Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
onder anderen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er helemaal niets van gezien
Is dat die bokser die getraind wordt door Joval?
je had gemucktquote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef BrandX het volgende:
mijn lapo:
[..]
onder anderen.
Ik ken hem omdat hij regelmatig bij ons op de boksschool komt om te trainen met onze trainer.
En zo heeeel fantastisch is hij nietNaja, het is wel een goede bokser, maar kan vrij eenvoudig onder druk gezet worden.
duidelijk tijd voor een PC voor de kidsquote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
De kids staan te trappelen voor de computer dus ik ga mijn stoel weer even afstaan
hij traint soms bij onsquote:Op zondag 16 mei 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had gemuckt
maar hij traint dus bij jullie![]()
train jij zelf nog veel BX ?
quote:
quote:
Oh nou ja. Dat geloof ik danquote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef BrandX het volgende:
En zo heeeel fantastisch is hij nietNaja, het is wel een goede bokser, maar kan vrij eenvoudig onder druk gezet worden.
klonkquote:
quote:
jij ook alquote:
trusten BXquote:
slaap ze DMquote:Op zondag 16 mei 2010 23:25 schreef DaMart het volgende:
Trusten BX.
Ik ga ook mijn bed eens opzoeken... na 4 dagen uitslapen morgen weer om 6 uur op.
quote:
quote:
ik ben voorquote:Op maandag 17 mei 2010 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dit kan niet
Ik eis een handmatige hertelling van de stemmen
hoiquote:Op maandag 17 mei 2010 09:25 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
( ff snel een groet opgooien en dan als de sodemieter aan 't werk post)
Laterss
sympquote:Op maandag 17 mei 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het is hier weer echt maandag vandaag
druk druk rommelig en druk...
flash-dikkiequote:
goede reis dan maarquote:Op maandag 17 mei 2010 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zo naar mijn werk. Maar dan kom ik vast wel weer online over een half uur.
je weet het niet tegenwoordig, vrachtwagen op zijn kant, auto brand, verkeersinfarct. en dat is gewoon de spits van vandaagquote:
dwquote:Op maandag 17 mei 2010 10:32 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Hopelijk heb ik niet teveel gemist want ik ga niet een heel topic bij lezen.
Oh enne goedemorgen allemaal, natuurlijk!
Mwah, die fietstocht van 5 minuten door het plantsoen heen is niet perse extreem gevaarlijk. Met uitzondering van drachtige ganzen, op hol geslagen honden, hardlopers met een ochtendhumor en die schildpad die al 5 jaar solo in het water ronddobbert.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet het niet tegenwoordig, vrachtwagen op zijn kant, auto brand, verkeersinfarct. en dat is gewoon de spits van vandaag![]()
[..]
dw
heey wokkie alles goed?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah, die fietstocht van 5 minuten door het plantsoen heen is niet perse extreem gevaarlijk. Met uitzondering van drachtige ganzen, op hol geslagen honden, hardlopers met een ochtendhumor en die schildpad die al 5 jaar solo in het water ronddobbert.
quote:
marcquote:
oow ik niet ik snotter me kapot en hoesten ookquote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie je, straks wordt die schildpad drachtig en bijt hij je band lek waardoor je tegen die mokkende hardloper aan rijdt die je een duw geeft waardoor je in het plantsoen valt en aangerand wordt door hitsige gansen
![]()
ongeluk zit in een klein hoekje![]()
[..]
lekker weekend gehad en verkoudheid bijna weg
[..]
marc
Ik was er verbaasd over dat ik vanochtend zo door kon rijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet het niet tegenwoordig, vrachtwagen op zijn kant, auto brand, verkeersinfarct. en dat is gewoon de spits van vandaag![]()
[..]
ik stond om 6:55 te wachten voor de brugquote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was er verbaasd over dat ik vanochtend zo door kon rijden.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
zie je, straks wordt die schildpad drachtig en bijt hij je band lek waardoor je tegen die mokkende hardloper aan rijdt die je een duw geeft waardoor je in het plantsoen valt en aangerand wordt door hitsige gansen
![]()
ongeluk zit in een klein hoekje![]()
sowieso een brug open in de spits, wie verzint zoiets.....quote:Op maandag 17 mei 2010 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stond om 6:55 te wachten voor de brug![]()
wat doen die boten daar op die tijd
mpgquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:14 schreef Klonk het volgende:
MPG
koffiepauze in huize Klonk, poetsen, poetsen, poetsen, had al (te) lang de bovenste kastjes in de keuken niet schoongemaakt en geloof me zonder afzuigkap blijft daar een hoop ranzigheid zitten
ja echt, gelukkig stond ik vrij vooraan en kon daarna weer behoorlijk doorrijdenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sowieso een brug open in de spits, wie verzint zoiets.....
MPG
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:14 schreef Klonk het volgende:
MPG
koffiepauze in huize Klonk, poetsen, poetsen, poetsen, had al (te) lang de bovenste kastjes in de keuken niet schoongemaakt en geloof me zonder afzuigkap blijft daar een hoop ranzigheid zitten
Nieuwe kleurtjequote:Op maandag 17 mei 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je nieuwe kleurtje staat je goed.
Hoe is het met de horsies?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sowieso een brug open in de spits, wie verzint zoiets.....
MPG
GFquote:
sukkelquote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb mezelf weer een hoop werk op me nek gehaald
hier alleen maar zonquote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Net even een zomers buitjeNu is het weer droog
WK-poule ingevuld, ook weer een dag door de tijd op kantoor
om 2 uur komt de taxi
Je gaat de gebruikte condooms uitwassen voor hergebruikquote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb mezelf weer een hoop werk op me nek gehaald
Ow, ja, WK-pool. Goed dat je het zegt, ik moet de mijne ook nog invullen...quote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
om 2 uur komt de taxi
Gaat prima hoorquote:
wokquote:
had dat buitje bij je gehoudenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
om 2 uur komt de taxi
alleen diegene die al 2x zijn gebruiktquote:Op maandag 17 mei 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat de gebruikte condooms uitwassen voor hergebruik?
ah, je gaat lekker soppenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
valt wel mee maar heb zaterdag tegen LL gezegd vul de drank maar niet aan ik ga de koelingen uitsoppen en vul het daarna zelf wel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, je gaat lekker soppenuitsoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
whehehequote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet wet wat uitwonen is, maar ik weet niet wat uitsoppen....
ik ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet wet wat uitwonen is, maar ik weet niet wat uitsoppen....
marcquote:
een poets bakkenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
is iig iets totaal anders![]()
heeft te maken met poetsen
ik mag niet meer bakkenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een poets bakken![]()
lekker, bakken, taart enzo
in de vorm van een hartje.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag niet meer bakken![]()
iets met brandblaren krijgen
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de vorm van een hartje.
dat is nog eens hart voor de zaak hebben
ik denk in de tuinquote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dat soort blaren![]()
het gaat nog wat worden als we zondag gaan BBQen![]()
ben benieuwd waar ik me dan verbrand
hier is het rond half 2 begonnen met regenenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
Regen? Het is hier al de hele dag zonnig
inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
Regen? Het is hier al de hele dag zonnig
Ik zal straks nog even antwoorden.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
Sym heb je nog aan mijn PM gedacht ?
hier schijnt de hele dag de zon alquote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef Darkwolf het volgende:
Hier ook geen regen en alleen maar zon. Wel afwisselend trouwens.
Gelukkig lijkt het weekend wel lekker te worden qua tempratuur en hopelijk helemaal droog.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal straks nog even antwoorden.
Het is een beetje rommelig druk hier dus er lopen een hoop dingen door elkaar, maar het komt goed
je bedoelt dinsdag, woensdag enz. ?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
voor de zondag is het nog niet zeker of het lekker warm weer zal zijn
dinsdag nog fris met kans op een bui, woensdag t/m zaterdag wordt het zonnig met temperaturen tussen de 24 en 27 gradenquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:48 schreef Darkwolf het volgende:
Nog 12 minuten en dan is de kop er weer af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |