Enkele filmpjes:quote:Kelvin zingt al vanaf de middelbare school. Sinds zijn vijftiende zit hij in een bandje. Ook maakt hij veel muziek met zijn beste vriend Sebastiaan. Kelvin kijkt goed naar wat hij wel en niet kan, is leergierig en leeft en ademt muziek.
Op dit moment zit Kelvin op de Popacademie. Ook geeft hij zangles. Zijn studenten zijn er trots op dat hij meedoet aan X FACTOR. Alles in zijn leven draait om muziek maken, lesgeven, workshops geven en optredens doen.
Niet om het een of het ander hoor, maar waar zat die muzikale kant in zijn herkansing?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
Het optreden van de herkansing , dat is de Kelvin die ik kenhier had ik zolang op gewacht!
Kelvin hou dit vast, je kan het! Laat je muzikale kant zien!
In de volgende liveshow slimmiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander hoor, maar waar zat die muzikale kant in zijn herkansing?
Gevaarlijk om daarvan uit te gaan. Zie Sumera.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:40 schreef Gia het volgende:
Jaap en Maaike krijgen toch wel stemmen genoeg.
Dat is natuurlijk grote onzinquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kelvin zn X Factor zit m in de beleving, het kunnen overbrengen van een verhaal. Dat heb ik in eerdere versies van dit programma nooit zo voorbij zien komen
Niet op de manier waarop Kelvin het doet. En het is geen onzin, want zo zie IK het. Jij kunt er weer anders over denken.quote:
Zal ook de enige reden zijn waarom die videoclip dan op tv te zien gaat zijn danquote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:46 schreef methodmich het volgende:
Haha, weer een rondje verder. Hij kan die Sumera altijd nog voor de videoclip inhuren als ie straks heeft gewonnen, daar is ze zeker geschikt voor.
Zelfs op de manier waarop Kelvin het gisteren pas in de herkansing liet zien ja. En opzich denk ik er helemaal niet anders over, kelvin deed zijn herkansing goed qua performence heeeeel goed maar vocaal was het ook niet zo sterk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niet op de manier waarop Kelvin het doet. En het is geen onzin, want zo zie IK het. Jij kunt er weer anders over denken.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:11 schreef Re het volgende:
Best moeilijk om slechter dan Dony te zijn maar dat is hem gelukt, dat Gordon en Eric in die nepact zijn getrapt is eigenlijk nog slechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als hij Nederlandstalig zingt zie ik dat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:48 schreef Leigh het volgende:
Dat 'verhaal vertellen' zie ik juist helemaal niet bij Kelvin....
Ja, hij schudde zelf zijn hoofd van ongeloof. Maar goed, hij heeft ontzettend z'n best gedaan en dat siert hem wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:43 schreef Dizer het volgende:
Het was duidelijk dat hij er voor ging dat het zijn laatste optreden was. Daarom ging hij uit zijn dak. Je zag het aan hem dat hij er al van uit ging dat hij eruit ging.
quote:Moeilijk dit. Ik zei altijd: 'Sumera en Jaap, nu ook maaike, daar zou ik zonder pijn van verliezen'. Nu loopt het zo. Dubbel.
Tweets van Kelvinquote:Ik vind dat zij het verdient maar het blijft een wedstrijd en ik moest gewoon laten zien dat ik het ook verdien en mijn leven muziek is!
Ik ook niet, ik zie alleen dat overdreven nep-gedoe bij hem.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:48 schreef Leigh het volgende:
Dat 'verhaal vertellen' zie ik juist helemaal niet bij Kelvin....
Hij kan het echt, hij is niet mijn favoriet, maar heb hem vaak genoeg zien optreden. En dan zingt hij veel beter dan wat hij nu doet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:50 schreef Marlalala het volgende:
Ik vind het wel een sympatieke jongen en ik geloof ook best dat hij muzikaal is maar ik heb het tot nu toe niet echt gezien. Ok, hij kan heel goed piano spelen maar ik kan niet iets benoemen wat Kelvin typisch Kelvin maakt. Op basis van wat hij de afgelopen weken heeft gepresteert vind ik het dus ook onterecht dat hij door is. Maar goed, het is een spel en dit was een strategische zet van Gordon en Eric
quote:Iedere week de Xfactor tonen. Mezelf zijn. Met passie zingen maar niet teveel doen. Genieten. Ervaren. Leren. Nooit opgeven, Alles geven.
Jammer dat Gordon er niet isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:09 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed dat hij er vanavond uit gaat. Puur en alleen al omdat Gordon en Erik vorige week hebben afgesproken elkaar te steunen als hun kandidaat met Kelvin in de singoff komt.
Als dus de Bad Boyz met Kelvin in de singoff staan, stemt Erik voor de Bad Boyz.
Staat Dony in de singoff, dan stemt Gordon voor Dony.
Ik denk niet dat Jaap of Maaike in de singoff komen, vanavond.
quote:
Bijna wel ja, zegt wel wat over het niveau vanavond.quote:
Hij heeft met het tweede nummer (net als met Laat me) laten zien hoe ontzettend muzikaal hij is.quote:
Nederland moet hem niet echt want al 3x bij de slechtste 2 (ondanks dat hij heus wel muzikaal is en kan zingen)... zal dus in de halve finale hard op zijn muil gaan want dan kan hij niet meer door de jury beschermd wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft met het tweede nummer (net als met Laat me) laten zien hoe ontzettend muzikaal hij is.
Echt voledig terecht dat hij door is... Overigens was het vorige week ook meeeeer dan terecht
Helaas hebben we hier een heel hardnekkig Sumera kampje die niet in wiollen zien dat haar exit volledig terecht was.
Vond de uitslag gisteren wel terecht. De BadBoyz waren gewoon minder dan Kelvin.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
Ik vind hem niks en ik blijf m niks vinden.. ik hoop dan ook eigenlijk dat hij de finale niet zal halen.
Het punt is echter wel dat hij de laatste wel flink aan het stijgen is (oa qua kwaliteit)
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft met het tweede nummer (net als met Laat me) laten zien hoe ontzettend muzikaal hij is.
Echt voledig terecht dat hij door is... Overigens was het vorige week ook meeeeer dan terecht
Helaas hebben we hier een heel hardnekkig Sumera kampje die niet in wiollen zien dat haar exit volledig terecht was.
Op basis van vorige week was dat absoluut onterecht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:24 schreef Symphonic het volgende:
Idd. Ze zagen het als een minpunt dat hij (naar hun mening teveel) nadacht over het beantwoorden van de vragen. Dat vind ik juist zijn charme. Dat hij niet zoals de rest meteen zijn zijn antwoordje klaar heeft, maar dat hij nadenkt om een eerlijk antwoord te formuleren.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef diginoob2 het volgende:
Dat interview. "Ja ik vind dat ie nog wel wat persoonlijkheid mist."
Omdat ie niet meteen een antwoord klaarheeft maar er over nadenkt.![]()
![]()
Wees blij dat er nog mensen zijn die nadenken voordat ze hun bek opentrekken.
Eens! Ik vind zijn zang niet echt overtuigend maar ik vind hem erg sympatiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:59 schreef Croon het volgende:
[..]
Idd. Ze zagen het als een minpunt dat hij (naar hun mening teveel) nadacht over het beantwoorden van de vragen. Dat vind ik juist zijn charme. Dat hij niet zoals de rest meteen zijn zijn antwoordje klaar heeft, maar dat hij nadenkt om een eerlijk antwoord te formuleren.
Zelfs na een minuut nadenken kon hij nog geen antwoord geven.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef diginoob2 het volgende:
Dat interview. "Ja ik vind dat ie nog wel wat persoonlijkheid mist."
Omdat ie niet meteen een antwoord klaarheeft maar er over nadenkt.![]()
![]()
Wees blij dat er nog mensen zijn die nadenken voordat ze hun bek opentrekken.
Volgens mij verwar jij saaiheid met bescheidenheid. Want als de vraag 'Heb jij de X-Factor?' wordt gesteld, zegt hij niet meteen 'Natuurlijk', zoals Dony en de Badboyz zouden doen. Hij denkt er goed over na en geeft dan zijn eerlijke mening.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zelfs na een minuut nadenken kon hij nog geen antwoord geven.
Hij heeft inderdaad gewoon geen persoonlijkheid. Niet zo heel erg hoor, maar het maakt hem wel nog saaier dan hij al is met z'n matige optredens.
Welke mening gaf hij dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Croon het volgende:
[..]
Hij denkt er goed over na en geeft dan zijn eerlijke mening.
Natuurlijk gaf hij een antwoord, maar die hebben ze eruit geknipt. Ze lieten alleen het nadenken en twijfelen van Kelvin zien, zodat die Coen&Sander 'hun punt' konden maken.quote:
Jep.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Croon het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij saaiheid met bescheidenheid. Want als de vraag 'Heb jij de X-Factor?' wordt gesteld, zegt hij niet meteen 'Natuurlijk', zoals Dony en de Badboyz zouden doen. Hij denkt er goed over na en geeft dan zijn eerlijke mening.
Als jij niet overtuigd bent van jezelf dat je de x factor hebt, wat doe je dan in dat programma?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Croon het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij saaiheid met bescheidenheid. Want als de vraag 'Heb jij de X-Factor?' wordt gesteld, zegt hij niet meteen 'Natuurlijk', zoals Dony en de Badboyz zouden doen. Hij denkt er goed over na en geeft dan zijn eerlijke mening.
Omdat hij de kwaliteiten in zijn mede-kandidaten ook herkent waarschijnlijk. Wat is de X-Factor? Absoluut een vraag waar je even over na mag denkenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als jij niet overtuigd bent van jezelf dat je de x factor hebt, wat doe je dan in dat programma?
De vraag was niet of hij meer de x-factor bezit dan zijn medekandidaten, dan is het logisch dat je even nadenkt. Maar de vraag was of hij de x-factor bezit...quote:Op zondag 23 mei 2010 22:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Omdat hij de kwaliteiten in zijn mede-kandidaten ook herkent waarschijnlijk. Wat is de X-Factor? Absoluut een vraag waar je even over na mag denken
Grrrr...ik ga het niet eens uitleggenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De vraag was niet of hij meer de x-factor bezit dan zijn medekandidaten, dan is het logisch dat je even nadenkt. Maar de vraag was of hij de x-factor bezit...
En ik ben van mening dat als je zo ver bent gekomen in dit programma je ergens gewoon er van overtuigd moet zijn dat je die hebt.
Of jouw definitie van de x-factor overeen komt met de "standaard" is een tweede, en daarmee ook een hele andere vraag.
Waarom vraag je dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:10 schreef eleusis het volgende:
Kelvin is toch geen FOK!-user?
Finale voor Kelvinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
Zieltjes winnen
Hij gaat straks nog winnen ook
daaromquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het vandaag alleen om de stemmen van het publiek
Gelukkig niet zeg.quote:
Volgens mij ben jij al de hele tijd negatieve dingen aan het plaatsten in dit topic. Je mening geven mag natuurlijk, maar het is niet echt nodig om na elke positieve post iets sarcastisch te zeggen.quote:
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:50 schreef Croon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al de hele tijd negatieve dingen aan het plaatsten in dit topic. Je mening geven mag natuurlijk, maar het is niet echt nodig om na elke positieve post iets sarcastisch te zeggen.
Tellen die zwaarder mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:20 schreef methodmich het volgende:
Hij gaat vanavond verrassen, zegt hij in de Dordtenaar. Burgemeester Jonker is trots op Kelvin en zal op hem stemmen per SMS.
Geen idee, maar onze burgemeester kan goed goochelen, dus wie weet tovert hij Kelvin zo de finale in.quote:
Jezus, doe ff normaal of zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Hij is eruit, hij is eruit, hij is eruit, hij is eruit![]()
![]()
ik had liever een finale met 3 kandidate gezien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Hij mag tevreden zijn met die derde plek inderdaad. Al had ik hem wel liever in de finale gezien
idd!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:53 schreef Rnnz het volgende:
Misschien is het wel beter; zo kan zijn muzikaal talent niet vernaggeld worden door een wurgcontract.
is ook wel een interessante benadering.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:53 schreef Rnnz het volgende:
Misschien is het wel beter; zo kan zijn muzikaal talent niet vernaggeld worden door een wurgcontract.
Hij was de laatste 2 shows wel beter dan vaak daarvoor, al vond ik het 2e optreden van gister weer niet zo goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:22 schreef Dizer het volgende:
Erg jammer dat de beste van de avond eruit moest. Ja dat is zo. Hij was echt de beste van de avond.
dat is ook zoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Hij was de laatste 2 shows wel beter dan vaak daarvoor, al vond ik het 2e optreden van gister weer niet zo goed.
Dan kunnen ze wel zeggen dat het om de vorm van de dag gaat en dat je elke week opnieuw moet beginnen, dat is natuurlijk onzin. Er wordt wel degelijk credit opgebouwd die al begitn vanaf de audities en de interviews die vanaf dan elke ronde gedaan worden.
En dan hebben Jaap en Maaike dus een stuk meer credit opgebouwd (en in mijn oren terecht).
Wat zeg je nou allemaal voor gekke dingen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:22 schreef Dizer het volgende:
Jaap
Erg jammer dat de beste van de avond eruit moest. Ja dat is zo. Hij was echt de beste van de avond.
Ik kan niet wachten totdat hij met een cd komt, zijn muziek, zijn stem... daar hou ik nou van
Misschien omdat hij by far de meest muzikale was van deze Xfactor reeks?quote:Ben blij dat hij er eindelijk uit ligt. Snap bij God niet hoe hij het zolang heeft uitgehouden.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:39 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Misschien omdat hij by far de meest muzikale was van deze Xfactor reeks?
Ja nou ja... we waren volgens mij op zoek naar de x-factor en niet "wie is de meest muzikale van Nederland"..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:39 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Misschien omdat hij by far de meest muzikale was van deze Xfactor reeks?
Zoals Jamie Cullum ook al aangaf, iedereen is op zoek naar iets anders in een idool / zanger. Als men dan gaat vragen waarom hij zo ver is gekomen, is 'hij is de meest muzikale' een logisch antwoord.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja nou ja... we waren volgens mij op zoek naar de x-factor en niet "wie is de meest muzikale van Nederland"..
hij is inderdaad veruit de meest muzikale van de 12.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:02 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zoals Jamie Cullum ook al aangaf, iedereen is op zoek naar iets anders in een idool / zanger. Als men dan gaat vragen waarom hij zo ver is gekomen, is 'hij is de meest muzikale' een logisch antwoord.
Omdat hij zichzelf met piano kon begeleiden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is inderdaad veruit de meest muzikale van de 12.
Dat ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat hij zichzelf met piano kon begeleiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |