Gewoon tot je 'm volgens het lijstje naar Huup zou sturen. Je hebt BJ's week erbij gekregenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Poppedein, ik heb je mn adres gestuurd
hoe lang mag ik eva nu houden?
Nu krijg je van de laatste in de rij een PM met de vraag of ze je adres mag zodat ze Eva naar je sturen kan. Die beantwoord jij en dan krijg je een paar dagen later Eva in de bus. En dan is het de bedoeling dat je HEEL VEEL foto's gaat maken van Emma in Evaquote:
Ik zie nu wel dat Ssserpente hem hoger draagt, zeg maar. Ik heb echt tot op mijn heupbot (lager) gemeten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb (nog) niet gemeten maar als hij voor lily al te krap zal zijn (zag ik in t draagdoekentopic) dan gaat het hem hier vast ook niet wordennog even meten want k vind em wel heel leuk <3
Wat grappig! Je linkt naar een site met collega's/vriendinnen van mij!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Ssserpente het volgende:
Op dit plaatje van de vrouw ter hoogte van het tweede horizontale streepje van boven.
Grappig! Ik zocht op 'heupbotje'.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:53 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat grappig! Je linkt naar een site met collega's/vriendinnen van mij!![]()
Maar ik laat hem maar aan mij voorbij gaan. Die pas ik niet helaas.
ik heb anders erg genoten van het dragen van jouw MT's, vooral Jut!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef huuphuup het volgende:
Tinuviel dank voor het TT nummer!
Het zou ook zomaar aan de MT's kunnen liggen hoor, de oncomfortabelheden, het blijft een eigen fabrikaat natuurlijk![]()
Ik ook, maar ikweet niet of ik goed meet.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:41 schreef huuphuup het volgende:
ah kijk aan! Lily to the rescue!![]()
Ssserpente als het de bedoeling is dat je hem niet helemaal strak houdt enzo bij het meten dan kom ik op 64 uit, dus dat gaat hem niet worden voor mij. Jammer!
kabouterquote:Op maandag 28 juni 2010 14:22 schreef Chan het volgende:
Sserpente dat ziet er ideaal uit zeg, lijkt me leuk om ook eens te proberenIk ben er alleen een beetje te klein voor
k kom op 51 cm uit.. jammer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het écht jammer want ik dacht hetzelfde als Twinkly, om misschien zo'n buidel zelf te maken, of dat wat is maarja dan liever eerst proberen enzo. muh![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kabouter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het écht jammer want ik dacht hetzelfde als Twinkly, om misschien zo'n buidel zelf te maken, of dat wat is maarja dan liever eerst proberen enzo. muh![]()
Vanwege mijn vakantie even een late reactie, meer mensen mogen zich nog aanmelden, anders gaat Ziegel binnenkort op reisquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef mrien het volgende:
Roze dus Twinkly
Ik vind het prima, Indio Ziegel dus op reis
Twinkly en Miss sly, DaviniaHR hebben interesse, meer mogen zich aanmelden
Wat voor leuke fotos van Aviva, lekkere opgewekte en nieuwsgierige meid is het toch!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:40 schreef DaviniaHR het volgende:
En we hebbben ook nog foto's van Aviva in Eva
[ afbeelding ]
Niet bijster charmant, wel lief
[ afbeelding ]
Dat kan zeker Kes. Wij gaan gewoon daten, en dan ga jij even passen. Komt goed!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:35 schreef Keshet het volgende:
McLaura: Is die ook al geschikt voor kleine baby'tjes? Past er zeg maar 1 van 50cm in of raak je die dan kwijt?
Heeft die gevoerde banden of gewone?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat kan zeker Kes. Wij gaan gewoon daten, en dan ga jij even passen. Komt goed!
Ja hoor!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef Kersjes het volgende:
Mrien, ik heb even teruggezocht.
Zou ik nog achteraan mogen aansluiten? Ik zou je doek heel graag willen proberen!
Gewone, maar vrij dik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:53 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Heeft die gevoerde banden of gewone?
Sorry, nog niet. Het is een beetje warm...quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:45 schreef DaviniaHR het volgende:
uhm, Huup? Heb je Eva binnen gekregen?
tboekje ligt nog hierff envelopje zoeken en dan hopen dat het postakntoor nog open is tegen de tijd dat ik iets gevonden heb
oke, wordt morgen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |