abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82108227
Oh wat mooi ingepakt Poppedein Kaboutertjes!
Door de rustige kleuren vind ik de doek heel mooi voor een crematie Oeke. Ik vind de doek vooral goed bij Kobus staan, omdat hij zo blond is denk ik.

Wij hebben Yppy's mei tai hier! We hebben helaas bijna niet kunnen oefenen, ik ben heel druk, maar speciaal voor de foto:

Het knopen ging makkelijker en beter dan met de mei tai van Huup, maar ik heb alleen Jul geprobeerd en die had banden van dunnere stof.

Op de rug wilde hij echt niet. Zou hij al doorhebben dat het eng is, hij begon direct te huilen toen ik hem op mijn rug slingerde.

Morgen gaat hij door naar Vlindur, volgens mij moet ik eventjes mooi cadeaupapier kopen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_82112491
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 10:40 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben er alvast heel hard over na aant denken Kers...ik heb namelijk 2 Mei tais en kan er best 1 missen voor een tijdje, maar juist in de zomer gebruik ik ze veel denk ik, zou er veel animo zijn voor het proberen van een mei tai met gevulde banden?
Poppedein nadat ik Jut en Jul hier zal hebben gehad heb ik dus al heel veel verschillende Mei tais geprobeerd en lijkt het me geweldig ook nog eentje met gevulde banden te kunnen proberen. Pas dan weet ik eigenlijk wat ik het liefst zou hebben in een eigen Mei tai. En ik ben in september jarig dus als ik die van jou voor mijn verjaardag zou hebben geprobeerd dan weet ik wat ik op mijn wensenlijstje zet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82112993
Poppedein, ook ik zou super graag een keer een mei-tai met gevulde banden willen proberen.

Ik heb trouwens nog een ringsling liggen hier, een neobulle Simon, ik doe er echt helemaal niks mee momenteel dus als er animo is voor een reis dan stuur ik 'm gaarne rond
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_82113128
Ik ben na het gebruiken van de Meitai van Poppedein heel zeker dat ik er eentje wil met gevulde banden, ik vind het echt veel fijner dragen. Nu nog een leuke stof vinden en dan kan schoonmams aan de slag!

Leuke foto's Twinkly!
En Oeke ook! Ik vind Wellen qua kleuren niet zo, maar voor een crematie zijn de kleuren wel mooi ingetogen. Sterkte....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 30 mei 2010 @ 19:59:23 #107
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82113309
Leuk om m'n mei tai op de foto te zien Twinkly.

De mei tai komt bijna naar huis. McLaura nog na Vlindur geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_82114102
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:53 schreef wickie het volgende:
Poppedein, ook ik zou super graag een keer een mei-tai met gevulde banden willen proberen.

Ik heb trouwens nog een ringsling liggen hier, een neobulle Simon, ik doe er echt helemaal niks mee momenteel dus als er animo is voor een reis dan stuur ik 'm gaarne rond
pi_82114186
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:16 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa!!!!! Valt het op dat ik enthousiast ben
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_82114297
mooie kleuren, die Wellen, en hij staat jullie beiden mooi, oeke. Die laatste foto is lief!

en ook een leuke foto van twinkly en Niels. De Mei Tai is niet zo favoriet bij mij maar hij is wel mooi.
  zondag 30 mei 2010 @ 22:27:13 #111
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82122792
Mooie foto's oek!

was de doek Simon niet een van de eerste reisdoeken hier? Zou wel grappig zijn als de RS versie van Simon ook rond zou gaan.
Ik doe dan zel fniet mee, want ik kan niet dragen op 1 schouder ivm rug en bekken, maar het zou wel grappig zijn
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82142302
Rienk is ziek Ik kan nu de deur echt niet uit om de oekedoek op de post te doen Morgen geef ik hem aan J. mee, dan doet hij dat voor me. Sorry

Edit: Kersjes, wil je mij je adres sturen? Dan kan ik het in ieder geval al in orde maken

[ Bericht 18% gewijzigd door Vlinder op 31-05-2010 15:02:15 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82146754
Hoi Wij waren uitwaaien op het strand en bij thuiskomst allemaal mooie foto's

Wickie, fijn dat jullie zo van Eva genoten hebben en Lily, ik hoop dat jullie een fijne tijd met d'r hebben. Ze staat jullie in ieder geval prachtig!
Lotte!
Noah!
pi_82182750
Ik dacht dat Kersjes de Oekedoek zou krijgen, maar ik zie dat Miss hem krijgt. Mag ik je adres? Dan ga ik hem zo op de post doen voor je!
Is geregeld en hij gaat zo op de post!

De YppyTai is hier ik ben fan!

[ Bericht 23% gewijzigd door Vlinder op 01-06-2010 12:19:34 ]
pi_82182807
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Twinkly het volgende:
Morgen gaat hij door naar Vlindur, volgens mij moet ik eventjes mooi cadeaupapier kopen

Ik vond het prachtig
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:55:21 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82183074
hallo dames; ik sta op het lijstje voor de mooie doek van Linda; maar ik heb zoveel last van mijn bekken de laatste tijd dat ik eigenlijk helemaal niet draag momenteel...
dus misschien wil iemand anders mijn weekje er nog bij hebben???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82197445
Hoi!

De Yppytai is dus erg tof, maar ik wil graag rugdragen, iemand tips en trucs?
pi_82197979
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:49 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik vond het prachtig
haha, dat was dus geen nieuw papier
pi_82200789
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef Twinkly het volgende:

[..]

haha, dat was dus geen nieuw papier
Ik vond het wel leuke kleurtjes!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:45:00 #120
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82203561
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef Vlindur het volgende:
Hoi!

De Yppytai is dus erg tof, maar ik wil graag rugdragen, iemand tips en trucs?
wat ik deed: de mei tai uitgespreid op bed leggen en anna er op het middenstuk opleggen. Dan gaan zitten op de rand van het bed en de onderste banden om me heen trekken en vastknopen. Daarna wat achterover hangen en de bovenste banden over mijn schouders hangen, die dan langzaam aantrekken tot ze 'klem' zat en tenslotte afknopen.

Zo ben ik begonnen met rugdragen.

Fijn dat hij zo goed bevalt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_82204475
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef YPPY het volgende:

[..]

wat ik deed: de mei tai uitgespreid op bed leggen en anna er op het middenstuk opleggen. Dan gaan zitten op de rand van het bed en de onderste banden om me heen trekken en vastknopen. Daarna wat achterover hangen en de bovenste banden over mijn schouders hangen, die dan langzaam aantrekken tot ze 'klem' zat en tenslotte afknopen.

Zo ben ik begonnen met rugdragen.

Fijn dat hij zo goed bevalt.
Klinkt makkelijk, maar de MT is nu voor Rienk te groot, hij kon er net overheen kijken
Ik had hem zelfs al een paar keer omgevouwen! Morgen gaan we weer aan de wandel. Weer een poging wagen
We moeten ook naar het CB, misschien kunnen we wel lopend gaan! *hoopt op mooi weer*
pi_82205042
Wat dat aangaat is een MT makkelijker dan een doek vind ik, want op de manier wat YPPY zegt heb ik ook ruggedragen met de MT.

Huup, je MT's hangen gezellig naast elkaar te drogen aan het rekje. Ze zijn apart van elkaar in de wasmachine geweest, en dat vonden ze heel leuk, want nu zijn ze weer mooi schoon!
En dan morgen weer aan de bak!
pi_82209184
Haha, zo heb ik het ook geprobeerd, Yp. Maar zodra ik op het bed zat, had Lente zich alweer op d'r buik gedraaid.
pi_82235202
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, zo heb ik het ook geprobeerd, Yp. Maar zodra ik op het bed zat, had Lente zich alweer op d'r buik gedraaid.
Vlindur je kunt je kind ook rechtopzetten op de bank/ aanleunen tegen de rugleuning van de bank en dat natuurlijk op de doek en dan ervoor gaan zitten. Dan heeft je kind misschien minder ruimte waar die naartoe kan en het lijkt me ook makkelijker voor het knopen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 15:05:37 #125
5428 crew  miss_sly
pi_82237302
Ik kreeg een pakketje, en ik denk dat het oekedoek is
Het is heel mooi ingepakt, maar mijn model is op het kdv en ik ben op het dakterras bezig, dus ik denk dat ik morgen ga uitpakken, fotograferen en uitproberen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_82237473
Oeke wat een leuke foto's heb je gemaakt van Ko in Wellen
pi_82243110
Ik ben net even met de jongens naar straatspeeldag geweest (niks te doen helaas) en toen kon ik Eva weer even gebruiken. Vanaf vrijdag vrij dus ik heb nog 3 dagen voordat ze naar Poppedein gaat

pi_82243295
Oh Lily, wat komen de kleuren daar mooi uit zeg, op die foto En wat zit Leah lekker! had ik jou Poppedeins adres al gePMt?
Lotte!
Noah!
pi_82243338
ja, mooi heh
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:08 schreef Linda2205 het volgende:
had ik jou Poppedeins adres al gePMt?
nee, nog niet
pi_82243419

Wowww Lily! Prachtig die kleuren zo!! Veel plezier nog even met Eva, ik verheug me al op haar komst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_82243507
Lily wat een lief snoetje ik vind Eva zo'n mooie meisjesdoek

Trouwens zijn er nog meer gegadigden voor Wellen Silver? Gelieve voor 3 juni 12:00 te pm-en
Anders mag Oeke hem gewoon naar mij terug sturen, Maar aangezien ik niet meer draag kan hij best nog wat langer gaan logeren
pi_82258979
Oooh Lily wat staat Eva jullie toch mooi

Was er trouwens interesse voor Ringsling Simon? Ik zag Ssserpente en Twinkly?
En twijfel al een tijdje om mn Ellevil Jade Fog op reis te sturen, ik gebruik hem momenteel niet en hij kan wel wat liefde gebruiken.
Is daar animo voor? Anders kan ik ze misschien saampjes op reis sturen.
pi_82259137
Voor Simon heb ik wel interesse, maar Jade Fog heppikal.
pi_82259313
Huup ik vind Jut echt geweldig!
Zit echt als een huis! morgen zal ik een foto maken
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:34:46 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82259637
Ooooh Jade Fog

Karin ik ben benieuwd!

tinuviel en stiemie, ik pm jullie morgen ff terug!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82362347
Vandaag moeten we Wellen weer naar huis sturen.

Wat een heerlijke doek, lekker dun en zacht. Zelfs mijn vriend, die enorm trouw is aan zijn doek, vond hem lekker dragen.
We hebben hem meegenomen naar Zeeland en mijn vriend heeft hem gebruikt voor en na de crematie. Tijdens de borrel en broodjes heeft Ko er lekker in liggen slapen.
-weg-
Deze haal ik straks weer weg.

Met Ko zijn verjaardagsfeest is het een beetje druk, dus ik stuur je de foto's na, LL. Ik denk niet dat ik het anders voor elkaar krijg.
Ik zou er bijna nog een rondje mee willen lopen, maar hij gaat zo gewoon op de bus.
Dankjewel voor het op reis sturen van deze doek LL, ik heb ontdekt dat ook andere doeken net zo lekker dragen als mijn Pfau!

[ Bericht 5% gewijzigd door oeke op 06-06-2010 23:24:05 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82374636
He he een foto van Lars in Jut (toch?)
ik vind het jammer dat ie bijna weer verder moet reizen, vind het een heerlijke MT!
pi_82416126
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef wickie het volgende:
Oooh Lily wat staat Eva jullie toch mooi

Was er trouwens interesse voor Ringsling Simon? Ik zag Ssserpente en Twinkly?
En twijfel al een tijdje om mn Ellevil Jade Fog op reis te sturen, ik gebruik hem momenteel niet en hij kan wel wat liefde gebruiken.
Is daar animo voor? Anders kan ik ze misschien saampjes op reis sturen.
Ik zou heel graag zowel de ringsling als de Ellevil willen proberen

Oeke wat een mooie foto, zo lief aan het slapen. Wellen staat je vriend goed, heel mannelijk.

Blije krullebol in Jut
pi_82422899
Ik vind deze ook lollig
joehoe!!

Jut is niet zichtbaar, (o jawel toch, ietsie!) maar hij hangt er toch echt in!
pi_82429475
Leuke fotos Karin

De Ringsling zou ik ook graag nog proberen ter vergelijking met de Mei tai en om te kijken of dat wel iets voor Jair zou zijn. Draagt het ook lekker voor een dreumes? Bij de Ellevil twijfel ik. Fotos en Specs!?!

Iemand nog een tip voor de ultieme zomerdoek? Iets wat lekker licht en dun is?

[ Bericht 21% gewijzigd door Tinuviel op 07-06-2010 09:39:47 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_82429887
Wat een leuke foto van jou en Lars, Karin

Vandaag gaat Eva naar Poppedein.
We hebben haar afgelopen weekend helaas niet meer gebruikt, het was tegen de 30 graden en ik vond het echt te warm.
Het is een prachtige doek, veel mooier dan ik dacht!

Ik moet alleen wat eerder van mijn werk anders red ik het niet voor 17.00 (ik heb me weer eens slecht voorbereid en moet de doek ook nog inpakken)
  maandag 7 juni 2010 @ 10:06:12 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82431419
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:43 schreef Tinuviel het volgende:
Leuke fotos Karin

De Ringsling zou ik ook graag nog proberen ter vergelijking met de Mei tai en om te kijken of dat wel iets voor Jair zou zijn. Draagt het ook lekker voor een dreumes? Bij de Ellevil twijfel ik. Fotos en Specs!?!

Iemand nog een tip voor de ultieme zomerdoek? Iets wat lekker licht en dun is?
Een ringsling gaat over 1 schouder, maar is wel praktisch. Met Jairs gewicht kan je een hele tijd door met een RS.

Wilde je niet een MT laten maken?

Ellevill heeft hele mooi dingen. Kenje mijn oranje zara? Die is ook van Ellevill.

De ultieme zomerdoek is meestal met linnen, of calin bleu lees je hier goede dingen over.
pi_82433925
De Yppytai gaat weer naar huis? Of zijn er nog gegadigden?
McLaura heeft inmiddels een eigen MT dus hoeft niet meer te testen

Ik ga rond 15:00 versturen. Dus u hebt nog ff
  maandag 7 juni 2010 @ 13:59:59 #144
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82440383
Er was nog iemand die na jou zou gaan Vlindur, maar ze is al 5 keer van het lijstje gevallen.

-edit- dat was McLaura, dus dan gaat hij naar huis. Ik stuur je m'n adres!
*OUD heilige*
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:57:48 #145
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82493972
Thuis! *zucht* wat een reis

Nu ga ik het boekje lezen dat erbij zat.
*OUD heilige*
pi_82520633
Poppedein,

Heb je Eva gekregen?
pi_82520926
Weer een reis ten einde! Leuk zijn die boekjes om te lezen!
pi_82521467
Poppedeinske, is Eva bij jou?

En wie neemt nu BJ's week?
Lotte!
Noah!
pi_82521684
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef mrien het volgende:
Van mij mag er binnenkort ook nog wel een doek op reis bij belangstelling
Heb 2x een didymos Indio in de aanbieding (maat 6), wel in roze en paars en een Neobulle Manon Rouge in maat en misschien mag bij belangstelling mijn Ocah Mei Tai ook op reis (ook roze).
Even foto's erbij gezocht

Didymos Indio Ziegel maat 6 en al heel zacht

Didymos Indio Viola maat 6 en al heel zacht

Neobulle Manon Rouge maat 4 nog beetje stug

Ocah Mei Tai van Hoppendiz Miami
pi_82522469
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef lily het volgende:
Poppedein,

Heb je Eva gekregen?
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Linda2205 het volgende:
Poppedeinske, is Eva bij jou?

Nee Eva is hier nog niet helaas, was vandaag wel de hele dag thuis, maar morgen ben ik de hele dag weg helaas..
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:11:50 #151
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82522645
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef mrien het volgende:

[..]

Even foto's erbij gezocht

Didymos Indio Ziegel maat 6 en al heel zacht
[ afbeelding ]

Didymos Indio Viola maat 6 en al heel zacht
[ afbeelding ]

Neobulle Manon Rouge maat 4 nog beetje stug
[ afbeelding ]

Ocah Mei Tai van Hoppendiz Miami
[ afbeelding ]
Oh die ziegel is mooi zeg!!

Karin wat een ontzettend poepige foto's van jou en Lars
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82523863
Huup, wil jij de week van BJ niet? Dat je eerder bent?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:32:51 #153
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82524144
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, wil jij de week van BJ niet? Dat je eerder bent?
euh wie wat wanneer?
wanneer is dat dan die week?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82524198
22 juni tm 5 juli

en wat doen we met onze eventuele minimeet?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:38:27 #155
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82524518
Dan kan ik niet helaas!
Ik heb je even gepm'd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82533946
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef Poppedein het volgende:
Nee Eva is hier nog niet helaas, was vandaag wel de hele dag thuis, maar morgen ben ik de hele dag weg helaas..
op tracktrace staat: parcel delivered 8-6-2010
pi_82534348
Ik wilde nog zeggen dat ik die foto van Leah in de doek zo mooi vind Ze heeft zo'n lief dromerig koppie.

Mrien ik zou heel graag eens een Indio willen uitproberen! En Niels zegt: "echte mannen dragen roze" Dat is tenminste wat ik van zijn gebrabbel kan maken
pi_82534702
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 06:57 schreef lily het volgende:

[..]

op tracktrace staat: parcel delivered 8-6-2010
wat raar! Ik heb m echt niet... Ik zal vanavond even rondvragen of ie bij 1 van de buren bezorgd is, maar er lag geen briefje in de brievenbus en ik ben gister ook de hele dag thuis geweest. Dan zou de tnt net langs geweest moeten zijn toen ik 's middags stond te douchen...

Wil je me voor de zekerheid nog even t adres PMen waar je m heen gestuurd hebt?
pi_82535837
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 08:27 schreef Poppedein het volgende:

[..]

wat raar! Ik heb m echt niet... Ik zal vanavond even rondvragen of ie bij 1 van de buren bezorgd is, maar er lag geen briefje in de brievenbus en ik ben gister ook de hele dag thuis geweest. Dan zou de tnt net langs geweest moeten zijn toen ik 's middags stond te douchen...

Wil je me voor de zekerheid nog even t adres PMen waar je m heen gestuurd hebt?
Ik word erg nerveus van dit soort dingen

ik ga je pm-men
pi_82535990
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 07:59 schreef Twinkly het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat ik die foto van Leah in de doek zo mooi vind Ze heeft zo'n lief dromerig koppie.
dankjewel lief is ze heh
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 09:42:57 #161
5428 crew  miss_sly
pi_82536403
een indio zou ik ook graag eens proberen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_82551452
Gelukkig...Eva is hier!! Vandaag bij de buren bezorgd, das dan wel weer raar, maar t maakt ook niet meer uit, ze is veilig aangekomen en we gaan zo even stemmen met zn 3tjes!
pi_82551838
Ja, wel vreemd..

maar toch gelukkig
pi_82552030
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef Poppedein het volgende:
Gelukkig...Eva is hier!! Vandaag bij de buren bezorgd, das dan wel weer raar, maar t maakt ook niet meer uit, ze is veilig aangekomen en we gaan zo even stemmen met zn 3tjes!

Fijn dat ze er is!
Stemse!
pi_82553056
Mooi dat ze veilig is aangekomen Poppedein!
Lotte!
Noah!
pi_82555067
Jut en Jul zijn op weg naar Vlindur!
pi_82555231
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jut en Jul zijn op weg naar Vlindur!
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:02:43 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_82560876
Zijn er mensen die interesse hebben om eens een doek met linnen te proberen? Linnen is heel draagkrachtig, kan heel zacht worden en is koel in de zomer. Ik heb een iets dunnere oranje indio met 40% linnen, of de iets dikkere aquamarin visjes met 25% linnen (of allebei) in de aanbieding. Beide maat 6 (4.7m).

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_82561640
Ooh, mooi
Maar ik doe niet mee, de verzendkosten zijn zo duur als je er 5 op een rij hebt En ik draag toch te weinig merk ik.

Morgen Jut en Jul en dan stop ik. (Voorlopig )
pi_82566252
Roze dus Twinkly
Ik vind het prima, Indio Ziegel dus op reis
Twinkly en Miss sly, DaviniaHR hebben interesse, meer mogen zich aanmelden

[ Bericht 1% gewijzigd door mrien op 10-06-2010 11:31:05 ]
pi_82568572
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef texelonia het volgende:
Zijn er mensen die interesse hebben om eens een doek met linnen te proberen? Linnen is heel draagkrachtig, kan heel zacht worden en is koel in de zomer. Ik heb een iets dunnere oranje indio met 40% linnen, of de iets dikkere aquamarin visjes met 25% linnen (of allebei) in de aanbieding. Beide maat 6 (4.7m).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ooh die Aquamarin is echt wel prachtig. Ik zou het graag een keer willen proberen, maar zit ook een beetje met verzendkosten. Als de doek na mij ergens in de buurt is, is het prima. Anders misschien proberen op een draagmeet of een linnen meet (privé)? Zie namelijk dat het naar jou toe vrij goed te doen is vanaf hier.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:48:55 #172
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82569574
oeh, die ziegel zou ik ook wel willen proberen, mrien!
pi_82582658
U had nog iets tegoed!

De Oekedoek is erg eetbaar

En likbaar..

Yppy's MT is fijn!!

Zo ziet het er uit op mn rug. Beetje wazig, maar goed genoeg.

Mijn uitzicht

En ook op de Yppytai kun je goed kauwen

Bedankt dames, bedankt!
pi_82604403
Ohhh Rienk Wat krijgt hij mooie bruine ogen!

Tex die visjes is zo mooi!! Ik zou heel graag eens een doek met linnen willen uitproberen. Maar dan kan ik misschien beter de dunste testen, want het is tenslotte voor de zomer?
Ga je naar de draagwandeling? Dan kan ik hem misschien wel daar al voelen als er tijd voor is?
pi_82604596
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Twinkly het volgende:
en die wimpers
pi_82605794
Thnx !
pi_82606104
Wat een knap gezicht heeft Rienk!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:59:59 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_82606580
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Twinkly het volgende:

Tex die visjes is zo mooi!! Ik zou heel graag eens een doek met linnen willen uitproberen. Maar dan kan ik misschien beter de dunste testen, want het is tenslotte voor de zomer?
Ga je naar de draagwandeling? Dan kan ik hem misschien wel daar al voelen als er tijd voor is?
Het is geen echte dikke doek hoor. Stuk dunner dan de Neobulle Petit Prince bijv. Maar de indio is gewoon nog net wat dunner.
Ik ga waarschijnlijk wel naar de draagwandeling. Welke doek wilde je voelen dan? Hebn geen zin al teveel mee te slepen maar kan dan bijvoorbeeld die doek kiezen om te dragen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_82622169
Jut en Jul zijn hier!

We zijn al wezen wandelen in Jul (Of Jut? De blauwe ) Hoe moet ik die onderrand nou rollen? want Rienk zakte er in weg

Zondag gaan we naar Dordrecht Riddertjes kijken (www.ridderspektakel.nl) en dus kan Rienk mooi in een van de MT's De wagen gaat ook gewoon mee, maar denk dat Rienk liever hoofden dan benen ziet

(Woont er toevallig iemand in Dordrecht of in die buurt zodat ik er bij die gene Rienk een fles kan geven? Ik denk niet dat ze midden in de bossen een magnetron hebben Anders moet ik Rienk een cursus koud-de-fles-drinken geven )
pi_82622384
Vlindur heb je niet toevallig zo'n thermo-flessenhouder in je luiertas? Als je de fles vult met kokend water en het in dat houdertje doet blijft het best lang warm...
Of anders een thermoskannetje meenemen?

Onderkant rollen? Issie te groot?
Ik heb met de blauwe maar 1 keer gedragen, omdat de bruine me zo ontzettend goed beviel ben ik daarbij gebleven.

Hoe vond je mijn inpakskills? De postkantoormeneer vond het jammer dattie er een sticker op moest plakken haha
pi_82628021
Ja mensen, kijk nou hoe mooi Karin dat heeft gedaan!

Vond het bijna zonde om open te maken!

Dit zat er in.

Rienk moest natuurlijk eerst weer proeven

Als ik de onderkant niet omrol kan Rienk niet over het randje kijken, die van Yppy had ik ook omgerold en hij kon er nu ook net overheen kijken. Ik zal nog wel meer rollen de volgende keer, maar dan zit het bij mij niet meer lekker? Of doe ik gewoon iets fout?

Ik heb inderdaad wel een thermos-vakje. Maar ik kan dan maar voor 1 keer voeding mee nemen. De verwachting is dat we wel een uur of 5 op dat terrein rond hobbelen. Maar goed, als hij dorst heeft drinkt hij het koud/buitentemperatuur ook wel toch? Ik ga voor daar die kant en klare pakjes gebruiken, wel zo makkelijk.
pi_82765906
Ben even afwezig geweest. Ik zal van de week even een lijstje maken voor Jade fog en Ringsling Simon, ook zal ik even plaatjes en specs van ze opzoeken.
pi_82928684
Lieve meiden die Wellen Silver hebben mogen proberen:
Wellen Silver is thuis, veilig en wel, en boterzacht werd hij vandaag door TNT gebracht.
Heel erg bedankt voor jullie bijdrage in het boekje, jullie mooie verhalen, en prachtige foto's.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 13:39:14 ]
pi_82929961
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
Wellen Silver is thuis, veilig en wel, en boterzacht werd hij vandaag door TNT gebracht.
Heel erg bedankt voor jullie bijdrage in het boekje, jullie mooie verhalen, en prachtige foto's.
Fijn!
pi_82934166
Poppedeinske! Hoe is het met Eva?
Lotte!
Noah!
pi_82938817
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
Wat fijn dat hij is aangekomen!
Ik heb hem maar niet mee genomen naar Terschelling vanwege het sleuren ermee. We durfden het niet aan. Dus de doek van P. meegenomen, die lekker vies mag worden.
Wellen is veel te mooi om door het zand mee te slepen!

Mooie foto's weer! En Rienk in mijn doek, wat een snoepie is het toch!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83093540
Poppedein? Hou jij Eva gewoon langer dan, nu BJ niet wilt? Of bijv. een week langer en Davinia ook een week extra?
Lotte!
Noah!
pi_83093807
Tinuviel, zijn Jut en Jul al bij jou? Ze hadden er iig de 17e al moeten zijn..
pi_83095470
Ff via mn foon! Eva en wij hebben t fijn gehad samen, maar ik heb t de komende 2 weken helaas echt te druk om aan dragen toe te komen... Dus ik heb BJ gePMt over wat nu verder..
  maandag 21 juni 2010 @ 13:57:43 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83096497
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef Linda2205 het volgende:
Poppedein? Hou jij Eva gewoon langer dan, nu BJ niet wilt? Of bijv. een week langer en Davinia ook een week extra?
ik ga zelf niet dragen de komende weken.. heb gewoon echt teveel last van mijn bekken... mijn eigen doeken heb ik ook al maanden niet meer gebruikt... erg jammer dus..
dus denk niet dat ik er veel aan heb...

weet niet of er toevallig nog iemand anders is die interesse heeft?? en anders kan Poppedein hem eerst hier kwijt en stuur ik hem door naar Davinia; lijkt me alleen zo zonde als mooie Eva hier ongebruikt ligt te 'wachten'.
pi_83096605
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
en anders kan Poppedein hem eerst hier kwijt en stuur ik hem door naar Davinia;
nee joh, betaal je verzendkosten voor niks...

Poppedein kan Eva beter meteen naar Davinia sturen. Houdt zij haar gewoon langer, toch?
pi_83116886
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef Vlindur het volgende:
Tinuviel, zijn Jut en Jul al bij jou? Ze hadden er iig de 17e al moeten zijn..
Ja bedankt Vlindur. Jut en Jul zijn de 17e direct hier aangekomen. Manlief was thuis en kon ze lekker aannemen. Ik heb nog niet zo veel gedragen, maar wel wat foto's genomen. Zal ze gauw hier zetten. Heb bij de zwarte met blauw, wit, groene print wel het idee dat die idd wat naar beneden zakt. Moet nog even kijken hoe ik dat kan voorkomen. Ook heb ik het idee dat op de rug met Mei tai ineens niet zo lekker meer draagt dan met die van Yppy. Ik vind het niet fijn de banden over mijn borst heen te doen en krijg ze ook niet zo mooi gespreid. Moet je de banden bij rugdragen over je borst kruisen of hoeft dat niet? Iemand nog tips voor het spreiden van de banden en het wegtrekken? Ik weet niet zeker of het ook aan het knippatroon zou kunnen liggen?

Yppy waar komt jouw Mei tai vandaan?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 21 juni 2010 @ 21:35:09 #193
1762 YPPY
Yppiaans
pi_83119265
De mijne komt van Mister Mirko. Zij is een Vlaamse thuiswerkmoeder. Ze mailde me steeds erg snel terug en ik kon zelf kleurtjes kiezen.
*OUD heilige*
pi_83119440
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef YPPY het volgende:
De mijne komt van Mister Mirko. Zij is een Vlaamse thuiswerkmoeder. Ze mailde me steeds erg snel terug en ik kon zelf kleurtjes kiezen.
* nog eens heel goed over nadenkt, nog genoeg tijd tot verjaardag*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83121274
Ik stuur Eva deze week naar Davinia, BJ heeft er helaas gewoon niets aan en bij mij ligt ze de komende 2 weken helaas ook te nietsen... Davinia of Linda, wil 1 van jullie Davinia's adres even naar mij PMen?? Thnx!!
pi_83121777
Done
Lotte!
Noah!
  maandag 21 juni 2010 @ 23:48:50 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83126715
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Poppedein het volgende:
Ik stuur Eva deze week naar Davinia, BJ heeft er helaas gewoon niets aan en bij mij ligt ze de komende 2 weken helaas ook te nietsen... Davinia of Linda, wil 1 van jullie Davinia's adres even naar mij PMen?? Thnx!!
fijn dat het allemaal gelukt is! zou idd zonde zijn als ik Eva hier heb liggen, terwijl Davinia er nu lekker lang van kan gaan genieten...
Bedankt Poppedein en Linda.
pi_83127147
Niks te danken hoor! Wel jammer dat die mooierd van jou er niet in kan
Lotte!
Noah!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:33:41 #199
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83132682
Poppedein, ik heb je mn adres gestuurd

hoe lang mag ik eva nu houden?
pi_83140347
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Poppedein, ik heb je mn adres gestuurd

hoe lang mag ik eva nu houden?
Gewoon tot je 'm volgens het lijstje naar Huup zou sturen. Je hebt BJ's week erbij gekregen
Lotte!
Noah!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:04:52 #201
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83141730
Top! 2 weekjes mooie ingedragen doek
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:57:03 #202
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83186815
Als er nog eens een nieuwe ronde komt hou ik me van harte aanbevolen!
A grand adventure has begun.
pi_83189720
Je mag best aansluiten hoor Keshet
Lotte!
Noah!
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:13:18 #204
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83234657

Ik wil graag aansluiten!

En wat nu?
A grand adventure has begun.