quote:
ik ben voorquote:Op maandag 17 mei 2010 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dit kan niet
Ik eis een handmatige hertelling van de stemmen
hoiquote:Op maandag 17 mei 2010 09:25 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
( ff snel een groet opgooien en dan als de sodemieter aan 't werk post)
Laterss
sympquote:Op maandag 17 mei 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het is hier weer echt maandag vandaag
druk druk rommelig en druk...
flash-dikkiequote:
goede reis dan maarquote:Op maandag 17 mei 2010 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zo naar mijn werk. Maar dan kom ik vast wel weer online over een half uur.
je weet het niet tegenwoordig, vrachtwagen op zijn kant, auto brand, verkeersinfarct. en dat is gewoon de spits van vandaagquote:
dwquote:Op maandag 17 mei 2010 10:32 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Hopelijk heb ik niet teveel gemist want ik ga niet een heel topic bij lezen.
Oh enne goedemorgen allemaal, natuurlijk!
Mwah, die fietstocht van 5 minuten door het plantsoen heen is niet perse extreem gevaarlijk. Met uitzondering van drachtige ganzen, op hol geslagen honden, hardlopers met een ochtendhumor en die schildpad die al 5 jaar solo in het water ronddobbert.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet het niet tegenwoordig, vrachtwagen op zijn kant, auto brand, verkeersinfarct. en dat is gewoon de spits van vandaag![]()
[..]
dw
heey wokkie alles goed?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah, die fietstocht van 5 minuten door het plantsoen heen is niet perse extreem gevaarlijk. Met uitzondering van drachtige ganzen, op hol geslagen honden, hardlopers met een ochtendhumor en die schildpad die al 5 jaar solo in het water ronddobbert.
quote:
marcquote:
oow ik niet ik snotter me kapot en hoesten ookquote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie je, straks wordt die schildpad drachtig en bijt hij je band lek waardoor je tegen die mokkende hardloper aan rijdt die je een duw geeft waardoor je in het plantsoen valt en aangerand wordt door hitsige gansen
![]()
ongeluk zit in een klein hoekje![]()
[..]
lekker weekend gehad en verkoudheid bijna weg
[..]
marc
Ik was er verbaasd over dat ik vanochtend zo door kon rijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet het niet tegenwoordig, vrachtwagen op zijn kant, auto brand, verkeersinfarct. en dat is gewoon de spits van vandaag![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |