Het is geen echte dikke doek hoor. Stuk dunner dan de Neobulle Petit Prince bijv. Maar de indio is gewoon nog net wat dunner.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh Rienk![]()
Wat krijgt hij mooie bruine ogen!
Tex die visjes is zo mooi!! Ik zou heel graag eens een doek met linnen willen uitproberen. Maar dan kan ik misschien beter de dunste testen, want het is tenslotte voor de zomer?
Ga je naar de draagwandeling? Dan kan ik hem misschien wel daar al voelen als er tijd voor is?
Fijn!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve meiden die Wellen Silver hebben mogen proberen:
Wellen Silver is thuis, veilig en wel, en boterzacht werd hij vandaag door TNT gebracht.
Heel erg bedankt voor jullie bijdrage in het boekje, jullie mooie verhalen, en prachtige foto's.
Wat fijn dat hij is aangekomen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve meiden die Wellen Silver hebben mogen proberen:
Wellen Silver is thuis, veilig en wel, en boterzacht werd hij vandaag door TNT gebracht.
Heel erg bedankt voor jullie bijdrage in het boekje, jullie mooie verhalen, en prachtige foto's.
ik ga zelf niet dragen de komende weken.. heb gewoon echt teveel last van mijn bekken... mijn eigen doeken heb ik ook al maanden niet meer gebruikt... erg jammer dus..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef Linda2205 het volgende:
Poppedein? Hou jij Eva gewoon langer dan, nu BJ niet wilt? Of bijv. een week langer en Davinia ook een week extra?
nee joh, betaal je verzendkosten voor niks...quote:Op maandag 21 juni 2010 13:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
en anders kan Poppedein hem eerst hier kwijt en stuur ik hem door naar Davinia;
Ja bedankt Vlindur. Jut en Jul zijn de 17e direct hier aangekomen. Manlief was thuis en kon ze lekker aannemen. Ik heb nog niet zo veel gedragen, maar wel wat foto's genomen. Zal ze gauw hier zetten. Heb bij de zwarte met blauw, wit, groene print wel het idee dat die idd wat naar beneden zakt. Moet nog even kijken hoe ik dat kan voorkomen. Ook heb ik het idee dat op de rug met Mei tai ineens niet zo lekker meer draagt dan met die van Yppy. Ik vind het niet fijn de banden over mijn borst heen te doen en krijg ze ook niet zo mooi gespreid. Moet je de banden bij rugdragen over je borst kruisen of hoeft dat niet? Iemand nog tips voor het spreiden van de banden en het wegtrekken? Ik weet niet zeker of het ook aan het knippatroon zou kunnen liggen?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef Vlindur het volgende:
Tinuviel, zijn Jut en Jul al bij jou? Ze hadden er iig de 17e al moeten zijn..
* nog eens heel goed over nadenkt, nog genoeg tijd tot verjaardag*quote:Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef YPPY het volgende:
De mijne komt van Mister Mirko. Zij is een Vlaamse thuiswerkmoeder. Ze mailde me steeds erg snel terug en ik kon zelf kleurtjes kiezen.
fijn dat het allemaal gelukt is! zou idd zonde zijn als ik Eva hier heb liggen, terwijl Davinia er nu lekker lang van kan gaan genieten...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Poppedein het volgende:
Ik stuur Eva deze week naar Davinia, BJ heeft er helaas gewoon niets aan en bij mij ligt ze de komende 2 weken helaas ook te nietsen... Davinia of Linda, wil 1 van jullie Davinia's adres even naar mij PMen?? Thnx!!
Gewoon tot je 'm volgens het lijstje naar Huup zou sturen. Je hebt BJ's week erbij gekregenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Poppedein, ik heb je mn adres gestuurd
hoe lang mag ik eva nu houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |