quote:
Wat fijn Kersjes dat de MT zo goed bevalt. Ik vond de MT die ik te leen had ook helemaal geweldig!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:06 schreef Kersjes het volgende:
Vlindur , wat fijn dat je vriendjes bent geworden met Nino!
Ahum ahum, mag ik me hierbij uitgebreid verontschuldigen voor mijn voorgaande post? Ik ben volledig om: MT's zijn he-le-maal geweldig![]()
We zijn vandaag naar de Campina open boerderijen dag geweest. Hartstikke leuk, dikke aanrader voor volgend jaar als je dit jaar niet geweest bent. Toby zat in Jut (of was het nou Jul? Which is which??) en ik had hem voor geknoopt. Strak en veeeeel beter en meer comfy dan de vorige keren
![]()
Door de aanblik van alle koeien, grote uiers en melkmachines werd hij ook dorstig. Net toen voeden even niet zo handig uitkwam, we stonden nl. in de rij voor de tractor. Dus ik schuif mijn shirt en bh een beetje opzij.... en hij kon hangend in de MT bij me drinken, briljant!!!!
En toen hij voldaan was is hij heerlijk in slaap gevallen![]()
Al met al ruim 2 uur bij me in de MT gehangen en dat ging prima.
Nu wil ik er ook een
Dank je! Daar doe ik ook altijd wel mn best opquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:05 schreef Twinkly het volgende:
Owja Vlindur, wat had je de doos mooi ingepakt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dank je! Daar doe ik ook altijd wel mn best op![]()
![]()
Haha, ik had de laatste keer alleen nog maar inpakspul dat mijn lief had gekocht, bruin en enigszins doorzichtig, heel lelijk. Ach ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:04 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Oooh, nou voel ik me nog lulliger... Pas op het allerlaatste moment kwam ik erachter dat ik nog maar een klein stukje inpakpapier had. Toen stond de auto ingeladen en wel met veel te veel zooi, 2 kinderen en manlief op me te wachten. Op weg naar ons vakantieadres even snel langs de post gereden... Sorry!
Ik kan sowieso mijn ringsling meenemen naar de minimeet, maar dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:47 schreef Twinkly het volgende:
Oh, ik ben wel nieuwsgierig hoe dat aanvoelt Poppedein, maar ik ga eerst die van Yppy nog eens goed proberen, want als Niels toch niet in de mei tai wil heeft het geen zin
Ik zou zo graag eens een ringsling willen uitproberen, dat lijkt me zo handig! Maar misschien dat iemand op de Utrecht Parkmeeting wel eentje mee kan nemen?
Oh, dat zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan sowieso mijn ringsling meenemen naar de minimeet, maar dat duurt nog even.
Oh leuk, die wil ik dan zeker weten eens proberen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan sowieso mijn ringsling meenemen naar de minimeet, maar dat duurt nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |