Oh die ziegel is mooi zeg!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef mrien het volgende:
[..]
Even foto's erbij gezocht
Didymos Indio Ziegel maat 6 en al heel zacht
[ afbeelding ]
Didymos Indio Viola maat 6 en al heel zacht
[ afbeelding ]
Neobulle Manon Rouge maat 4 nog beetje stug
[ afbeelding ]
Ocah Mei Tai van Hoppendiz Miami
[ afbeelding ]
euh wie wat wanneer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, wil jij de week van BJ niet? Dat je eerder bent?
op tracktrace staat: parcel delivered 8-6-2010quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef Poppedein het volgende:
NeeEva is hier nog niet helaas, was vandaag wel de hele dag thuis, maar morgen ben ik de hele dag weg helaas..
wat raar! Ik heb m echt niet... Ik zal vanavond even rondvragen of ie bij 1 van de buren bezorgd is, maar er lag geen briefje in de brievenbus en ik ben gister ook de hele dag thuis geweest. Dan zou de tnt net langs geweest moeten zijn toen ik 's middags stond te douchen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:57 schreef lily het volgende:
[..]
op tracktrace staat: parcel delivered 8-6-2010
Ik word erg nerveus van dit soort dingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:27 schreef Poppedein het volgende:
[..]
wat raar! Ik heb m echt niet... Ik zal vanavond even rondvragen of ie bij 1 van de buren bezorgd is, maar er lag geen briefje in de brievenbus en ik ben gister ook de hele dag thuis geweest. Dan zou de tnt net langs geweest moeten zijn toen ik 's middags stond te douchen...
Wil je me voor de zekerheid nog even t adres PMen waar je m heen gestuurd hebt?
dankjewelquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:59 schreef Twinkly het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat ik die foto van Leah in de doek zo mooi vindZe heeft zo'n lief dromerig koppie.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef Poppedein het volgende:
Gelukkig...Eva is hier!!Vandaag bij de buren bezorgd, das dan wel weer raar, maar t maakt ook niet meer uit, ze is veilig aangekomen en we gaan zo even stemmen met zn 3tjes!
Ooh die Aquamarin is echt wel prachtig. Ik zou het graag een keer willen proberen, maar zit ook een beetje met verzendkosten. Als de doek na mij ergens in de buurt is, is het prima. Anders misschien proberen op een draagmeet of een linnen meet (privé)? Zie namelijk dat het naar jou toe vrij goed te doen is vanaf hier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef texelonia het volgende:
Zijn er mensen die interesse hebben om eens een doek met linnen te proberen? Linnen is heel draagkrachtig, kan heel zacht worden en is koel in de zomer. Ik heb een iets dunnere oranje indio met 40% linnen, of de iets dikkere aquamarin visjes met 25% linnen (of allebei) in de aanbieding. Beide maat 6 (4.7m).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die wimpersquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh Rienk![]()
Wat krijgt hij mooie bruine ogen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |