Poppedein nadat ik Jut en Jul hier zal hebben gehad heb ik dus al heel veel verschillende Mei tais geprobeerd en lijkt het me geweldig ook nog eentje met gevulde banden te kunnen proberen. Pas dan weet ik eigenlijk wat ik het liefst zou hebben in een eigen Mei tai. En ik ben in september jarig dus als ik die van jou voor mijn verjaardag zou hebben geprobeerd dan weet ik wat ik op mijn wensenlijstje zet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:40 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben er alvast heel hard over na aant denken Kers...ik heb namelijk 2 Mei tais en kan er best 1 missen voor een tijdje, maar juist in de zomer gebruik ik ze veel denk ik, zou er veel animo zijn voor het proberen van een mei tai met gevulde banden?
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:53 schreef wickie het volgende:
Poppedein, ook ik zou super graag een keer een mei-tai met gevulde banden willen proberen.
Ik heb trouwens nog een ringsling liggen hier, een neobulle Simon, ik doe er echt helemaal niks mee momenteel dus als er animo is voor een reis dan stuur ik 'm gaarne rond
Jaaaaaaaaaa!!!!!quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Twinkly het volgende:
Morgen gaat hij door naar Vlindur, volgens mij moet ik eventjes mooi cadeaupapier kopen
haha, dat was dus geen nieuw papierquote:
wat ik deed: de mei tai uitgespreid op bed leggen en anna er op het middenstuk opleggen. Dan gaan zitten op de rand van het bed en de onderste banden om me heen trekken en vastknopen. Daarna wat achterover hangen en de bovenste banden over mijn schouders hangen, die dan langzaam aantrekken tot ze 'klem' zat en tenslotte afknopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef Vlindur het volgende:
Hoi!![]()
De Yppytai is dus erg tof, maar ik wil graag rugdragen, iemand tips en trucs?
Klinkt makkelijk, maar de MT is nu voor Rienk te groot, hij kon er net overheen kijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
wat ik deed: de mei tai uitgespreid op bed leggen en anna er op het middenstuk opleggen. Dan gaan zitten op de rand van het bed en de onderste banden om me heen trekken en vastknopen. Daarna wat achterover hangen en de bovenste banden over mijn schouders hangen, die dan langzaam aantrekken tot ze 'klem' zat en tenslotte afknopen.
Zo ben ik begonnen met rugdragen.![]()
Fijn dat hij zo goed bevalt.
Vlindur je kunt je kind ook rechtopzetten op de bank/ aanleunen tegen de rugleuning van de bank en dat natuurlijk op de doek en dan ervoor gaan zitten. Dan heeft je kind misschien minder ruimte waar die naartoe kan en het lijkt me ook makkelijker voor het knopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, zo heb ik het ook geprobeerd, Yp. Maar zodra ik op het bed zat, had Lente zich alweer op d'r buik gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |