quote:Op zondag 16 mei 2010 10:59 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Bodpa dat is niet fijn. Maar niet te snel opgeven! Ga je het ook nog eens met een ander doek proberen? Dan kun je er achterkomen of het het soort doek is of misschien het onbekende wat die niet fijn vind.
Chan wat een rust, tevredenheid en liefde stralen jou foto's uit. Echt prachtig mooi.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:28 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat jammer Bodpa.![]()
Heb je hulp gehad bij het knopen?
Het is volgens mij voor oudere kindjes ook even wennen maar als je meteen gaat lopen en bv even een ommetje maakt dan zijn ze al snel overstag.
Misschien dat het met een ergocarrier oid wel beter gaat omdat je iets sneller kunt vastzetten. Maar dat zou je eens uit moeten proberen.
Volgens mij is het tijd voor een draagmeet!
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:50 schreef McLaura het volgende:
Ja, gooi de UPM en de DM op een bult, en het wordt een feest in Utrecht!
En dit is die van Yppy:quote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef oeke het volgende:
Wat een leuke collage Mrien!![]()
Mijn hele schema is iets veranderd, want Kim en Jelief hebben aangegeven niet veel meer te dragen en hem dus liever niet krijgen. Dus ik heb hem iets verandert.
Als het niet uitkomt kunnen jullie het me laten weten? Ik twijfel vooral over de vakantie van Miss Sly.
1 april-12 april Macka
13 april-19 april HuupHuup
20 april-26 april Chan
27 april-3 mei Tinuviel
4 mei-10 mei Davinia
11 mei-17 mei Kersjes
18 mei-24 mei Miss Sly
25 mei -31 mei Vlindur
Dan kan Laura mooi voor jou in de plaats, of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Eigenlijk ook niet, want ik sta er nog in.
Tjemig, je valt er steeds af!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:45 schreef Vlindur het volgende:
Ik sta niet in de lijst van de oekedoek!
Maar mij agenda zegt dat ie van 25 mei t/m 31 mei bij mij is![]()
Kan ik hem gewoon krijgen op 25 mei? Dan hoef ik ook niet in mijn agenda te aan strepenquote:
Inderdaad, waar Fok al niet toe leidt.....quote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Nou, Laura kan iig wel na mij, dan kan ik hem brengen, ze kan hem ook ophalen, we zien elkaar vaak genoeg
Wat mij betreft wel, maar dan lijkt het me alsnog handiger als hij rechtstreeks van Kersjes naar jou gaat, want op maadnag is het 2e Pinksterdag en dan kan ik niet versturen. Dinsdags moeten we al te vroeg op het postkantoor zijn, dus dat lukt ook niet. Dan zou ik hem zaterdag al op moeten sturen, en dat zou betekenen dat ik hem 1 dag gedeeltelijk zou kunnen gebruiken, en dat vind ik wat weinigquote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kan ik hem gewoon krijgen op 25 mei? Dan hoef ik ook niet in mijn agenda te aan strepen
Ingewikkelde lap tekst heb je daarquote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar dan lijkt het me alsnog handiger als hij rechtstreeks van Kersjes naar jou gaat, want op maadnag is het 2e Pinksterdag en dan kan ik niet versturen. Dinsdags moeten we al te vroeg op het postkantoor zijn, dus dat lukt ook niet. Dan zou ik hem zaterdag al op moeten sturen, en dat zou betekenen dat ik hem 1 dag gedeeltelijk zou kunnen gebruiken, en dat vind ik wat weinig
In overleg met oeke zou ik hem donderdag bij Kersjes ophalen, maar dan zouden we Kersjes kunnen vragen hem dan aan jou op te sturen. Dat is dus de 20equote:Op zondag 16 mei 2010 22:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ingewikkelde lap tekst heb je daarWanneer krijg ik hem dus?
![]()
Maar als Kersjes hem donderdag naar je toestuurt, verandert er toch weinig, alleen dat je hem iets eerder hebt? of misschien wil ze hem wel gewoon de 25e sturen?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:20 schreef Vlindur het volgende:
Doe mij anders maar als laatst als Oeke en jullie het goed vinden. Ik heb deze week Nino (15-5/26-5) en 2 weken erna Yppy's tai (1-6/7-6) en daarop volgend Jut en Jul. (9-6/17/6)
Ik heb 25 mei t/m 31 vrij, maar dat had ik dus Oeke's doek
Dus na 17 juni ben ik weer doek-vrij
True, maar wanneer moet ik hem dan weer doorsturen? (Voel me erg blont nuquote:Op zondag 16 mei 2010 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als Kersjes hem donderdag naar je toestuurt, verandert er toch weinig, alleen dat je hem iets eerder hebt? of misschien wil ze hem wel gewoon de 25e sturen?
gewoon de 31e of de 1e, wat het beste uitkomtquote:Op zondag 16 mei 2010 22:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
True, maar wanneer moet ik hem dan weer doorsturen? (Voel me erg blont nu![]()
)
Oh,quote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
gewoon de 31e of de 1e, wat het beste uitkomt
Jaquote:Op zondag 16 mei 2010 22:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh,Super! Dan heb ik hem gewoon NOG langer! Tof!
![]()
Oh jaquote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja
Natuurlijjk alleen met instemming van oeke en kersjes, he. Wij zijn van alles aan het bekokstoven haha
Ja ik wil graag nog aan de Jut en Jul reisschema worden toegevoegd. Is er dan nog iemand na mij? Als het niet te ver van mij is, zouden wij kunnen meeten en de MT's persoonlijk overhandigen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:25 schreef huuphuup het volgende:
TVP!
leuke foto's Chan![]()
Kan iemand (mod of chan) even aan mijn reisschema nog Tinuviel aan het einde toevoegen? Die wilde erbij nog toch? En BE wilde op de reserve dacht ik? Voor de rest moet ik even teruglezen nog
Ik snap er ook niks meer van.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef Chan het volgende:
edit: behalve dan de uiteindelijke versie van het reisschema de Oeke-Doek, want daar snap ik echt niks meer van hoor
die eerste twee foto'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:01 schreef wickie het volgende:
We zijn hier helemaal happy met Eva![]()
Heb nog niet echt fantastisch fotomateriaal, maar toch even 3 fotootjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de mei tai, Weet niet of Mette daar al groot genoeg voor is, mn kleine propje.
Ja, ik ben weer verdwenen?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef Chan het volgende:
Volgens mij heb ik alles aangepast in de schema's, iemand nog op- of aanmerkingen?
edit: behalve dan de uiteindelijke versie van het reisschema de Oeke-Doek, want daar snap ik echt niks meer van hoor
quote:
Wat fijn Kersjes dat de MT zo goed bevalt. Ik vond de MT die ik te leen had ook helemaal geweldig!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:06 schreef Kersjes het volgende:
Vlindur , wat fijn dat je vriendjes bent geworden met Nino!
Ahum ahum, mag ik me hierbij uitgebreid verontschuldigen voor mijn voorgaande post? Ik ben volledig om: MT's zijn he-le-maal geweldig![]()
We zijn vandaag naar de Campina open boerderijen dag geweest. Hartstikke leuk, dikke aanrader voor volgend jaar als je dit jaar niet geweest bent. Toby zat in Jut (of was het nou Jul? Which is which??) en ik had hem voor geknoopt. Strak en veeeeel beter en meer comfy dan de vorige keren
![]()
Door de aanblik van alle koeien, grote uiers en melkmachines werd hij ook dorstig. Net toen voeden even niet zo handig uitkwam, we stonden nl. in de rij voor de tractor. Dus ik schuif mijn shirt en bh een beetje opzij.... en hij kon hangend in de MT bij me drinken, briljant!!!!
En toen hij voldaan was is hij heerlijk in slaap gevallen![]()
Al met al ruim 2 uur bij me in de MT gehangen en dat ging prima.
Nu wil ik er ook een
Dank je! Daar doe ik ook altijd wel mn best opquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:05 schreef Twinkly het volgende:
Owja Vlindur, wat had je de doos mooi ingepakt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dank je! Daar doe ik ook altijd wel mn best op![]()
![]()
Haha, ik had de laatste keer alleen nog maar inpakspul dat mijn lief had gekocht, bruin en enigszins doorzichtig, heel lelijk. Ach ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:04 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Oooh, nou voel ik me nog lulliger... Pas op het allerlaatste moment kwam ik erachter dat ik nog maar een klein stukje inpakpapier had. Toen stond de auto ingeladen en wel met veel te veel zooi, 2 kinderen en manlief op me te wachten. Op weg naar ons vakantieadres even snel langs de post gereden... Sorry!
Ik kan sowieso mijn ringsling meenemen naar de minimeet, maar dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:47 schreef Twinkly het volgende:
Oh, ik ben wel nieuwsgierig hoe dat aanvoelt Poppedein, maar ik ga eerst die van Yppy nog eens goed proberen, want als Niels toch niet in de mei tai wil heeft het geen zin
Ik zou zo graag eens een ringsling willen uitproberen, dat lijkt me zo handig! Maar misschien dat iemand op de Utrecht Parkmeeting wel eentje mee kan nemen?
Oh, dat zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan sowieso mijn ringsling meenemen naar de minimeet, maar dat duurt nog even.
Oh leuk, die wil ik dan zeker weten eens proberen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan sowieso mijn ringsling meenemen naar de minimeet, maar dat duurt nog even.
Poppedein nadat ik Jut en Jul hier zal hebben gehad heb ik dus al heel veel verschillende Mei tais geprobeerd en lijkt het me geweldig ook nog eentje met gevulde banden te kunnen proberen. Pas dan weet ik eigenlijk wat ik het liefst zou hebben in een eigen Mei tai. En ik ben in september jarig dus als ik die van jou voor mijn verjaardag zou hebben geprobeerd dan weet ik wat ik op mijn wensenlijstje zet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:40 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben er alvast heel hard over na aant denken Kers...ik heb namelijk 2 Mei tais en kan er best 1 missen voor een tijdje, maar juist in de zomer gebruik ik ze veel denk ik, zou er veel animo zijn voor het proberen van een mei tai met gevulde banden?
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:53 schreef wickie het volgende:
Poppedein, ook ik zou super graag een keer een mei-tai met gevulde banden willen proberen.
Ik heb trouwens nog een ringsling liggen hier, een neobulle Simon, ik doe er echt helemaal niks mee momenteel dus als er animo is voor een reis dan stuur ik 'm gaarne rond
Jaaaaaaaaaa!!!!!quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Twinkly het volgende:
Morgen gaat hij door naar Vlindur, volgens mij moet ik eventjes mooi cadeaupapier kopen
haha, dat was dus geen nieuw papierquote:
wat ik deed: de mei tai uitgespreid op bed leggen en anna er op het middenstuk opleggen. Dan gaan zitten op de rand van het bed en de onderste banden om me heen trekken en vastknopen. Daarna wat achterover hangen en de bovenste banden over mijn schouders hangen, die dan langzaam aantrekken tot ze 'klem' zat en tenslotte afknopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef Vlindur het volgende:
Hoi!![]()
De Yppytai is dus erg tof, maar ik wil graag rugdragen, iemand tips en trucs?
Klinkt makkelijk, maar de MT is nu voor Rienk te groot, hij kon er net overheen kijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
wat ik deed: de mei tai uitgespreid op bed leggen en anna er op het middenstuk opleggen. Dan gaan zitten op de rand van het bed en de onderste banden om me heen trekken en vastknopen. Daarna wat achterover hangen en de bovenste banden over mijn schouders hangen, die dan langzaam aantrekken tot ze 'klem' zat en tenslotte afknopen.
Zo ben ik begonnen met rugdragen.![]()
Fijn dat hij zo goed bevalt.
Vlindur je kunt je kind ook rechtopzetten op de bank/ aanleunen tegen de rugleuning van de bank en dat natuurlijk op de doek en dan ervoor gaan zitten. Dan heeft je kind misschien minder ruimte waar die naartoe kan en het lijkt me ook makkelijker voor het knopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, zo heb ik het ook geprobeerd, Yp. Maar zodra ik op het bed zat, had Lente zich alweer op d'r buik gedraaid.
Ik zou heel graag zowel de ringsling als de Ellevil willen proberenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef wickie het volgende:
Oooh Lily wat staat Eva jullie toch mooi![]()
Was er trouwens interesse voor Ringsling Simon? Ik zag Ssserpente en Twinkly?
En twijfel al een tijdje om mn Ellevil Jade Fog op reis te sturen, ik gebruik hem momenteel niet en hij kan wel wat liefde gebruiken.
Is daar animo voor? Anders kan ik ze misschien saampjes op reis sturen.
Een ringsling gaat over 1 schouder, maar is wel praktisch. Met Jairs gewicht kan je een hele tijd door met een RS.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:43 schreef Tinuviel het volgende:
Leuke fotos Karin
De Ringsling zou ik ook graag nog proberen ter vergelijking met de Mei tai en om te kijken of dat wel iets voor Jair zou zijn. Draagt het ook lekker voor een dreumes? Bij de Ellevil twijfel ik. Fotos en Specs!?!
Iemand nog een tip voor de ultieme zomerdoek? Iets wat lekker licht en dun is?
Even foto's erbij gezochtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef mrien het volgende:
Van mij mag er binnenkort ook nog wel een doek op reis bij belangstelling
Heb 2x een didymos Indio in de aanbieding (maat 6), wel in roze en paars en een Neobulle Manon Rouge in maat en misschien mag bij belangstelling mijn Ocah Mei Tai ook op reis (ook roze).
quote:
Neequote:
Oh die ziegel is mooi zeg!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef mrien het volgende:
[..]
Even foto's erbij gezocht
Didymos Indio Ziegel maat 6 en al heel zacht
[ afbeelding ]
Didymos Indio Viola maat 6 en al heel zacht
[ afbeelding ]
Neobulle Manon Rouge maat 4 nog beetje stug
[ afbeelding ]
Ocah Mei Tai van Hoppendiz Miami
[ afbeelding ]
euh wie wat wanneer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, wil jij de week van BJ niet? Dat je eerder bent?
op tracktrace staat: parcel delivered 8-6-2010quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef Poppedein het volgende:
NeeEva is hier nog niet helaas, was vandaag wel de hele dag thuis, maar morgen ben ik de hele dag weg helaas..
wat raar! Ik heb m echt niet... Ik zal vanavond even rondvragen of ie bij 1 van de buren bezorgd is, maar er lag geen briefje in de brievenbus en ik ben gister ook de hele dag thuis geweest. Dan zou de tnt net langs geweest moeten zijn toen ik 's middags stond te douchen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:57 schreef lily het volgende:
[..]
op tracktrace staat: parcel delivered 8-6-2010
Ik word erg nerveus van dit soort dingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:27 schreef Poppedein het volgende:
[..]
wat raar! Ik heb m echt niet... Ik zal vanavond even rondvragen of ie bij 1 van de buren bezorgd is, maar er lag geen briefje in de brievenbus en ik ben gister ook de hele dag thuis geweest. Dan zou de tnt net langs geweest moeten zijn toen ik 's middags stond te douchen...
Wil je me voor de zekerheid nog even t adres PMen waar je m heen gestuurd hebt?
dankjewelquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:59 schreef Twinkly het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat ik die foto van Leah in de doek zo mooi vindZe heeft zo'n lief dromerig koppie.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef Poppedein het volgende:
Gelukkig...Eva is hier!!Vandaag bij de buren bezorgd, das dan wel weer raar, maar t maakt ook niet meer uit, ze is veilig aangekomen en we gaan zo even stemmen met zn 3tjes!
Ooh die Aquamarin is echt wel prachtig. Ik zou het graag een keer willen proberen, maar zit ook een beetje met verzendkosten. Als de doek na mij ergens in de buurt is, is het prima. Anders misschien proberen op een draagmeet of een linnen meet (privé)? Zie namelijk dat het naar jou toe vrij goed te doen is vanaf hier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef texelonia het volgende:
Zijn er mensen die interesse hebben om eens een doek met linnen te proberen? Linnen is heel draagkrachtig, kan heel zacht worden en is koel in de zomer. Ik heb een iets dunnere oranje indio met 40% linnen, of de iets dikkere aquamarin visjes met 25% linnen (of allebei) in de aanbieding. Beide maat 6 (4.7m).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die wimpersquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh Rienk![]()
Wat krijgt hij mooie bruine ogen!
Het is geen echte dikke doek hoor. Stuk dunner dan de Neobulle Petit Prince bijv. Maar de indio is gewoon nog net wat dunner.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh Rienk![]()
Wat krijgt hij mooie bruine ogen!
Tex die visjes is zo mooi!! Ik zou heel graag eens een doek met linnen willen uitproberen. Maar dan kan ik misschien beter de dunste testen, want het is tenslotte voor de zomer?
Ga je naar de draagwandeling? Dan kan ik hem misschien wel daar al voelen als er tijd voor is?
Fijn!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve meiden die Wellen Silver hebben mogen proberen:
Wellen Silver is thuis, veilig en wel, en boterzacht werd hij vandaag door TNT gebracht.
Heel erg bedankt voor jullie bijdrage in het boekje, jullie mooie verhalen, en prachtige foto's.
Wat fijn dat hij is aangekomen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve meiden die Wellen Silver hebben mogen proberen:
Wellen Silver is thuis, veilig en wel, en boterzacht werd hij vandaag door TNT gebracht.
Heel erg bedankt voor jullie bijdrage in het boekje, jullie mooie verhalen, en prachtige foto's.
ik ga zelf niet dragen de komende weken.. heb gewoon echt teveel last van mijn bekken... mijn eigen doeken heb ik ook al maanden niet meer gebruikt... erg jammer dus..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef Linda2205 het volgende:
Poppedein? Hou jij Eva gewoon langer dan, nu BJ niet wilt? Of bijv. een week langer en Davinia ook een week extra?
nee joh, betaal je verzendkosten voor niks...quote:Op maandag 21 juni 2010 13:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
en anders kan Poppedein hem eerst hier kwijt en stuur ik hem door naar Davinia;
Ja bedankt Vlindur. Jut en Jul zijn de 17e direct hier aangekomen. Manlief was thuis en kon ze lekker aannemen. Ik heb nog niet zo veel gedragen, maar wel wat foto's genomen. Zal ze gauw hier zetten. Heb bij de zwarte met blauw, wit, groene print wel het idee dat die idd wat naar beneden zakt. Moet nog even kijken hoe ik dat kan voorkomen. Ook heb ik het idee dat op de rug met Mei tai ineens niet zo lekker meer draagt dan met die van Yppy. Ik vind het niet fijn de banden over mijn borst heen te doen en krijg ze ook niet zo mooi gespreid. Moet je de banden bij rugdragen over je borst kruisen of hoeft dat niet? Iemand nog tips voor het spreiden van de banden en het wegtrekken? Ik weet niet zeker of het ook aan het knippatroon zou kunnen liggen?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef Vlindur het volgende:
Tinuviel, zijn Jut en Jul al bij jou? Ze hadden er iig de 17e al moeten zijn..
* nog eens heel goed over nadenkt, nog genoeg tijd tot verjaardag*quote:Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef YPPY het volgende:
De mijne komt van Mister Mirko. Zij is een Vlaamse thuiswerkmoeder. Ze mailde me steeds erg snel terug en ik kon zelf kleurtjes kiezen.
fijn dat het allemaal gelukt is! zou idd zonde zijn als ik Eva hier heb liggen, terwijl Davinia er nu lekker lang van kan gaan genieten...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Poppedein het volgende:
Ik stuur Eva deze week naar Davinia, BJ heeft er helaas gewoon niets aan en bij mij ligt ze de komende 2 weken helaas ook te nietsen... Davinia of Linda, wil 1 van jullie Davinia's adres even naar mij PMen?? Thnx!!
Gewoon tot je 'm volgens het lijstje naar Huup zou sturen. Je hebt BJ's week erbij gekregenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Poppedein, ik heb je mn adres gestuurd
hoe lang mag ik eva nu houden?
Nu krijg je van de laatste in de rij een PM met de vraag of ze je adres mag zodat ze Eva naar je sturen kan. Die beantwoord jij en dan krijg je een paar dagen later Eva in de bus. En dan is het de bedoeling dat je HEEL VEEL foto's gaat maken van Emma in Evaquote:
Ik zie nu wel dat Ssserpente hem hoger draagt, zeg maar. Ik heb echt tot op mijn heupbot (lager) gemeten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb (nog) niet gemeten maar als hij voor lily al te krap zal zijn (zag ik in t draagdoekentopic) dan gaat het hem hier vast ook niet wordennog even meten want k vind em wel heel leuk <3
Wat grappig! Je linkt naar een site met collega's/vriendinnen van mij!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Ssserpente het volgende:
Op dit plaatje van de vrouw ter hoogte van het tweede horizontale streepje van boven.
Grappig! Ik zocht op 'heupbotje'.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:53 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat grappig! Je linkt naar een site met collega's/vriendinnen van mij!![]()
Maar ik laat hem maar aan mij voorbij gaan. Die pas ik niet helaas.
ik heb anders erg genoten van het dragen van jouw MT's, vooral Jut!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef huuphuup het volgende:
Tinuviel dank voor het TT nummer!
Het zou ook zomaar aan de MT's kunnen liggen hoor, de oncomfortabelheden, het blijft een eigen fabrikaat natuurlijk![]()
Ik ook, maar ikweet niet of ik goed meet.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:41 schreef huuphuup het volgende:
ah kijk aan! Lily to the rescue!![]()
Ssserpente als het de bedoeling is dat je hem niet helemaal strak houdt enzo bij het meten dan kom ik op 64 uit, dus dat gaat hem niet worden voor mij. Jammer!
kabouterquote:Op maandag 28 juni 2010 14:22 schreef Chan het volgende:
Sserpente dat ziet er ideaal uit zeg, lijkt me leuk om ook eens te proberenIk ben er alleen een beetje te klein voor
k kom op 51 cm uit.. jammer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het écht jammer want ik dacht hetzelfde als Twinkly, om misschien zo'n buidel zelf te maken, of dat wat is maarja dan liever eerst proberen enzo. muh![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kabouter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het écht jammer want ik dacht hetzelfde als Twinkly, om misschien zo'n buidel zelf te maken, of dat wat is maarja dan liever eerst proberen enzo. muh![]()
Vanwege mijn vakantie even een late reactie, meer mensen mogen zich nog aanmelden, anders gaat Ziegel binnenkort op reisquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef mrien het volgende:
Roze dus Twinkly
Ik vind het prima, Indio Ziegel dus op reis
Twinkly en Miss sly, DaviniaHR hebben interesse, meer mogen zich aanmelden
Wat voor leuke fotos van Aviva, lekkere opgewekte en nieuwsgierige meid is het toch!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:40 schreef DaviniaHR het volgende:
En we hebbben ook nog foto's van Aviva in Eva
[ afbeelding ]
Niet bijster charmant, wel lief
[ afbeelding ]
Dat kan zeker Kes. Wij gaan gewoon daten, en dan ga jij even passen. Komt goed!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:35 schreef Keshet het volgende:
McLaura: Is die ook al geschikt voor kleine baby'tjes? Past er zeg maar 1 van 50cm in of raak je die dan kwijt?
Heeft die gevoerde banden of gewone?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat kan zeker Kes. Wij gaan gewoon daten, en dan ga jij even passen. Komt goed!
Ja hoor!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef Kersjes het volgende:
Mrien, ik heb even teruggezocht.
Zou ik nog achteraan mogen aansluiten? Ik zou je doek heel graag willen proberen!
Gewone, maar vrij dik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:53 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Heeft die gevoerde banden of gewone?
Sorry, nog niet. Het is een beetje warm...quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:45 schreef DaviniaHR het volgende:
uhm, Huup? Heb je Eva binnen gekregen?
tboekje ligt nog hierff envelopje zoeken en dan hopen dat het postakntoor nog open is tegen de tijd dat ik iets gevonden heb
oke, wordt morgen dus
ja heb ik!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
Huups, doe eens een foto
Heb je Keshet's adres al? Anders stuur ik dat nog even door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |