Maar als Kersjes hem donderdag naar je toestuurt, verandert er toch weinig, alleen dat je hem iets eerder hebt? of misschien wil ze hem wel gewoon de 25e sturen?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:20 schreef Vlindur het volgende:
Doe mij anders maar als laatst als Oeke en jullie het goed vinden. Ik heb deze week Nino (15-5/26-5) en 2 weken erna Yppy's tai (1-6/7-6) en daarop volgend Jut en Jul. (9-6/17/6)
Ik heb 25 mei t/m 31 vrij, maar dat had ik dus Oeke's doek
Dus na 17 juni ben ik weer doek-vrij
True, maar wanneer moet ik hem dan weer doorsturen? (Voel me erg blont nuquote:Op zondag 16 mei 2010 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als Kersjes hem donderdag naar je toestuurt, verandert er toch weinig, alleen dat je hem iets eerder hebt? of misschien wil ze hem wel gewoon de 25e sturen?
gewoon de 31e of de 1e, wat het beste uitkomtquote:Op zondag 16 mei 2010 22:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
True, maar wanneer moet ik hem dan weer doorsturen? (Voel me erg blont nu![]()
)
Oh,quote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
gewoon de 31e of de 1e, wat het beste uitkomt
Jaquote:Op zondag 16 mei 2010 22:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh,Super! Dan heb ik hem gewoon NOG langer! Tof!
![]()
Oh jaquote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja
Natuurlijjk alleen met instemming van oeke en kersjes, he. Wij zijn van alles aan het bekokstoven haha
Ja ik wil graag nog aan de Jut en Jul reisschema worden toegevoegd. Is er dan nog iemand na mij? Als het niet te ver van mij is, zouden wij kunnen meeten en de MT's persoonlijk overhandigen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:25 schreef huuphuup het volgende:
TVP!
leuke foto's Chan![]()
Kan iemand (mod of chan) even aan mijn reisschema nog Tinuviel aan het einde toevoegen? Die wilde erbij nog toch? En BE wilde op de reserve dacht ik? Voor de rest moet ik even teruglezen nog
Ik snap er ook niks meer van.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef Chan het volgende:
edit: behalve dan de uiteindelijke versie van het reisschema de Oeke-Doek, want daar snap ik echt niks meer van hoor
die eerste twee foto'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:01 schreef wickie het volgende:
We zijn hier helemaal happy met Eva![]()
Heb nog niet echt fantastisch fotomateriaal, maar toch even 3 fotootjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de mei tai, Weet niet of Mette daar al groot genoeg voor is, mn kleine propje.
Ja, ik ben weer verdwenen?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef Chan het volgende:
Volgens mij heb ik alles aangepast in de schema's, iemand nog op- of aanmerkingen?
edit: behalve dan de uiteindelijke versie van het reisschema de Oeke-Doek, want daar snap ik echt niks meer van hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |