quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
o wat slecht zeg, ik heb niet eens netjes hoi gezegd tegen je,![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry!!
OLA FLES, en alle andere KSC-ERS!!!!
Mannen met lelijke ruggen weten hoe je neuken moet. Let maar op mijn woordenquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mannen met lelijke ruggen weten hoe je neuken moet. Let maar op mijn woorden
goldfinger1963 hoe is jou rugquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik wel GF, maar in de post daarna zei ik weer dat ik weg ging, dus vind ik dat niet echt tellen als een begroeting.quote:
Jouw internet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ben er weer,
mn internet besloot er ineens mee op te houden
Ok dan, de router besloot dat hij het internet niet meer wou omzetten naar draadloos internet zodat ik hiero op mijn slaapkamer kan internetten. Maar ik heb de router even onder handen genomen, en nu werkt het internet prima!quote:
Ik zie tweety al schudden met dat ding alroepende: " Geef mij Internet GRrrrr!! ".quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ok dan, de router besloot dat hij het internet niet meer wou omzetten naar draadloos internet zodat ik hiero op mijn slaapkamer kan internetten. Maar ik heb de router even onder handen genomen, en nu werkt het internet prima!
Haha, gelukkig kan ik ook heel geduldig afwachten, dus heb ik deze keer alleen maar de kabel uit de router getrokken, 2 minuten gewacht en m dr weer in gestopt. En ik heb mn laptop opnieuw opgestart!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik zie tweety al schudden met dat ding alroepende: " Geef mij Internet GRrrrr!! ".
die is heel lelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goldfinger1963 hoe is jou rug?
dat komt door de sneeuwquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ben er weer,
mn internet besloot er ineens mee op te houden
Ah dat zal het zijn. Ik ben op het moment alleen een beetje te lui om mn andere plaatje weer in gebruik te nemen, dus blijft het bij mij ook nog wel even sneeuwen.quote:
Nooit geweten dat ik zo'n lelijke rug heb danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot morgen Symquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog even bankhangen, dan kan mijn lief nog even over mijn superlelijke rug wrijven
tot morgen
Tot later sym!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog even bankhangen, dan kan mijn lief nog even over mijn superlelijke rug wrijven
tot morgen
Telt misvormde rug ook? Ik heb nl een holle rug.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ik zo'n lelijke rug heb dan.
Dat zal dan toch proefondervindelijk vastgesteld moeten wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Telt misvormde rug ook? Ik heb nl een holle rug.
*facepalm*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
tot morgen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zal dan toch proefondervindelijk vastgesteld moeten worden...
En hoe wou je dat precies gaan doen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zal dan toch proefondervindelijk vastgesteld moeten worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |