quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:11 schreef Re het volgende:
Best moeilijk om slechter dan Dony te zijn maar dat is hem gelukt, dat Gordon en Eric in die nepact zijn getrapt is eigenlijk nog slechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als hij Nederlandstalig zingt zie ik dat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:48 schreef Leigh het volgende:
Dat 'verhaal vertellen' zie ik juist helemaal niet bij Kelvin....
Ja, hij schudde zelf zijn hoofd van ongeloof. Maar goed, hij heeft ontzettend z'n best gedaan en dat siert hem wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:43 schreef Dizer het volgende:
Het was duidelijk dat hij er voor ging dat het zijn laatste optreden was. Daarom ging hij uit zijn dak. Je zag het aan hem dat hij er al van uit ging dat hij eruit ging.
quote:Moeilijk dit. Ik zei altijd: 'Sumera en Jaap, nu ook maaike, daar zou ik zonder pijn van verliezen'. Nu loopt het zo. Dubbel.
Tweets van Kelvinquote:Ik vind dat zij het verdient maar het blijft een wedstrijd en ik moest gewoon laten zien dat ik het ook verdien en mijn leven muziek is!
Ik ook niet, ik zie alleen dat overdreven nep-gedoe bij hem.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:48 schreef Leigh het volgende:
Dat 'verhaal vertellen' zie ik juist helemaal niet bij Kelvin....
Hij kan het echt, hij is niet mijn favoriet, maar heb hem vaak genoeg zien optreden. En dan zingt hij veel beter dan wat hij nu doet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:50 schreef Marlalala het volgende:
Ik vind het wel een sympatieke jongen en ik geloof ook best dat hij muzikaal is maar ik heb het tot nu toe niet echt gezien. Ok, hij kan heel goed piano spelen maar ik kan niet iets benoemen wat Kelvin typisch Kelvin maakt. Op basis van wat hij de afgelopen weken heeft gepresteert vind ik het dus ook onterecht dat hij door is. Maar goed, het is een spel en dit was een strategische zet van Gordon en Eric
quote:Iedere week de Xfactor tonen. Mezelf zijn. Met passie zingen maar niet teveel doen. Genieten. Ervaren. Leren. Nooit opgeven, Alles geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |