()
sowieso een brug open in de spits, wie verzint zoiets.....quote:Op maandag 17 mei 2010 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stond om 6:55 te wachten voor de brug![]()
wat doen die boten daar op die tijd
mpgquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:14 schreef Klonk het volgende:
MPG
koffiepauze in huize Klonk, poetsen, poetsen, poetsen, had al (te) lang de bovenste kastjes in de keuken niet schoongemaakt en geloof me zonder afzuigkap blijft daar een hoop ranzigheid zitten
ja echt, gelukkig stond ik vrij vooraan en kon daarna weer behoorlijk doorrijdenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sowieso een brug open in de spits, wie verzint zoiets.....
MPG
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:14 schreef Klonk het volgende:
MPG
koffiepauze in huize Klonk, poetsen, poetsen, poetsen, had al (te) lang de bovenste kastjes in de keuken niet schoongemaakt en geloof me zonder afzuigkap blijft daar een hoop ranzigheid zitten
Nieuwe kleurtjequote:Op maandag 17 mei 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je nieuwe kleurtje staat je goed.
Hoe is het met de horsies?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sowieso een brug open in de spits, wie verzint zoiets.....
MPG
GFquote:
sukkelquote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb mezelf weer een hoop werk op me nek gehaald
hier alleen maar zonquote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Net even een zomers buitjeNu is het weer droog
WK-poule ingevuld, ook weer een dag door de tijd op kantoor
om 2 uur komt de taxi
Je gaat de gebruikte condooms uitwassen voor hergebruikquote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb mezelf weer een hoop werk op me nek gehaald
Ow, ja, WK-pool. Goed dat je het zegt, ik moet de mijne ook nog invullen...quote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
om 2 uur komt de taxi
Gaat prima hoorquote:
wokquote:
had dat buitje bij je gehoudenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
om 2 uur komt de taxi
alleen diegene die al 2x zijn gebruiktquote:Op maandag 17 mei 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat de gebruikte condooms uitwassen voor hergebruik?
ah, je gaat lekker soppenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
valt wel mee maar heb zaterdag tegen LL gezegd vul de drank maar niet aan ik ga de koelingen uitsoppen en vul het daarna zelf wel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, je gaat lekker soppenuitsoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
whehehequote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet wet wat uitwonen is, maar ik weet niet wat uitsoppen....
ik ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet wet wat uitwonen is, maar ik weet niet wat uitsoppen....
marcquote:
een poets bakkenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
is iig iets totaal anders![]()
heeft te maken met poetsen
ik mag niet meer bakkenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een poets bakken![]()
lekker, bakken, taart enzo
in de vorm van een hartje.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag niet meer bakken![]()
iets met brandblaren krijgen
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de vorm van een hartje.
dat is nog eens hart voor de zaak hebben
ik denk in de tuinquote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dat soort blaren![]()
het gaat nog wat worden als we zondag gaan BBQen![]()
ben benieuwd waar ik me dan verbrand
hier is het rond half 2 begonnen met regenenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
Regen? Het is hier al de hele dag zonnig
inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
Regen? Het is hier al de hele dag zonnig
Ik zal straks nog even antwoorden.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
Sym heb je nog aan mijn PM gedacht ?
hier schijnt de hele dag de zon alquote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef Darkwolf het volgende:
Hier ook geen regen en alleen maar zon. Wel afwisselend trouwens.
Gelukkig lijkt het weekend wel lekker te worden qua tempratuur en hopelijk helemaal droog.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal straks nog even antwoorden.
Het is een beetje rommelig druk hier dus er lopen een hoop dingen door elkaar, maar het komt goed
je bedoelt dinsdag, woensdag enz. ?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
voor de zondag is het nog niet zeker of het lekker warm weer zal zijn
dinsdag nog fris met kans op een bui, woensdag t/m zaterdag wordt het zonnig met temperaturen tussen de 24 en 27 gradenquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:48 schreef Darkwolf het volgende:
Nog 12 minuten en dan is de kop er weer af!
stof ze WOKquote:Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
![]()
hoogste tijd voor operatie stofwolk
quote:
hup naar huis jijquote:
de rekening niet betaald, dan doen ze datquote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn werkdag werd vroegtijdig afgebroken
Met dank aan de energieleverancier
Zal ik iets gaan mompelen over geschatte meterstanden?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de rekening niet betaald, dan doen ze dat
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik iets gaan mompelen over geschatte meterstanden?
Jaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je er trouwens nog iets over gehoord ?
Het was niet alleen bij ons, dat scheelt.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de rekening niet betaald, dan doen ze dat
een niet geplande test gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was niet alleen bij ons, dat scheelt.
Meteen weer het nut van de diverse noodstroomtests bewezen. Het ging nu wel direct aan.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaKreeg vandaag een semi-automatisch mailtje terug. "Zo te zien heb je de klantenservice ook al gebeld. Wij beschouwen je mailtje dus als afgehandeld"
Is dat met knoflook of met tomatensaus?quote:
LLquote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Ladylike het volgende:
Naar bank geweest, naar dierenarts geweest, naar nagelsalon geweest...
Morgen maar wat rekeningen betalen en dan boodschapjes doen
Okay slechte TVP maar weet niets anders te zeggen
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat met knoflook of met tomatensaus?
Llquote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Ladylike het volgende:
Naar bank geweest, naar dierenarts geweest, naar nagelsalon geweest...
Morgen maar wat rekeningen betalen en dan boodschapjes doen
Okay slechte TVP maar weet niets anders te zeggen
friemelquote:
quote:
en de daders te herkennen op de beelden?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Goverde ze hebben mijn cirkelzaag en boormachine gejat![]()
![]()
![]()
Heb de camerabeelden gezien, op klaarlichte dag (gisteren 11:37) in muh bood geklommen en gereedschap foetsie.
Gelukkig wel weer de klep dicht gelegd, anders was alles ook nog eens nat geregend ook.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet nog kijken of ik het beeld kan uitvergroten.......
Kleding is wel goed te zien, gezicht is te klein om te herkennen......
zou je eigenlijk 380 op zo'n boot mogen zetten?
Nee, dat is veels te weinig voor als je zoiets doetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef friemelaar het volgende:
zou je eigenlijk 380 op zo'n boot mogen zetten?
trusten friemelquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef friemelaar het volgende:
Hey Marc, zie nou pas dat je gereageerd had
![]()
Maarre..... Ik ga,
morgen vroeg dag duss
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 035 goldfinger1963
02. 021 wel.o.k
03. 010 Dr_Flash
04. 010 Symphonic
05. 007 marcb1974
06. 006 friemelaar
07. 005 Darkwolf
08. 005 MPG
09. 005 boem-dikkie
10. 003 Giertje
11. 001 DaMart
12. 001 Klonk
13. 001 BrandX
14. 001 Ladylike
quote:
Ach.. tegen de tijd dat jouw weekend over is en je aan het werk moet, dan ga ik mijn weekend ook pas echt aan het werk...quote:
dwquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:41 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ach.. tegen de tijd dat jouw weekend over is en je aan het werk moet, dan ga ik mijn weekend ook pas echt aan het werk...
gereedschaplozequote:
met frisse tegenzin dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Vandaag weer scholing, ik sta echt al te trappelen...
Joepie wat een blijde zin
Zelfde hier jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Vandaag weer scholing, ik sta echt al te trappelen...
Joepie wat een blijde zin
jij ook een fijne dagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar de bus en dan naar Utrecht. Fijne dag allemaal![]()
Whehehehe, terwijl ik vakantie heb, sliep en ziek in bed lag.quote:
Papierquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehe, terwijl ik vakantie heb, sliep en ziek in bed lag.
hoiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehe, terwijl ik vakantie heb, sliep en ziek in bed lag.
Het is gewoon eng!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Papier![]()
fok!ken is een reflex geworden bij jou
Mogguh allenquote:
hoiquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga over een uurtje naar de fysio![]()
Je weet wel, de![]()
fysio
![]()
gfquote:
wokquote:
flesquote:
quote:
op een zondag, maandag en dinsdag kan het altijdquote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
LL wanneer gaan we weer eens meeten lekker wief van me?
LLquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Super
heb eindelijk meer rust in mn leven
mn zus vindt dat ik er beter (lees: uitgeruster) uitzie
[..]
op een zondag, maandag en dinsdag kan het altijd![]()
Llquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Super
[..]
op een zondag, maandag en dinsdag kan het altijd![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
GF![]()
ow, we gaan naar het kruidvat, de koptelefoon ruilen
Ik ben weer off
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
GF![]()
ow, we gaan naar het kruidvat, de koptelefoon ruilen
Ik ben weer off
ik ben thuisquote:
quote:
wachten is horrorquote:
waar ben je op aan het wachten?quote:
quote:
tipjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wachten is horror
Het is wel fijn dat mijn collega instructie krijgtt, maar ik kan me nu totaal niet concentreren...
Schiet lekker op zo en funest voor de productie.
omdat je teveel in "the brave new world" zit?quote:
moe maar voldaan ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ze heeft me goed afgepeigerd zeg, pfff![]()
Daar mag ik dus niet op komen, als ze dat zien hier worden ze boosquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat je teveel in "the brave new world" zit?
het is veilig hoor, is een muzieksite.
ze hebben veel maar niet alles. het is wel rete snel, artiest inkloppen, klikken nummer aanklikken en het speelt gelijk
Je hebt weer genoten ja?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ze heeft me goed afgepeigerd zeg, pfff![]()
Goede keuze geweest dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Super
er is een colega ziek en ik heb 3 calls van 2009 opgelost voor hemquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Symphonic het volgende:
Is het toch nog een productieve dag geworden....
had de hoop al opgegeven.
jij zit in de tuinbouw?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef Darkwolf het volgende:
Het enige wat ik geproduceerd heb vandaag zijn zaadcellen...
Goed voor je doorlooptijd welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is een colega ziek en ik heb 3 calls van 2009 opgelost voor hem![]()
komen ze eind van de maand weer bij mij waarom de calls zo ver overtijd zijn die ik sluitquote:
Oh die slapstick hebben we al eens eerder gehad toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komen ze eind van de maand weer bij mij waarom de calls zo ver overtijd zijn die ik sluit
ach, beter laat dan nooit toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komen ze eind van de maand weer bij mij waarom de calls zo ver overtijd zijn die ik sluit
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die slapstick hebben we al eens eerder gehad toch?
ik ben zo een lul dat ik begin met incidenten die al over tijd zijnquote:
Verlopen sla is toch überhaupt niet meer te vretenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ze blijven maar strak naar sla tijden kijken. dat de sla al verlopen is voordat de call bij ons komt hebben we het niet over.
![]()
Altijd eerst de calls van de bazen afwerken, daarna die van het voetvolk. Nooit geen problemenquote:[..]
ik ben zo een lul dat ik begin met incidenten die al over tijd zijn![]()
volgens mij moet je die het eerst oplossen want die wachten het langst, slaat nergens op natuurlijk
Nee idd, jij bent echt raarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben zo een lul dat ik begin met incidenten die al over tijd zijn![]()
volgens mij moet je die het eerst oplossen want die wachten het langst, slaat nergens op natuurlijk
ik ken alleen nog niet al het voetvolk dat bevriend is met de baasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Verlopen sla is toch überhaupt niet meer te vreten?
[..]
Altijd eerst de calls van de bazen afwerken, daarna die van het voetvolk. Nooit geen problemen.
Dan moet je ze dus gewoon laten staan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
Hoidoei geel vogeltjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:13 schreef --Tweety-- het volgende:
ohw het eten is klaar (nu al? JA nu al)
tot laterz maar weer!
Je bent er weerquote:
CGMquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG!Koffie?
Net heerlijk wezen hardlopen! merk ook echt dat ik geen conditie heb
Ja het gaat hier goed hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent er weer.
Ja, goed hoor. En hoe is het met jou?
[..]
Mooizo!quote:
Hier is het niet veel anders hoor, drukdrukdruk met studie, werk, de FP, vrienden en dan ook nog af en toe hier mijn neus laten zienquote:Ik heb wegens school nog steeds niet veel vrije tijd, maar ik probeer toch af en toe de KSC weer even in te wandelen.
Kijk... regelmatig... ben zo onregelmatig als de pest. .. was buiten adem... en ik had het gevoel alsof ik overal vuur in me had.. niet het goed soort vuur!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent er weer.
Ja, goed hoor. En hoe is het met jou?
[..]
CGM. Een bakkie gaat er altijd in
.
Regelmatig gaan hardlopen dan, dan merk je vanzelf vooruitgang.
Daar heb ik nou nog nooit het nut van ingezien. In een slowchat.quote:
even kijken of ik nog iets heb gemistquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit het nut van ingezien. In een slowchat.
hahah ja opzichquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
even kijken of ik nog iets heb gemist![]()
zoals het de laatste tijd gaat in de KSC doe je 3 dagen in 2 minuten
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
in de KSC doe je 3 dagen in 2 minuten
Nja, om eerlijk te zijn... Niet dat ik me je nou herinner om je gloedvolle kwaliteitsposts, maar idd, waar was je al die tijd?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hahah ja opzichben ook heerlijk actief de laatste tijd
![]()
Tijd is relatiefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Een relativiteitstheorie waar Einstein nog een puntje aan kan sabbelen, dat moet gezegd
en vaak staat het nog op 1 paginaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Een relativiteitstheorie waar Einstein nog een puntje aan kan sabbelen, dat moet gezegd
Na ja, relatief kun je zeggen. Maar ZO relatief? Ik dacht dat tijd toch relatief absoluut was. Maar zoals GF het brengt is tijd absoluut relatief ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, relatief kun je zeggen. Maar ZO relatief? Ik dacht dat tijd toch relatief absoluut was. Maar zoals GF het brengt is tijd absoluut relatief ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Mijn kwaliteit is van eigen, niet dat ik enigzins kwaliteit hier zal hebben. Maar ik was bezig met de student uithangen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, om eerlijk te zijn... Niet dat ik me je nou herinner om je gloedvolle kwaliteitsposts, maar idd, waar was je al die tijd?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, relatief kun je zeggen. Maar ZO relatief? Ik dacht dat tijd toch relatief absoluut was. Maar zoals GF het brengt is tijd absoluut relatief ja."Time is relative to the observer"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ik had een handtekening van haarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoogezand, tering, dan heb je het ook ergens over.
Naja, Marianne Timmer
Al is dat alweer Sappemeer natuurlijk
Ja, het houd je van de straat he?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo!
[..]
Hier is het niet veel anders hoor, drukdrukdruk met studie, werk, de FP, vrienden en dan ook nog af en toe hier mijn neus laten zien![]()
.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Lol, ik moest gewoon echt even lachen toen ik dat las.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je met de snelheid van het licht om de tafel loopt, trap je vanachter op je eigen hielen
tweetyquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, het houd je van de straat he?
Maar gelukkig is het hier meestal erg gezellig! Dus er zijn nog steeds genoeg redenen om terug te blijven komen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je met de snelheid van het licht om de tafel loopt, trap je vanachter op je eigen hielen
Als je met de snelheid van het licht bier drinkt, dan word je ingehaald door je eigen kater terwijl je nog nuchter bentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, het houd je van de straat he?
Maar gelukkig is het hier meestal erg gezellig! Dus er zijn nog steeds genoeg redenen om terug te blijven komen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je met de snelheid van het licht bier drinkt, dan word je ingehaald door je eigen kater terwijl je nog nuchter bent
Ja, alleen heb ik het vaak zo druk dat ik niet eens terug lees, en zo boem in een verhaal val, dat levert soms best grappige dingen op!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Geheel mee eens ook de reden dat ik soms mn kop hier weer verschijn... Gewoon om door te lezen te kijken Hoe het gaat. Wie er allemaal is
. Ookal vergeet ik het weleens..
Dat is ht altijd alquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan is het al op voordat je het weet
Dat ken ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik het vaak zo druk dat ik niet eens terug lees, en zo boem in een verhaal val, dat levert soms best grappige dingen op!
Hey GF![]()
![]()
Hoe staat het met de oude fietsen lessen, al een nieuwe studente gevonden?
deze is net afgestudeerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik het vaak zo druk dat ik niet eens terug lees, en zo boem in een verhaal val, dat levert soms best grappige dingen op!
Hey GF![]()
![]()
Hoe staat het met de oude fietsen lessen, al een nieuwe studente gevonden?
Ik weet niet of ie dat nog wel durftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat ken ikzelfde gebeurt hier ook
. Gewoon je ding doen en alles komt goed
.
Fietsenlessen?* GF! hup antwoorden :
meer halenquote:
Iets wat GF niet durft?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie dat nog wel durft
tweety wilde meer leren op het gebied van sexquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat ken ikzelfde gebeurt hier ook
. Gewoon je ding doen en alles komt goed
.
Fietsenlessen?* GF! hup antwoorden :
eerder dat jij het niet durftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
hup meer informatie hoe is ze? Nieuwe vriendin? Mokkelquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets wat GF niet durft?tof. Ik wacht
GF neukt niet. Die verdient geld met toekijken. Ook best knap trouwensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hup meer informatie hoe is ze? Nieuwe vriendin? Mokkel? Schatje?
Of hoe je het ook zegt... Neukt ze goed?Uberhaupt al geneukt?
Leg me dat eens uit ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GF neukt niet. Die verdient geld met toekijken. Ook best knap trouwens
Wat durft GF nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Neem je eerst een paar paracetamolletjes voor je begint te drinkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je met de snelheid van het licht bier drinkt, dan word je ingehaald door je eigen kater terwijl je nog nuchter bent
deze is net afgestudeerd op de GFSexacademiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hup meer informatie hoe is ze? Nieuwe vriendin? Mokkel? Schatje?
Of hoe je het ook zegt... Neukt ze goed?Uberhaupt al geneukt?
gaat het uberhaupt wel over een meid?
dat weet ik ook nietquote:
Nee dat is Louis van Gaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
als je nou dit en dit doet gaat het stukken beter?![]()
whehehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit ?
zo van...hmm... ik zie het probleem met jullie sex.... als je nou dit en dit doet gaat het stukken beter?![]()
o wat slecht zeg, ik heb niet eens netjes hoi gezegd tegen je,quote:
Google kent het woord niet...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze is net afgestudeerd op de GFSexacademie![]()
dus nou wachten op nieuwe studenten
en wat is dit danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
o wat slecht zeg, ik heb niet eens netjes hoi gezegd tegen je,![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry!!
OLA FLES, en alle andere KSC-ERS!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
o wat slecht zeg, ik heb niet eens netjes hoi gezegd tegen je,![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry!!
OLA FLES, en alle andere KSC-ERS!!!!
Mannen met lelijke ruggen weten hoe je neuken moet. Let maar op mijn woordenquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mannen met lelijke ruggen weten hoe je neuken moet. Let maar op mijn woorden
goldfinger1963 hoe is jou rugquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik wel GF, maar in de post daarna zei ik weer dat ik weg ging, dus vind ik dat niet echt tellen als een begroeting.quote:
Jouw internet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ben er weer,
mn internet besloot er ineens mee op te houden
Ok dan, de router besloot dat hij het internet niet meer wou omzetten naar draadloos internet zodat ik hiero op mijn slaapkamer kan internetten. Maar ik heb de router even onder handen genomen, en nu werkt het internet prima!quote:
Ik zie tweety al schudden met dat ding alroepende: " Geef mij Internet GRrrrr!! ".quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ok dan, de router besloot dat hij het internet niet meer wou omzetten naar draadloos internet zodat ik hiero op mijn slaapkamer kan internetten. Maar ik heb de router even onder handen genomen, en nu werkt het internet prima!
Haha, gelukkig kan ik ook heel geduldig afwachten, dus heb ik deze keer alleen maar de kabel uit de router getrokken, 2 minuten gewacht en m dr weer in gestopt. En ik heb mn laptop opnieuw opgestart!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik zie tweety al schudden met dat ding alroepende: " Geef mij Internet GRrrrr!! ".
die is heel lelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goldfinger1963 hoe is jou rug?
dat komt door de sneeuwquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ben er weer,
mn internet besloot er ineens mee op te houden
Ah dat zal het zijn. Ik ben op het moment alleen een beetje te lui om mn andere plaatje weer in gebruik te nemen, dus blijft het bij mij ook nog wel even sneeuwen.quote:
Nooit geweten dat ik zo'n lelijke rug heb danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot morgen Symquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog even bankhangen, dan kan mijn lief nog even over mijn superlelijke rug wrijven
tot morgen
Tot later sym!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog even bankhangen, dan kan mijn lief nog even over mijn superlelijke rug wrijven
tot morgen
Telt misvormde rug ook? Ik heb nl een holle rug.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ik zo'n lelijke rug heb dan.
Dat zal dan toch proefondervindelijk vastgesteld moeten wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Telt misvormde rug ook? Ik heb nl een holle rug.
*facepalm*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
tot morgen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zal dan toch proefondervindelijk vastgesteld moeten worden...
En hoe wou je dat precies gaan doen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zal dan toch proefondervindelijk vastgesteld moeten worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |