abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:04:52 #201
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83141730
Top! 2 weekjes mooie ingedragen doek
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:57:03 #202
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83186815
Als er nog eens een nieuwe ronde komt hou ik me van harte aanbevolen!
A grand adventure has begun.
pi_83189720
Je mag best aansluiten hoor Keshet
Lotte!
Noah!
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:13:18 #204
265732 Keshet
pi_83234657

Ik wil graag aansluiten!

En wat nu?
pi_83234866
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef Keshet het volgende:

Ik wil graag aansluiten!

En wat nu?
Nu krijg je van de laatste in de rij een PM met de vraag of ze je adres mag zodat ze Eva naar je sturen kan. Die beantwoord jij en dan krijg je een paar dagen later Eva in de bus. En dan is het de bedoeling dat je HEEL VEEL foto's gaat maken van Emma in Eva En dan zijn we allemaal erg gelukkig

En na een week? PM jij Linda weer met de vraag of je haar adres mag en dan stuur jij hem weer naar Linda. En dan is Linda erg blij, want haar Eva is dan helemaal zacht

Zoiets
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:20:18 #206
265732 Keshet
pi_83234924
Dat moet wel lukken denk ik.
pi_83235482
Zo! Wij gaan Eva zo wegbrengen, ze staat te trappelen om naar davinia te gaan en ze is inmiddels al zo fluffy dat ze haast niet meer in haar doosje past!

Foto's zijn een beetje jammer, want met telefoon gemaakt..maar toch:

We present you: eva

En na een halve fles whiskey werd Lena heerlijk rustig in Eva!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_83237296
Die onderste Geweldig!

Keshet, PM mij je adres even, stuur ik het door naar huups en dan stuurt zij Eva naar jou. Ik had met Huups een regeling getroffen over de verzendkosten richting mij, maar ik neem aan dat dat met jou ook wel lukt. Ik woon in Berlijn (wist niet of je dat wist), met huup was de afspraak dat zij de verzendkosten binnen NL draagt (6,75) en alles wat daar boven komt, zou ik naar haar terugstorten. Neem jij dan die regeling over?
Lotte!
Noah!
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:19:39 #209
265732 Keshet
pi_83237603
Tuurlijk! Ik PM je even!
pi_83319485
Haai.

Ik heb een nieuwe buidelsling omdat de vorige toch een maatje te groot is. Misschien dat iemand 'm 'ns wil proberen? Het is een maatje S.

Klik hier voor de maatvoering.

Dit is 'm.
pi_83322163
Verkapte alleen-slanke-mensen-mogen-meedoen-aan-de-reis-van-mijn-doek post!

Davinia, heb je Eva al?? Ik was donderdag helaas net te laat en de pakketjes waren al opgehaald, dus hij zou pas de volgende dag met de post mee gaan.. Nou is hij dus uiteindelijk op vrijdag verstuurd dus ik hoop heel hard dat ze nu niet pas maandag bij je aankomt, maar gewoon vandaag al jullie huis bereikt heeft!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_83340216
oh Eva staat jullie zo leuk Poppedein
en ik moest hardop lachen om die laatste foto + tekst

Gaat dat rugknopen een beetje? Blijft Lena bij jou voorop nog goed zitten? Ik heb Amélie een tijdje niet meer gedragen en ik merk dus dat ze zich in een fwcc helemaal loswurmt tot de band tot haar onderrug zit, dat draagt alleen voor geen meter en ze kiept soms achterover dan maar rugdragen ben ik geen held mee en ik heb er dan nog minder zicht op of ze niet kiept.

Ssserpente wat een leukerd is dat!
Ik heb (nog) niet gemeten maar als hij voor lily al te krap zal zijn (zag ik in t draagdoekentopic) dan gaat het hem hier vast ook niet worden nog even meten want k vind em wel heel leuk <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83340876
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb (nog) niet gemeten maar als hij voor lily al te krap zal zijn (zag ik in t draagdoekentopic) dan gaat het hem hier vast ook niet worden nog even meten want k vind em wel heel leuk <3
Ik zie nu wel dat Ssserpente hem hoger draagt, zeg maar. Ik heb echt tot op mijn heupbot (lager) gemeten.
pi_83340999
Net nog eens gemeten maar een S wordt toch net te krap hoor. Moet echt M hebben. Jammer
pi_83343776
Je moet echt tot het allerbovenste botje meten. Erboven mag geen stukje bot meer zitten, zeg maar. Dus ook echt aan in je zij, vlakbij waar je gekieteld wordt. Ik heb ook te laag gemeten bij het bestellen, vandaar dat ie te groot is...
pi_83343956
Op dit plaatje van de vrouw ter hoogte van het tweede horizontale streepje van boven.
pi_83344043
Hier zie je goed dat ze 'm vrij hoog houdt.

pi_83348958
Ik heb ook hoger op mijn schouder gemeten, zie ik nu
pi_83351028
Jut en Jul zijn weer onderweg naar jou toe Huup. Of al aangekomen? Ik pm je even het track en trace nummer.

Zal later nog even foto's uploaden. Ik vond Jut beter zitten, strakker en veiliger. Bij Jul zakte Jair door, de bandjes zijn leuk maar niet stevig genoeg vond ik. Ik had wel het volgende probleem. Heb de MT omgeslagen aan de onderkant, omdat hij het niet fijn vind met zijn armen en hele lichaam vast te zitten. Maar hij zat alsnog niet lekker. De doek trok scheef bij voordragen. Bij het dragen achterop had ik het idee, dat de bandjes niet mooi op de schouders bleven liggen, maar wegzakten en aan de voorkant niet mooi uitgestrekt bleven. Heeft iemand misschien wat tips of ideen waar dat aan zou kunnen liggen. Misschien is het straks met de foto's nog beter te zien.

Denk dat je ringsling te klein is voor ons poppedein. De eerste link deed het bij me niet. Wat is de afmeting die je moet meten voor maat s?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_83352541
quote:
Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Ssserpente het volgende:
Op dit plaatje van de vrouw ter hoogte van het tweede horizontale streepje van boven.
Wat grappig! Je linkt naar een site met collega's/vriendinnen van mij!
Maar ik laat hem maar aan mij voorbij gaan. Die pas ik niet helaas.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 27 juni 2010 @ 22:10:45 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83376460
Eva is er!
En hij is al best prima ingedragen!
Eli heeft hem iig goedgekeurd

Foto's volgen morgen wel, internet doet raar
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_83376976
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:53 schreef oeke het volgende:

[..]

Wat grappig! Je linkt naar een site met collega's/vriendinnen van mij!
Maar ik laat hem maar aan mij voorbij gaan. Die pas ik niet helaas.
Grappig! Ik zocht op 'heupbotje'.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:51:36 #223
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83378566
Tinuviel dank voor het TT nummer!
Het zou ook zomaar aan de MT's kunnen liggen hoor, de oncomfortabelheden, het blijft een eigen fabrikaat natuurlijk

Ssserpente ik heb net nog even gemeten maar ik kom er niet uit. Als ik het meetlint op mn schouder hou en schuin naar de bovenkant van mn heupbot ga kom ik op 61 maar als ik hem echt precies zo doe als op het plaatje hierboven dan kom ik weer op 64. Die mevrouw gaat niet in een rechte lijn naar haar heupbot ofzo, klopt dat? Of lijkt dat maar zo? Ik had de eerste keer het meetlint wat hoger op mn schouder.
Lastig maar ik denk dat het em voor mij niet gaat worden dan. Ik vind hem wel erg leuk
(de maattabel staat niet meer online truowens, hij is uitverkocht zo te zien. En oooooh ik word hebberig van die Sakura Bloom Slings )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83379648
Ze houdt m idd niet helemaal strak, Huup. Dat moet ook niet las ik. Maar mede daardoro heb ik 'm juist weer te groot gekocht.

Balen dat die tabel er niet meer staat, ze zijn uitverkocht idd. Ik zal 'r morgen wel even mailen anders.
pi_83386238
Deze staat op lilababy:

Maattabel buidelsling:

* XS: 57,5 cm
* S: 60 cm
* S/M: 62,5 cm
* M: 65 cm
* M/L: 67,5 cm
* L: 70 cm
* XL: 72,5 cm
* XXL: 75 cm

en lilybalou: